Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 660 weergaven
Tom was me net voor, heb mijn bericht al verwijderd, Stond nagenoeg hetzelfde in..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 599 weergaven
zo, heb het aangepast
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
werkt dit ook met live tv?
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
in sopcast zelf kun je ook kanalen vinden, maar geen nederlandse...
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
OK jammer
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 556 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 842 weergaven
een handig progje met screens helemaal aff!
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
ok handig O0
Laatste reactie door martijn1, -
Re: tutut
door Marciej123- 0 reacties
- 604 weergaven
? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: tv op de pc
door Gast EAmaster852- 0 reacties
- 785 weergaven
Ja en leer de namen van games. cal of duhty 4 ¿¿
-
Re: Twee delige avi met srt(sub) ,samenvoegen met AVIMux_GUI.
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 405 weergaven
o sorry voor het watermerk ,maar daar was ik eigenaar van .Ik kijk even of ik een andere heb,hoe dan ook het is van mij. edit: opgelost
-
- 0 reacties
- 578 weergaven
Morgen naar Naarden rijden vanuit Hoorn. En om 0700 beginnen! Word me een spannende rit met die gladheid.... Momenteel me Desktop aan het herinstalleren met Windows 7 op mijn SSD. Gaat lekker snel !
Laatste reactie door Duken, -
Re: twilight saga
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 574 weergaven
ja, maar die is het niet, dat is het tweede deel, het is het derde deel dat ik zoek (eclips) en zou met nederlandse ondertitels moeten zijn, de eerste twee delen heb ik probleemloos gevonden en the pirate bay daar zoek ik altijd alles, vroeger mininova ook maar helaas is die er niet meer :'( Mininova is er gewoon hoor...
Laatste reactie door annemar1e, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Wellicht heb je hier wat aan:
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 517 weergaven
Even een tip: Gebruik wat betere topic titels dan: Uh ben het even kwijt weer Staat in de huisregels: Post samenvoeging: januari 08, 2011, 16:01:09 Staat in de huisregels:
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg geen enkel spel op mijn DS gezet. Leuker is anders. :'(
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 258 weergaven
mooie worden.... maar ik kan mijn naam net zo goed kunnen veranderen in noob heb je toevallig even tijd voor een korte uitleg van dat of kan ik dat ergens terug vinden... thanks
Laatste reactie door thomazzz, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
opnieuw downloaden en indien nodig probeer via een andere site! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 465 weergaven
maar ik zie dat het eigenlijk .iso bestanden zijn....(de ingepakte bestanden zijn iso) kan ik die dan ook gewoon met deamon tools laden??
Laatste reactie door timothy250, -
Re: Unknown (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast whitefoot- 3 reacties
- 639 weergaven
Toppie deze film
-
- 0 reacties
- 447 weergaven
k
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 512 weergaven
Van Sims 3 is een centraal topic. Gelieve daar verder gaan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Uploaders
door Marciej123- 0 reacties
- 750 weergaven
Een vraagje over ftd, je ziet wellis van die mensen die dan reageren en die hebben een plaatje.. Hoe moet je dat instellen ?
Laatste reactie door Marciej123,