Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: camfrog
door gekie- 0 reacties
- 747 weergaven
ik heb dat gedowload maar snap er niks van wie weet raad met camfrog 5.1 pro
Laatste reactie door gekie, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32659.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
hoe werkt die download dan??
Laatste reactie door luusz, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
2014 komt te vroeg voor Avatar 2 Enige tijd terug meldde Jon Landau al dat 2014 te vroeg komt voor Avatar 2. Tegenover Empire producent ging de producent er dieper op in en het lijkt erop dat de sequel op zijn vroegst in 2015 verwacht kan worden en het derde [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
goedkoop ! goedkoop ! goedkoop !
door Gast ds33fdsvcvv- 1 reactie
- 746 weergaven
[modbreak]Spam, gebruiker gebanned![/modbreak]
Laatste reactie door Cédric., -
Re: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast mickey1996- 3 reacties
- 746 weergaven
heeey dankje
-
- 0 reacties
- 746 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 746 weergaven
Is dit het niet ? http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/backend-a-full-access-control/5584
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Mijn hobby's zijn: Gamen Voetballen (c2) Pencak silat (<spreek uit als: pentjack silat:P) en Fruity Loops (<waar ik goed slecht in ben) <Mart> :peace:
Laatste reactie door Purpleforce, -
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 746 weergaven
na wat rondgekeken te hebben heb ik dit nu samengesteld: =1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[42465]=1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product wat vinden jullie ervan?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Het is een heel leuk kerst cadeau voor jong en oud!
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
die providergegevens die je ingevoerd hebt moet je even vervangen door de gegevens die staan op deze website.
Laatste reactie door Jeroen, -
windows xp
door Rikkert.- 0 reacties
- 746 weergaven
Hallo, Ik wil wondows xp dus installeren op mijn externe hdd en hiervanaf te booten is dit mogelijk? Ik wil dit zodat ik wat oudere spellen kan spelen. Ik installeer hem met een CD. Op mijn pc staat windows 7. Als dit kan hoe moet dit dan? Graag antwoord plzz.
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: videokaart
door Duken- 0 reacties
- 746 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Unieke download van Hijacked Vliegangst? Dat is het minste van je zorgen als je op deze vlucht stapt… Paul Ross, special agent bij de CIA, is een internationaal terreurnetwerk op het spoor dat als The Tribe bekend staat. Hoewel weinigen geloven dat het netwerk echt bestaat, blijkt de kaping van [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 745 weergaven
is dit spel er ook in het nederlands, heb meedere geprobeerd maar hellaas geen nederlands. wie weet er een.
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: The Hangover (2009) - Download / Torrent / NZB
door Gast mario1961- 0 reacties
- 745 weergaven
thxxxxxxx
-
Re: kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
door Gast shade1981- 0 reacties
- 745 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 745 weergaven
Maar ik heb nog het probleem met het 'TagesClient.dll' bestand die wilt nog steets niet in de map het probleem is iets met administratie :geheim:
Laatste reactie door Jack199, -
Brandprogramma (Nero) herkent DVD+R niet
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 745 weergaven
Meteen maar m'n eerste vraag . Tot nu toe altijd van alles prima gebrand, met verschillende schijfjes (+ en -). Nu heb ik Tevion DVD+R schijfjes en deze worden niet herkend door mijn brandprogramma. Ik wilde eigenlijk branden met ConvertXtoDVD en dit programma gaf aan dat er geen schijf in zat. Nero geeft ook aan dat er geen schijf is geplaatst. Windows gaf echter wel de melding dat er een leeg schijfje was geplaatst, want het bekende venster met de vraag welke actie ik wilde ondernemen kwam gewoon tevoorschijn. Mijn brander is nog net geen jaar oud. Ik maak gebruik van Nero 8 en de laatste updates installeren heeft niets opgeleverd. Weet iemand nog wat ik kan do…
-
VERPLAATST: Nieuwe pc
door Tom- 0 reacties
- 745 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29875.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Nieuwe mobiel
door VXL- 0 reacties
- 744 weergaven
Heej, Ik ben van plan vanmiddag een nieuwe telefoon te halen... Mijn vader heeft een abbonement van kpn van 25 euro volgens mij, hier mag ik een telefoon bij uitkiezen(als het een beetje meezit). Ik wil graag een mooie telefoon en zelf ongeveer 100-150 euro betalen. Het word een 1 jarig abbonement denk ik. Kan iemand mij vertellen welke telefoon ik het beste kan kiezen... Ik heb verder geen eisen aan de telefoon, wel zou het erg mooi zijn als er Wifi op zit, dit is niet noodzakelijk ofzo. EDIT: Ik heb nog niks gehaald, ik ga pas volgende week om een telefoon, maar zou wel al graag even weten welke jullie mij dan aanraden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
heb je wel 3D tv? xD
Laatste reactie door Wous, -
Re: Voorstellen als nieuw lid
door Gast FearOfTheDark- 0 reacties
- 743 weergaven
Hallo allemaal , wilde me hier ff voorstellen. Ben een hobby pc prutser ,en kwam hier via google Utorrent gr Mart