Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31306.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38612.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Gevonden Tous Ensemble Vijf goede vrienden op leeftijd, vijf verschillende karakters. Claude is een vrouwenliefhebber. Het koppel Annie en Jean zijn twee tegengestelden; hij is een politiek activist, zij houdt van het rijke conventionele leven. Dan is er nog de feministe Jeanne en Albert is onbezorgd en vol levenslust. Zij [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Serial railworks
door Maikuul- 1 reactie
- 743 weergaven
Hallo, Ik ben mijn serial code van railworks kwijt geraakt en via google.nl kan ik er geen vinden? Heeft iemand hier een serial van railworks? Edit: Ik kom er net achter dat iedere serial maar 1x werkt, dus denk ik dat ik mijn geld kwijt ben :'(
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Heeft iemand misschien een account bij een payserver, ik wil FIFA 09 voor de Xbox360 downloaden maar die kan ik alleen nog maar binnen halen met een payserver en dan meot ik weer gaan betalen enzo en dat duurt weer zo lang en het is maar voor 1 download. SMS-Usenet is er namelijk niet meer, naja is er wel maar daar moet je nu ook per maand betalen.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30615.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Ik vind het onzin om vrienden op hyves te hebben die ik bijna niet zie. Leden van duken is dan een uitzondering.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Gevonden Dead Body Welcome Regisseur Kees Brienen wilde zijn vriend Jeroen opzoeken in India om samen een film te maken. Daar aangekomen bleek Jeroen overleden en Brienen werd verantwoordelijk voor het lichaam. In deze film reconstrueert Brienen deze reis. Regie: Kees Brienen Download / Torrent / NZB de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
Help met branden
door Gast vinodc5- 0 reacties
- 742 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier en ik heb een probleem? Ik gebruik het progamma covertxtotdvd en hij werkt ernzo heel goed. maar als ik een dvd nog eenkeer wil branden dus zeg op een andere dvd weet ik niet hoe datmoet. weet iemand het misschien alvast bedankt groetjes
-
- 0 reacties
- 742 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8.v1.30 Android-P2P Metro Ui HD Widget Tile Win 8.v1.30 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.30.Android-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.30.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description MetroUI HD – Turn your cell phone ,tablet in the new Metro design. With just a [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 742 weergaven
maak hem dan zelf
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
op suprbay zegt iemand nu dat hij er bijna is en dat het niet heel lang meer zal duren dus hopen maar...
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38914.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
ik heb denk ik de vraag niet goed gesteld, :-\ ik bedoel het commentaar wat gegeven word door joeri mulder hoe stel ik die in het nederlands in?
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Is er een probleem met steam??? Ik heb een account aangemaakt maar kom er niet op. Hij kan geen verbinding maken...??? Hebben meer mensen dit probleem?
Laatste reactie door Tineus, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Het past volgens mij ook in een duo, Dan krijg je er 1 van 4gig en 1 van 2gig. of als je een triple neemt, 2gig+2gig+2gig.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
hejj jimjimXP
Laatste reactie door Dark Legend, -
Re: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast mickey1996- 3 reacties
- 741 weergaven
heeey dankje
-
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 741 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
- 1 reactie
- 741 weergaven
# What's on your mind? # Laat hier weten waar je mee bezig bent, waar je het druk mee hebt of wat je gedaan hebt! Post samenvoeging: november 13, 2010, 22:18:16 Ik trap af, Haat hebben aan hubstore! Ze zijn heel laat met leveren van mijn COD 7, en dit vind ik erg slechte service.
- 0 reacties
- 741 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Prosecuting Casey Anthony De film vertelt het waargebeurde verhaal over Casey Anthony die wordt vrijgesproken voor het doden van haar dochter Caylee, ondanks de overweldigende bewijslast. We volgen het verhaal vanuit het perspectief van de aanklager Jeff Ashton en nemen een kijkje achter [...] Het volledige artikel bekijken
haha lage prijs !!!
door Gast selin2- 0 reacties
- 741 weergaven
[modbreak=cancan] spam[/modbreak]
-
www.dutch-paratroopers.nl stellen zich voor..
door Gast Hatsjoedus- 0 reacties
- 741 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer. De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus[A]hotmail.com
-
- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40037.0[/iurl]
- 0 reacties
- 740 weergaven
Yang The Cat v1.0.2 Android-P2P De Cat Yang v1.0.2 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,