Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:mdf bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
deamon tools of alchohol 120%
-
Aw:1000...
- 1,4k weergaven
dan mag ik zeker met je bestuurbare autootje spelen??
-
VERPLAATST: Game
door Michiel- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17687.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
r4 ds
door Gast jerry- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo allemaal . ik heb een vraag ik heb voor mijn dochter een nintendo ds lite gekocht en wil spelletjes downloaden bij frozen maar dat lukt niet [wie helpt]. ik heb de r4 ds gekocht maar ik kan geen spelletjes downloaden. ik weet niet wat ik bij frozen moet doen om te downloaden. micro sd kaartje is welgelukt maar het lukt niet om te downloaden. wie kan mij uitleggen om te downloaden bij frozen of een ander wat ik precies moet doen. Mvg jerry
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Call of duty 4 No DVD Crack
door Gast tommetje02- 0 reacties
- 2,9k weergaven
Mensen! Ik heb het idee dat ik hier wel terecht kan met m'n vraag! Tis namelijk zo... Ik heb al rondgekeken op het no cd/dvd forum maar toch is het niet gelukt voor mij. Als ik een no dvd crack voor call of duty 4 aanklik op 1 van de aangegeven sites vraagt ie of ik wil zoeken op internet naar bestand of dat ik hem wil opslaan(ipv het openen of opslaan schermpje). Als ik voor opslaan kies krijg ik een blank .rar bestand wat niet goed is. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen met wat ik er mee aan moet! Ik ben wel een noob als het gaat om computers dus aub in begrijpelijke taal voor mij de reactie! Alvast bedankt, Tom!
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 999 weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
kan SABnzbd_DukeN-NL niet uit pakken
door Gast bilybig112- 0 reacties
- 874 weergaven
hoi ik krijg als is SABnzbd_DukeN-NL wil uit pakken een fout melding ??? c:/User/richard/downloads/SABnzbd_DukeN-NL.ex is not supported archive ik heb windos vista ik weet niet of het daar aan licht of iets ander
-
- 0 reacties
- 630 weergaven
hoe werkt die download dan??
Laatste reactie door luusz, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 655 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
- 0 reacties
- 634 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38914.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39946.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 372 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41002.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 366 weergaven
Hij is weer sticky! Was dus een tijdelijk probleem
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 277 weergaven
We hebben een centraal topic voor CoD MW3: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38434.0 Daar staat zo'n beetje de (laatste) informatie. Dit topic gaat op slot, zo houden we het overzichtelijk
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Dit is een nieuwe release van Skyfall Het verleden van M komt haar achtervolgen. Daardoor wordt de loyaliteit van James Bond aan M ernstig op de proef gesteld. James Bond moet de dreiging aan MI6 zien op te sporen en te vernietigen. Regie: Sam Mendes Met: Judi Dench, Daniel Craig, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Nijntje de film In deze allereerste Nijntje film beleeft Nijntje, samen met haar vriendjes, spannende avonturen in de dierentuin. De film kent de dieren, kleuren, vormen en geluiden die kinderen gewend zijn van Nijntje. Regie: Hans Perk Download / Torrent / NZB Zie onderstaand De handleiding van Spotnet voor NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 921 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag dit voetbal weekend afsluiten tegen NAC Breda, als laatste wedstrijd zal deze wedstrijd worden afgefloten om 16.30 uur in de Grolsche Veste. Dat het een wedstrijd in eigen huis is betekend voor FC Twente goed nieuws, want 50% van de wedstrijden tussen FC Twente en NAC Breda in de Grolsche Veste leverde FC Twente een winnend resultaat op, 18,2% wist men niet om te zetten naar een positief resultaat en 33,3% speelde men gelijk. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van HET LEVEN VOLGENS NINO Simone van Dusseldorp met: Rohan Timmermans (Nino), Koen de Graeve (zijn vader Bruno), Arend Bouwmeester (zijn broer Lucas), Rifka Lodeizen (zijn moeder), Martine Sandifort (buurvrouw), Dimme Treurniet; Ronald Goedemondt (stem konijn Bruno), Marc Marie Huijbregts (stem bromvlieg), Brigitte Kaandorp [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5,2k weergaven
. Belle Als Dido Elisabeth Belle (“Gugu Mbatha-Raw”) wordt opgenomen in een blank gezin, groeit ze op in een bevoorrechte omgeving. Echter kan ze hier niet helemaal haar draai vinden vanwege haar huidskleur. Wanneer ze verliefd word op de zoon van een dominee, begint er een strijd voor de afschaffing […] Het volledige artikel bekijken
Aw:wat betekent iwx mode
- 1,7k weergaven
Jerone sets mode to +iwx dat betekent dat een @-gebruiker jou bepaalde rechten in dat channel geeft. Ik weet niet precies waar de i, w en de x voor staat.
-
Aw:dvd-speler regiovrij maken
- 1,3k weergaven
Misschien dat er in de handleiding staat hoe je hem regiovrij moet maken? meestal een aantal toetsencombinaties op je afstandsbediening. Of ff googlen als het kan vindt je het vast wel met google
-
Re: Sims 2 Pets
door koen2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
---
Laatste reactie door koen2,