Spring naar bijdragen

Kan ares niet instaleren.


juanita

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal. Na een crasch waren de meeste programma`s verloren,waaronder ares. Het lukt me niet om dit te instaleren. Als ik met google alle downloadmogenlijkheden voor ares probeer,komt er steeds de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven.Ik heb alles nagezocht en onder extra /geavanceerd ook de instellingen ssl en nog zo iets aangevinkt,maar het lukt niet.

Als ik via Duke instaleer,lukt het wel,maar de download duurt maar een fractie van een seconde en er komt een schermpje dat de download incompleet is. Klik ik dat weg,kan ik doorgaan,maar bij het acceptatiescherm staat op de knop "agree" niets of een nummer en de channelknop is grijs.

Ik kan blijven klikken,maar het blijft zo doorgaan met wel steeds andere nummers op de knop.

Het rare is echter dat ares wel geinstaleerd is. Hij blijft echter gewoon op "maakt verbinding"staan tot zo lang ik geprobeerd heb,20 uur.

Bij uitzonderingen op de firewall staat ares gewoon als uitzondering aangevinkt. Ik ben er al een dag of 12 mee bezig,en heb alles wat ik dacht geprobeerd.Ook de firewall eventjes uitgeschakeld. in een topic vab duke vond ik ook nog een link,maar daar geeft hij dan weer aan dat de pagina niet kan worden weergegeven. Ik weet het echt niet meer en alle maar dan ook alle goedgemeende raad is van harte welkom. :Juanita. :-*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 16
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mmm wat vreemd, misschien is de versie op duken niet meer goed. Als je deze download en installeerd: http://downloads.vnunet.nl/download/32803.html werkt hij dan wel goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

In de gratis versie van Ares zit spyware!

Voor muziek: Limewire (P2P)

voor games,programma´s en films: Utorrent (torrents)

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Aanrader: Limewire Plus, werkt net zoals Pro vind ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als ik die link gebruik gaat alles goed. De knoppen grijs en met nummers zijn weg en ik kan gewoon acepteren aanklikken. Instalatie dus goed verlopen,alleen maakt hij geen verbinding ( blijft "maakt verbinding"staan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 16

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bij limewire?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nee,bij Ares. Lime Wire had ik eerst in de betaalde pro versie,maar door de crasch was ik die ook kwijt.Bovendien heeft lime wire me niet zoveel te bieden en zitten er veel nepbestandjes tussen.

Ik heb gisteren de gratis versie van Lime wire wel geïnstaleerd,maar alleen om te kijken of dit,evenals Ares,ook niet zou lukken. De instalatie verliep probleemloos. Maar nogmaals,mijn voorkeur gaat uit naar Ares,en dat wil jammer genoeg niet lukken.

Juanita.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 16

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

????? Dus niemand weet waar het aan kan liggen? Jammer,maar toch bedankt.

juanita.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 16

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...