Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Ok zal het dan is proberen. Post Merge: juli 06, 2009, 06:32:16 pm Bedankt het is al gelukt, de poort stond niet goed Slotje! Post Merge: juli 06, 2009, 08:54:29 pm Toch weer niet gelukt, had een nieuwe code aangevraagd voor andere pc, en nu heb ik alles ingevuld(volgens eweka.nl) en blijft download speed op 0 staan.
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
ok wat is het verschil tussen externe en interne ip? Dan kan ik het ff regelen
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 767 weergaven
Dit is met torrents Post Merge: maart 02, 2009, 12:48:44 pm Ohjah, wordt er nog geupdate? [verwijderd door de beheerder]
-
- 0 reacties
- 767 weergaven
In het vervolg graag beter lezen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan?
- 0 reacties
- 767 weergaven
Geen idee, hoe kun je dat zien?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Hoi, Als ik mijn spelletje heb gewiiscrubt moet ik dan het bestandje main.dol branden? Of gewoon het wii spelletje zelf?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn …
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
als ik de setup aan klik dan laat ik alles toe enz maar als hij dan begint met opent hij een programma IntstalAnywhere dan moet ik hem ergens anders probeer blijft hij hetzelfde zeggen. wat moet ik doen gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 767 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 3 reacties
- 767 weergaven
vlcplayer!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Wat zoek je dan?
- 2 reacties
- 766 weergaven
[gmod]/Edit Serials zijn niet toegestaan op ons forum. Dit brengt ons forum onnodig in gevaar, zie ook huisregels.[/gmod] Veel plezier met spelen. Toevallig had mijn broertje het spel. Thijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Heeft iemand een versie van deamon tools die werkt op Vista (32bits)? Dan ga ik een poging doen om FM te installeren, heb goede hoop dat het gaat lukken. Crack en patch heb ik al, dat werkt. Heb alleen het bekende probleem dat hij om de cd vraagt als ik wil opslaan. Graag een link naar een vetrouwde site voor het downloaden van deamon tools, op bijv. pirate bay bevat 3/4 van de torrents een virus/trojan.
Laatste reactie door Limb00, -
VLC vraagje
door Rikkert.- 0 reacties
- 766 weergaven
Hallo. Heb altijd VLC gehad om gedownloade dvd meteen op mijn pc te kijken. Kreeg nooit in beeld welk bestand die aan het lezen was. Nu heb ik een nieuwe en nu komt er telkens in beeld te staan welk bestandje die aan het lezen is. En moet ik ook de hele tijd NL ondertiteling weer opnieuw aanzetten. Heeft iemand misschien een oudere versie (versie 0.8 had ik eerst). Of iets anders waarmee ik dit kan kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Je hebt nog gelijk ook
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Gevonden Cellmates Leroy Lowe, een kopstuk van de Ku Klux Klan, moet drie jaar dwangarbeid verrichten op een gevangenisboerderij. Tot overmaat van ramp moet hij een cel delen met Emilio, een Mexicaanse landarbeider die geen seconde zijn mond houdt. Terwijl de Latijnse spraakwaterval laagje per laagje Leroys façade van haat [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
wii spel gebrand
door Thijs- 0 reacties
- 765 weergaven
Hallo, IK had een wii spel gebrand(verbatim dvd-r) op speed 2x alleen nu werkte die heel even, ik kwam bij een scherm waar dan ea sports stond, en daarna een laadschermpje, hierna bleef het beeld zwart, dit ligt neem ik aan gewoon aan de cd?
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Heracles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Voor beide ploegen staat er zaterdag behoorlijk wat op het spel. De ploeg van Frank de Boer speelt de laatste wedstrijden weer wat beter, al laten de cijfers uit de laatste wedstrijden dat nog niet volledig zien. De Amsterdammers staan na dertien speelrondes derde, 1 punt achter de nummer 2 AZ en slechts 2 punten achter koploper Vitesse. Of de Amsterdammers het goede spel van de laatste wedstrijden kan voortzetten is nog maar zeer de vraag. Zowel aanvoerder Siem de Jong als clubtopscorer Kolbeinn S…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
met realplayer ook (de meeste sites)
Laatste reactie door Schaapje, -
Nieuw hierzooooo.
door Gast Teddy.- 1 reactie
- 765 weergaven
ey, ik ben Fred 13 jaar. ik hoop dat ik op deze site wat informatie kan opdoen. Groetjezzzz, Teddy.
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee,