Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 709 weergaven
Je maakt nu volgens mij al verschillende topics. Hou het bij 1, er komen vanzelf mensen die je willen helpen !
Laatste reactie door Sander, -
www.dutch-paratroopers.nl stellen zich voor..
door Gast Hatsjoedus- 0 reacties
- 709 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer. De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus[A]hotmail.com
-
- 0 reacties
- 709 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29346.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
Hallo, Bij het downloaden van DVDRIP krijg ik van mijn antivirus de melding dat dit een trojan is!!! Klopt dit, want ik zou graag willen beginnen met kopiëren van Dvd's Groetjes Marielle
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Het past volgens mij ook in een duo, Dan krijg je er 1 van 4gig en 1 van 2gig. of als je een triple neemt, 2gig+2gig+2gig.
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: internet wachtwoorden laten zien
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 708 weergaven
De naam ervan noemen mag toch wel? Het programmatje heet Aircrack meer zeg ik niet omdat Kaas zegt dat het illegaal is.
-
- 0 reacties
- 708 weergaven
Ik wil mijn wii laten om bouwen maar heb een paar vragen: Ik ga dat dan laten doen met de wiikey. Kan je na het ombouwen gewoon nog op het internet? Hoe zit het met updaten? Hoe zit het met Iso en NTSC files? Kan je op elke dvd-r branden? Als ik nog meer vragen heb hoor je het wel Hopelijk kunnen jullie mij helpen Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 708 weergaven
Hallo Dukens! ik ben van plan om een nieuwe gaming pc te bouwen ik wil alles zelf bestellen muis toetsenbord dat fix ik zelf ik heb via 4lauch een lijst inelkaar gezet ik wil graag dat jullie een kijkje nemen en wat verbeteren graag zou ik willen dat de gaming pc de nieuwste games aan kan ook in de toekomst dat hij nog een hele eind meekan.. zo dat hij bijna de meeste games aankan. hier is de link: http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/69647 :police: Het liefst rond de 1200 euro of 300... :cool2: bedankt dukens O0
Laatste reactie door ferrariking, -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 708 weergaven
test topic graag niet goedkeuren, duken
-
- 0 reacties
- 708 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30071.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
hm jammer.. hier kan een slotje op :slot:
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30615.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Wekkerradio
door Pctje- 0 reacties
- 707 weergaven
Moge! Uhm mocht deze niet goed geplaatst zijn, plaats hem dan aub in het goede topic. Ik ben op zoek naar een wekkerradio maar kmoet em wel online bestellen want kheb geen tijd om de deur uit te gaan. Weet iemand een site waar ik er 1 kan bestellen? EN zo ja wat is een goede wekkerradio? Danku Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Onder isohunt krijg ik gelijk 4 goede hits , maar ja op dat antwoord zat je denk ik niet te wachten
Laatste reactie door janvangeel, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
. De Bijbel 03, Abraham Abraham is een van de bekendste figuren uit de Bijbel. In deze verfilming van het bijbel-verhaal uit 1993 wordt de rol van Abraham vertolkt door de van oorsprong Ierse acteur Richard Harris. Harris speelde ook in de kaskrakers UNFORGIVEN en GLADIATOR. De rol van Sara [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 707 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P The Elder Scrolls V Skyrim v1.6.89.0.6 Update 9 CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9 . CRACKED-P2P Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.v1.6.89.0.6.Update.9. GEBROKEN-P2P Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28583.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Je kan servers die het goed doen bij je favorieten zetten, overigens is dat ook sneller dan /connect Ik heb 88.159.81.218:28960 en 88.159.81.218:28962 bij mijn favorieten Goede server met B3 regulatie, echt een uitkomst
Laatste reactie door dominicr, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Lekker een zinlose comment...
Laatste reactie door Wesley, -
Eic Serial
door IOwnd- 1 reactie
- 706 weergaven
weet iemand de East India Company Serial Number. kan hem namelijk nergens vinden. Bedankt Afro. MVG IOwnd
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
hallo tom zag dat jij mij kan helpen ik ben gek van fifa manager 09 heb al gedownload maar nu vraagt hij een soort code en je weet het al die heb ik niet kan jij mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
BIA HH Lan play
door wmaster- 0 reacties
- 706 weergaven
een goede dag normaal komen mensen hier met problemen maar ik niet altans nu even niet ik heb bia hh en hamachi en nu vraag ik mij af wie wil er tegen of met mij online spelen via hamachi server : republic of gamers ww : gamersforlife
Laatste reactie door wmaster, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Zlatan- 0 reacties
- 706 weergaven
Ja die vraag bedoelde ik.
-
- 0 reacties
- 706 weergaven
Is het aan te raden om .avi-bestanden naar .vob te converteren als je ze op een dvd-speler wil bekijken of mag dat ook .mpeg zijn? Ik had begrepen dat je met 'vob-bestanden menu's kan maken(wat ik op zich niet noodzakelijk vind) Wat is verder het voordeel van .vob tegenover .mpeg bestanden? Zijn .mpeg-bestanden uberhaupt door een dvd-speler te lezen?
Laatste reactie door Sillysauce,