Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:vraagje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Zo\'n videobewerkings programma ofzo. Adobe Studio 8 ofzo Of je zet gewoon je contrast van je monitor lichter kan ook
-
Aw:dvd branden
- 1.1k weergaven
Heb je wel een dvd brander? Is de dvdr echt leeg? Als je wel een dvd brander hebt is het een + of een - brander? Of misschien allebei? Wat voor soort dvdtjes heb je?
-
Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb namelijk het spel anno 1503 gedownload met bittorent. Het bestand bestaat uit twee .bin bestanden en 2twee .cue bestanden. Ik heb deze .cue bestanden apart gemound met alcohol 120%. Ik heb nu dus twee virtuele schijven, cd1 en cd2. Het spel heb ik geinstalleerd. Maar nu komt het: er staat een crack op cd2 maar deze werkt niet of ik weet niet hoe deze werkt, want steeds als ik hem kopieer zegt de computer dat het een 'alleen-lezen' bestand is en dat het niet kan worden gekopieerd. Ook weet ik niet waar die precies naartoe moet worden gekopieerd. Ik zie namelijk dat icoontje waar je deze moet overschrijven …
Laatste reactie door demii, -
Re: football manager
door MiXo- 0 reacties
- 1.3k weergaven
mIRC ben aan het leren hoe die werkt, Azureus (torrent) als jij een ander snel programma'tje hebt mag ook:P want wil football manager het liefst zo snel mogelijk:P
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19274.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 940 weergaven
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg geen enkel spel op mijn DS gezet. Leuker is anders. :'(
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 890 weergaven
heb er nog meer maar die komen later
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
http://www.youtubedownload.nl 10 x makkelijker voor mijn doen
Laatste reactie door jenteaap2, -
- 0 reacties
- 731 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28991.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Linksys, en ik wil in Utorrent een poort openen
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 756 weergaven
ok dan zou het dit worden. =1&product[70197]=1&product[42465]=1&product[224663]=1&product[76909]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product[35577]=1&product[229732]=1 maar wat was er nou mis met die andere cpu? fsowner
Laatste reactie door Fsowner, -
Visual Basic
door eddd3- 0 reacties
- 569 weergaven
hallo, ik wil graag een stream video player maken met Visual basic 2008 nu heb ik gewoon een nieuw project aangemaakt in Visual Basic 2008 en in het venster een Windows Media Player geplaatst naast de mediaplayer heb ik een Button/knop gezet met als code axwindowsmediaplayer1.URL = "http://www.southpark.nl/episodes/1314/'' maar hij wil niet gaan bufferen/laden dus hoe kan het? sorry voor de onduidelijke uitleg....
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo Post samenvoeging: oktober 20, 2010, 21:00:09 Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo
Laatste reactie door theo ter beek, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
De download is nieuw van Rampart Los Angeles 1999. Politieman Dave Brown doet het vuile werk en volgt zijn eigen notie van rechtvaardigheid. De grenzen tussen goed en kwaad vervagen. Als hij een verdachte in elkaar ramt wordt hij door zijn verleden ingehaald. Brown weigert zich aan te passen in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Unieke download van Barbie in een Modesprookje NEDERLANDS GESPROKEN. Barbie is onlangs ontslagen op haar werk wegens teveel kritiek. Ze besluit om te profiteren van een loopbaanonderbreking en een bezoek te brengen aan haar coole tante Milliecent in Parijs, waar deze een toonaangevend modehuis beheert. Als Barbie daar samen met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 857 weergaven
Dit is een nieuwe release van Killer Joe De 22-jarige drugsdealer Chris wordt door zijn eigen moeder bestolen. Hij moet snel met geld op de proppen komen om zijn leverancier te betalen of hij is er geweest. Wanneer hij ontdekt dat zijn moeder een levensverzekering van 50.000 dollar heeft, contacteert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 796 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste Eredivisiewedstrijd begint dit weekend met Go Ahead Eagles tegen Cambuur Leeuwarden. Beide clubs werden voorafgaand aan dit seizoen gezien als degradatiekandidaten, maar niets is momenteel minder waar. Zo staat Cambuur op een keurige achtste plek, wat zelfs goed is voor de play-offs om Europees voetbal. GAE staat momenteel tiende met hetzelfde aantal punten: acht uit zes duels. Het doelsaldo is echter wat minder, maar dit is natuurlijk zeker geen schande voor de ploeg …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: NAC – Feyenoord Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur gaat er in Breda de wedstrijd NAC – Feyenoord van start. Van Feyenoord wordt verwacht dat ze deze wedstrijd wel even gaan winnen terwijl NAC niets liever wil dan de Rotterdammers me lege handen naar huis te sturen. NAC is aanvoerder van het rechterrijtje en zal uitermate tevreden zijn als ze daar nog steeds staan na 34 speelronden. Feyenoord staat derde en is nog niet afgeschreven voor de titel, want ze staan maar vijf punten achter op Ajax en die komt nog langs in De Kuip. Voor be…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Gevonden Araf Zehra en Olgun werken in een wegrestaurant in een stad langs de snelweg tussen Ankara en Istanbul. Ze werken lange diensten en verder is er niets te doen. Ze willen beide het liefst weg uit deze stad. Olgun is heimelijk verliefd op Zehra. Zij begint echter een relatie [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Probleempje
- 1.2k weergaven
Als je die .cue en .bin files is inleest in Deamon tools of Alcohol120% wat voor bestanden zie je dan?!?! Ik denk: .vob - .dub en nog een type files. Als het dat soort bestanden zijn dan is het een dvd en ik weet niet of je dvd\'s kan kijken met vlc player. Dus dan raad ik je aan om of PowerDVD of WinDVD ofzoiets te gebruiken.
-
Aw:Image cd + crack branden
- 1.4k weergaven
Gewoon die iso laden in je virtuele cdrom speler. En dan een nieuw cd project openen in Nero en die bestandjes slepen naar nero en dan jou crack mapje erbij en branden en je hebt je cdtje
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
inderdaad
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
gisteren XP geinstalleerd en net weer een vastloper, en ik heb net via eigenschappen van deze computer het automatisch herstarten uitgevinkt. en misschien handig om te weten toen ik op de reset knop drukte, en toen windows ging laden kreeg ipv mijn normale bureaublad een grijs scherm met witte puntjes
Laatste reactie door Sasja,