Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 695 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26100.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
hoe bouw ik m`n psp om?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Is er een probleem met steam??? Ik heb een account aangemaakt maar kom er niet op. Hij kan geen verbinding maken...??? Hebben meer mensen dit probleem?
Laatste reactie door Tineus, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
hoi Markey54 ik heb gekeken maar waar bedoel je bij home? :redface: en een patch?? ik wil gewoon de game O0
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P ezPDF Reader Pro v1.9.1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Release Date: 19-06-2012 Bestandsnaam: ezPDF.Reader.Pro.v1.9.1.0.Android-P2P Maat: 6 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Hallo en Demonoid
door Gast arryfe- 1 reactie
- 694 weergaven
Hallo ik ben Brian ik zoek iemand die mij invitation code kan sturen met Demonoid :cool2: kan iemand mij een invitation sturen? <Arryfe(at)gmail.com> Greetz, Brian
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26508.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Tom Hanks speelt Walt Disney Acteur Tom Hanks kruipt binnenkort in de huid van de legendarische Walt Disney, oprichter van Walt Disney Studios. Dat doet Hanks voor de film Saving Mr. Banks. De film gaat over de strijd die Walt Disney heeft moeten voeren om de rechten van het personage [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 694 weergaven
Heeft iemand een no cd crack voor mij van footballmanager. het lukt mij niet dat ander bestandje uittepakken zelf met winrar niet ik krijg: volgend volume is nodig... wat bedoelen ze daarmee? Grtz, ;D
Laatste reactie door blackpool, -
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 694 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 694 weergaven
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Releasedatum: 25.01.13 Retail Datum: 25.01.13 Bestandsnaam: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Bron: N / A Grootte: 7.3 GB Regio: – Genre: Actie Uitgever: Namco Bandai Games America Ontwikkelaar: Project Aces Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 694 weergaven
je moet de link van de afbeelding tussen zetten dus zegmaar
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 24-04-2012 Bestandsnaam: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Maat: 26,5 MB Type: Mini Game release Beschrijving legenden vertellen van een vis zo groot, alleen de dapperste en sterkste kat kon vangen. Gids Kitty door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 694 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31924.0[/iurl]
Re: is gestart torrent te overschrijven?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 694 weergaven
Je moet opnieuw... Het is mij nooit gelukt...
-
ISO film - Mac
door Milan_- 0 reacties
- 693 weergaven
Hoi iedereen. Ik heb wat last met het branden van een film. Ik heb deze gedownload in .iso bestand, en ik zou graag weten hoe ik dat met mijn Mac kan branden op een schijven zodanig dat hij afspeelbaar is op een gewone dvd-speler... Alvast bedankt!
Laatste reactie door Milan_, -
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 693 weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
- 0 reacties
- 693 weergaven
wat voor file is dan de trojan -.- . de iso kan niet. yazu en daemon van site gedownload.. dus geen virus. een of andere fake noob.
Laatste reactie door noobxl, -
Re: [Centraal] Crack & no CD/DVD topic (plaats originele cd/dvd)
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 693 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 693 weergaven
Gevonden Red Nights De opportunistische Catherine krijgt een doos met een wit jaden zegel in handen dat ooit zou hebben toebehoord aan de legendarische eerste keizer van China. Ze reist naar Hong Kong om de doos voor veel geld te verkopen. In de Aziatische metropool produceert kunstmecenas Carrie een opvoering [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 692 weergaven
. The Host De wereld wordt bezet door zogenaamde zielen: zij nemen het lichaam van mensen over. Melanie’s lichaam wordt overgenomen door Wanderer. Melanie komt echter in opstand en Wanderer’s gedachten met opvattingen en herinneringen. Regie: Andrew Niccol Met: Diane Kruger, William Hurt, Saoirse Ronan, Frances Fisher, Boyd Holbrook, J.D. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 692 weergaven
hejj jimjimXP
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
beste mensen, ik heb denk een klein probleempje. sins van middag kan ik mijn computer niet meer opnieuw opstarten of uitschakelen, en msn kan ik ook niet meer gebruiken. sins ik de virus scanner moest instellen ombestanden tescanne die ik via msn ontvangde. dus ik AVG aan gewezen, en klikte op bestand opslaan toen heb ik opgeslagen. en toen liep mijn msn vast. was nog niet zow erg want heb er vaker last van. maar hij deed tog moelijk om msn toen uiteschakelen. ik daarom virusscanner maar even aan geslingerd en die heeft niks gevonden. dus ik probeer msn toch eens opnieuw optestarten maar nog doet hij het niet. ik dacht toen bij me eigen ik zal pc eens opnieuw opst…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Een sneeuwbal van 1.5M
Laatste reactie door Nooitgedacht,