Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 803 weergaven
bij mij heb ik het geinstallerd, heb de provider kpn , druk ik dat aan doe ik een gebruikersnaam en wachtwoord en dan zegt ie : Het kan niet want er is een time-out gekomen
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 803 weergaven
ik wil graag downloaden zonder torrent omdat torrent te lang duurt. weet iemand websites voor om te dowloaden zonder torrent ? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Wow wat slecht dat er gewoon een mod in dit topic zit die toelaat dat het topic keihard gehijacked wordt. Een collega van mij heeft hetzelfde probleem als OP, en ik heb al vrij veel geprobeerd maar niets lijkt te werken. Hij is geregistreerd bij de tracker, alle poorten staan open en hij heeft obv de nieuwste versie (1.8.1). Hoor hier graag iets over, en niet over hoe het nou eigenlijk werkt met torrents, daar zijn vast een boel andere topics over
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
als ik fifamanager 09 wil instaleren graag ik deze melding the game could not be added to the vista explorer please reinstall the game weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door gekie1973, -
hier ben ik dan.
door Gast bingo49- 1 reactie
- 802 weergaven
En waarom ben ik hier? Juist ! Om mijn problemenvragen opgelost te krijgen en mogelijk ook anderen te helpen met hun vraagstukken . Ik weet alleen niet als op dit forum ook hardware-problemen besproken worden ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Ik heb Koss Sparkplug, fijne oortjes. Je kan ze inknijpen zodat je oren helemaal 'ingepakt' zijn!
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28583.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besutringssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33068.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
heeft iemand een werkende torrent van FM 2010? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Hoi ik heb een kleine vraag als ik een nieuw spel heb gedownload en hem in de wii stop krijg ik een melding dat er een fout in zit ofzo en dan moet ik de disc eruit halen en de wii afsluiten anders reageert hij niet meer. ik snap er niks, het downloade verloopt goed en dan zegt tie nog dat er een fout is. Kan iemand mij helpen?? :'( groetjes angela
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Daar is een appart topic voor.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
. Lingerie 01: Designer Love Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen Lacey en haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29166.0[/iurl]
- 0 reacties
- 801 weergaven
dan denk ik dat je een dstt (i) hebt en dan moet je dus deze software er op installeren http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=36 weet je waarom ik dat denk? omdat ik zelf ook een dstt i heb en die zegt ook menu
Laatste reactie door meowndz, -
Sitecom300n
door Pascalnijhuis- 0 reacties
- 801 weergaven
Weet iemand hoe ik daarmee een 8000 poort kan openen? Want ik weet niet ik zet hem open maar als ik poort scan doe zegt ie dat hij dicht is Alvast bedankt.
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Serial Creative Suite II NL 1131-0201-5621-6381-7682-3918
- 0 reacties
- 801 weergaven
Bedankt, ben hem aan het downloaden. Laat het nog wel horen. Post Merge: mei 10, 2009, 02:14:31 pm nop, gedownload *die 4.80* en het zelfde
Laatste reactie door ataaa, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Als je upload,dan kan je wel gepakt worden :P
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40037.0[/iurl]
Re: Wii spellen branden lukt niet
door Gast andre1970- 0 reacties
- 800 weergaven
ik gebruik deze optie O0 - Het programma ImgBurn (eerst downloaden via http://www.digital-digest.com/software/download.php?sid=470&ssid=0&did=1 - Verbatim DVD'tjes (DVD-R) Selecteer de snelheid waarop het programma gaat branden. Belangrijk: brand de .iso's nooit op een hogere snelheid dan 4x!
-
- 0 reacties
- 800 weergaven
Argh, ik weet niet of ik hier even goed zit, maar ik moet het even kwijt. Ik krijg mijn tweede stuk van de Best Buy Guide niet meer gepost doordat ik vast zit aan de 20000 karakters. Nu kunnen we een aantal dingen doen... 1) Iemand post het deel voor mij, topic zit op slot, dus er kan niemand buiten ons om nog bij komen (wil ik ook liever niet). 2) Iemand gooit er een berichtje tussen van een regeltje of zo. 3) DukeN verwijdert de Post Merges voor mods zoals het nu ook voor admins is ingesteld... Hmmmmm. Wil iemand één van de twee bovenste voor mij doen? Dank! Edit: weggegooid, opgelost. Met dank aan Robin. O0
- 0 reacties
- 800 weergaven
oke ga het doen
Laatste reactie door gamertje,