Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 700 weergaven
Bedankt voor atvis ga het nu probeeren Post samenvoeging: november 18, 2009, 12:49:44 pm vergeefs geen verbindind NET messenger service
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Stel geen retorische vragen, wil je? Nog een kleine 3 kwartier en die is die klaar voor gebruik denk ik
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
quote author=martijn1 link=topic=23482.msg133936#msg133936 date=1241535623] http://www.ongein.nl/video-voor-de-doe-het-zelver-9920.aspx wat een gek nu te zien op internet, weer een nieuwe x men film haha wat een gozer [
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.3 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.3 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.3 . Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.3.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40426.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Hallo iedereen weet iemand waar ik "Adobe Premiere Pro Cs5" gratis zou kunnen downloaden Alvast bedankt :zwaai:
Laatste reactie door gior13, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Serial Creative Suite II NL 1131-0201-5621-6381-7682-3918
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 700 weergaven
De download is nieuw van All Good Things Jaren 80, New York. Een rijke jongen, telg van een magnaat in onroerend goed, wordt verliefd op een meisje aan de verkeerde kant van de stad. Ze krijgen een affaire, maar vervolgens verdwijnt het meisje. Een detective doet onderzoek naar de zaak, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 700 weergaven
Graag gedaan
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
hi⋅jack verb (used without object) 5. to engage in such stealing or seizing.
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
GTA San Andreas
door Fraggerzz- 2 reacties
- 700 weergaven
hallo mensen, heb via piratehaven gta san andreas gedownload. ik heb gemount en geinstalleerd, als ik nu wil spelen dan staat er ''could not cound disk'' hoe moet ik nu verder? moet ik een crack op zetten en waar vind ik die en hoe installeer ik dat dan ? of is het iets anders ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31782.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Edit: bericht hierboven is verwijderd.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37513.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
http://www.youtubedownload.nl 10 x makkelijker voor mijn doen
Laatste reactie door jenteaap2, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Edit: Tom had dit nieuwtje al.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Robert Pattinson vangt Saddam Hoessein Acteur Robert Pattinson gaat een belangrijke rol spelen in de nieuwe film Mission: Blacklist, over de jacht op de voormalige Iraakse dictator Saddam Hoessein. De film wordt geregisseerd door de niet heel bekende Jean-Stéphane Sauvaire. Pattinson kruipt in de huid van Eric Maddox, auteur van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 699 weergaven
hier hebben ze hem ook niet meer
Laatste reactie door Kiggen, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Journal de France In deze documentaire worden de fotograaf en cineast Raymond Depardon en vrouw Claudine Nougaert terwijl zij zes jaar lang door Frankrijk trekken. Depardon fotografeerde in die jaren hun land. Regie: Raymond Depardon, Claudine Nougaret Met: Raymond Depardon, Claudine Nougaret, Alain [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit is een nieuwe release van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 698 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 698 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 8 reacties
- 698 weergaven
Hoi, ik heb net een xvid bestand van snuf de hond en de ijsvogel om laten zetten naar dvd met convertxtodvd(werd aangeraden door mensen van hier)komt er midden in het beeld om de paar seconden: Koop een vrijheidscode om dit weg te laten halen. Chantage. Ik wou dit even kwijt voor als anderen dit programma willen. Koop hem dan en doe niet de 'free' version. Zoals dit van svenholtman:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv,