Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 833 weergaven
BlackMesa-HALFLIFE BlackMesa-halfwaardetijd Release Info Release Group: Halflife (Scene) Release Name: BlackMesa-halfwaardetijd Releasedatum: 15.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: BlackMesa-HALFLIFE.iso Bron: DVD Grootte: 3,1 GB Regio: N / A Genre : First-Person Shooter Uitgever: Onafhankelijke Ontwikkelaar: Onafhankelijke Op de markt Beschrijving Black Mesa is een Half-Life 2 totale omzetting Vermaken Valve Software’s [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38499.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Mijn webwinkel
door Jeroen- 0 reacties
- 833 weergaven
Links posten naar illegaal content is verboden op Duken.nl. Misschien kun je je e-mail geven zodat hij het daar naartoe kan sturen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Maar wat gebeurt en dan? Je kan die social club starten en dan komt direct die foutmelding op toch?
Laatste reactie door pimftw, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Unieke download van This Means War FDR en Tuck zijn twee topagenten in dienst van de CIA, maar hun manier van werken verschilt enorm. Hun succes in hun werk vertaalt zich niet naar hun privéleven. Als de dag er weer op zit, wacht ze een leeg huis. Lauren is ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 833 weergaven
Graag ontopic blijven. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Gevonden Angel of Death De man achter de successeries Battlestar Galactica en Smallville, Wayne Rose, neemt de regie voor zijn rekening van deze spannende actiefilm. Het team van Kane (martial arts ster Steven Seagal) strijdt ditmaal tegen de onderwereld en terroristen. De CIA komt een illegaal transport op het spoor [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 833 weergaven
ik heb gehoord dat als ik iets van thepiratebay ga downloaden dat ik gesnapt kan wordn omdat die site door noordwegen is gesnapt ofsow is dat waar
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 FULL ANDROiD-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 832 weergaven
iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 FULL ANDROiD-P2P iKamasutra – Sex Positions v2.0.6 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 832 weergaven
Gaat via antenne. En die in de tv ofzo. http://www.kpn.com/tv/digitenne.htm << Kijk het filmpje O0
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 832 weergaven
bij mij heb ik het geinstallerd, heb de provider kpn , druk ik dat aan doe ik een gebruikersnaam en wachtwoord en dan zegt ie : Het kan niet want er is een time-out gekomen
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 832 weergaven
Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD (Scene) Release Name: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Maat: 42,8 MB Type: Mini Game release Beschrijving Het voortbestaan van de Angry Birds staat op het spel! Schotel uit wraak op de groene varkens die stal de [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Het geheim van Osiris.nds
door Gast janb- 0 reacties
- 832 weergaven
Ik heb vandaag de torrent gevonden van Anubis het geheim van osiris nds en hij werkt prima http://btjunkie.org/torrent/Anubis-nds/76931c63a70372909840ca330e8e0c7631a2c4f8220f Veel plezier ermee. JanB
-
- 0 reacties
- 832 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Special Dispatch Oktober 1941, de inwoners van Rusland zijn er van overtuigd dat de oorlog met Nazi Duitsland nooit langer kan duren dan enkele maanden. Toch komt er vanuit de regering het besluit om alle belangrijke nationale bezittingen te verhuizen van de frontlinie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 831 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
The Walking Dead Episode 5-RELOADED The Walking Dead Episode 5-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Releasedatum: 21.11.2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,37 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 831 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
- 0 reacties
- 831 weergaven
Koop geen r4 kaart meer hoe vaak moet ik dat zeggen >
Laatste reactie door ferrariking, -
Maffia Spel!
door Deeeemy- 0 reacties
- 831 weergaven
Hallo, Ik heb een maffia spel gemaakt via http://www.mijnmaffia.nl/ Dit is die van mij! Hoop dat jullie erop komen! http://www.mijnmaffia.nl/MaffiaCryme/
Laatste reactie door Deeeemy, -
hoe bouw ik m`n psp om?
Laatste reactie door Erwin., -
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 831 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.
-
windows xp
door Rikkert.- 0 reacties
- 831 weergaven
Hallo, Ik wil wondows xp dus installeren op mijn externe hdd en hiervanaf te booten is dit mogelijk? Ik wil dit zodat ik wat oudere spellen kan spelen. Ik installeer hem met een CD. Op mijn pc staat windows 7. Als dit kan hoe moet dit dan? Graag antwoord plzz.
Laatste reactie door Rikkert.,