Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 651 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Wellicht heb je hier wat aan:
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30407.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 650 weergaven
hallo, ik heb laatst fallout 3 gedownload van skullptura... dus ik heb hem geïnstalleerd start em op klik op ''new'' en dan op''yes''... dan gaat ie laden en staat er opeens ''fallout 3 werkt niet meer'' hoe moet dit?
Laatste reactie door roykev3, -
Re: Goal 1, 2 en 3
door C.K7- 0 reacties
- 650 weergaven
Goal 3: http://thepiratebay.org/torrent/4951462/Goal.3.2009.DVDRip.XviD-BeStDivX heb hem zelf gedownload ondertiteling aan het zoeken
Laatste reactie door C.K7, -
- 4 reacties
- 650 weergaven
kan fifa 11 voor pc niet vinden wie wil me helpen gr sekkel
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
hier hebben ze hem ook niet meer
Laatste reactie door Kiggen, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Ga naar 2lionsteam.nl ff googlele en registreren!!
Laatste reactie door Dinolog, -
- 2 reacties
- 649 weergaven
Heb zojuist weer even een paar nieuwe fotootjes geschoten Aangezien ik net even niks had te doen... [img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31165.jpg [img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31167.jpg [img width=620 height=826]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31173.jpg
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Ben man, gelukkig gehuwd, 73 jaar en enthousiast computergebruiker sinds 1985.
Laatste reactie door Stoffer, -
Re: My sims
door xx090- 0 reacties
- 649 weergaven
ik heb een probleempje met het veranderen van die key dan zegt die "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde"hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
Nieuw op de site
door Gast adhemarke- 0 reacties
- 649 weergaven
Hallo Door een ongeval ben ik x weken thuis. Daarom heb ik tijd om spelletjes ( xbox360 en PC ), alsook muziek en films te zoeken voor mijn 3 kids. Ik ben al een tijdke op zoek naar hoe ik de gedownloade spelletjes van XBOX360 via een externe HD kan afspelen op mijn Xbox, of deze omzetten naar PC formaat Tips altijd welkom Slukes :-*
-
Re: Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 649 weergaven
Is gelukt om me LG Cookie te modden met iPhone dingen :/ Toch klote ding gebruik alleen voor spelletjes en als wekker. Wat een fail ding een blauwscherm gaat me wekker niet af :/
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Lekker een zinlose comment...
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
opnieuw downloaden en indien nodig probeer via een andere site! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Divide Acht New Yorkers vluchten na een nucleaire aanval naar een schuilkelder, gebouwd door de paranoïde conciërge Mickey. De ruimte is echter krap en de voorraden zijn beperkt. Eva beseft als snel dat ze op zichzelf is aangewezen als ze wil overleven. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
@Drob: jou probleem heeft hier helemaal niets mee te maken dus aub voor jou probleem een nieuw topic aanmaken.
Laatste reactie door Drob, -
Re: virusscan
door marcelvn- 0 reacties
- 649 weergaven
linken naar illegaal content is verboten*? sorry maar moest ik gewoon ff zechen** :s :police: *=verboden **=zeggen
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Ik heb een oude PC die ik graag wil upgraden, dus nieuwe onderdelen kopen en erin doen. Hoofdvragen * Wat is uw budget? €300 - €400 * Wat is het einddoel van uw pc? Schoolwerk en Gamen ( Sims 3, Prototype en Crysis ) * Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet zo stil en koel mogelijk zijn. En dan de spelletjes soepel lopen zonder lag. * Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten. Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Nee Overige vragen * Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee * Gaat u overclocken? Nee * Wilt u een m-ATX of ATX systeem? m-ATX, ik heb zelf al een kast. * I…
Laatste reactie door Repentance, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Nintendo plaatst ‘oude’ demo’s terug in Winkelkanaal Nintendo heeft afgelopen week alle demo’s die ooit in het Wii Winkelkanaal zijn verschenen terug geplaatst in het Wii Winkelkanaal. Normaal verwijderde Nintendo de demo altijd na een bepaalde tijd en plaatste het bedrijf nieuwe demo’s in het kanaal. In het Wii Winkelkanaal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 649 weergaven
Mario Winkelcentrum Tour ’12 Nintendo heeft weer wat te promoten, en we weten allemaal wat dat betekent…toeren door het land! Natuurlijk doet men dat bij winkelcentra, zo kun je kids met hun ouders gelijk de Intertoys wijzen om zulk kek apparaatje te kopen. Nintendo neemt Mario Kart 7, Super Mario [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 648 weergaven
BlackMesa-HALFLIFE BlackMesa-halfwaardetijd Release Info Release Group: Halflife (Scene) Release Name: BlackMesa-halfwaardetijd Releasedatum: 15.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: BlackMesa-HALFLIFE.iso Bron: DVD Grootte: 3,1 GB Regio: N / A Genre : First-Person Shooter Uitgever: Onafhankelijke Ontwikkelaar: Onafhankelijke Op de markt Beschrijving Black Mesa is een Half-Life 2 totale omzetting Vermaken Valve Software’s [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 648 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee,