Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit is een nieuwe release van Scary Movie 5 Het echtpaar Dan en Jody merken een aantal bizarre activiteiten op bij hun pasgeboren zoontje Aiden. Ze worden geteisterd door een kwaadaardige demon. In het vijfde deel van de Scary Movie reeks worden films als Paranormal Activity op de hak genomen. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een echt degradatieduel staat op zaterdagavond om 19.45 uur op het programma. De nummer zestien, Roda JC ontvangt hekkensluiter ADO Den Haag in Parkstad Limburg Stadion. Het onderlinge verschil tussen de teams is maar één punt en dus staat er veel op het spel in Kerkrade. Beide teams presteren niet goed en het ziet er naar uit dat deze teams aan het einde van de rit ook in de onderste regionen van de Eredivisie blijven hangen, of ze moeten uit het dal kunnen kruipen en de weg omhoog vind…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
. A Million Ways to Die in the West Een mysterieuze vrouw gaat wonen in een typisch western stadje. Een bange boer wordt verliefd op haar maar dan komt haar man, een gevaarlijke gangster aan in het stadje. Regie: Seth MacFarlane Met: Liam Neeson, Charlize Theron, Giovanni Ribisi, Neil Patrick [...] Het volledige artikel bekijken
vraagje over mIRC
door ma.blok- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Moet je ook bestanden delen met mIRC dus dat andere mensen van je kunnen uploaden? of is het alleen een server waar je alles vandaan haalt? :S alsvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
Aw:video for windows
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
paddington schreef: Virtual dub werkt alleen met .avi en dacht ook met .mpg bestanden niet met .xvid bestanden. Dus ff converteren naar .avi
-
Aw:1000...
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,6k weergaven
DukeN schreef: hahah en ik heb een Ferrari thuis staan :laugh: Cool! wanneer mag ik een rondje erin rijden??
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door maxke006, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17677.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hey jongens wat ik nou net heb geflikt. :'( Mijn neef wou weten hoe Bigdennis precies werkt en hoeveel kosten er bijkomen etc. Dus wij bestellen zogenaamd een 100 DVD+R. Alleen ik heb perongeluk te ver gedrukt dus nou komt die bestelling naar mijn huis toe. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken, ik heb al een mailtje gestuurd maar ik weet niet zeker of die is aangekomen. Grtz, Vanlok...
Laatste reactie door vanlok, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee, kan hem niet uitpakken http://img85.imageshack.us/img85/4357/naamlooskb7.jpg
Laatste reactie door MiXo, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21801.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 896 weergaven
http://henk50.web-log.nl/onderweg/images/foto_markant_017.jpg En nu wil ik een jehovah's getuige zien die een voet tussen de deur doet
Laatste reactie door mastermind27, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
no problem
Laatste reactie door DutchFighter, -
Aw:Product Key Norton ?
door Gast ocram- 0 reacties
- 777 weergaven
ik heb dit ergens gevonden 1st) Disconnect internet. 2nd) Install Norton AntiVirus 2006. - When you see \"Unable to verify signature. Do you wish to continue with the installation? just click \"Yes\". 3rd) Enter Serial: VYB7V-BBVRW-VTXF4-T9KKP-F69W2 - During installion if you see ************************************************************** * Norton AntiVitus has encountered an internal program error.* * UninsTall and re-install Norton AntiVirus\" * ************************************************************** - Don\'t worry about it just click \"OK\". Don\'t follow what it said. - Completed restart your computer. - Norton wil…
-
- 0 reacties
- 611 weergaven
ik wil inderdaad alleen het Ram en de CPU koeler geassembleerd hebben. ik wil de rest zelf probreren, maar als ik er dan toch niet uitkom, kan ik het dan alsnog laten doen? verder vraag ik me af of die extra koeler daadwerkelijk nodig is. is je levensduur van je pc dan langer? of is dat voor overclocken, want dat hoef ik niet. eigenlijk vind ik het wel te duur. ik moet namelijk zelf ook nog een monitor kopen, waarvoor ik minstens 100 ga uitgeven. dan zou ik dus op 800 euro moeten uitkomen zonder de monitor. hier heb ik hem voor 955 euro, waar dus nog wel iets vanaf moet. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198784%5D=1&product%5B11057%5D…
Laatste reactie door cheanta, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
IK wordt egt gek zonder die crack!!! :D :-[
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
InIgloLevendeEskimo
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 604 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Hooi Ik heb een nieuwe versie van Homebrew op me wii ( die voor de 4.2E ). Maar elke keer als ik mijn gebranden spelletjes erin doe zegt hij: DVD Read Error 1101. Deze spelletjes deden het wel altijd gewoon op de vorige Neogamma. Misschien dat het daaraan ligt maar dat betwijfel ik. Wie kan mij helpen? ;D Alvast bedankt ^^
Laatste reactie door Huismus, -
Re: Google Music Invite / Ervaring / Uitnodiging / informatie
door Gast faabs- 0 reacties
- 222 weergaven
thanks!ben al muziek aan t inladen en zie de eerste nr's al op mn telefoon verschijnen:)! kon niet wachten tot de officiele release:)! O0
-
- 0 reacties
- 297 weergaven
Graag in het centrale topic je probleem plaatsen: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.0
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
AR-kaarten voor Kid Icarus: Uprising Nintendo maakt in het spel ‘Kid Icarus: Uprising’ gebruik van speciale AR-kaarten. Wanneer je een AR-kaart scant met de Nintendo 3DS, krijg je op het scherm van je 3DS een karakter te zien. Nintendo heeft een speciale actie op de website voor Club Nintendo leden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 753 weergaven
Deze release is nieuw van Shame Brandon (Michael Fassbender) is een dertiger in New York die moeite heeft om zijn seksleven onder controle te houden. Wanneer zijn eigenzinnige, jongere zusje bij hem in zijn appartement komt wonen, loopt Brandons leven uit de hand. SHAME is een overtuigende beschouwing van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
De download is nieuw van Midden in De Winternacht Het is een week voor kerst als Max een grote eland door het dak van de schuur ziet vallen. Deze pratende eland, die Moos heet, werkt voor de kerstman. De kerstman zelf is ergens ver weg neergestort en met de hulp [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,