Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik zou graag een hl 2 dm server maken maar 1 die tussen alle servers komt te staan, dus geen lan ofzo. maar nu is de vraag hoe moet dat ? alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo ik zoek het introliedje van de film Kelly's Heroes... iemand een idee hoe het heet?? http://www.youtube.com/watch?v=4XOEI0E7vKk dit lied...
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hey allemaal Aangezien SSBB uit is in amerika en nu mogelijk is om gedownload te worden vroeg ik me af of iemand het al was gelukt en het hem ook was gelukt om hem te branden. Het branden schijnt moeilijk te zijn aangezien het NTSC is met een update en updates kunnen slecht zijn voor je wii als het ntsc is. Dus enige idee hoe je zo een spel aan de praat krijgt? bij de comment hebben ze het over dat je met imageburn layerbreak moet gebruiken ofso en ze hebben het ook over nog een paar andere dingen. :S beetje ingewikkeld . vroeg me af of het misschien iemand al wa gelukt en zo ja hoe dan? Met vriendelijke groeten Xariasta. ;D
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
Als ik een emulatie programma download voor de DS Ik installeer dit dan vrragt hij een dns bestand Ik open dit en dan doet hij het niet!!! (genoeg dns-jes) Wat doet Ome Wim fout?? Moet ik nog meer installeren wie kan mij hierin supporten?
Laatste reactie door grapie, -
psp ombouwen 1 2
door Gast steef86- 28 reacties
- 12.1k weergaven
dag mensen, ik heb een aantal vragen over mij psp. Kan ik hem betrouwbaar ombouwen en op welke manier is de best? Al vast bedankt steef
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik werk al een tijdje met ps maar nu zou ik graag brushes willen gebruiken Maar snap niet hoe je dat moet installeren of in de juiste map zetten. Kan iemand mij dit uitleggen ik heb de nederlandse versie van photoshop Alvast bedankt !
Call of Duty 4!
door sunaj- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik kan nergens een goeie Call of Duty 4 torrent vinden :'( kunnen jullie me helpen :redface:
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
er staat alleen uitpakken in? als ik dat doe vind die veel mappen:data en readme enzo maar de .exe file vind ie niet die staat normaal onder die mappen
Laatste reactie door daanhockeyc1, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
ej man dankjwel hij doet. al ik heb wel een vraag :-\ hij zit nu te branden op 5.540 KB/S ik heb volgens mij ergens gelezen dat hoe hoger de Brandsnelheid des te minder kwaliteit :buck: of was dat voor DVD's ??? kun je me hiermee helpen.
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
ej jongens ik heb sinds vandaag Call of Duty 2 uitgespeeld egt vette game trouwens maar goed nu me probleem als ik multiplayer wil doen en ik dubbel klik op zo server bij de meeste kom er te staan Bad Key Code > terwijl die het eerst wel deed :'( kunne jullie me helpen ^-^
Re: nummers sturen
door marcov- 0 reacties
- 917 weergaven
Mensen iets verder kijken dan je neus lang is he: Knocker Boys: http://www.google.com/search?hl=en&q=download+tricks+upon+travellers+-+knocker+boys&btnG=Google+Search (5e link van google) En die ander is net zo makkelijk te vinden.. gewoon bij goole het volgende intype: "download <artiest naam - titel naam>" easy as that is it mensen!
Laatste reactie door marcov, -
NNTP server
door Gast lor10103- 3 reacties
- 2.2k weergaven
hallo, ik heb grabit geinsteleerd. ik heb alles gedaan wat ze hadden uitgelegt. bij het begin moest je je news (NNTP) server invoeren. alleen de vraag is of het dit is b.v. news.casema.nl of 213.73.255.21 maar dan van je provider. welk van de 2? en dan als je Next klikt komt het volgende, je Username en je Password. moet je zelf verzinnen of is het van je provider? ik ben beginner weet niks van newsgroupen af. maar ik wil er mee beginnen. alsjeblieft kan iemand mij op weg helpen? bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
snes op ps2
door ferrariking- 5 reacties
- 2.1k weergaven
ik wil snes op mijn ps2 spellen is omgebouw welk emulator ik het besten gebruiken? wel gratis :duivel:
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, heb gunz online gedownload maar kan hem niet spelen omdat het niet wil updaten. Hij blijft altijd op paused staan, in het begin werkte het wel... Weet iemand hier een oplossing voor aub ? GREETS
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
k heb een microsoft word office gedownload en er zit een bin file en een cue-bestand
Laatste reactie door grafgeest 076, -
- 9 reacties
- 3k weergaven
Hallo mijn naam is Wouter en ben nieuw op dit forum. Bij deze aangename kennismaking. Ik heb een probleem om het watermerk bij convertxtodvd niet in mijn gebrande kopie te krijgen. Heeft hier iemand aub een oplossing voor? Dank bij voorbaat!!!
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
en ze zeggen dat als je het piepschuim er af haalt, dat hij dan nog beter vliegt. maar ik ga dat niet doen dan verneuk ik me ufo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hier is er nog een filmpje over. http://www.youtube.com/watch?v=rEp7xjhnDYo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 450 weergaven
zie geen bijlage!
Laatste reactie door rinusagema, -
- 11 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi , ik heb dus een supercard mini sd voor me gameboy. Maar weet iemand een goed programma om daar liedjes op te zetten ? En zo ja hoe werkt die dan ? Alvast bedankt xx Donna
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
hoi ik ben eigelijk opzoek naar yu-gi-oh afleveringen ik heb al heel lang gezocht maar kon neit vinden meschien kunnen jullie mij helpen het liefst nederlands of engels alvast bedankt
Laatste reactie door magicm14, -
PS2 of PS3? 1 2 3
door sunaj- 55 reacties
- 8.9k weergaven
ej jongens ik ben misschien van plan om een PS2 of een PS3 te kopen alleen ik niey welke precies me eerste gedachte zat bij de PS2 vooral omdat daar gewoon heel veel games voor zijn en omdat je games kan downloaden en om de prijs? ik wil graag jullie mening horen O0
Laatste reactie door Robin,