Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 695 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33522.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 FULL ANDROID-P2P Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Grootte: 2,1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De WinPhone 7 lookalike launcher, bijna als het echte ding en in sommige [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Gevonden Shadow Dancer Een jonge moeder, lid van de Ierse Republikeinse beweging, verliest haar broer in handen van de Britse veiligheidsdiensten. Als zij in de problemen komt, wordt ze gered door de persoon van wie ze het minst hulp verwacht… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 694 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
ik zoek het spel van 2010 Fifa World cup voor de psp. Weet iemand waar ik die kan vinden (downloaden?)
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Dan is iemand anders jou helaas voorgeweest.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38684.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 694 weergaven
vlcplayer!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Heb je de patch wel geïnstalleerd ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Je kan ook gewoon een bankrekening koppelen aan je PayPal account. Ik heb ook PayPal met mijn bankrekening eraan gekoppeld.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
ik zoek vrienden voor cod 1 kan ikmet julliespelen enz en in sevrers gaan ik heb eigen server en clan add my x fire : mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dan gaan we daar ook netjes in verder. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29487.msg134824#msg134824
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29298.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 693 weergaven
Hallo , ik ben nu al de hele dag bezig maar het lukt me echt niet.. Ik ben begonnen met Nero Startsmart Essentials, ik heb het .avi & .srt bestand samen laten branden op een data-dvd , dan wou ik die dvd bekijken op men televisie maar blijkt dat die ondertiteling niet werkt. Dan heb ik geprobeerd alles samen te converteren via ConvertxToDVD , al goed & wel maar dan stond dat waterkenmerk heel de film in het midden van men scherm ! aangezien ik geen code vind om dit gratis te gebruiken Dan heb ik nog verschillende programma's gebruikt maar ook weer dat kenmerk.. Ik geraak er echt niet meer aan uit.. wie kan me helpen met zo'n code voor convertxtodvd aub ? …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: FlashForward
door Dinolog- 0 reacties
- 692 weergaven
Ga naar 2Lionsteam.nl en registreer je daar O0
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
dat zijn 2 (.bin) en 2 (.cue) bestanden allebij met een vlc player logo?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
ik ga nu eerst proberen de harde schijf opnieuw te formateren en opnieuw naar wbfs bestand over te zetten.. als dat niet lukt ga ik jouw methode proberen.. zou je me dan die methode nog wat duidelijker uit kunnen leggen, want ik snap er helemaal niets van
Laatste reactie door animallovertje, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
This Must Be the Place Cheyenne is een oude rockster die op zijn vijfstige in Dublin woont. Als zijn vader overlijdt gaat hij naar New York. Daar komt hij erachter dat zijn vader achter een nazi aanzat die hem ooit had vernederd. Cheyenne besluit de zoektocht van zijn vader voort [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 692 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28698.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
goedkoop ! goedkoop ! goedkoop !
door Gast ds33fdsvcvv- 1 reactie
- 691 weergaven
[modbreak]Spam, gebruiker gebanned![/modbreak]
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 691 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,