Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
ISO film - Mac
door Milan_- 0 reacties
- 818 weergaven
Hoi iedereen. Ik heb wat last met het branden van een film. Ik heb deze gedownload in .iso bestand, en ik zou graag weten hoe ik dat met mijn Mac kan branden op een schijven zodanig dat hij afspeelbaar is op een gewone dvd-speler... Alvast bedankt!
Laatste reactie door Milan_, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
De download is nieuw van Wrath of the Titans Gratis Special Voordat er goden waren, heersten de Titans over de wereld. Ontdek hoe Kronos’ zonen hem en de andere Titans voor eeuwig gevangen namen in de Tartarus gevangenis en ontdek de vervloekte plaats die zelfs de Goden tot waanzin dreven [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 818 weergaven
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES Angry Birds Space v1.2.0 Gebarsten GAME LEES NFO-ERES Release Info Release Group: ERES ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Release Date: 15-07-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Maat: 32 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 818 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31364.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 818 weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site and wij die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
- 0 reacties
- 818 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
-
Laatste reactie door koenyoeny, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 818 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:02:28 pm Niemand? :- Post Merge: juni 17, 2009, 03:33:48 pm Laat ik dan een iets andere vraag stellen. Op Nederland.fm staan talloze zenders. Een van die zenders is de Veronica top 1000. Hoe kan ik die zender laden in een player, zonder naar de website te gaan?
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Bedankt maar nog een probleem hoe voeg ik een code toe aan een knop
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Haha lolol
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Yang The Cat v1.0.2 Android-P2P De Cat Yang v1.0.2 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 817 weergaven
Gary Ross stapt alsnog op bij Catching Fire Even leek het er nog op dat Gary Ross gewoon de regisseur zou worden van Catching Fire, het vervolg op het succesvolle The Hunger Games. Nu blijkt uit zijn officiële statement dat hij toch zal vertrekken van de franchise. De reden voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 817 weergaven
Kan het echt niet anders
Laatste reactie door gamertje, -
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 817 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Download snelheid vreselijk langzaam.
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 817 weergaven
hoeveel peers zijn er?
-
- 1 reactie
- 817 weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 24-04-2012 Bestandsnaam: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Maat: 26,5 MB Type: Mini Game release Beschrijving legenden vertellen van een vis zo groot, alleen de dapperste en sterkste kat kon vangen. Gids Kitty door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 817 weergaven
Binnenkort verwacht: Tutorial - Zelf iPhone ringtones maken
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Hoi, Ik wou graag films van 11GB downloaden die Blue-Ray af te spelen zijn, nu heb ik niet het juiste programma en juiste cd'tje om het op te zetten. Nu hebben we dus pas geleden een externe harde schijf gekocht, "is het mogelijk om het eerst te downloaden op die harde schijf, en daarna die schijf in de PS3 te pluggen en de film op de PS3 te zetten en hem dan blue-ray af spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door appeltje123, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 816 weergaven
Sleeping Dogs-SKIDROW Sleeping Dogs-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Sleeping.Dogs-SKIDROW Releasedatum: 24.08.2012 Detailhandel Datum: 28.08.2012 Bestandsnaam: Sleeping.Dogs-SKIDROW Bron: DVD9 Grootte: 9,2 GB Genre: Actie Protection : Stoom + Ceg Uitgever: Square Enix Ontwikkelaar: United Front Games Op de markt Beschrijving Geïnspireerd door klassieke Hollywood en Aziatische cinema [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 816 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
hoezo onmogelijk..... http://video.aol.ca/video-detail/modern-warfare-2-impossible-knife-kill-long-range/1257785644
Laatste reactie door Joris.,