Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 712 weergaven
Unieke download van 388 Arletta Avenue Stel je voor dat je constant bespioneerd wordt, zonder dat je het weet… Dat iemand ‘s nachts je slaapkamer binnen sluipt om je te filmen. Het overkomt het getrouwde stel James en Amy. Een mysterieus figuur heeft hun huis en auto voorzien van piepkleine [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
De download is nieuw van Paradies: Hoffnung In het derde deel van de Paradies serie volgen we Melanie, die in een afslankkamp in de bergen zit. De dertienjarige Melanie wordt verliefd op de veertigjarige arts van het kamp. Haar moeder, die we zagen in “Paradies: Liebe”, zit ondertussen in Kenia. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Gevonden Forget Me Not De moeder van David Sieveking, Grettel, leidt aan Alzheimer en takelt langzaam af. David filmt het verval en vertelt tegelijkertijd haar leven en hoe ze in de jaren ’60 streed voor vrouwenrechten en vrije liefde. Regie: David Sieveking Met: Margarete Sieveking, Malte Sieveking, David Sieveking Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
Gevonden De Superheld (NL) De elfjarige Mudolf redt gepeste kinderen door zich op te offeren, zodat pestkoppen de andere kinderen met rust laten. Met deze reddingsacties ziet hij zichzelf als een superheld. Dan komt Lise bij hem in de klas. Zij is het niet met Mudolfs ‘heldendaden’ eens. Regie: Christian [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Het is voor ons wel handig om te weten wat voor soort bestand je hebt gedownload? (.rar - .avi of .mpg of iets heel anders?) En waarvoor je hem wilt branden? Om in je dvd-speler bij je tv te kunnen bekijken. Of andere reden? En hoe groot is het bestand?
-
Aw:Versleuteld winrar bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
flexxer schreef: maak 100 euro over ten bate van duken.nl aan rekeningnummer: ..... (die van duken )
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb het even nagekeken en het spel het cars raditor springs adventures. en ik weet dus ook niet waar ik het moet gaan plaatsen.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
heb ik al 2 keer gedaan ??? zal nog weleens doen weer gedaan maar weer niks :'(
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, mensen ik heb tussendoor iets gemaakt, een signature voor mijn Age of Conan Guild members, Dus het gaat alleen even om het geheel What do you think of it?
Laatste reactie door Jon, -
Welkom Jan-Erik! Wat JFK al zei, veel plezier @ forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 943 weergaven
Je kan gewoon je memory card aan de zijkant (waar dat klepje zit) erin stoppen O0 dus hier: O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 3.4k weergaven
ik ben op zoek naar deze programa om een film mee af te spelen want als ik het film wil afspelen krijg ik zo video te zien dat ik deze video alleen met XVOD decoder kan afspelen.... :-\
Laatste reactie door walid562, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Hoe kan ik mijn framerate hoger krijgen ?
Laatste reactie door koetjeboe0, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 887 weergaven
Goeie tips!
-
- 0 reacties
- 809 weergaven
Ik word er helemaal kierewiet van :-[ Het wil me de laatste tijd maar niet lukken om een gedownload spel af te laten spelen op de wii (in het begin was het een makkie). Ik krijg steeds melding van een error of ik krijg zwart beeld of ik krijg een beeld met een heleboel cijfertjes. Ik heb wel de scrubber gebruikt en die zegt dat het spel geen error bevat,(ik doe ook altijd patchen) dus dan ga ik branden als alles goed is en ik stop hem in de wii open het backup kanaal en ik krijg toch nog een error of 1 van de anderen 2 dingen. Ik heb al meer dan 6 -dvdtjes van verbatim weg geknikkert omdat er iets fout gaat. Kan iemand mij alstublieft helpen voor ik in een gekkenhuis …
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Dat dacht ik eigenlijk ook wel een beetje want het zou wel stom zijn als ze de hele demo weggooien
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37893.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 563 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Noord-Amerika: 15 november 2011 Europa: 17 november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Microsoft Windows Playstation 3 XBOX 360 Wii Nintendo 3DS[/td] [td]Genre:[/td] [td]Racing[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel Processor - Core i3-540 3.06GHz AMD Processor - Phenom II X4 805 Nvidia Graphics Card- GeForce GTS 240 ATI Graphics Card - Radeon HD 6750M RAM (Memory) - 3 GB Hard Disk Space - 9 GB Direct X - 9 Source- Game-debate[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] …
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Girl With the Dragon Tattoo De wegens smaad veroordeelde onderzoeksjournalist Mikael Blomkvist (Daniel Craig) wordt gevraagd een onderzoek in te stellen naar de verdwijning van Harriet Vanger, ruim veertig jaar geleden. De opdrachtgever is de Zweedse industrieel Henrik Vanger (Christopher Plummer), de oom [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.8k weergaven
. Jagten Lucas is kleuterleider in een klein hecht dorp. Wanneer hij door de vijfjarige Klara van misbruik wordt beschuldigd staat zijn leven op de kop. De hechte gemeenschap van het dorp valt uit elkaar. Regie: Thomas Vinterberg Met: Mads Mikkelsen, Lasse Fogelstrøm, Thomas Bo Larsen, Anne Louise Hassing, Lars [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 900 weergaven
Deze release is nieuw van Paranorman (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD Een klein stadje wordt belegerd door zombies. Alleen de verkeerd begrepen lokale jongen Norman, die in staat is om met de doden te spreken, kan het stadje redden. Naast de zombies zal hij het op moeten nemen tegen spoken, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – FC Utrecht Eredivisie Live 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer Feyenoord tegen FC Utrecht. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivis…
Laatste reactie door EredivisieSteams,