Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 594 weergaven
Krijg nu van avast de melding (weer een rootkit) MBR:\\.\PHYSICALDRIVE0
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: Wat is een crack en Nzb?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 606 weergaven
Je moet eerst je de 1ste cd installeren met Daemon Tools. Wanneer hij vraagt voor de volgende cd unmount je de 1ste cd en mount je de 2e cd.
-
Re: Wat is een Router en hoe zet ik hem open??
door Gast droldrie- 0 reacties
- 1.4k weergaven
mensen doe niet moeilijk met al die downloadprogramma's. Download via rapidshare.com! 10 keer zo snel en 10 keer zo makkelijk! Hier kan je een gratis premiumaccount krijgen voor rapidshare! http://www.freerapidaccount.com/free/?r=614588 Thijs
-
- 0 reacties
- 642 weergaven
Ik droomde gewoon dat ik super rijk en slim was, de snelste/beste PC ooit had met snel internet en een mooi huis etc. totdat ik wakker werd: http://www.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM Moest je weer uit je lekkere bed komen en fietsen naar die *** school :s
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Ik had als bijnaam gtafreak omdat ik zoveel GTA speelde.. Nu heb ik de naam #JOEPIE#, geen idee waarom eigenlijk... mijn voornaam is niels.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
anders beetje lang hea
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 601 weergaven
voor wat voor redenen kunnen ze dat bijvoorbeeld doen?? Post Merge: april 30, 2009, 08:35:49 pm Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont. en kunnen ze niet via dat je gegeens enal vinde?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Je zult maar net geen CoD2 hebben... >
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
http://henk50.web-log.nl/onderweg/images/foto_markant_017.jpg En nu wil ik een jehovah's getuige zien die een voet tussen de deur doet
Laatste reactie door mastermind27, -
- 1 reactie
- 700 weergaven
wedigital is een frans bedrijf onder Samsung daarom vind je niets terug in het engels. Toy story 3, is dit ook een .mkv bestand?
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 505 weergaven
Net wel weer een keer uitgelogd, ik kwam weer voor het eerst op de site klikte op ongelezen berichten en toen op een topic en toen was ik uitgelogd.
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit lijkt meer op KinderGarden , maar het is wel grappig @ assyrian: laat maar zitten, ik kan hem met mn blote handen ook wel aan :cool2: :duken: :irule: :biggun: :guns: :banaan: :ziek2:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Tis nog erger dan de kinderafdeling :slaap:
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Rascistisch gedrag = ban.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Pardon? Wie doet er racistisch dan?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 883 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik zal daar even verandering in brengen. Ik bied CoverXP PRO aan voor iedereen op dit forum. (programma voor hoesjes als je het nog niet wist) Het voordeel aan deze versie is dat er geen reclame inzit. De serial is geregistreerd op het duken.nl forum. Kan ook op een andere naam, PM me dan maar even. Het programma plus serial kun je hieronder downloaden vanaf mijn webspace. (geen wachtijden zoals bij Rapidshare! ) http://www.box.net/shared/doq41kr8c0 Veel Plezier! #JOEPIE#
Laatste reactie door marcov, -
- 15 reacties
- 1.3k weergaven
Gelukkig ben ik mod op een andere site dus heb ik wel toegang naar zulke secties op dat forum!
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Oke, maar ik ga denk niet via rapidshare maar via box.net delen! Daar hoef je niet te wachten als je geen premium member bent! Hier de link met alle downloads: http://www.box.net/shared/otrvrhc7y9 Veel plezier! #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#,