Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 652 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
Re: Honey 2 (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast jvputte- 4 reacties
- 652 weergaven
Hee dat lijkt me een gave film ! Bedankt.
-
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 652 weergaven
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA Harde reset Extended Edition v1.51 multi6 gebarsten LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (Scene) Release Name: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO -THETA Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 23-09-2012 Bestandsnaam: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO- THETA Bron: DVD Grootte: 8.2 GB Regio: Gratis Genre : Actie, Indie Developer : Flying [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
goedkoop ! goedkoop ! goedkoop !
door Gast ds33fdsvcvv- 1 reactie
- 651 weergaven
[modbreak]Spam, gebruiker gebanned![/modbreak]
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 651 weergaven
PowerAMP v2.0.5 build 488 FULL ANDROiD-P2P PowerAmp v2.0.5 bouwen 488 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: PowerAMP.v2.0.5.build.488.FULL.ANDROiD-P2P Release Date: 11-05-2012 Bestandsnaam: PowerAMP.v2.0.5.build.488.FULL.ANDROiD-P2P Maat: 5.4 MB Type: Android release Beschrijving PowerAmp is een krachtige muziekspeler voor Android. PowerAmp 2.0 is de volgende grote release en een gratis update [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 651 weergaven
Sket De zestienjarige Kayla en haar oudere zus Tanya zijn na de dood van hun moeder naar Londen verhuisd. Tanya hoopt daar het contact te herstellen met hun vader, die ze in geen jaren hebben gezien. Op een dag, als Kayla in de bus wordt lastiggevallen door een paar kerels, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 651 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
How can i hack or get around software time?
door Gast Themasterboy- 2 reacties
- 651 weergaven
hey there My parents have installed software time on my computer. :S http://www.softwaretime.com/ this stupid program... has anyone a idea how to hack it or get around it? plz help me! byee-! http://www.softwaretime.com
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
ik zoek het spel van 2010 Fifa World cup voor de psp. Weet iemand waar ik die kan vinden (downloaden?)
Laatste reactie door ZarahCycling, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 651 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
Soep de Troep!
door Duken- 1 reactie
- 651 weergaven
De spelregels zijn en blijven simpel: - Iedereen post 'soepvoer', dit zijn foto's die er om vragen om het photoshop gemodificeerd te worden. - Iedereen mag deze vervolgens gaan bewerken. Uploaden Verder kun je hier gratis en voorgoed je foto's online zetten. En lekker uitleven!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 650 weergaven
@ Robin, Ik heb alleen voorgesteld dat ik mee wou doen, en ik mocht een lijstje maken. What's the prob?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29166.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 650 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
Serial railworks
door Maikuul- 1 reactie
- 650 weergaven
Hallo, Ik ben mijn serial code van railworks kwijt geraakt en via google.nl kan ik er geen vinden? Heeft iemand hier een serial van railworks? Edit: Ik kom er net achter dat iedere serial maar 1x werkt, dus denk ik dat ik mijn geld kwijt ben :'(
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Deze release is nieuw van The Philadelpia Experiment: Reactivated De Amerikaanse marine herneemt een nieuwe poging om de technologie, die ervoor zorgde dat marineschepen onzichtbaar gemaakt werden tijdens het zogenoemde Philadelphia experiment in 1943, opnieuw in gebruik te nemen. Ze slagen er al spoedig in op het oorlogsschip die in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 650 weergaven
laptop is wel fijn (ik heb er zelf ook een), maar vaste pc is toch wel vaak iets beter voor een goedkopere prijs (meestal dan). en met een vaste pc heb je vaak ook wat grotere beelden
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
mag ik dan ook?
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33522.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Heeft iemand een versie van deamon tools die werkt op Vista (32bits)? Dan ga ik een poging doen om FM te installeren, heb goede hoop dat het gaat lukken. Crack en patch heb ik al, dat werkt. Heb alleen het bekende probleem dat hij om de cd vraagt als ik wil opslaan. Graag een link naar een vetrouwde site voor het downloaden van deamon tools, op bijv. pirate bay bevat 3/4 van de torrents een virus/trojan.
Laatste reactie door Limb00, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Last Stand Arnold Schwarzenegger is een sheriff van een plaatsje langs de Mexicaanse grens. Hij kan bijna van zijn pensioen gaan genieten. Maar dan komt er een drugsbaron de stad in die de grens over wilt steken. De sheriff neemt zijn verantwoordelijk [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 649 weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar GTA IV en Dawn Of War II Voor De Pc. Ook uitleg hoe ik het moet installeren graag. Thx. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
oke, bedankt en ja, ik denk tog dat ik z'n wifi-usb ga kopen dus dit kan op slot.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Unieke download van Hijacked Vliegangst? Dat is het minste van je zorgen als je op deze vlucht stapt… Paul Ross, special agent bij de CIA, is een internationaal terreurnetwerk op het spoor dat als The Tribe bekend staat. Hoewel weinigen geloven dat het netwerk echt bestaat, blijkt de kaping van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,