Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: internet wachtwoorden laten zien
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 717 weergaven
De naam ervan noemen mag toch wel? Het programmatje heet Aircrack meer zeg ik niet omdat Kaas zegt dat het illegaal is.
-
- 0 reacties
- 717 weergaven
een vriend van me kan er crisis op spelen maar kweet niet welke stand maar lelijk ziet het er niet uit
Laatste reactie door waltere, -
- 0 reacties
- 717 weergaven
Deze release is nieuw van 7 Below Wanneer een shuttle bus verongelukt in de Sierra Mountains stranden twee broers en vier onbekenden in een onweersbui. Het duurt niet lang totdat ze gered worden door een mysterieuze man die iedereen uitnodigt om te schuilen in zijn houten huis in de bossen. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 717 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
- 0 reacties
- 717 weergaven
voor de sier. ik vind het er vet uitzien
Laatste reactie door Schaapje, -
- 4 reacties
- 716 weergaven
kan fifa 11 voor pc niet vinden wie wil me helpen gr sekkel
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Dit is een nieuwe release van Grimm’s Snow White Wanneer de koning van een groot en machtig land op gewelddadige manier en onder verdachte omstandigheden om het leven komt, neemt de koningin de leiding over het koninkrijk op zich. Om zeker te zijn dat ze haar macht voor langere tijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 716 weergaven
Ehm, even mijn vraag beantwoorden zou ook wel aardig zijn in plaats van het bericht te verwijderen...
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 715 weergaven
ik ga nu eerst proberen de harde schijf opnieuw te formateren en opnieuw naar wbfs bestand over te zetten.. als dat niet lukt ga ik jouw methode proberen.. zou je me dan die methode nog wat duidelijker uit kunnen leggen, want ik snap er helemaal niets van
Laatste reactie door animallovertje, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
De download is nieuw van Guerrilla Grannies Ike Bertels maakte tweemaal een documentaire over drie vrouwelijke guerilla’s in Mozambique, die vochten tegen de Portugese overheersers. Nu maakt ze een derde film over de drie vrouwen: Hoe gaan ze om met een veranderende wereld, waarin hun kinderen en kleinkinderen grond onder [...] Het volledige artikel bekijken
game laptop\pc.
door Rikkert.- 5 reacties
- 715 weergaven
hey. ik wil dus een game laptop /pc kopen waar ik alle nu verschenen games op kan spelen. ook de zware spellen. en ik wil er ook op kunnen downloaden. mijn budget is rond de 600 euro. de interne harde schijf hoeft nie zo groot te zijn alleen maar voor windows en wawt program files. de games zet ik op men externe harde schijf. als dit niet kan dan kan dit niet. boxen heb ik wel. ik kan gebruik maken van draadloos en niet draadloos (liefst een laptop waar netwerkkabel in kan) als je iets weet post het dan AUB. hoop graag een reactie:) Groeten Rik
- 0 reacties
- 715 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
Sniper Ghost Warrior 2-FLT Sniper Ghost Warrior 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Releasedatum: 12.03.13 Retail Datum: 12.03.13 Bestandsnaam: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Bron: DVD Grootte: 6,45 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: City Interactive Ontwikkeld door: City Interactive Op de markt Beschrijving Sniper: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 715 weergaven
De download is nieuw van 40 Days and Nights Een enorme magnetische verschuiving van de aardkorst zorgt ervoor dat de zeespiegel begint te stijgen. Wetenschappers verzamelen zoveel mogelijk DNA van dieren en mensen om hiermee later een nieuwe wereld te kunnen stichten. Ondertussen bouwt het leger een gigantische ark, om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 715 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29831.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 715 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 715 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
Gevonden Cellmates Leroy Lowe, een kopstuk van de Ku Klux Klan, moet drie jaar dwangarbeid verrichten op een gevangenisboerderij. Tot overmaat van ramp moet hij een cel delen met Emilio, een Mexicaanse landarbeider die geen seconde zijn mond houdt. Terwijl de Latijnse spraakwaterval laagje per laagje Leroys façade van haat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 714 weergaven
upc http://service.upc.nl/totaalpakketten/bundletool/Internet 10 Mbps € 30.50 veel plezier [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door slachthuis, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
De download is nieuw van The Master Vlak na de Tweede Wereldoorlog richt de intellectueel Lancaster Dodd (“Philip Seymour Hoffman) een sekte op: The Cause. De verwarde marinier Freddie Sutton (“Joaquin Phoenix”) sluit zich bij de organisatie en wordt al snel de rechterhand van Dodd. Als de organisatie wint aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 714 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29278.0[/iurl]
- 0 reacties
- 714 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: The Way Back (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast sako- 16 reacties
- 714 weergaven
bedankt