Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 765 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
. Capital De Phenix bank is een van de grootste financiële instellingen van Frankrijk. Wanneer de zittende CEO plots overlijdt aan een hartaanval worden ze gedwongen op zoek te gaan naar een nieuwe. Uiteindelijk vinden ze die in de jonge, opkomende Marc Tourneuil. Een verrassende kandidaat die wordt beschouwd als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 765 weergaven
maar ik heb dus hetnet(oftwel kpn) maar hier hebben ze het over free servers kan ik die frees servers dan ook gebruiken? en hoe? heel erg bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
T is maar net waar je van houd, ik luister ook niet alleen maar rustige muziek ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
hoe bouw ik m`n psp om?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Dungeon Lords MMXII-RELOADED Dungeon Lords MMXII-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dungeon.Lords.MMXII-RELOADED Releasedatum: 22-09-2012 Retail Datum: 25-09-2012 Bestandsnaam: Dungeon.Lords.MMXII-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4.2 GB Regio: Gratis Genre : Role-Playing Uitgever: Dreamcatcher Ontwikkelaar: Heuristic Park Op de markt Beschrijving De grote tovenaar Galdryn van de Meadows is gedood [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 764 weergaven
Hoe groot is jouw dvd?? Kan me moeilijk voor stellen dat de film aladin namelijk 4.7 GB is
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Ben je een idioot? (serieuze vraag)
Laatste reactie door BasVZ, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28438.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Last Stand Arnold Schwarzenegger is een sheriff van een plaatsje langs de Mexicaanse grens. Hij kan bijna van zijn pensioen gaan genieten. Maar dan komt er een drugsbaron de stad in die de grens over wilt steken. De sheriff neemt zijn verantwoordelijk [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 763 weergaven
kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan
Laatste reactie door senderos, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37978.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25426.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 762 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 762 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Tom Hardy over het verschil tussen Bane en The Joker Acteur Tom Hardy heeft in een interview met Entertainment Weekly een vergelijking getrokken tussen The Joker uit The Dark Knight en zijn eigen personage Bane uit The Dark Knight Rises, die aankomende zomer in de bioscoop draait. Hardy verklaart onder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 762 weergaven
Ik heb hem in elkaar laten zetten door mijn buurman. Dus het is geen systeem die je uit de winkel kan kopen. En waar kun je zien op hij op ON staat in de BIOS??
Laatste reactie door Rikkert., -
Star Trek: Legacy
door Trizomu- 2 reacties
- 761 weergaven
Daar ik nogal een fan ben van Star Trek, op film gebied en nog niet op game, ben ik al een tijd op zoek naar de game Star Trek: Legacy . Het is wel geen nieuwe game en misschien daardoor moeilijk te vinden, als ik me niet vergis uitgebracht einde 2006.Heb reeds gezocht via Google/Demonoid en TPB, op de laatste vindt ik wel een versie maar men Duits is nog slechter dan mijn Frans.Dus nul komma nul Of zou ik toch maar beter op de 2e handsmarkt uitkijken voor de game? In ieder geval reeds bedankt voor de moeite
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
ik heb een ander navigatie systeem in plaats van tomtom maar kan ik dan ook gewoon kaarten van de tomtom downloaden op dat andere navigatie systeem of kan dat niet? :-\
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Kan het echt niet anders
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
hoi ( niet dat ik die van jou niet goed vind hoor maar ) is er nog meer
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
nee daar is geen reclame maar kost wel geld
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Special Dispatch Oktober 1941, de inwoners van Rusland zijn er van overtuigd dat de oorlog met Nazi Duitsland nooit langer kan duren dan enkele maanden. Toch komt er vanuit de regering het besluit om alle belangrijke nationale bezittingen te verhuizen van de frontlinie [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 761 weergaven
Oké komt er zo aan. edit:ANDER PLAATJE => Let niet op de gekrabbel erboven..
Laatste reactie door DukeNPDA,