Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 707 weergaven
Wat heb ik met torrentstart te maken.. Bovendien hoezo een hacking groep. Wat is hacken? lol Aan je style van praten te horen met o.a mij "WaR" noemen heb je waarschijnlijk ook ondekt dat ik de ex- FTU beheerder ben.. Want daar zal je me wel van kennen.. Niet?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Posters en foto’s Piranha 3DD Hieronder twee nieuwe posters van en een reeks foto’s uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. De afbeeldingen geef nog maar eens aan wat we kunnen verwachten: een hoop piranha’s, veel schaars geklede vrouwen en David Hasselhoff! Piranha 3DD draait vanaf 10 mei in de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 707 weergaven
Weet iemand toevallig waar ik Nederlandse Windows Seven 64 bit.iso?? peace.,!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Software Information Product: 3ds max 7 Serial number: 711-80399071 Request code: KF3E SEZ6 52WN JG63 XGT8 SVLG GV72 U51E Kun jij dan een activatie code maken ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 707 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Deze release is nieuw van The One Daniël is een succesvolle bankier die op het punt staat te trouwen met de mooie Jen, tot grote tevredenheid van zijn ouders. Er is echter één verleiding die dit mooie plaatje kan verstoren en dat is Tommy, een oude vriend en inmiddels openlijk [...] Het volledige artikel bekijken
WEG!
door Gast deto2000- 2 reacties
- 706 weergaven
anddddddd its gone!
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
De download is nieuw van Somewhere Tonight Twee eenzame New Yorkers proberen contact met elkaar te leggen via een sekslijn. De fietskoerier Wooly (“John Turturro”) wil graag een spannend gesprek terwijl Patti (“Katherine Borowitz”) alleen maar contact met de buitenwereld wil. Regie: Michael Di Jiacomo Met: John Turturro, Katherine Borowitz, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 706 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren mijn full HD tv op mijn pc aangesloten van HDMI naar HDMI poort, alleen het beeld is niet echt scherp de letters van de icoontjes zijn ook wat wazig. Ik heb het idee dat ik met de DVI kabel scherper beeld krijg. Ik heb de nieuwste driver voor mijn videokaart geinstalleerd maar het is nog steeds niet scherp weet iemand hoe ik mijn beeld wel scherp kan krijgen. Mijn scherm is de: Samsung synchmaster P2370HD Ik heb als videokaart de: Saphire HD5850 toxic alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Officiële synopsis Django Unchained uitgebracht Hieronder de volledige synopsis van Django Unchained, de nieuwste film van regisseur Quentin Tarantino. Tot nu toe was er een korte schets van het plot, maar nu heeft The Weinstein Company een volledige synopsis vrijgegeven. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor onder andere Jamie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 706 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
ik kan het nog niet proberen want mn legale CoD 4 is nog niet helemaal klaar met installeren maar ik probeer het zo spoedig mogelijk!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Tom Hardy over het verschil tussen Bane en The Joker Acteur Tom Hardy heeft in een interview met Entertainment Weekly een vergelijking getrokken tussen The Joker uit The Dark Knight en zijn eigen personage Bane uit The Dark Knight Rises, die aankomende zomer in de bioscoop draait. Hardy verklaart onder [...] Het volledige artikel bekijken
Re: eerste game
door Farid.- 0 reacties
- 706 weergaven
lol?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34987.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Hoi, Als ik mijn spelletje heb gewiiscrubt moet ik dan het bestandje main.dol branden? Of gewoon het wii spelletje zelf?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
. G.I. Joe: Retaliation Het G.I. Joe team moet opnemen tegen hun aartsvijand Cobra. Maar dit keer zit ook de regering achter hen aan: zij willen het G.I. Joe team opheffen en elimineren. Regie: Jon Chu Met: Channing Tatum, Dwayne Johnson, Ray Park, Bruce Willis, Elton LeBlanc, Jonathan Pryce, RZA, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 705 weergaven
nee, jij bent een noobie?? :s
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
neehoar hoeft niet [a].. ik kan rustig nog ff een uurtje wachten op me echte spe l(A) hahahaha
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
wat je dan ook zou kunnen proberen is om het internet draadloos uit te zetten, met bijv, stekker eruit en kijken of je er dan nog op kan, gaat ie dan op internet, dan is het van kpn dus je abbonement, en als ie het niet doet, dan gaat het via wifi. en contact opnemen met kpn? misschien weten hun t ook wel tenzij je zo'n callcenter vrouwtje hebt die niks weten
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Deze release is nieuw van 4 Assassins In een hotelsuite in Hong Kong draait de reünie van vier huurmoordenaars niet bepaald uit op een gezellig weerzien. Marcus Nang moet zijn drie collega’s uitleggen waarom hij zijn laatste opdracht zo verknald heeft. Hij wordt stevig ondervraagd door de mooie Cordelia, zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Update fout?
door Robertoow- 0 reacties
- 705 weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een ernstig probleem en ik weet niet hoe ik het zelf moet oplossen dus mijn dank zal groot zijn Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop. Vista alles erop en eraan maar nu het probleem hij wil updaten via Windows update... Omdat dat nog nooit gebeurd was waren het wel 40 updates wat best lang duurde... Na een lange tijd updaten en updates configureren stond er helemaal op het einde De updates zijn niet goed volbracht... Toen startte ik mijn laptop weer op en toen was ineens alles groter, pictogrammen, muis, bureaublad paste er niet meer normaal op (dat is de 1e vraag hoe kan je dat weer veranderen)? daarna open ik internet explorer die het …
Laatste reactie door Robertoow, -
Re: Wii nzb
door Freddytje- 0 reacties
- 704 weergaven
Ja, zal ik doen, denk ik Deze heeft namelijk maar retentie tot 10 dagen Post Merge: juni 30, 2009, 08:39:51 pm Ik heb m geupdate Post Merge: juni 30, 2009, 08:57:51 pm Update ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
Laatste reactie door Joris., -
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 704 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje,