Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34498.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office – Torrent / Download / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 674 weergaven
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office Met de release van vier nieuwe films zou een nieuwe nummer één in de Noord-Amerikaanse Box Office Top 10 voor de hand liggen. Geen van de films wist echter te overtuigen, waardoor de romkom Think Like a Man gewoon [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Special Dispatch Oktober 1941, de inwoners van Rusland zijn er van overtuigd dat de oorlog met Nazi Duitsland nooit langer kan duren dan enkele maanden. Toch komt er vanuit de regering het besluit om alle belangrijke nationale bezittingen te verhuizen van de frontlinie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 673 weergaven
hoe heb je die gevonden ??? die heb ik ooit gemaakt voor delight. alleen jammer dat de plaatjes er niet bij staan .
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28583.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Star Trek: Legacy
door Trizomu- 2 reacties
- 673 weergaven
Daar ik nogal een fan ben van Star Trek, op film gebied en nog niet op game, ben ik al een tijd op zoek naar de game Star Trek: Legacy . Het is wel geen nieuwe game en misschien daardoor moeilijk te vinden, als ik me niet vergis uitgebracht einde 2006.Heb reeds gezocht via Google/Demonoid en TPB, op de laatste vindt ik wel een versie maar men Duits is nog slechter dan mijn Frans.Dus nul komma nul Of zou ik toch maar beter op de 2e handsmarkt uitkijken voor de game? In ieder geval reeds bedankt voor de moeite
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Jonge, ten eerste bump je een topic van een half jaar oud ten 2e zeg jij iets wat niet klopt en ten 3e zou je hiervoor een eigen topic aan moeten maken.
Laatste reactie door Assyrian, -
Re: Game laptop!
door MKartner- 0 reacties
- 673 weergaven
http://www.laptopshop.nl/zoeken/?query=game+laptop kijk hier even.
Laatste reactie door MKartner, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
ik heb hier zo vista proberen te downloaden het lukte maar alleen bij het laats kwam er iets en toen eindigde het download :'(
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Je maakt nu volgens mij al verschillende topics. Hou het bij 1, er komen vanzelf mensen die je willen helpen !
Laatste reactie door Sander, -
Ik vind het onzin om vrienden op hyves te hebben die ik bijna niet zie. Leden van duken is dan een uitzondering.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Pannenkoeken zijn lekker
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Het past volgens mij ook in een duo, Dan krijg je er 1 van 4gig en 1 van 2gig. of als je een triple neemt, 2gig+2gig+2gig.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Is dit het niet ? http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/backend-a-full-access-control/5584
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le fils de l’autre Joseph wil net beginnen aan zijn dienstplicht in het Israelische leger. Dan komt hij er achter dat hij niet het biologische kind is van zijn ouders maar eigenlijk Palestijn is. Deze onthulling verandert de levens van de betrokken families [...] Het volledige artikel bekijken
ik heb windows vista nu maar wil ook graag windows 7 64 bit maar ik weet nog niet goed hoe je een 2 paritie maakt zodat ik vista en windows 7 heb. kan iemand mij dat even uitleggen?
Laatste reactie door magicm14, -
- 1 reactie
- 672 weergaven
ik heb alles gedaan wat hierboven staat en toen mijn spellen erop gezet. maar als ik de R4 in m'n ds doe en dan 1 van de spellen wilt spelen zegt die dat ie dat bestandtype niet kan afspelen. maar ik heb ze gewoon gedownload op de sites die hierboven staan! wat heb ik fout gedaan??
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Hallo ik verkoop legale windows 7 keys van de volgende versies H Professional : $4 Home Basic : $3 Starter N : $3
Laatste reactie door Gangster007, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Btjunkie
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door wakker, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Hallo, Bij het downloaden van DVDRIP krijg ik van mijn antivirus de melding dat dit een trojan is!!! Klopt dit, want ik zou graag willen beginnen met kopiëren van Dvd's Groetjes Marielle
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Gevonden Dead Body Welcome Regisseur Kees Brienen wilde zijn vriend Jeroen opzoeken in India om samen een film te maken. Daar aangekomen bleek Jeroen overleden en Brienen werd verantwoordelijk voor het lichaam. In deze film reconstrueert Brienen deze reis. Regie: Kees Brienen Download / Torrent / NZB de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 671 weergaven
Wuthering Heights De arme jongen Heathcliff wordt opgenomen in de rijke Earnshaw familie. Uit haat en zaait hij verderf die zal doorwerken in de volgende generaties. Regie: Andrea Arnold Met: Amy Wren, Nichola Burley, James Howson, Steve Evets, Kaya Scodelario, Oliver Milburn, James Northcote Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
C++
door r4dioactivity- 0 reacties
- 671 weergaven
Hey, ik ben begonnen met C++ programmeren. Maar nu heb ik het probleem dat ik een voorbeeld scriptje op sla zoals het hoort, maar als ik hem wil openen komt de console op en verdwijnt gelijk weer. Weet iemand hier een oplossing op.
Laatste reactie door r4dioactivity,