Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 690 weergaven
T is maar net waar je van houd, ik luister ook niet alleen maar rustige muziek ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
De plaatjes doen het niet meer, althans de 3 onderste O0
Laatste reactie door Farid., -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 690 weergaven
test topic graag niet goedkeuren, duken
-
- 0 reacties
- 690 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26037.0]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
fixed: wat vinden jullie ervan? ik was wat oefenen met 3ds max. dit is icon van duken! (ik heb hem geconvert naar mpeg)
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Borderlands 2-SKIDROW Borderlands 2-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Borderlands 2-SKIDROW Releasedatum: 09/18/2012 Retail Datum: 09/18/2012 Bestandsnaam: Borderlands 2-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,7 GB Genre: Actie Critici: 9,0 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving Borderlands 2 is het epische vervolg op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
haha lage prijs !!!
door Gast selin2- 0 reacties
- 689 weergaven
[modbreak=cancan] spam[/modbreak]
-
- 0 reacties
- 688 weergaven
Je kan servers die het goed doen bij je favorieten zetten, overigens is dat ook sneller dan /connect Ik heb 88.159.81.218:28960 en 88.159.81.218:28962 bij mijn favorieten Goede server met B3 regulatie, echt een uitkomst
Laatste reactie door dominicr, -
Re: op school wil ik op sites maar die zijn geblokeert
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 688 weergaven
Bij mij op school ook. maar! ga naar google. (werkt alleen als het een engelse of geen nl site is op google.nl) typ de site in, en zoeken maar. druk op vertaal deze pagina en dan zou hij het moeten doen want bij mij op school is zwaar beveiligd. dus veel geluk. is het een nl site? doe dit. google.com en typ de nl site in. en druk op vertalen maar dan staat het er in engels op de nl site xD. hopelijk werkt het. :peace:
-
- 0 reacties
- 688 weergaven
Ik zou ook wel willen weten hoe ik mijn Xbox 1 zelf kan ombouwen. Ik heb er nu geen geld voor. Dus een duidelijke tutorial zou wel heel fijn zijn. Sent from my Vodafone 845 using Tapatalk EDIT: Ik heb een Xbox versie 1.6 (oude xbox versie, GEEN 360)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 688 weergaven
ik heb alles gedaan wat hierboven staat en toen mijn spellen erop gezet. maar als ik de R4 in m'n ds doe en dan 1 van de spellen wilt spelen zegt die dat ie dat bestandtype niet kan afspelen. maar ik heb ze gewoon gedownload op de sites die hierboven staan! wat heb ik fout gedaan??
Laatste reactie door meowndz, -
Re: Game laptop!
door MKartner- 0 reacties
- 688 weergaven
http://www.laptopshop.nl/zoeken/?query=game+laptop kijk hier even.
Laatste reactie door MKartner, -
BIA HH Lan play
door wmaster- 0 reacties
- 688 weergaven
een goede dag normaal komen mensen hier met problemen maar ik niet altans nu even niet ik heb bia hh en hamachi en nu vraag ik mij af wie wil er tegen of met mij online spelen via hamachi server : republic of gamers ww : gamersforlife
Laatste reactie door wmaster, -
Ik vind het onzin om vrienden op hyves te hebben die ik bijna niet zie. Leden van duken is dan een uitzondering.
- 0 reacties
- 687 weergaven
Het past volgens mij ook in een duo, Dan krijg je er 1 van 4gig en 1 van 2gig. of als je een triple neemt, 2gig+2gig+2gig.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27301.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31502.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Waarschuwing?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
je kon het tog ook nog mounten met bijv. alcohol 120 % of met daemon tools ?
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
illegaal
Laatste reactie door onestar, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Special Dispatch Oktober 1941, de inwoners van Rusland zijn er van overtuigd dat de oorlog met Nazi Duitsland nooit langer kan duren dan enkele maanden. Toch komt er vanuit de regering het besluit om alle belangrijke nationale bezittingen te verhuizen van de frontlinie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast meewisse- 0 reacties
- 687 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
- 0 reacties
- 687 weergaven
Pannenkoeken zijn lekker
- 0 reacties
- 687 weergaven
Hallo, Bij het downloaden van DVDRIP krijg ik van mijn antivirus de melding dat dit een trojan is!!! Klopt dit, want ik zou graag willen beginnen met kopiëren van Dvd's Groetjes Marielle
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 1 reactie
- 686 weergaven
is dit spel er ook in het nederlands, heb meedere geprobeerd maar hellaas geen nederlands. wie weet er een.
Laatste reactie door Zombymario,