Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
haha lage prijs !!!
door Gast selin2- 0 reacties
- 731 weergaven
[modbreak=cancan] spam[/modbreak]
-
VERPLAATST: Nieuwe pc
door Tom- 0 reacties
- 731 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29875.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
Gevonden Dead Body Welcome Regisseur Kees Brienen wilde zijn vriend Jeroen opzoeken in India om samen een film te maken. Daar aangekomen bleek Jeroen overleden en Brienen werd verantwoordelijk voor het lichaam. In deze film reconstrueert Brienen deze reis. Regie: Kees Brienen Download / Torrent / NZB de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37240.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 730 weergaven
je zou het bestand kunnen splitsen in 5x 1gb bestanden zoals bijv rar bestanden. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
wat je dan ook zou kunnen proberen is om het internet draadloos uit te zetten, met bijv, stekker eruit en kijken of je er dan nog op kan, gaat ie dan op internet, dan is het van kpn dus je abbonement, en als ie het niet doet, dan gaat het via wifi. en contact opnemen met kpn? misschien weten hun t ook wel tenzij je zo'n callcenter vrouwtje hebt die niks weten
Laatste reactie door Marciej123, -
- 6 reacties
- 730 weergaven
Ik heb ook maar eens wat gemaakt
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 730 weergaven
. Warm Bodies R is een nogal ongewone zombie. Als hij ziet dat Julie door zombies wordt aangevallen krijgt hij opeens de neiging haar te beschermen. Dit leidt tot een ongewone romance waarin R langzamerhand zijn menselijkheid terug krijgt. Regie: Jonathan Levine Met: Nicholas Hoult, Jan Pivon, John Malkovich, Rob [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 730 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39166.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Game laptop!
door MKartner- 0 reacties
- 730 weergaven
http://www.laptopshop.nl/zoeken/?query=game+laptop kijk hier even.
Laatste reactie door MKartner, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Piranha 3DD De Piranha’s zijn weer terug en dit keer duiken ze op in het grote waterparadijs Big Wet. Daar zijn vele jongeren zich aan het verzamelen om flink te feesten. Met een school piranha’s in het bad gaat dat waarschijnlijk niet goed [...] Het volledige artikel bekijken
GTA San Andreas
door Fraggerzz- 2 reacties
- 730 weergaven
hallo mensen, heb via piratehaven gta san andreas gedownload. ik heb gemount en geinstalleerd, als ik nu wil spelen dan staat er ''could not cound disk'' hoe moet ik nu verder? moet ik een crack op zetten en waar vind ik die en hoe installeer ik dat dan ? of is het iets anders ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
ok handig O0
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Nintendo plaatst ‘oude’ demo’s terug in Winkelkanaal Nintendo heeft afgelopen week alle demo’s die ooit in het Wii Winkelkanaal zijn verschenen terug geplaatst in het Wii Winkelkanaal. Normaal verwijderde Nintendo de demo altijd na een bepaalde tijd en plaatste het bedrijf nieuwe demo’s in het kanaal. In het Wii Winkelkanaal [...] Het volledige artikel bekijken
Re: [Centraal] Crack & no CD/DVD topic (plaats originele cd/dvd)
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 729 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 728 weergaven
Gary Ross stapt alsnog op bij Catching Fire Even leek het er nog op dat Gary Ross gewoon de regisseur zou worden van Catching Fire, het vervolg op het succesvolle The Hunger Games. Nu blijkt uit zijn officiële statement dat hij toch zal vertrekken van de franchise. De reden voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 728 weergaven
Hallo ik verkoop legale windows 7 keys van de volgende versies H Professional : $4 Home Basic : $3 Starter N : $3
Laatste reactie door Gangster007, -
- 1 reactie
- 728 weergaven
# What's on your mind? # Laat hier weten waar je mee bezig bent, waar je het druk mee hebt of wat je gedaan hebt! Post samenvoeging: november 13, 2010, 22:18:16 Ik trap af, Haat hebben aan hubstore! Ze zijn heel laat met leveren van mijn COD 7, en dit vind ik erg slechte service.
Laatste reactie door Erwin., -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 728 weergaven
test topic graag niet goedkeuren, duken
-
- 0 reacties
- 728 weergaven
Btjunkie
Laatste reactie door martijn1, -
Nieuw op de site
door Gast adhemarke- 0 reacties
- 727 weergaven
Hallo Door een ongeval ben ik x weken thuis. Daarom heb ik tijd om spelletjes ( xbox360 en PC ), alsook muziek en films te zoeken voor mijn 3 kids. Ik ben al een tijdke op zoek naar hoe ik de gedownloade spelletjes van XBOX360 via een externe HD kan afspelen op mijn Xbox, of deze omzetten naar PC formaat Tips altijd welkom Slukes :-*
-
- 0 reacties
- 727 weergaven
Lekker een zinlose comment...
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Is dit het niet ? http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/backend-a-full-access-control/5584
Laatste reactie door Sander, -
Re: Werk en bijbaantje
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 727 weergaven
ik werk op ******* en krijg zo spullen toegstuurd heb bewijs dat het werkt en verdient leuk een ps 3 of xbox erbij of een laptop wil je dit ook pm me heb foto's en bewijs dat het werkt het is gewoon de relaxte bijbaan allertijden
-
Serial railworks
door Maikuul- 1 reactie
- 727 weergaven
Hallo, Ik ben mijn serial code van railworks kwijt geraakt en via google.nl kan ik er geen vinden? Heeft iemand hier een serial van railworks? Edit: Ik kom er net achter dat iedere serial maar 1x werkt, dus denk ik dat ik mijn geld kwijt ben :'(
Laatste reactie door Marciej123,