Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 657 weergaven
Dit is een nieuwe release van Transit Een bende overvallers heeft net 4 miljoen buit gemaakt bij een overval op een geldwagen. Omdat de politie de wegen in de omgeving heeft afgezet, verstoppen ze het geld in de auto van de nietsvermoedende Nate en zijn vrouw Robyn die met hun [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
De download is nieuw van The Expendables 2, gratis special Bekijk nu deze gratis special van The Expendables 2. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs als Sylvester Stallone en Jean-Claude Van Damme. Verder krijg je een heel leuk kijkje achter de schermen bij de opnames van [...] Het volledige artikel bekijken
Lost all seasons
door PCgamer- 0 reacties
- 657 weergaven
Hallo, waar kan ik de serie lost vinden met Nederlandse subs? Groetjes, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Hoe kan ik mijn framerate hoger krijgen ?
Laatste reactie door koetjeboe0, -
Re: The Hangover (2009) - Download / Torrent / NZB
door Gast mario1961- 0 reacties
- 657 weergaven
thxxxxxxx
-
- 0 reacties
- 657 weergaven
2014 komt te vroeg voor Avatar 2 Enige tijd terug meldde Jon Landau al dat 2014 te vroeg komt voor Avatar 2. Tegenover Empire producent ging de producent er dieper op in en het lijkt erop dat de sequel op zijn vroegst in 2015 verwacht kan worden en het derde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 656 weergaven
Gevonden The Chameleon Deze intrigerende thriller is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. De Amerikaanse jongen Nicholas Barclay is sinds zijn dertiende vermist geweest als hij plotseling opduikt in Spanje. Hij vertelt dat hij destijds is ontvoerd, waarna men hem heeft gedwongen tot kinderprostitutie. Als gevolg daarvan lijdt hij nog [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 656 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast mickey1996- 3 reacties
- 656 weergaven
heeey dankje
-
- 0 reacties
- 656 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32536.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Sleeping Dogs-SKIDROW Sleeping Dogs-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Sleeping.Dogs-SKIDROW Releasedatum: 24.08.2012 Detailhandel Datum: 28.08.2012 Bestandsnaam: Sleeping.Dogs-SKIDROW Bron: DVD9 Grootte: 9,2 GB Genre: Actie Protection : Stoom + Ceg Uitgever: Square Enix Ontwikkelaar: United Front Games Op de markt Beschrijving Geïnspireerd door klassieke Hollywood en Aziatische cinema [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 656 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37513.0[/iurl]
Re: Werk en bijbaantje
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 656 weergaven
ik werk op ******* en krijg zo spullen toegstuurd heb bewijs dat het werkt en verdient leuk een ps 3 of xbox erbij of een laptop wil je dit ook pm me heb foto's en bewijs dat het werkt het is gewoon de relaxte bijbaan allertijden
-
- 0 reacties
- 656 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29207.0[/iurl]
- 1 reactie
- 656 weergaven
wel iets over het budjet maar hier kan ik wel nog een hele tijd mee vooruit wat op lange termijn ook weer geld bespaard Wat denken jullie???
Laatste reactie door stefjuh, -
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 656 weergaven
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED Might and Magic Heroes VI update v1 3 0-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Release Date: 18-04-2012 Retail Datum: 13-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Bron: WEB Maat: 61,5 MB Genre: RPG Critici: 7.5/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 656 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Heracles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Voor beide ploegen staat er zaterdag behoorlijk wat op het spel. De ploeg van Frank de Boer speelt de laatste wedstrijden weer wat beter, al laten de cijfers uit de laatste wedstrijden dat nog niet volledig zien. De Amsterdammers staan na dertien speelrondes derde, 1 punt achter de nummer 2 AZ en slechts 2 punten achter koploper Vitesse. Of de Amsterdammers het goede spel van de laatste wedstrijden kan voortzetten is nog maar zeer de vraag. Zowel aanvoerder Siem de Jong als clubtopscorer Kolbeinn S…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
hoezo onmogelijk..... http://video.aol.ca/video-detail/modern-warfare-2-impossible-knife-kill-long-range/1257785644
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 656 weergaven
T is maar net waar je van houd, ik luister ook niet alleen maar rustige muziek ;D
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 5 reacties
- 656 weergaven
Mijn proefversie van NOD32 4 is afgelopen. Heeft iemand een idee hoe ik de volledige versie er kan opkrijgen?? gelieve drinkend te antwoorden want ik heb nu geen virusscan erop staan
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
De download is nieuw van De Goede Dood Als Bernhard kiest voor euthanasie, maakt dat heel wat los bij zijn naasten. Op de laatste avond die ze samen beleven wordt gezongen, gelachen en gehuild. Maar de twijfels en dilemma’s overheersen, met het pijnlijke besef dat Bernhard er de volgende ochtend [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 655 weergaven
In het vervolg graag beter lezen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Oh okey, ik laat m waarschijnlijk ombouwen met wiikey 2 .. dus Iso en Pal spellen kan je gewoon op dvd-r zetten.. Ntsc patch eruit halen.. Zo goed? en weten jullie een goed adres? Ik had al gekeken en kwam toen uit bij: www.proconsoles.com Is dit een goede of weten jullie een betere, goedkopere? Greetz
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Stel geen retorische vragen, wil je? Nog een kleine 3 kwartier en die is die klaar voor gebruik denk ik
Laatste reactie door Freddytje,