Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 688 weergaven
Dat weet ik niet meer kan best zijn.
Laatste reactie door Speedfire, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Filename: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Size: 11 MB Type: Utility Release Description This new version LP Sense UI, now on Google play. This is the fastest and the best clone of the HTC Sense Launcher! [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Voorstellen als nieuw lid
door Gast FearOfTheDark- 0 reacties
- 687 weergaven
Hallo allemaal , wilde me hier ff voorstellen. Ben een hobby pc prutser ,en kwam hier via google Utorrent gr Mart
-
- 0 reacties
- 687 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lawless Tijdens de Amerikaanse drooglegging in de jaren ’30 besluiten de drie Bondurant-broers een illegale drankhandel te beginnen. Ze hebben groot succes maar ze halen wel de woede op de hals van de corrupte agent Rakes die geweld absoluut niet schuwt. Regie: John [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 687 weergaven
Gevonden I AM Een aangrijpend drama dat zich afspeelt in The City of Angels. Een wanhopige vrouw die een fatale diagnose negeert… Een manipulatieve en obsessieve zakenman… Een rancuneuze detective die de regels aan zijn laars lapt… Een charismatisch openbare aanklager met een persoonlijke crisis… In het hedendaagse Los Angeles [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 687 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29166.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Argh, ik weet niet of ik hier even goed zit, maar ik moet het even kwijt. Ik krijg mijn tweede stuk van de Best Buy Guide niet meer gepost doordat ik vast zit aan de 20000 karakters. Nu kunnen we een aantal dingen doen... 1) Iemand post het deel voor mij, topic zit op slot, dus er kan niemand buiten ons om nog bij komen (wil ik ook liever niet). 2) Iemand gooit er een berichtje tussen van een regeltje of zo. 3) DukeN verwijdert de Post Merges voor mods zoals het nu ook voor admins is ingesteld... Hmmmmm. Wil iemand één van de twee bovenste voor mij doen? Dank! Edit: weggegooid, opgelost. Met dank aan Robin. O0
- 1 reactie
- 687 weergaven
wel iets over het budjet maar hier kan ik wel nog een hele tijd mee vooruit wat op lange termijn ook weer geld bespaard Wat denken jullie???
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Meet the Spartans ofcourse!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Edit: Tom had dit nieuwtje al.
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 686 weergaven
Heb zojuist weer even een paar nieuwe fotootjes geschoten Aangezien ik net even niks had te doen... [img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31165.jpg [img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31167.jpg [img width=620 height=826]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31173.jpg
Laatste reactie door stefjuh, -
Re: Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 686 weergaven
Is gelukt om me LG Cookie te modden met iPhone dingen :/ Toch klote ding gebruik alleen voor spelletjes en als wekker. Wat een fail ding een blauwscherm gaat me wekker niet af :/
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Dit is een nieuwe release van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 686 weergaven
In het vervolg graag beter lezen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27895.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 686 weergaven
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED Might and Magic Heroes VI update v1 3 0-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Release Date: 18-04-2012 Retail Datum: 13-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Bron: WEB Maat: 61,5 MB Genre: RPG Critici: 7.5/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 686 weergaven
Graag gedaan
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 686 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
2014 komt te vroeg voor Avatar 2 Enige tijd terug meldde Jon Landau al dat 2014 te vroeg komt voor Avatar 2. Tegenover Empire producent ging de producent er dieper op in en het lijkt erop dat de sequel op zijn vroegst in 2015 verwacht kan worden en het derde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 685 weergaven
Tom was me net voor, heb mijn bericht al verwijderd, Stond nagenoeg hetzelfde in..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Gevonden The Chameleon Deze intrigerende thriller is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. De Amerikaanse jongen Nicholas Barclay is sinds zijn dertiende vermist geweest als hij plotseling opduikt in Spanje. Hij vertelt dat hij destijds is ontvoerd, waarna men hem heeft gedwongen tot kinderprostitutie. Als gevolg daarvan lijdt hij nog [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 685 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29908.0[/iurl]
- 0 reacties
- 685 weergaven
Stel geen retorische vragen, wil je? Nog een kleine 3 kwartier en die is die klaar voor gebruik denk ik
Laatste reactie door Freddytje,