Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 730 weergaven
Ik kan wel aan een http://torrentinvite.com invite komen, maar waarom zal ik je moeten uitnodigen? :friends: En HDME heb ik wel een invite voor, graag zal ik willen weten, waarom je deze invite wil.. Graag via PM, hierna neem ik het besluit of je de uitnodigingen krijgt.
Laatste reactie door Fill-me-in, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Dit is een nieuwe release van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 729 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32652.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Problemen pc
door 'Robin- 2 reacties
- 729 weergaven
Ik heb een paar problemen met mijn pc met windows 7 - Soms als ik mijn computer opstart (wat lang duurt) komt er op het laatst een zwart scherm met alleen het muisteken en daar blijft hij dan opstaan. - Ik kan niet meer op internet, als ik dubbelklik gebeurd er niks als ik als administrator uitvoer gebeurt er niks en ook niet via start. Kunnen jullie me helpen?? :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Graag gedaan
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: X-Men: First Class (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast twistert010- 5 reacties
- 729 weergaven
Okeuj.. kijken of et lukt.. en dan kijken of et wat is.. thanx... :friends:
-
- 0 reacties
- 729 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
hier hebben ze hem ook niet meer
Laatste reactie door Kiggen, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
ja dat probleem heb ik nu dus ook : een "downer" zeg maar :geheim:
Laatste reactie door iris013, -
Brandprogramma (Nero) herkent DVD+R niet
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 729 weergaven
Meteen maar m'n eerste vraag . Tot nu toe altijd van alles prima gebrand, met verschillende schijfjes (+ en -). Nu heb ik Tevion DVD+R schijfjes en deze worden niet herkend door mijn brandprogramma. Ik wilde eigenlijk branden met ConvertXtoDVD en dit programma gaf aan dat er geen schijf in zat. Nero geeft ook aan dat er geen schijf is geplaatst. Windows gaf echter wel de melding dat er een leeg schijfje was geplaatst, want het bekende venster met de vraag welke actie ik wilde ondernemen kwam gewoon tevoorschijn. Mijn brander is nog net geen jaar oud. Ik maak gebruik van Nero 8 en de laatste updates installeren heeft niets opgeleverd. Weet iemand nog wat ik kan do…
-
- 0 reacties
- 728 weergaven
ok wat is het verschil tussen externe en interne ip? Dan kan ik het ff regelen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Journal de France In deze documentaire worden de fotograaf en cineast Raymond Depardon en vrouw Claudine Nougaert terwijl zij zes jaar lang door Frankrijk trekken. Depardon fotografeerde in die jaren hun land. Regie: Raymond Depardon, Claudine Nougaret Met: Raymond Depardon, Claudine Nougaret, Alain [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 728 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 728 weergaven
quote author=martijn1 link=topic=23482.msg133936#msg133936 date=1241535623] http://www.ongein.nl/video-voor-de-doe-het-zelver-9920.aspx wat een gek nu te zien op internet, weer een nieuwe x men film haha wat een gozer [
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Ik heb een oude PC die ik graag wil upgraden, dus nieuwe onderdelen kopen en erin doen. Hoofdvragen * Wat is uw budget? €300 - €400 * Wat is het einddoel van uw pc? Schoolwerk en Gamen ( Sims 3, Prototype en Crysis ) * Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet zo stil en koel mogelijk zijn. En dan de spelletjes soepel lopen zonder lag. * Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten. Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Nee Overige vragen * Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee * Gaat u overclocken? Nee * Wilt u een m-ATX of ATX systeem? m-ATX, ik heb zelf al een kast. * I…
Laatste reactie door Repentance, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29280.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Hoe moet je wii games branden? en welke soort dvd?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Unieke download van Hijacked Vliegangst? Dat is het minste van je zorgen als je op deze vlucht stapt… Paul Ross, special agent bij de CIA, is een internationaal terreurnetwerk op het spoor dat als The Tribe bekend staat. Hoewel weinigen geloven dat het netwerk echt bestaat, blijkt de kaping van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 728 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 728 weergaven
Hallo , ik ben nu al de hele dag bezig maar het lukt me echt niet.. Ik ben begonnen met Nero Startsmart Essentials, ik heb het .avi & .srt bestand samen laten branden op een data-dvd , dan wou ik die dvd bekijken op men televisie maar blijkt dat die ondertiteling niet werkt. Dan heb ik geprobeerd alles samen te converteren via ConvertxToDVD , al goed & wel maar dan stond dat waterkenmerk heel de film in het midden van men scherm ! aangezien ik geen code vind om dit gratis te gebruiken Dan heb ik nog verschillende programma's gebruikt maar ook weer dat kenmerk.. Ik geraak er echt niet meer aan uit.. wie kan me helpen met zo'n code voor convertxtodvd aub ? …
- 0 reacties
- 727 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37873.0[/iurl]
- 0 reacties
- 727 weergaven
This Must Be the Place Cheyenne is een oude rockster die op zijn vijfstige in Dublin woont. Als zijn vader overlijdt gaat hij naar New York. Daar komt hij erachter dat zijn vader achter een nazi aanzat die hem ooit had vernederd. Cheyenne besluit de zoektocht van zijn vader voort [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast big foot- 0 reacties
- 727 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot