Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 643 weergaven
hey, Heb het spel"DTM race driver 2" op mijn pc, en heb op google cheats gevonden die in een enter bonus moet intypen. Weet er waar ik die kan vinden in mijn spel of moet ik er iets aparts voor downloaden? alvast bedankt :
Laatste reactie door petie, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Prosecuting Casey Anthony De film vertelt het waargebeurde verhaal over Casey Anthony die wordt vrijgesproken voor het doden van haar dochter Caylee, ondanks de overweldigende bewijslast. We volgen het verhaal vanuit het perspectief van de aanklager Jeff Ashton en nemen een kijkje achter [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Op zoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 643 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
Re: FlashForward
door Dinolog- 0 reacties
- 642 weergaven
Ga naar 2Lionsteam.nl en registreer je daar O0
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29899.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 642 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Zlatan- 0 reacties
- 642 weergaven
Ja die vraag bedoelde ik.
-
- 0 reacties
- 641 weergaven
Ik wil graag zo downloaden. Dus je moet je registreren. Maar tijdens de regestratie moet ik dit invullen? What version of IP is most commonly used today?â€. Ik typ alles. Ik zie overal 6 staan maar dat werkt niet. MVG Nigel
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Hoi, Ik ben al een tijdje bezig met COD6MW2 maar wat ik ook doe, mijn schermpje blijft klein en de tekst is onleesbaar, de items om op te klikken lijken wel in het chinees, maar zijn het niet! Het is een skidrow versie (2 exe's gekopieerd) op Win7 en DirectX 11 Wie helpt me... grtz Paul
Laatste reactie door Houtert1958, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Divide Acht New Yorkers vluchten na een nucleaire aanval naar een schuilkelder, gebouwd door de paranoïde conciërge Mickey. De ruimte is echter krap en de voorraden zijn beperkt. Eva beseft als snel dat ze op zichzelf is aangewezen als ze wil overleven. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 641 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 641 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36565.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
torrentflux
door sandra17281- 0 reacties
- 641 weergaven
Hey mensen, Ik heb sinds gisteren een seedbox, maar krijg dat ding niet aan het wereken. Weet iemand hoe ik moet up- en downloaden met torrentflux? Heb na mijn menig gedaan wat in de handleiding staat, zeggen ok dat je een torrent ff de tijd moet geven om te gaan starten, maar heb m de hele nacht de tijd gegeven maar loopt nog niet, lijkt me niet te kloppen. Daarnaast moet ik een film ofzo via ftp uploaden, maar hoe krijg ik die film van mn pc op dat ftp? gewoon kopieren? maar dat zou volgens mijn pc meer dan een week duren, kan dat? Alvast heel erg bedankt mocht iemand me hiermee kunnen helpen. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
BlackMesa-HALFLIFE BlackMesa-halfwaardetijd Release Info Release Group: Halflife (Scene) Release Name: BlackMesa-halfwaardetijd Releasedatum: 15.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: BlackMesa-HALFLIFE.iso Bron: DVD Grootte: 3,1 GB Regio: N / A Genre : First-Person Shooter Uitgever: Onafhankelijke Ontwikkelaar: Onafhankelijke Op de markt Beschrijving Black Mesa is een Half-Life 2 totale omzetting Vermaken Valve Software’s [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 640 weergaven
1) Er zijn private trackers al demonoid die wat sneller gaan 2) Utorrent is een van de snelste 3) Je poorten openzetten van je router via portforwarding Post Merge: juli 08, 2009, 04:25:32 pm
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
graag geen oud topic kicken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 640 weergaven
Heey, Ik wil online met Pokemon Hg op de DsiXL, maar hoe? ik heb ons internet bij advanced setup gedaan maar als ik dan wil gaan traden vind hij het internet niet? je moet tog een WEP internet hebben ofzo? want volgensmij hebben wij dat niet. kan ik dat ook veranderen? Greetz.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
ff'tjes handleiding zoeken van alt.binz ofzo, daar staat ook uitgelegd hoe je die adressen in moet vullen.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
en zo doe je dat : http://ondertitel.com/forum/index.php?showtopic=696 veel succes als er problemen zijn hoor ik het wel #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Mario Winkelcentrum Tour ’12 Nintendo heeft weer wat te promoten, en we weten allemaal wat dat betekent…toeren door het land! Natuurlijk doet men dat bij winkelcentra, zo kun je kids met hun ouders gelijk de Intertoys wijzen om zulk kek apparaatje te kopen. Nintendo neemt Mario Kart 7, Super Mario [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 639 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31455.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Ben man, gelukkig gehuwd, 73 jaar en enthousiast computergebruiker sinds 1985.
Laatste reactie door Stoffer, -
Re: My sims
door xx090- 0 reacties
- 639 weergaven
ik heb een probleempje met het veranderen van die key dan zegt die "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde"hulp graag :s
Laatste reactie door xx090,