Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 659 weergaven
ik heb bitche gedownload,maar er is een probleem.eerst ging het goed,kon ik de file openen in utorrents.nu kan hij geen verbinding meer maken met utorrents.als ik open met utorrents klik dan komen der k'weet nie hoeveel pagina's open iets met script en met acount naam.ik heb al unninstal gedaan en terug installeerd maar het probleem blijft t'zelfde.grtjes fene
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38644.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 527 weergaven
Ja, misschien ga ik wel terug naar XP maar dat zorgt ook weer voor problemen. Alles weer opnieuw installeren ed. Geen kabel omdat mn ouders dat niet zo leuk vinden, en we niet ff onder het huis door gaan. Dus af en toe plug ik nu die kabel erin, maar niet non stop. Is goed! Af en toe gewoon mn andere topic checken daar zal ik t wel melden
Laatste reactie door Freddytje, -
Aw:Stel jezelf voor...
door Gast nettie- 0 reacties
- 361 weergaven
Naam: Mathijs Gast Leeftijd: 11 Relatie: Nope Hobbies: Gamen, voetballe en nog wat... Voedsel: Brood Vocht: 7up Sport: Voetbal Droombaan na studie: Weet nog niet (nog lang genoeg de tijd voor) Huidige baan: Sgool Welke website bezoek je dagelijks?: www.duken.nl Favoriete auto: Subaru Impreza Favoriete film: Bad Boys Favoriete muziek: Hardcore Favoriete download programma: Grabit en Limewire Gemiddeld aan gedownloade GB per maand: Als het kan 75gb maar kan niet meer dan 50 Gemiddeld aan gedownloade GB in je leven: 300gb Overige opmerkingen over jezelf: Prettig gestoord:evil:
-
- 0 reacties
- 377 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40004.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Downgrade methode voor iPad 2 & iPhone 4S gevonden! De bekende iOS hacker iH8sn0w heeft een methode gevonden waarmee het mogelijk is om de iOS apparaten met de A5 chip te downgraden. Momenteel is het al mogelijk om andere iOS apparaten te downgraden, behalve de iOS apparaten met een A5 [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Angry Birds Space v1.0.0 GAME-CRD Angry Birds Space v1.0.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.0.0.GAME-CRD Release Date: 04-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.0.0.GAME-CRD Maat: 31 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Na een gigantische klauw ontvoert hun [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit is een nieuwe release van In The Land of Blood and Honey In the Land of Blood and Honey is het hartverscheurende regiedebuut van de Oscar winnende Angelina Jolie. In the Land of Blood and Honey vertelt het verhaal van een Servische man en zijn onmogelijke liefde voor een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Deze release is nieuw van John Carter John Carter, de nieuwste film van de met een Academy Award onderscheiden filmmaker Andrew Stanton, is een avontuur bomvol actie dat zich afspeelt op Barsoom: een exotische en geheimzinnige planeet die wij beter kennen onder de naam Mars. Het verhaal is gebaseerd op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit is een nieuwe release van Kirikou et les hommes et les femmes Franse animatie film waarin een grootvader in een grot ergens in Afrika vertelt over de held Kirikou en hoe hij de mannen en de vrouwen van het dorp hielp. Ook vertelt hij over een blauw monster en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
DmC Devil may Cry-RELOADED DmC Devil May Cry-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED Release Name: DmC.Devil.may.Cry-RELOADED Releasedatum: 25 januari 2013 Retail Datum: 25 januari 2013 Bestandsnaam: RLD-dmc Bron: Steam Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Critici: 84% Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Ninja Theory Op de markt Beschrijving In deze hervertelling [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
De download is nieuw van Jurassic Park Wetenschappers klonen dinosaurussen om een pretpark te maken op een verlaten eiland. Dan blijkt dat de veiligheidsmaatregelen niet adequaat genoeg zijn, en sommige dinosaurussen ontsnappen. Regie: Steven Spielberg Met: Sam Neill, Jeff Goldblum, Laura Dern, Joseph Mazzello, Ariana Richards, Samuel L. Jackson, Richard [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – RKC Waalwijk Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Twee clubs die dit seizoen een redelijk moeizame start kennen zijn RKC Waalwijk en FC Utrecht. Als we kijken naar de ranglijst dan zien wij een magere vijftiende positie voor de Utrechters en een veertiende positie voor de club uit Waalwijk. Beide ploegen wisten dit seizoen pas één keer te winnen en dus zullen zowel Utrecht als RKC er vandaag op gebrand zijn om de drie punten mee naar huis te nemen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicat…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van DE CLUB VAN SINTERKLAAS EN HET PRATENDE PAARD Ruud Schuurman met: Wilbert Gieske (Sinterklaas), Tijn Kroon (Stijn), Jessica Mendels,Sven de Ridder (Jef Vandenaere), Job Bovelander (Coole Piet), Beryl van Praag (Testpiet), Piet van der Pas (Profpiet), Wim Schluter (Muziekpiet), Frans de Wit (Keukenpiet), [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3k weergaven
. A Blast Maria is een moeder en echtgenote die na 30 jaar haar leven radicaal omgooit. Haar leven is gebaseerd op leugens van anderen. Ze zal haar kinderen moeten verlaten en een misdaad moeten begaan. Regie: Syllas Tzoumerkas Met: Aggeliki Papoulia, Nicolas de Pruyssenaere, Themis Bazaka, Stella Analyti, Evdoxia [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:LAN-Verbinding
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
joskedillen schreef: Iets meer info, welke windows versie\'s gebruik je? Hoe zitten ze nu aangesloten? (gewoon allebei los of heb je al via zo\'n internet modem het internet gedeeld op de beide pc\'s?)
-
Aw:password PERPETUALNIGHT
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Er zal vast wel bij je bestandje of een readme bijzitten waar alles goed uitgelegt wordt of op die website zal er wel ergens uitgelegt worden hoe het werkt. Kijk in de FAQ of op het forum ofzo. En anders weet ik het ook niet snap je verhaal niet echt helemaal
-
Re: PNG-bestand
door Farid.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kan je iets meer info geven, ik snap hier nu niks van(misschien dat het aan mij licht) :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 935 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Ik heb het topic toch weer open gezet, want ik krijg weer die foutmelding, het werkte eerst een hele tijd wel, maar nu opeens niet meer. Weet iemand een werkende oplossing ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hoe kan ik grabit instellen?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb grabit een tijdje gebruikt maar ik wil het gratis gebruiken weet iemand hoe ik het kan instellen ik heb de handlijding hier al gelezen maar snap er niks van.
-
- 0 reacties
- 655 weergaven
probeer deze serial numbers eens: Serial number : 02a8-00006b-000a02ec Serial number : 02a8-00006b-0007b172
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32659.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
hallo :-[ ik speel een film af maar ik heb geen beeld. ik heb wel geluid. kunnen jullie helpen alvast bedankt
Laatste reactie door sstitchh, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
na het downloaden zie ik drie bestanden. kan ze alle drie niet uitpakken met winrar maar misschien hoeft dat ook wel niet. maar hoe moet het dan wel.
Laatste reactie door kanerniksvan,