Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
is et niet eiffeltoren met dubbel f?
Laatste reactie door Pctje, -
20000 Leden! 1 2
door Tom- 49 reacties
- 8,7k weergaven
Beste leden! Eindelijk is het zover! DukeN.nl heeft 20000 leden! Wij, de moderators, zijn hier natuurlijk heel trots op, daarom feliciteren wij alle leden die in de afgelopen jaren actief geholpen hebben deze site op te bouwen of al het werk op de fora te verrichten. Wij hopen dat deze site nog lang mag bestaan en dat er nog heel veel mensen geholpen mogen worden met hun problemen. De site wordt steeds professioneler en uitgebreider. Laten wij ons glas heffen! Op DukeN.nl! Namens de moderators, Tom
Laatste reactie door Tom, -
nintendo ds
door magicm14- 9 reacties
- 2,7k weergaven
ik vraag me af hoe je spellen voor de ds van pc naar je ds kan brengen of moet ie eerst omgebouwd zijn?
Laatste reactie door f4n, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik bedoel dit soort dingen: het einde hoe dat voor elkaar krijgt
- 0 reacties
- 1k weergaven
waarom reageer niemand
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik ben me een beetje aan het inlezen over Memor32 in combinatie met memento.. Maar nu zat ik me af te vragen, er zijn ook (vrij goedkope) adapters, waarmee je je "gewone" memory kaart van de PS2 op je PC aan kunt sluiten, zo zou je dus dezelfde software kunnen installeren op een gewone kaart, en heb je geen Memor32 nodig, maar zou dit werken? heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste reactie door Lilove, -
Re: BF 1942
door Vico- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Iemand? Iets?
Laatste reactie door marcov, -
DukeN jarig!
door Tom- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Jawel mensen, The Duke himself viert vandaag zijn jubileum! Wij, de moderators, wensen hem een uiterst prettige verjaardag toe met zijn geliefde vrouw en kind! Dat hij nog vele jaren leven mag!
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 992 weergaven
Beste leden, Dit topic is een half jaar geleden gesloten wegens te weinig toegevoegde informatie per post. Hierbij gaat het weer open, want nu zijn we immers een half jaar verder. Ga je gang met ranken van degene boven je, net als vanouds. Aan de leden die tussen 28 april 2008 en nu zijn aangemeld: dit is een topic waar je degene die voor je heeft gepost een cijfer geeft hoe goed je hem of haar vindt presteren op het forum. Geef ook een reden waarom hij of zij dit cijfer verdient. Degene na je geeft jou een cijfer en commentaar. Zie mijn laatste post in dat topic hoe het ongeveer werkt. Veel plezier! Tom
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Laatste reactie door Martijn, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heb je de drivers van je geluidskaart al ge update ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hoe heet je the? Dan voeg ik je ff toe haha ik heb trouwens 156 k en gold armor van 250 k en nog meer zooi lol
door Pctje- 0 reacties
- 996 weergaven
wat is je naam op trackmania ? zo kan ik je toevoegen pctje zoals gewoonlijk
door Pctje- 0 reacties
- 936 weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
door Pctje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ja maar dan gewoon online
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb een vraag mijn Swap Magic 3.6 dvd doet het niet meer de achterkant is ineens veel lichter geworden vergeleken met de cd maar er zitten nouwelijks krassen op nou wou ik vragen is het mogelijk om Swap Magic te downloaden en dan via de cd te starten maar waar kan ik zon kleine vinden kunnen jullie mij helpen ?????? Groeten Jep123
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
...
Laatste reactie door repoc, -
Re: Vroegah...
door Fredpascal- 1 reactie
- 1,2k weergaven
haha, en dan krijgen ''wij'' geen Vragen meer om te beantwoorden en wordt het hier een beetje standaart :buck: *ugh* dan heb jij minder posts ;D oow, gaan we grappig doen :-[ :-\ Ja
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik had een vraag gesteld en dacht dat het was beantwoord maar het werkte niet(http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22987.msg74406#msg74406) ik heb dat met verkennen en dan kopieeren enzo geprobeert, opnieuw opstarten ook. en die scan. niks werkt. ik heb dat probleem met: plaats cd niet meer maar als het filmpje is geweest krijg ik een error.
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22982.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo kan iemand mij helpen het gaat over ftd please :'(
Laatste reactie door daniella, -
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb nu ook TMN Forever gedaan. Je ziet eigenlijk vanaf het begin al dat het veel mooier is dan TMN Ik had ff solo gedaan, en ook 1 potje online(ging alleen minder goed werd 14e van de 24)
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
TBS
door Fredpascal- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Nederland Thriller 88 minuten geregisseerd door Pieter Kuijpers met Theo Maassen, Lisa Smit en Flip Filz Johan vd S. (Theo Maassen) is uitbehandeld en zal de rest van zijn leven door moeten brengen op de long stay-afdeling van een TBS-kliniek. Johan houdt echter vol onschuldig te zijn aan de lustmoord op zijn zusje waarvoor hij is veroordeeld. Omdat niemand hem wil geloven, ontsnapt hij om zijn onschuld te bewijzen. Hij gaat op zoek naar zijn moeder die steeds heeft geweigerd te getuigen en die alle contact verbroken heeft. Johan is ervan overtuigd dat zij hem vrij kan pleiten. Al snel zit de politie hem op de hielen. Om justitie uit handen te blijven, gijzelt J…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 13 reacties
- 2,2k weergaven
Bij Farid gaat het wel snel qua berichten boven de 700 al!
Laatste reactie door Duken,