Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
hoe word ik dan full member? \
Laatste reactie door miran102, -
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 774 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
FTP server?
door Wous- 0 reacties
- 774 weergaven
ik heb hier thuis al lokaal een ftp server, maar die gaat via wlan 2 MB/s, maar als ik hem zou forwarden naar het internet, hoe snel zou het downloaden dan gaan als iemand van jullie iets downloadt? ligt dat aan de up snelheid van mijn internet? want dat is namelijk 0.5 mbit en dan schiet het niet op :s tnx
Laatste reactie door Wous, -
Re: uTorrent werkt niet meer
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 774 weergaven
Ja zonder dat jij zelf iets doet kan er ook iets veranderen. Heb ik zo vaak...
-
- 0 reacties
- 773 weergaven
Hoe groot is jouw dvd?? Kan me moeilijk voor stellen dat de film aladin namelijk 4.7 GB is
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Gevonden Angel of Death De man achter de successeries Battlestar Galactica en Smallville, Wayne Rose, neemt de regie voor zijn rekening van deze spannende actiefilm. Het team van Kane (martial arts ster Steven Seagal) strijdt ditmaal tegen de onderwereld en terroristen. De CIA komt een illegaal transport op het spoor [...] Het volledige artikel bekijken
Topic verwijderen
door nitro- 1 reactie
- 773 weergaven
Hallo, Ik wil een topic verwijderd hebben. Zelf kan ik dit niet meer doen want mij account heb ik perongeluk verwijderd. Zou iemand die dit kan doen mij even een PB kunnen sturen. Dan kan ik even uitleggen waar het om gaat.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 773 weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Over deze foutmelding kan ik helemaal niks vinden... www.srtest.com geprobeerd ? hea bedankt ! ik zie het al mijn pc kan het niet aan :'( :'( maar toch bedankt
Laatste reactie door mmthebeal, -
The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
- 772 weergaven
[table][th] The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De ongelooflijke avonturen van Van Helsing-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-tiaovh Bron: Stream Grootte: 9,753 GB Genre: Actie, RPG Critici: N / A Uitgegeven door: NeocoreGames Ontwikkeld door: NeocoreGames Omschrijving Doe je breedgerande hoed, pak je wapens en ga op een ongelooflijk avont…
- 0 reacties
- 772 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29215.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
- 772 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 772 weergaven
ik heb gehoord dat als ik iets van thepiratebay ga downloaden dat ik gesnapt kan wordn omdat die site door noordwegen is gesnapt ofsow is dat waar
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
De Stem van de Meester Documentaire over Oscar, een zangtalent die op jonge leefdtijd werd ontdekt. Als hij aan het conservatorium gaat studeren moet hij zich zien los te maken van zijn oude mentor om zo zijn eigen geluid te kunnen ontwikkelen. Regie: Hester Overmars Met: Geert van den Dungen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 771 weergaven
hoi ( niet dat ik die van jou niet goed vind hoor maar ) is er nog meer
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 771 weergaven
T is maar net waar je van houd, ik luister ook niet alleen maar rustige muziek ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Het geheim van Osiris.nds
door Gast janb- 0 reacties
- 771 weergaven
Ik heb vandaag de torrent gevonden van Anubis het geheim van osiris nds en hij werkt prima http://btjunkie.org/torrent/Anubis-nds/76931c63a70372909840ca330e8e0c7631a2c4f8220f Veel plezier ermee. JanB
-
- 0 reacties
- 770 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39303.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 770 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Ik heb hem in elkaar laten zetten door mijn buurman. Dus het is geen systeem die je uit de winkel kan kopen. En waar kun je zien op hij op ON staat in de BIOS??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 770 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Last Stand Arnold Schwarzenegger is een sheriff van een plaatsje langs de Mexicaanse grens. Hij kan bijna van zijn pensioen gaan genieten. Maar dan komt er een drugsbaron de stad in die de grens over wilt steken. De sheriff neemt zijn verantwoordelijk [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 770 weergaven
Hallo, Ik heb een gejailbreakten iPod touch en ik heb gehoord dat er een applicatie bestaat waarmee je overal internet hebt. Nu heb ik een beetje op goolge en youtube gezocht maar ik kon niet een duidelijk antwoord vinden. Nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Alvast bedankt
Laatste reactie door tommyboy5,