Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 643 weergaven
Maar ik heb nog het probleem met het 'TagesClient.dll' bestand die wilt nog steets niet in de map het probleem is iets met administratie :geheim:
Laatste reactie door Jack199, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Hallo kan iemand mij met een vraagje helpen? Het komt erop neer dat ik via U torrent een torrent heb gedownload voor 3dcarp fishing. Dat liep gewoon goed. maar dan moet je hem mounte via deamontools ik had eerst een disk gemaakt en daarna gemount maar dan gebeurd er niks Wat doe ik fout mijn virus scanner zegt iets over de exe setup. Alvast bedankt! Gr rens
Laatste reactie door rensss, -
COD 6 PC Vrienden uitnodigen
door Gast stanv123- 1 reactie
- 642 weergaven
Hallo, Ik heb een klein vraagje. Ik speel samen met nog iemand Modern Warfare 2 op Alteriw maar ik weet niet hoe ik hem kan uitnodigen in een lobby. Dus als iemand het weet zijn we daar erg blij mee! ;D Post samenvoeging: augustus 29, 2010, 09:17:02 Kan iemand mij helpen? of is dit gewoon onmogelijk? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
ik ga nu eerst proberen de harde schijf opnieuw te formateren en opnieuw naar wbfs bestand over te zetten.. als dat niet lukt ga ik jouw methode proberen.. zou je me dan die methode nog wat duidelijker uit kunnen leggen, want ik snap er helemaal niets van
Laatste reactie door animallovertje, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Hallo iedereen weet iemand waar ik "Adobe Premiere Pro Cs5" gratis zou kunnen downloaden Alvast bedankt :zwaai:
Laatste reactie door gior13, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
no problem
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parked Fred Daly (Colm Meaney) is op het eerste gezicht een gewone man van middelbare leeftijd. Fred woont echter noodgedwongen in zijn auto. Geparkeered aan de woeste Ierse kust, leidt hij een tamelijk troosteloos bestaan. Totdat de jonge, jointjes rokende Cathal (Colin Morgan) met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Centraal Muziek Producers / Editors - Cubase / Fruity Loops / Logic Studio Centraal Topic voor vragen en opmerkingen over muziek production en editing programma's, stel hier jouw vragen over bijvoorbeeld Cubase, Fruity loops en Logic Studio. Torrents: TPB: Steinberg Cubase v5 1 DVDR TPB: FRUITY LOOPS Studio Producer Edition 9-cracks incl TPB: Logic Studio 9 Install DVD (only mac) tell me more..
Laatste reactie door Wous, -
Re: internet wachtwoorden laten zien
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 641 weergaven
De naam ervan noemen mag toch wel? Het programmatje heet Aircrack meer zeg ik niet omdat Kaas zegt dat het illegaal is.
-
- 0 reacties
- 641 weergaven
hallo, misschien is het downloaders spel fout programmeren?? ik hoorde dat veel mensen niet lukte om ds van browser luigi en mario spel aan het starten en is stil gelopen.... afhankelijk van dsi nieuwste moeten nemen of afhankelijk van sd kaartje die je spel kan opgeslagen...
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
[table][th] Live: Heracles – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van speelronde 20 wordt gespeeld tussen Heracles Almelo en RKC Waalwijk. Twee teams die in de onderste regionen van de Eredivisie terug te vinden zijn. Het zal dus echt een kelderwedstrijd worden op het kunstgras in Almelo. Het onderlinge verschil tussen beide teams is drie punten in het voordeel van de Heraclieden, maar bij een nederlaag zal RKC over Heracles heen gaan. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee ka…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
wat je dan ook zou kunnen proberen is om het internet draadloos uit te zetten, met bijv, stekker eruit en kijken of je er dan nog op kan, gaat ie dan op internet, dan is het van kpn dus je abbonement, en als ie het niet doet, dan gaat het via wifi. en contact opnemen met kpn? misschien weten hun t ook wel tenzij je zo'n callcenter vrouwtje hebt die niks weten
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Blijkbaar niet.
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 640 weergaven
hahaha meld je
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32936.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De Nobelprijswinnaar Een schrijver zet zijn verdwijning in scène om aan zijn financiële verplichtingen te ontkomen. Echter niet voordat hij eerst zijn ‘meesterwerk’ naar zijn uitgever stuurt. Deze neemt aan dat de schrijver overleden is en brengt dit ‘meesterwerk’ uit als zijnde van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Goeiendag , Ik heb een probleem me media sharing op men Windows7 vanaf dat ik Media Sharing doe met men XBOX360 , zie ik in men processen Bij taakbeheer komen windows media sharing , Over de 1.5 gb , en ik heb maar 2 gb ram dus men pc gaat dan supper traag kan iemand mij helpen hoe ik dit Process Laag kan houden ? alvast bedankt
Laatste reactie door yourick, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
hallo duken, ik ben LOTRO aan het installeren en ik vroeg me af wie van de duken leden deze game allemaal spelen? en heeft iemand tips voor me ?
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38835.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32323.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Is dit snelle internet?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 638 weergaven
ohhh okay, slotje :slot:
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
Heb vandaag een abonnement besteld! € 55 voor 12 maanden PU en CoD 4:2
Laatste reactie door Bart',