Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 737 weergaven
op suprbay zegt iemand nu dat hij er bijna is en dat het niet heel lang meer zal duren dus hopen maar...
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
ik wil inderdaad alleen het Ram en de CPU koeler geassembleerd hebben. ik wil de rest zelf probreren, maar als ik er dan toch niet uitkom, kan ik het dan alsnog laten doen? verder vraag ik me af of die extra koeler daadwerkelijk nodig is. is je levensduur van je pc dan langer? of is dat voor overclocken, want dat hoef ik niet. eigenlijk vind ik het wel te duur. ik moet namelijk zelf ook nog een monitor kopen, waarvoor ik minstens 100 ga uitgeven. dan zou ik dus op 800 euro moeten uitkomen zonder de monitor. hier heb ik hem voor 955 euro, waar dus nog wel iets vanaf moet. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198784%5D=1&product%5B11057%5D…
Laatste reactie door cheanta, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Heeft iemand misschien een account bij een payserver, ik wil FIFA 09 voor de Xbox360 downloaden maar die kan ik alleen nog maar binnen halen met een payserver en dan meot ik weer gaan betalen enzo en dat duurt weer zo lang en het is maar voor 1 download. SMS-Usenet is er namelijk niet meer, naja is er wel maar daar moet je nu ook per maand betalen.
Laatste reactie door eD.winn, -
www.dutch-paratroopers.nl stellen zich voor..
door Gast Hatsjoedus- 0 reacties
- 737 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer. De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus[A]hotmail.com
-
- 0 reacties
- 737 weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door wakker, -
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 737 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9 . CRACKED-P2P Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9. GEBROKEN-P2P Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Wekkerradio
door Pctje- 0 reacties
- 736 weergaven
Moge! Uhm mocht deze niet goed geplaatst zijn, plaats hem dan aub in het goede topic. Ik ben op zoek naar een wekkerradio maar kmoet em wel online bestellen want kheb geen tijd om de deur uit te gaan. Weet iemand een site waar ik er 1 kan bestellen? EN zo ja wat is een goede wekkerradio? Danku Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
nice nice;) hahah k zal je gwoon op je woord gelove ben gband op xbox live:PxD zal straks nog een oploade die heb k deze week gmaakt me 2de paintjob maar wel beter dan de eerst vidn k:P [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
probeer eens bitcomet?
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
Borderlands 2-SKIDROW Borderlands 2-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Borderlands 2-SKIDROW Releasedatum: 09/18/2012 Retail Datum: 09/18/2012 Bestandsnaam: Borderlands 2-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,7 GB Genre: Actie Critici: 9,0 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving Borderlands 2 is het epische vervolg op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 736 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Prosecuting Casey Anthony De film vertelt het waargebeurde verhaal over Casey Anthony die wordt vrijgesproken voor het doden van haar dochter Caylee, ondanks de overweldigende bewijslast. We volgen het verhaal vanuit het perspectief van de aanklager Jeff Ashton en nemen een kijkje achter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 736 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.7 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.7 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.7 . Android-P2P Releasedatum: 27-09-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 735 weergaven
Hallo mensen, Ik heb bij fifa 11 het volgende probleem: als ik naar de volgende wedstrijd wil, komt er dit in beeld het lijkt erop dat je ploeg voor de volgende wedstrijd niet compleet is. En ik kan wel 5 wedstrijden skippen, maar het bericht blijft! Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door patrickman, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
hejj jimjimXP
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Hoi, Ik ben al een tijdje bezig met COD6MW2 maar wat ik ook doe, mijn schermpje blijft klein en de tekst is onleesbaar, de items om op te klikken lijken wel in het chinees, maar zijn het niet! Het is een skidrow versie (2 exe's gekopieerd) op Win7 en DirectX 11 Wie helpt me... grtz Paul
Laatste reactie door Houtert1958, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Gevonden Tous Ensemble Vijf goede vrienden op leeftijd, vijf verschillende karakters. Claude is een vrouwenliefhebber. Het koppel Annie en Jean zijn twee tegengestelden; hij is een politiek activist, zij houdt van het rijke conventionele leven. Dan is er nog de feministe Jeanne en Albert is onbezorgd en vol levenslust. Zij [...] Het volledige artikel bekijken
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 735 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
- 0 reacties
- 735 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste Eredivisiewedstrijd begint dit weekend met Go Ahead Eagles tegen Cambuur Leeuwarden. Beide clubs werden voorafgaand aan dit seizoen gezien als degradatiekandidaten, maar niets is momenteel minder waar. Zo staat Cambuur op een keurige achtste plek, wat zelfs goed is voor de play-offs om Europees voetbal. GAE staat momenteel tiende met hetzelfde aantal punten: acht uit zes duels. Het doelsaldo is echter wat minder, maar dit is natuurlijk zeker geen schande voor de ploeg …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: Unknown (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast whitefoot- 3 reacties
- 735 weergaven
Toppie deze film
-
Re: GTA SA-MP geen servers
door Gast leroy2607- 0 reacties
- 735 weergaven
Ja ik kom er ook achter dat ik geen servers heb maar vinden jullie he goed dat ik ook met jullie speel? zo ja ik heet Leroy2607 in-game(voorlopig)
-
Help met branden
door Gast vinodc5- 0 reacties
- 734 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier en ik heb een probleem? Ik gebruik het progamma covertxtotdvd en hij werkt ernzo heel goed. maar als ik een dvd nog eenkeer wil branden dus zeg op een andere dvd weet ik niet hoe datmoet. weet iemand het misschien alvast bedankt groetjes
-
- 0 reacties
- 734 weergaven
Mijn laptop: Een Dell Studio 17 Intel® Core2 Duo CPU -- T8300 @ 2,40 GHz 4,00 geheugen (RAM) 500GB harde schijf Ik ben alleen niet zo geheel tevreden, als je de specs ziet zou hij normaal gezien perfect moeten lopen maar deze laptop blijft nog vaak haperen bij bv photoshop en dan moet ik dat weer gaan afsluiten, hatelijk! En dan nog iets; mijn laptop start redelijk snel op maar vanaf ik op mijn bureablad komt en dus bv op interneticoontje duwt duurt het ongeveer nog 2 minuten voordat hij echt vloeiend begint te lopen ... Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Laatste reactie door Thomah, -
- 3 reacties
- 734 weergaven
mijn Headset is helaas kapot gegaan voor de PS3. weet iemand nog een goeie en vooral goedkope headset? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Renedeman,