Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
VERPLAATST: Bios
door Tom- 0 reacties
- 708 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29102.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Citaat uit het hoe bekend ben jij op DukeN.NL? topic: Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Heey ik heb een radio site maar als ik naar hyves ga he dan zie ik zo.n logo voor de link hoe doe ik dat ook bij mij?
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
De download is nieuw van Men in Black III The Men in Black zijn terug in een nieuwe film. J. (“Will Smith”) en K.(“Tommy Lee Jones”) zijn inmiddels beide veteranen als het gaat om buitenaards leven. Als de toekomst van de planeet op het spel staat gaat J. terug in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Gevonden Angel of Death De man achter de successeries Battlestar Galactica en Smallville, Wayne Rose, neemt de regie voor zijn rekening van deze spannende actiefilm. Het team van Kane (martial arts ster Steven Seagal) strijdt ditmaal tegen de onderwereld en terroristen. De CIA komt een illegaal transport op het spoor [...] Het volledige artikel bekijken
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 708 weergaven
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES Angry Birds Space v1.2.0 Gebarsten GAME LEES NFO-ERES Release Info Release Group: ERES ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Release Date: 15-07-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Maat: 32 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 708 weergaven
maar ik heb dus hetnet(oftwel kpn) maar hier hebben ze het over free servers kan ik die frees servers dan ook gebruiken? en hoe? heel erg bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
De download is nieuw van Devil’s Knot Een kleine stad in Arkansas wordt opgeschrikt door de brute moord op drie kleine jongens. Al gauw worden drie tieners met een voorliefde voor metal en occultisme aangezien voor de daders. Prive-detective Ron Lax gelooft echter in hun onschuld. Regie: Atom Egoyan Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo en Demonoid
door Gast arryfe- 1 reactie
- 707 weergaven
Hallo ik ben Brian ik zoek iemand die mij invitation code kan sturen met Demonoid :cool2: kan iemand mij een invitation sturen? <Arryfe(at)gmail.com> Greetz, Brian
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 707 weergaven
martijn elke keer als ik een film heb gedownload krijg ik elke keer beschadigde en missende bestanden en niet genoeg pars
-
- 0 reacties
- 707 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35384.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28438.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
op suprbay zegt iemand nu dat hij er bijna is en dat het niet heel lang meer zal duren dus hopen maar...
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan :-\ zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Nee Wilt U Mij Daar Mee Over UItleggen ?
Laatste reactie door TurboRanker, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31924.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 707 weergaven
ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Release Date: 19-06-2012 Bestandsnaam: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Maat: 6 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 706 weergaven
help ? =(
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34498.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
je moet de link van de afbeelding tussen zetten dus zegmaar
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 24-04-2012 Bestandsnaam: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Maat: 26,5 MB Type: Mini Game release Beschrijving legenden vertellen van een vis zo groot, alleen de dapperste en sterkste kat kon vangen. Gids Kitty door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 705 weergaven
google.nl....
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Ben je een idioot? (serieuze vraag)
Laatste reactie door BasVZ, -
Videokaart wordt te heet?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 705 weergaven
Ik heb een irritant probleem nu ik xp heb Als ik een spelletje speel... En als me videokaart echt gebruikt wordt(Want het is een flut laptop van mijn ouders)... Dan loopt het spel vast en valt mijn computer uit... En mijn fan blijft altijd sloom draaien. Als ik niks doe heeft hij de zelfde snelheid als bij intensief gebruik. En ooit had ik bij everest gemeten dat mijn cpu bij niks doen 58 graden is. Ik krijg geen bluescreen... Nog EDIT: Plaatje toegevoegd van speedfan. Post Merge: augustus 04, 2009, 02:35:46 pm Dit is de hitte van mijn pc zonder het te gebruiken. Post Merge: augustus 04, 2009, 03:48:11 pm Ik wou al windows hierop opnieuw installeeren vanwege sc…
-
- 0 reacties
- 705 weergaven
Hoi, Ik ben nog niet zo'n lange tijd bezig met dvd's branden. Ik heb onlangs met ConvertXtotDVD een film gebrand op een dvd. Alles verliep goed en ik dacht dat hij het wel zou doen. Als ik 'm in de dvd speler stop geeft ie wel het menu aan en ook de juiste titel van de film. Maar ik kan niet op play drukken en de film is dus niet te starten, het lijkt of hij vast komt te staan in het menu. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt, Joris
Laatste reactie door JorisAdolfsen,