Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: Vreemd probleem met de DSTT - Spelen lopen vast
door Gast shade1981- 0 reacties
- 724 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
hey, Heb het spel"DTM race driver 2" op mijn pc, en heb op google cheats gevonden die in een enter bonus moet intypen. Weet er waar ik die kan vinden in mijn spel of moet ik er iets aparts voor downloaden? alvast bedankt :
Laatste reactie door petie, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Mario Winkelcentrum Tour ’12 Nintendo heeft weer wat te promoten, en we weten allemaal wat dat betekent…toeren door het land! Natuurlijk doet men dat bij winkelcentra, zo kun je kids met hun ouders gelijk de Intertoys wijzen om zulk kek apparaatje te kopen. Nintendo neemt Mario Kart 7, Super Mario [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Op zoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 724 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
- 0 reacties
- 723 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29899.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 723 weergaven
Dit is met torrents Post Merge: maart 02, 2009, 12:48:44 pm Ohjah, wordt er nog geupdate? [verwijderd door de beheerder]
-
- 0 reacties
- 723 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
heey allemaal, ik heb de laatste tijd wat films gedownload en deze daarna op een dvd gezet. daarna deed ik de dvd in de xbox 360 en alles leek goed tot hij er op een bepaald moment mee stopte. ik kreeg een dingetje waarin stond: attempting to read media. ik de dvd schoonmaken en opnieuw proberen maar het zelfde gebeurde weer. daarom pakte ik een andere film en toen gebeurde precies hetzelfde. het gekke is dat als je het weer opnieuw probeert hij op een ander punt stopt. het is dus niet telkens hetzelfde punt. weet iemand hoe dit komt en wat je eraan kan doen? alvast bedankt! :peace:
Laatste reactie door dewitje, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
hoe kan ik een plaatje hier voegen om het te laten zien, mijn bureaublad eigensgappen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39127.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 723 weergaven
ff'tjes handleiding zoeken van alt.binz ofzo, daar staat ook uitgelegd hoe je die adressen in moet vullen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30554.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 723 weergaven
Farid. het ligt aanjouw bij mij doen ze het gewoon.
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast iersel7- 0 reacties
- 723 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 723 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:13:31 am Die kennen jullie niet he??? ;D Zo wel laat het me svp even weten!
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
Re: even voorstellen
door Gast wubby- 0 reacties
- 722 weergaven
Hey. Ik vond laatst een goed artikel over het downloaden van Wii games.... Onderaan dit artikel staan 2 links waar je een handleiding vindt. Volgens mij tegen een vergoeding van paar euro! het is echt de moeite waard want ik heb die goedkoopste gekocht en die bracht me zeeeeeeeeeer veel informatie hier de link: spam nogmaals!! kijk onderaan ff naar die 2 links naar e-books.. ik heb zelf de goedkoopste gepakt!
-
Re: Goal 1, 2 en 3
door C.K7- 0 reacties
- 722 weergaven
Goal 3: http://thepiratebay.org/torrent/4951462/Goal.3.2009.DVDRip.XviD-BeStDivX heb hem zelf gedownload ondertiteling aan het zoeken
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Deze release is nieuw van De Verbouwing Tessa van Asselt is geslaagd te noemen: ze is zakelijk succesvol, gelukkig getrouwd en heeft een intelligente, zij het ietwat wereldvreemde, puberzoon. Maar haar zorgvuldig gecomponeerde wereld begint barsten te vertonen als de voortslepende verbouwing van haar huis volledig uit de hand dreigt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 722 weergaven
laptop is wel fijn (ik heb er zelf ook een), maar vaste pc is toch wel vaak iets beter voor een goedkopere prijs (meestal dan). en met een vaste pc heb je vaak ook wat grotere beelden
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Gevonden Quartet In een bejaardenhuis speciaal voor musici wordt een concert voorbereidt ter voorbereiding van Guiseppe Verdis verjaardag. Nieuwkomer Jean, ex-vrouw van een van de bewoners, zorgt echter voor veel trammelant. Ze gedraagt zich als een diva en weigert mee te doen aan het concert. Regie: Dustin Hoffman Met: Michael [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 722 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
The Campaign Amerika, vrijheid en onafhankelijkheid, dat zijn wel de laatste dingen waar kandidaten Cam Brady en Marty Huggins zich mee bezighouden tijdens hun race voor een zetel in het Congres van North Carolina in deze ‘grootse, gewaagde, hilarische klucht’. Wanneer zittend Congreslid Brady verwikkelt raakt in een schandaal, besluiten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 721 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Yang The Cat v1.0.2 Android-P2P De Cat Yang v1.0.2 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,