Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: virusscan
door marcelvn- 0 reacties
- 710 weergaven
linken naar illegaal content is verboten*? sorry maar moest ik gewoon ff zechen** :s :police: *=verboden **=zeggen
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Ik heb een oude PC die ik graag wil upgraden, dus nieuwe onderdelen kopen en erin doen. Hoofdvragen * Wat is uw budget? €300 - €400 * Wat is het einddoel van uw pc? Schoolwerk en Gamen ( Sims 3, Prototype en Crysis ) * Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet zo stil en koel mogelijk zijn. En dan de spelletjes soepel lopen zonder lag. * Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten. Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Nee Overige vragen * Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee * Gaat u overclocken? Nee * Wilt u een m-ATX of ATX systeem? m-ATX, ik heb zelf al een kast. * I…
Laatste reactie door Repentance, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Deze release is nieuw van The Philadelpia Experiment: Reactivated De Amerikaanse marine herneemt een nieuwe poging om de technologie, die ervoor zorgde dat marineschepen onzichtbaar gemaakt werden tijdens het zogenoemde Philadelphia experiment in 1943, opnieuw in gebruik te nemen. Ze slagen er al spoedig in op het oorlogsschip die in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Hoi, Als ik mijn spelletje heb gewiiscrubt moet ik dan het bestandje main.dol branden? Of gewoon het wii spelletje zelf?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
KAN IEMAND MIJ PLZ EEN http://templatep2p.com/ INVITE GEVEN?? IK KAN ER WAARSCHIJNLIJK EEN demonoid.com invite voor geven dit is mijn e-mail/msn plz antwoord iemand die een gratis will geven of een demonoid ervoor wilt krijgen!!
Laatste reactie door jordiadr, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
Graag ontopic blijven. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm, -
Re: Wii nzb
door Freddytje- 0 reacties
- 708 weergaven
Ja, zal ik doen, denk ik Deze heeft namelijk maar retentie tot 10 dagen Post Merge: juni 30, 2009, 08:39:51 pm Ik heb m geupdate Post Merge: juni 30, 2009, 08:57:51 pm Update ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38049.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Martha Marcy May Marlene Martha is een vrouw die ontsnapt uit een sekte die wordt geleid door de enigmatische Patrick. Martha trekt weer bij haar zus in die haar al twee jaar niet meer gezien had. Martha probeert weer te wennen aan het gewone leven maar haar paranoia slaat door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 708 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33522.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Ik kan wel aan een http://torrentinvite.com invite komen, maar waarom zal ik je moeten uitnodigen? :friends: En HDME heb ik wel een invite voor, graag zal ik willen weten, waarom je deze invite wil.. Graag via PM, hierna neem ik het besluit of je de uitnodigingen krijgt.
Laatste reactie door Fill-me-in, -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Wellicht heb je hier wat aan:
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Ga naar 2lionsteam.nl ff googlele en registreren!!
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29899.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: tutut
door Marciej123- 0 reacties
- 707 weergaven
? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 707 weergaven
Deze release is nieuw van 7 Below Wanneer een shuttle bus verongelukt in de Sierra Mountains stranden twee broers en vier onbekenden in een onweersbui. Het duurt niet lang totdat ze gered worden door een mysterieuze man die iedereen uitnodigt om te schuilen in zijn houten huis in de bossen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 707 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
test
Laatste reactie door Duken,