Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Problemen pc
door 'Robin- 2 reacties
- 701 weergaven
Ik heb een paar problemen met mijn pc met windows 7 - Soms als ik mijn computer opstart (wat lang duurt) komt er op het laatst een zwart scherm met alleen het muisteken en daar blijft hij dan opstaan. - Ik kan niet meer op internet, als ik dubbelklik gebeurd er niks als ik als administrator uitvoer gebeurt er niks en ook niet via start. Kunnen jullie me helpen?? :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28974.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Wellicht heb je hier wat aan:
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
url=http://img94.imageshack.us/i/naamloosok.png/]
Laatste reactie door peertje93, -
Re: Wii nzb
door Freddytje- 0 reacties
- 700 weergaven
Ja, zal ik doen, denk ik Deze heeft namelijk maar retentie tot 10 dagen Post Merge: juni 30, 2009, 08:39:51 pm Ik heb m geupdate Post Merge: juni 30, 2009, 08:57:51 pm Update ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: voorstellen
door Gast jankorfker- 0 reacties
- 700 weergaven
ik ben jan, 25 jaar en mijn interesses liggen voornamelijk bij muziek en games
-
- 0 reacties
- 700 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39127.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Deze release is nieuw van 7 Below Wanneer een shuttle bus verongelukt in de Sierra Mountains stranden twee broers en vier onbekenden in een onweersbui. Het duurt niet lang totdat ze gered worden door een mysterieuze man die iedereen uitnodigt om te schuilen in zijn houten huis in de bossen. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
fail
Laatste reactie door IseeUpee, -
- 1 reactie
- 700 weergaven
Hallo , ik ben nu al de hele dag bezig maar het lukt me echt niet.. Ik ben begonnen met Nero Startsmart Essentials, ik heb het .avi & .srt bestand samen laten branden op een data-dvd , dan wou ik die dvd bekijken op men televisie maar blijkt dat die ondertiteling niet werkt. Dan heb ik geprobeerd alles samen te converteren via ConvertxToDVD , al goed & wel maar dan stond dat waterkenmerk heel de film in het midden van men scherm ! aangezien ik geen code vind om dit gratis te gebruiken Dan heb ik nog verschillende programma's gebruikt maar ook weer dat kenmerk.. Ik geraak er echt niet meer aan uit.. wie kan me helpen met zo'n code voor convertxtodvd aub ? …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
dat zijn 2 (.bin) en 2 (.cue) bestanden allebij met een vlc player logo?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29899.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Dit is een nieuwe release van Snow White and the Huntsman Kristen Stewart (Twilight) speelt Snow White in de actie-avonturenfilm Snow White and the Huntsman, een moderne vertelling van het klassieke sprookje. De Evil Queen (Oscar winnares Charlize Theron) is jaloers op Snow White vanwege haar schoonheid en huurt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 699 weergaven
De download is nieuw van Ook Melanie Laurent en Isabelle Rossolini in An Enemy Melanie Laurent, Isabelle Rossellini en Sarah Gadon zijn toegevoegd aan de cast van de nieuwe film An Enemy. De film is gebaseerd op een boek van de Portugese Nobelprijswinnaar Jose Saramago. Denis Villeneuve, bekend van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 699 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
De download is nieuw van Guerrilla Grannies Ike Bertels maakte tweemaal een documentaire over drie vrouwelijke guerilla’s in Mozambique, die vochten tegen de Portugese overheersers. Nu maakt ze een derde film over de drie vrouwen: Hoe gaan ze om met een veranderende wereld, waarin hun kinderen en kleinkinderen grond onder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 699 weergaven
ik zoek het spel van 2010 Fifa World cup voor de psp. Weet iemand waar ik die kan vinden (downloaden?)
Laatste reactie door ZarahCycling, -
Opzoek naar: fifa pinata voor pc
door Gast paseo005@hotmail.com- 0 reacties
- 699 weergaven
Hallo, De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar fifa pinata voor de pc. Via torrents duurt het downloaden echt lang. Is dit spel ook te downloaden via een site? B.V.D
-
- 0 reacties
- 699 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38408.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
Als je upload,dan kan je wel gepakt worden :P
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 699 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Ga naar 2lionsteam.nl ff googlele en registreren!!
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Goeiendag , Ik heb een probleem me media sharing op men Windows7 vanaf dat ik Media Sharing doe met men XBOX360 , zie ik in men processen Bij taakbeheer komen windows media sharing , Over de 1.5 gb , en ik heb maar 2 gb ram dus men pc gaat dan supper traag kan iemand mij helpen hoe ik dit Process Laag kan houden ? alvast bedankt
Laatste reactie door yourick,