Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
hey, ik heb BW2(batalion wars 2) gedownload en als ik hem opstart doet hij het gewoon. eerst krijg ik ook zon intro wat ik moet spelen maar als ik dat verder met de campagne wil, krijg ik eerst een filmpje en dat doet hij het niet meer :-\ weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
Ik heb command ook al geprobeerd, maar er staat bij mij dat hij al ntsf is. Dus dit heeft niet geholpen. Ik hoop echt dat er iemand de oplossing heeft, want verder is het een goed programma.
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, op mijn harde schijf zit nog genoeg ruimte en op de lege dvd zit 4.7 gb en de bestanden die ik erop wilde zetten is bijelkaar rond de 3,8 gb. In een ander topic op dit forum zag ik iets over het veranderen van je dvd formaat. Je doet het alsvolgd: ga naar start -> uitvoeren en typ CMD in. nu kom je in een \"dos\" scherm (donker met witte letters ) Dan typ je het volgende: CONVERT C: /fs:ntfs Hierna even de PC herstarten en alles draait nu sneller en je kan ook bestanden op je pc hebben groter als 4 gb. dit was het topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,15/topic,18811.msg46451#msg46451 Dit heb …
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Euhh. Ik had hier toch ook een bericht achter gelaten? Ik zei het zelfde als jou. maar ja Download dus gewoon utorrent :-[ :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 4 reacties
- 3,2k weergaven
Hoi Ik ben echt SUPER chagarijnig want : Ik deed vanmorgen mijn ps3 aan , en wat ik zag in het begin was, dat me hardeschijf moest GEFORMATEERD worden! :@ Ik dacht, dat kan ik wel overslaan en wel gewoon niet doen! Drukte ik op nee, bleef hij haken hardeschijf kan niet worden gevonden of iets dergelijks! Dus ik helemaal boos en vloeken , Want wat wil je , ik was net zo ver met gta ( 52 % , zonder cheats ) en nu wil ik graag weten hoe ik zon save game op me k*t PS 3 zet! Niels
Laatste reactie door Niels., -
Re: even voorstellen
door Gast miquellaura- 0 reacties
- 982 weergaven
Hai Ik ben Miquel,woon samen en het heb sinds kort weer internet,dus we gaan er voor!! groeten en veel download plezier!!
-
- 22 reacties
- 6,7k weergaven
De review van het DSTT-kaartje voor de Nintendo DS! In de doos : Kaartje + doosje om in op te bergen. : High speed UBS MicroSD reader (zeer klein!) het kaartje : +makkelijk games er op plakken! (gewoon kopieren) +zeer goede kwaliteit van kaartje +zelfde grote als een normaal kaartje +makelijk de menu te bedienen +je kunt vele nieuwe skins downloaden +cheat mode +wifi mode +download mode (met 2 spelers spelen) +Softreset (je moet je ds niet afsluiten om een nieuw spel te spelen) +Je krijgt er een micro USB reader bij +bescherm-doosje voor het kaartje in te stoppen +de games laden zeer snel (1 tot 3 sec.) software: -software …
Laatste reactie door f4n, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Farid., -
Crack kopieeren
door Gast Mr. Erik- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik heb het spel Need For Speed Pro Street gedownload. Dit heb ik gemount met Daemon Tools en geinstaleerd. Ook heb ik een No CD crack gedownload en ge-unzipt. tot zo ver nog geen problemen... Nu wil ik de no cd crack naar de instalatiemap kopieren, maar dit lukt niet. Er wordt aangegeven dat er te weinig ruimte is op de schijf. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of een andere manier om het spel af te spelen... mvg, erik
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik zoek bee movie nederlands GESPROKEN torrent (liefs goede kwaliteit) Ik vind hem nergens Mvg Niels :cool2:
Laatste reactie door Nielszz, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan op je profiel ineens op klikken van Website! Ja ze zijn 100 keer veiliger dan zo'n download site. Wedden dat je 11 jaar bent?
- 0 reacties
- 1k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
Maakt mij niet uit. Ik wil hier geen ruzie over. Download gewoon met een torrent. Iedereen weet dat de torrent sites veilig zijn dan zo'n download site. Jij mag die site beter vinden maar euhh, ikke niet.
- 0 reacties
- 879 weergaven
Je lult nog steeds bullshit lol, die site is nl zo veilig als ik weet niet wat. Dat jij geen fatsoenlijke virusscanners gebruikt kan ik niets aan doen volges mij jij je maar is meer gaan verdiepen in dit wereldje, je weet niets
- 0 reacties
- 867 weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
- 0 reacties
- 1k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
- 0 reacties
- 961 weergaven
Is GEEN veilige site!
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bump
Laatste reactie door megacyriel, -
Windows XP installeren..
door Gast flexxer- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Jongens en meisjes, dames en heren.. ik wil Windows XP Professional SP2 vanaf een gebrande CD installeren alleen ben helemaaaaaaaaal vergeten hoe dat moest..Het enige wat ik niet weet is: hoe moet ik ervoor zorgen dat ik de cd an de praat krijg.. ik weet welke instellingen ik moet gebruiken enzo..maar hoe kom ik int menu..want mijn pc vraagt namelijk niet of ik vanaf de CD wil beginnee.. help help help.. PS: volgens mij moest ik bij het opstarten op F? drukken (?=cijfer).. mvg Flexxer
Ik wil een PS3 kopen weet iemand of deze dan ook gelijk regiovrij zodat ik spellen uit amerika kan kopen.
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Mijn zo pas herstelde PC (hij bevroor maar nu niet meer), heeft weer een probleempje namelijk dat hij niet wil afsluiten/stand by. Het is een dagje dat het zo is. :-[ Nooit eerder problemen gehad met dit. Wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt O0 shahab
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Heb je wel de crack in de Halo 1 map gekopieert ? En als dat dan nog niet werkt gooi dan die vorbisfile.dll er ook in.
Laatste reactie door Sander, -
- 7 reacties
- 6k weergaven
Hallo, Zojuist heb ik voor m'n zoontje een ds gekocht. De verkoopster was zo vriendelijk om mij er op te wijzen dat er apparaatjes bestaan voor het gratis downloaden en spelen van spellen. Nu weet ik echt niet wat ik het beste kan kopen...... Kosten maakt me niet zo veel uit, maar het moet wel goed en makkelijk te bedienen zijn. Wie helpt mij? Welk apparaat moet ik kopen: Supercard, R4DS of de DSTT???????? Alvast bedankt voor jullie reactie(s) en/of mening. gr. tk
Laatste reactie door f4n,