Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Nieuw hierzooooo.
door Gast Teddy.- 1 reactie
- 679 weergaven
ey, ik ben Fred 13 jaar. ik hoop dat ik op deze site wat informatie kan opdoen. Groetjezzzz, Teddy.
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit topic is verplaatst naar http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,23.0. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28848.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32193.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Gevonden Faust Heinrich Faust, een man geobsedeerd door het vergaren van kennis, raakt gefascineerd door de onschuldig lijkende Margarete. Om een nacht met haar te kunnen doorbrengen, ondertekent hij een contract dat zijn ziel aan de duivel geeft. Nu het leven niet meer van hem is, hoe moet hij dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
had gisteren/vandaag ook een feestje. Ben kapot. moet om kwart voor 10 op school zijn. ben echt 'dood' :s heel de nacht op, niet slapen en dan vroeg m'n bed uit, Dat doen we voortaan beter in het weekend, :banaan:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Angry Birds Space v1.0.0 GAME-CRD Angry Birds Space v1.0.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.0.0.GAME-CRD Release Date: 04-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.0.0.GAME-CRD Maat: 31 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Na een gigantische klauw ontvoert hun [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 678 weergaven
met realplayer ook (de meeste sites)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft naast mijn normale computer. Op de computer heb ik het wachtwoord gewoon ingevoerd maar ik heb geen idee hoe ik dan kan terugkrijgen. Wat info: Provider: KPN Router: Experia Box Ik gebruik speedtouch en verder is het programma dat ik gebruik voor mijn internet NETGEAR (sorry als ik dingen verkeerd heb geformuleerd, maar ik ben nog niet zo ver op het gebied van internetverbindingen) Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Gozaran: Time Passing Documentaire over Nader Mashayekhi. Deze componist werd in 2005 gevraagd om in zijn geboorteland Iran een symfonieorkest te leiden. Ondanks dat hij weet dat het een zware tijd zal worden gaat hij de uitdaging aan. Twee jaar later is hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 678 weergaven
oke, bedankt en ja, ik denk tog dat ik z'n wifi-usb ga kopen dus dit kan op slot.
Laatste reactie door Zombymario, -
VERPLAATST: Nieuwe pc
door Tom- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29875.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Gevonden Dead Body Welcome Regisseur Kees Brienen wilde zijn vriend Jeroen opzoeken in India om samen een film te maken. Daar aangekomen bleek Jeroen overleden en Brienen werd verantwoordelijk voor het lichaam. In deze film reconstrueert Brienen deze reis. Regie: Kees Brienen Download / Torrent / NZB de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 677 weergaven
je site is wel zichtbaar nu! maar niet met je eigen template zoals jij het wilt :'(
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
heb je wel 3D tv? xD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
. Warm Bodies R is een nogal ongewone zombie. Als hij ziet dat Julie door zombies wordt aangevallen krijgt hij opeens de neiging haar te beschermen. Dit leidt tot een ongewone romance waarin R langzamerhand zijn menselijkheid terug krijgt. Regie: Jonathan Levine Met: Nicholas Hoult, Jan Pivon, John Malkovich, Rob [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 677 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32652.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Weer zooi van InfoNu. Staat alles in wat je nodig hebt!
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Bedankt maar nog een probleem hoe voeg ik een code toe aan een knop
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Msn & internet
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Bedankt voor atvis ga het nu probeeren Post samenvoeging: november 18, 2009, 12:49:44 pm vergeefs geen verbindind NET messenger service
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Rascistisch gedrag = ban.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
probeer eens bitcomet?
Laatste reactie door rubsub, -
Re: sims 3
door boekema- 0 reacties
- 676 weergaven
ik zou je aanraden om een andere crack te downloaden , fout bij verificatie van uw disk betekent dat het geen originele game is .
Laatste reactie door boekema, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Brein = Nazi
Laatste reactie door ActionWaction,