Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 800 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
umm.. je hebt tog wel een resolutie van 1280x1024 ?? anders moet ik effe een andere voor je zoeken oja en kun je je resolutie effe zeggen in je volgende bericht ?? #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29857.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Andy – Siri for Android Full v3.9 Android-P2P Andy – Siri voor Android volledige v3.9 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.9 . Android-P2P Release Date: 23-06-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v3.9.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een volledige [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Journal de France In deze documentaire worden de fotograaf en cineast Raymond Depardon en vrouw Claudine Nougaert terwijl zij zes jaar lang door Frankrijk trekken. Depardon fotografeerde in die jaren hun land. Regie: Raymond Depardon, Claudine Nougaret Met: Raymond Depardon, Claudine Nougaret, Alain [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 799 weergaven
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 799 weergaven
Dit is met torrents Post Merge: maart 02, 2009, 12:48:44 pm Ohjah, wordt er nog geupdate? [verwijderd door de beheerder]
-
- 0 reacties
- 799 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door mimidias, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
hallo duken, ik zoek een upgrade set voor mijn pc, dus processor en moederbord en misschien voeding. de max prijs is 150 euro. ik heb nu een mad athlon 3800+ en als moederbord asus M2N-MX. met vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door egry12, -
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office – Torrent / Download / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 799 weergaven
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office Met de release van vier nieuwe films zou een nieuwe nummer één in de Noord-Amerikaanse Box Office Top 10 voor de hand liggen. Geen van de films wist echter te overtuigen, waardoor de romkom Think Like a Man gewoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 799 weergaven
Graag gedaan
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Je maakt nu volgens mij al verschillende topics. Hou het bij 1, er komen vanzelf mensen die je willen helpen !
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.7 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.7 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.7 . Android-P2P Releasedatum: 27-09-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
De download is nieuw van Ook Melanie Laurent en Isabelle Rossolini in An Enemy Melanie Laurent, Isabelle Rossellini en Sarah Gadon zijn toegevoegd aan de cast van de nieuwe film An Enemy. De film is gebaseerd op een boek van de Portugese Nobelprijswinnaar Jose Saramago. Denis Villeneuve, bekend van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
Ja het is natuurlijk een gratis spel he.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38914.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
De download is nieuw van All Good Things Jaren 80, New York. Een rijke jongen, telg van een magnaat in onroerend goed, wordt verliefd op een meisje aan de verkeerde kant van de stad. Ze krijgen een affaire, maar vervolgens verdwijnt het meisje. Een detective doet onderzoek naar de zaak, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 797 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32536.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Wii nzb
door Freddytje- 0 reacties
- 797 weergaven
Ja, zal ik doen, denk ik Deze heeft namelijk maar retentie tot 10 dagen Post Merge: juni 30, 2009, 08:39:51 pm Ik heb m geupdate Post Merge: juni 30, 2009, 08:57:51 pm Update ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 797 weergaven
martijn elke keer als ik een film heb gedownload krijg ik elke keer beschadigde en missende bestanden en niet genoeg pars
-
- 0 reacties
- 797 weergaven
ik wil inderdaad alleen het Ram en de CPU koeler geassembleerd hebben. ik wil de rest zelf probreren, maar als ik er dan toch niet uitkom, kan ik het dan alsnog laten doen? verder vraag ik me af of die extra koeler daadwerkelijk nodig is. is je levensduur van je pc dan langer? of is dat voor overclocken, want dat hoef ik niet. eigenlijk vind ik het wel te duur. ik moet namelijk zelf ook nog een monitor kopen, waarvoor ik minstens 100 ga uitgeven. dan zou ik dus op 800 euro moeten uitkomen zonder de monitor. hier heb ik hem voor 955 euro, waar dus nog wel iets vanaf moet. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198784%5D=1&product%5B11057%5D…
Laatste reactie door cheanta, -
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 797 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Niemand die me helpt?
Laatste reactie door Nieno,