Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
Gevonden Shadow Dancer Een jonge moeder, lid van de Ierse Republikeinse beweging, verliest haar broer in handen van de Britse veiligheidsdiensten. Als zij in de problemen komt, wordt ze gered door de persoon van wie ze het minst hulp verwacht… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29207.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: op school wil ik op sites maar die zijn geblokeert
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 724 weergaven
Bij mij op school ook. maar! ga naar google. (werkt alleen als het een engelse of geen nl site is op google.nl) typ de site in, en zoeken maar. druk op vertaal deze pagina en dan zou hij het moeten doen want bij mij op school is zwaar beveiligd. dus veel geluk. is het een nl site? doe dit. google.com en typ de nl site in. en druk op vertalen maar dan staat het er in engels op de nl site xD. hopelijk werkt het. :peace:
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 724 weergaven
kan je niet mounten
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
met realplayer ook (de meeste sites)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Hoe kan ik mijn framerate hoger krijgen ?
Laatste reactie door koetjeboe0, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
als ik de setup aan klik dan laat ik alles toe enz maar als hij dan begint met opent hij een programma IntstalAnywhere dan moet ik hem ergens anders probeer blijft hij hetzelfde zeggen. wat moet ik doen gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32220.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
De download is nieuw van All Good Things Jaren 80, New York. Een rijke jongen, telg van een magnaat in onroerend goed, wordt verliefd op een meisje aan de verkeerde kant van de stad. Ze krijgen een affaire, maar vervolgens verdwijnt het meisje. Een detective doet onderzoek naar de zaak, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 723 weergaven
Weer zooi van InfoNu. Staat alles in wat je nodig hebt!
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Binnenkort verwacht: Tutorial - Zelf iPhone ringtones maken
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 722 weergaven
PowerAMP v2.0.5 build 488 FULL ANDROiD-P2P PowerAmp v2.0.5 bouwen 488 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: PowerAMP.v2.0.5.build.488.FULL.ANDROiD-P2P Release Date: 11-05-2012 Bestandsnaam: PowerAMP.v2.0.5.build.488.FULL.ANDROiD-P2P Maat: 5.4 MB Type: Android release Beschrijving PowerAmp is een krachtige muziekspeler voor Android. PowerAmp 2.0 is de volgende grote release en een gratis update [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 722 weergaven
Hoi, als ik op nzbindex bv. voor call of duty 4 xbox zoek krijg ik bij PAL vooral German en French te zien, is dit dan de taal van het spel? En waar staat dan de gewone English of Dutch?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
quote author=martijn1 link=topic=23482.msg133936#msg133936 date=1241535623] http://www.ongein.nl/video-voor-de-doe-het-zelver-9920.aspx wat een gek nu te zien op internet, weer een nieuwe x men film haha wat een gozer [
Laatste reactie door svenholtman, -
- 2 reacties
- 722 weergaven
oke dan ben je een beetje heel erg doorgedraait.... hoe heb je dat dan gevonden kaas?
Laatste reactie door Thijs., -
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office – Torrent / Download / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 722 weergaven
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office Met de release van vier nieuwe films zou een nieuwe nummer één in de Noord-Amerikaanse Box Office Top 10 voor de hand liggen. Geen van de films wist echter te overtuigen, waardoor de romkom Think Like a Man gewoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 722 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28698.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Gozaran: Time Passing Documentaire over Nader Mashayekhi. Deze componist werd in 2005 gevraagd om in zijn geboorteland Iran een symfonieorkest te leiden. Ondanks dat hij weet dat het een zware tijd zal worden gaat hij de uitdaging aan. Twee jaar later is hij [...] Het volledige artikel bekijken
[table width=100% border=1 bordercolor=#dcdcdc fontsize=12 cellpadding=4] [table] [td bgcolor=#ededed align=center]#[/td] [/table] [td bgcolor=#ededed]Product [td bgcolor=#ededed]Prijs [td bgcolor=#ededed]Subtotaal [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa align=center]4 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EARS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 47,01 [td bgcolor=#fafafa]€ 188,04 [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Samsung Syncmaster 2493HM [td bgcolor=#fafafa]€…
Laatste reactie door Releases, -
Brandprogramma (Nero) herkent DVD+R niet
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 722 weergaven
Meteen maar m'n eerste vraag . Tot nu toe altijd van alles prima gebrand, met verschillende schijfjes (+ en -). Nu heb ik Tevion DVD+R schijfjes en deze worden niet herkend door mijn brandprogramma. Ik wilde eigenlijk branden met ConvertXtoDVD en dit programma gaf aan dat er geen schijf in zat. Nero geeft ook aan dat er geen schijf is geplaatst. Windows gaf echter wel de melding dat er een leeg schijfje was geplaatst, want het bekende venster met de vraag welke actie ik wilde ondernemen kwam gewoon tevoorschijn. Mijn brander is nog net geen jaar oud. Ik maak gebruik van Nero 8 en de laatste updates installeren heeft niets opgeleverd. Weet iemand nog wat ik kan do…
-
- 1 reactie
- 721 weergaven
naar een andere school dan maar he :
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
In het vervolg graag beter lezen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
ik zoek vrienden voor cod 1 kan ikmet julliespelen enz en in sevrers gaan ik heb eigen server en clan add my x fire : mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40426.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,