Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 740 weergaven
Lekker een zinlose comment...
Laatste reactie door Wesley, -
niet kunnen spelen van ds games vanaf nr.3000 en hoger
door Gast stone- 1 reactie
- 740 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben vader van koen en heb een r4 chip voor zijn DS gekocht. Nu kan ik alle spelletjes tot nr.3000 spelen en daarboven niet meer. Moet ik daar aparte software/firmware voor dowloaden? en op het sd kaartje zetten? Hoop dat een van jullie me verder kan helpen. Raymond
-
- 0 reacties
- 740 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39166.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste Eredivisiewedstrijd begint dit weekend met Go Ahead Eagles tegen Cambuur Leeuwarden. Beide clubs werden voorafgaand aan dit seizoen gezien als degradatiekandidaten, maar niets is momenteel minder waar. Zo staat Cambuur op een keurige achtste plek, wat zelfs goed is voor de play-offs om Europees voetbal. GAE staat momenteel tiende met hetzelfde aantal punten: acht uit zes duels. Het doelsaldo is echter wat minder, maar dit is natuurlijk zeker geen schande voor de ploeg …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
hm jammer.. hier kan een slotje op :slot:
Laatste reactie door janniek, -
Re: is gestart torrent te overschrijven?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 740 weergaven
Je moet opnieuw... Het is mij nooit gelukt...
-
- 0 reacties
- 739 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android -P2P Releasedatum: 30-09-2012 Bestandsnaam: ThinkFree.Office.Mobile.Pro. v5.0.Android-P2P Grootte: 24 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving • Bekijk, bewerk en creëer je documenten die je nodig had om te brengen naar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Crack
door premier_lovex- 0 reacties
- 739 weergaven
Ik heb zonet het spel Fifa Manager 2010 gedownload, ook de crack staat in m'n documenten. Ik probeer het spel te spelen en klik op installeren maar dan moet ik een code ingeven.. wat moet ik doen?
Laatste reactie door premier_lovex, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37240.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Edit: bericht hierboven is verwijderd.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Hoi, Ik ben nog niet zo'n lange tijd bezig met dvd's branden. Ik heb onlangs met ConvertXtotDVD een film gebrand op een dvd. Alles verliep goed en ik dacht dat hij het wel zou doen. Als ik 'm in de dvd speler stop geeft ie wel het menu aan en ook de juiste titel van de film. Maar ik kan niet op play drukken en de film is dus niet te starten, het lijkt of hij vast komt te staan in het menu. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt, Joris
Laatste reactie door JorisAdolfsen, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Nintendo plaatst ‘oude’ demo’s terug in Winkelkanaal Nintendo heeft afgelopen week alle demo’s die ooit in het Wii Winkelkanaal zijn verschenen terug geplaatst in het Wii Winkelkanaal. Normaal verwijderde Nintendo de demo altijd na een bepaalde tijd en plaatste het bedrijf nieuwe demo’s in het kanaal. In het Wii Winkelkanaal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 739 weergaven
Deze release is nieuw van Berliner Tagebuch Rosemarie Blank komt uit Berlijn en voelde zich er niet helemaal thuis. Van uit die gedachte maakte ze een documentaire over mensen die juist naar de stad zijn getrokken en zich juist thuis voelen. Regie: Rosemarie Blank Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 739 weergaven
Pannenkoeken zijn lekker
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Hallo, Bij het downloaden van DVDRIP krijg ik van mijn antivirus de melding dat dit een trojan is!!! Klopt dit, want ik zou graag willen beginnen met kopiëren van Dvd's Groetjes Marielle
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38499.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Rascistisch gedrag = ban.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
je zou het bestand kunnen splitsen in 5x 1gb bestanden zoals bijv rar bestanden. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
wat je dan ook zou kunnen proberen is om het internet draadloos uit te zetten, met bijv, stekker eruit en kijken of je er dan nog op kan, gaat ie dan op internet, dan is het van kpn dus je abbonement, en als ie het niet doet, dan gaat het via wifi. en contact opnemen met kpn? misschien weten hun t ook wel tenzij je zo'n callcenter vrouwtje hebt die niks weten
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
. Warm Bodies R is een nogal ongewone zombie. Als hij ziet dat Julie door zombies wordt aangevallen krijgt hij opeens de neiging haar te beschermen. Dit leidt tot een ongewone romance waarin R langzamerhand zijn menselijkheid terug krijgt. Regie: Jonathan Levine Met: Nicholas Hoult, Jan Pivon, John Malkovich, Rob [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 738 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,34237.msg176822#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Game laptop!
door MKartner- 0 reacties
- 738 weergaven
http://www.laptopshop.nl/zoeken/?query=game+laptop kijk hier even.
Laatste reactie door MKartner, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Piranha 3DD De Piranha’s zijn weer terug en dit keer duiken ze op in het grote waterparadijs Big Wet. Daar zijn vele jongeren zich aan het verzamelen om flink te feesten. Met een school piranha’s in het bad gaat dat waarschijnlijk niet goed [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 738 weergaven
ok handig O0
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Gary Ross stapt alsnog op bij Catching Fire Even leek het er nog op dat Gary Ross gewoon de regisseur zou worden van Catching Fire, het vervolg op het succesvolle The Hunger Games. Nu blijkt uit zijn officiële statement dat hij toch zal vertrekken van de franchise. De reden voor [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,