Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 529 weergaven
spam
-
Re: Wii nzb
door Freddytje- 0 reacties
- 700 weergaven
Ja, zal ik doen, denk ik Deze heeft namelijk maar retentie tot 10 dagen Post Merge: juni 30, 2009, 08:39:51 pm Ik heb m geupdate Post Merge: juni 30, 2009, 08:57:51 pm Update ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
Oh okey, ik laat m waarschijnlijk ombouwen met wiikey 2 .. dus Iso en Pal spellen kan je gewoon op dvd-r zetten.. Ntsc patch eruit halen.. Zo goed? en weten jullie een goed adres? Ik had al gekeken en kwam toen uit bij: www.proconsoles.com Is dit een goede of weten jullie een betere, goedkopere? Greetz
- 0 reacties
- 641 weergaven
Danke voor die tips.. ik woon in de buurt van den haag
Re: wii ombouwen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 0 reacties
- 286 weergaven
Slotje?
-
- 0 reacties
- 651 weergaven
Ik zou wat bold dingen erin gooien
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 685 weergaven
bij deze hoef je alleen een zelda game te hebbe en een sd kaart en da is egt niet 45 euro bij elkaar er zijn vast wel mensen bij jouw in de buurt met een zelda game......
Laatste reactie door koenyoeny, -
- 0 reacties
- 732 weergaven
De poll is helemaal niet nodig.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
hoe krijg ik hier een screenshot dan bijgevoegd? Post Merge: december 21, 2008, 07:38:25 pm [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sandra17281, -
Re: Wii spellen branden lukt niet
door Gast andre1970- 0 reacties
- 658 weergaven
ik gebruik deze optie O0 - Het programma ImgBurn (eerst downloaden via http://www.digital-digest.com/software/download.php?sid=470&ssid=0&did=1 - Verbatim DVD'tjes (DVD-R) Selecteer de snelheid waarop het programma gaat branden. Belangrijk: brand de .iso's nooit op een hogere snelheid dan 4x!
-
- 0 reacties
- 982 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 939 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
Re: wii spellen! Ik wil graag sotfware voor m,un wii om te bouwen hoe moet dat enz??
door consolepro.tk- 0 reacties
- 660 weergaven
Ja dat is mogenlijk (softmod) Je kan de software voor alle wii systemen plus tut vinden op onze website http://www.consolepro.tk
Laatste reactie door consolepro.tk, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
wat is softwarematig ombouwen?
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
ja klopt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
ik heb net limewire gedownload dus torrent is ook goed (maar nog het liefst nzb )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
VERRAAD!!!!!!! :police:
Laatste reactie door eagledust, -
Re: Windows 7
door Gast Lien026- 0 reacties
- 534 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale versie windows 7 ook op een andere pc kan zetten. Zonder dat er een foutmelding komt dat dit geen legitieme versie is. 1 keer windows kopen vindt ik genoeg.
-
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 590 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
Re: windows 7
door gkeeee- 0 reacties
- 783 weergaven
ik heb nu opeens geen problemen meer mijn msn doet het weer (8.5) maar als er nou een bericht komt van stuur dit fout rapport naar microsoft moet k het doen of niet? er kwam daarnet bijmij weer een rapport te voorsgijn alleen zag dese er anders uit (later sturen nu sturen niet sturen)
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: Windows 7
door Deeeemy- 0 reacties
- 654 weergaven
Of een schone installatie dan weet je zeker dat er niks van de activator achter gebleven is. Kheb Geen Cd Ervan, Hoe Kan Ik Dan Die Schone Installatie Doen? Ik Kan Nog Niet Eens Inloggen Zodat Je Bij Het Achtergrond Komt, 1 Ding Verder Als Dat Ding Waar Je F2 Moet Drukken Voor De Setup Ben Ik.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 892 weergaven
oke mooizo O0 hij is altijd aangesloten dus dat is geen probleem. maar als je die harddisk op een andere computer aansluit heeft die dan windows 7? (hij voldoet aan de eisen)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 633 weergaven
::)hallo, het enige wat je hoeft te doen is niet naar deze aardige mensen luisteren :cool2: (die denken het te weten) :-\ en vooral niet opnieuw installen, stuur me ff pm en dan heb ik een gegarandeerde tool voor je. Grtz, JWA.
Laatste reactie door w7jeroen, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Kijk even in het centrale topic hier boven ^
Laatste reactie door Maartenn, -
- 2 reacties
- 555 weergaven
thnx voor reactie! Ik ga het probereren!
Laatste reactie door sc0ttty,