Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 855 weergaven
Vet, maar misschien een beetje goedkopp :lies: :lies: :biggun: :guns: :stupid: :irule: :duken:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 797 weergaven
De plaatjes doen het niet meer, althans de 3 onderste O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 586 weergaven
Dat begin is gemaakt met Windows Movie Maker. (zit standaart bij windows xp) En de rest heeft hij gewoon erin geknipt
Laatste reactie door Farid., -
Re: ik zoek een paar nds games wie kan me helpen??
door Gast cobra30- 0 reacties
- 591 weergaven
je kan kijken op :http://www.frozen-roms.in daar staan bijna alle spellen op O0
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Unieke download van Chasing Mavericks Frosty is een surflegende en heeft met tegenzin toegezegd de jonge surfer Jay te trainen. Ondanks het zware trainingsschema hebben ze er beide baat bij: Frosty wordt een betere vader voor zijn kinderen en Jay krijgt de steun die hij thuis mist. Jay’s doel is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Deze release is nieuw van The Philadelpia Experiment: Reactivated De Amerikaanse marine herneemt een nieuwe poging om de technologie, die ervoor zorgde dat marineschepen onzichtbaar gemaakt werden tijdens het zogenoemde Philadelphia experiment in 1943, opnieuw in gebruik te nemen. Ze slagen er al spoedig in op het oorlogsschip die in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5k weergaven
Fury Het is april 1945 en de Tweede Wereldoorlog loopt ten einde. De jonge Norman Norman Ellison heeft nog nooit gevochten maar wordt onderdeel van een tankgevechtseenheid. In deze tank, genaamd Fury, moeten ze vechten tegen de beter bewapende Duitsers. Als Fury vastloopt maakt de crew, onder leiding van “Brad [...] Het volledige artikel bekijken
mIRC vraagje???
door Gast BFD- 0 reacties
- 2.3k weergaven
ik wou Ghost recon downloaden op MYDOWNLOADER.COM alleen er ston dit bot total dl record # size [ff]-n2x-5110 710.5kb/s 10 173m maar ik kan niet op die 10 klikken ik kan alleen onder bot klikken en dan kom ik wel in die mIRC server alleen ik kan niet CTRL+C drukkenik heb dus geen code omte downloaden dus wat moet ik nu doen ALVAST BEDANKT!!!! BFD
-
Aw:ratio niet goed
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
meer upload slots aangeven, of hogere upload snelheid toelaten ?!?!
-
Aw:kin kong
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Is het een lege dvd?
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 944 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
@ robertoow: bedankt voor de raad, maar nu vind ik die Carlos Cojones hier toch wel niet zeker! Ben je zeker dat die hier tussen staat :redface:
Laatste reactie door crypt, -
VERPLAATST: Weeral probleem!! Krijg rode lijn op mijn bureaublad als ik mijn laptop opstart!
door Fredpascal- 0 reacties
- 872 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27175.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 723 weergaven
Farid. het ligt aanjouw bij mij doen ze het gewoon.
-
Re: game pc
door Tim.- 0 reacties
- 804 weergaven
ik wil graag i7 toch erin en waarschijnlijk wil ik ook overclocken en graag SLI opstelling met de videokaarten tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 761 weergaven
hallo, ik heb fm 2008 gedownload,daarna uitgepakt,gemount met deamontools,daarna geiinstalleerd,maar als ik de crack in de instalatiemap plaats krijk ik dit te zien plaats de orginele cd in plaats van de back up 1000.ik heb de torrent van de pirate bay en de crack zat erbij , kan iemand mij hierbij helpen alvast bedankt gr mike
Laatste reactie door mike1979, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30575.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 776 weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site and wij die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
- 0 reacties
- 665 weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. dat ging allemaal goed.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. maar als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is en dat je contact op moet nemen met de customer service.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door ninaavdb, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Is dit ook een goede, en dat ik hem dan omzet naar Nederlands met een taalpakket? FTD Nummer: 1108684
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik weet niet op wat voor systeem je het draait. Maar kijk anders even of je pc het wel aan kan. http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Heb je XP? Dan werkt het niet. Minimum specs: Operating System: Microsoft Windows Vista or Windows 7 (Windows XP is unsupported) Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz) Graphics Card: Nvidia Geforce 8800 Series / ATI Radeon HD 2600 Pro with 256MB memory or equivalent DX10 card with 256MB memory Memory: 2GB RAM DirectX: Microsoft DirectX 10 Hard Drive: 10GB of free drive space Optical Drive: DVD-ROM drive Sound Card: 100% DirectX 10 compatible sound card Internet Connection: Intern…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
volgensmij wel moet je hem dacht ik wel eerst kraken was iig wel zo bij de eerste iphone
Laatste reactie door mrchrisftw, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
waar zit die dan?
Laatste reactie door r4dioactivity,