Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Spotnet loopt vast
door Gast sander0106- 0 reacties
- 638 weergaven
Ik maak zelf gebruik van online ftd, dit werkt prima!
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
iSleepWell iSleepWell, een nieuwe cydia tweak automatiseert het uitschakelen van netwerkverbindingen voor het slapen gaan. Handig als je ‘s nachts liever geen sms’en ontvangt, of energie wil besparen. Wanneer je je iDevice ondersteboven neerlegt, schakelt iSleepWell automatisch de vliegtuigmodus van je toestel in, waardoor alle netwerk verbindingen uitgeschakeld worden. – Download [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 637 weergaven
mooi film, thanks
-
- 0 reacties
- 637 weergaven
heey allemaal, ik heb de laatste tijd wat films gedownload en deze daarna op een dvd gezet. daarna deed ik de dvd in de xbox 360 en alles leek goed tot hij er op een bepaald moment mee stopte. ik kreeg een dingetje waarin stond: attempting to read media. ik de dvd schoonmaken en opnieuw proberen maar het zelfde gebeurde weer. daarom pakte ik een andere film en toen gebeurde precies hetzelfde. het gekke is dat als je het weer opnieuw probeert hij op een ander punt stopt. het is dus niet telkens hetzelfde punt. weet iemand hoe dit komt en wat je eraan kan doen? alvast bedankt! :peace:
Laatste reactie door dewitje, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Deze release is nieuw van Dark Shadows – gratis special Het kost meer dan alleen een reeks van prothetische tanden en witte make-up! In deze gratis special vertelt de cast meer over de eigenzinnige karakters en hun samenwerking en kijk je mee achter de schermen naar de special effecten die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 637 weergaven
Ehm, even mijn vraag beantwoorden zou ook wel aardig zijn in plaats van het bericht te verwijderen...
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34987.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 637 weergaven
4.3.1 IPSW Download: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ is dead link maar ziet er goed uit als die link het doet maar is proberen. ik heb nog steeds 4.1 jailbreak
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39946.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33308.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32531.0[/iurl]
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 636 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
Re: outlook
door Drob- 0 reacties
- 636 weergaven
hey ik heb een vraagje ik heb nu office outlook 2007 ik moest laats met hele computer eeen herinstal plegen maar toe heb ik mappen met berichten gekopiert maar een externe hdd maar het zijn nu allemaal XNK-bestanden maar hoe kan ik deze weer terug in outlook 2007 zetten als jullie mij hier mee kunnen helpen want ik kon geen andere topic vinden dan deze ;D O0
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
sorry.
Laatste reactie door JStyle, -
game laptop\pc.
door Rikkert.- 5 reacties
- 636 weergaven
hey. ik wil dus een game laptop /pc kopen waar ik alle nu verschenen games op kan spelen. ook de zware spellen. en ik wil er ook op kunnen downloaden. mijn budget is rond de 600 euro. de interne harde schijf hoeft nie zo groot te zijn alleen maar voor windows en wawt program files. de games zet ik op men externe harde schijf. als dit niet kan dan kan dit niet. boxen heb ik wel. ik kan gebruik maken van draadloos en niet draadloos (liefst een laptop waar netwerkkabel in kan) als je iets weet post het dan AUB. hoop graag een reactie:) Groeten Rik
Opzoek naar: fifa pinata voor pc
door Gast paseo005@hotmail.com- 0 reacties
- 636 weergaven
Hallo, De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar fifa pinata voor de pc. Via torrents duurt het downloaden echt lang. Is dit spel ook te downloaden via een site? B.V.D
-
- 0 reacties
- 636 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
. G.I. Joe: Retaliation Het G.I. Joe team moet opnemen tegen hun aartsvijand Cobra. Maar dit keer zit ook de regering achter hen aan: zij willen het G.I. Joe team opheffen en elimineren. Regie: Jon Chu Met: Channing Tatum, Dwayne Johnson, Ray Park, Bruce Willis, Elton LeBlanc, Jonathan Pryce, RZA, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: kan cd-rw niet meer wissen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 635 weergaven
Misschien kan je het niet meer wissen...
-
- 0 reacties
- 635 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Superechte Liefde De negenjarige Anne is niet echt geïnteresseerd in de liefde. Dit verandert echter wanneer Jorgen bij haar in de klas komt. Ze is echter niet het enige meisje dat hem leuk vindt. Ze moet alles uit de kast halen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 635 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39130.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 635 weergaven
Dan gaan we daar ook netjes in verder. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29487.msg134824#msg134824
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
Dit is een nieuwe release van L’hiver dernier Johann erft een verlaten boerderij van zijn familie. In het lege landschap verkent hij als een moderne cowboy de worelts van zijn eigen bestaan. Johann realiseert zich dat hij op punt staat alles te verliezen. Regie: John Shank Met: Vincent Rottiers, Florence [...] Het volledige artikel bekijken
Problemen pc
door 'Robin- 2 reacties
- 635 weergaven
Ik heb een paar problemen met mijn pc met windows 7 - Soms als ik mijn computer opstart (wat lang duurt) komt er op het laatst een zwart scherm met alleen het muisteken en daar blijft hij dan opstaan. - Ik kan niet meer op internet, als ik dubbelklik gebeurd er niks als ik als administrator uitvoer gebeurt er niks en ook niet via start. Kunnen jullie me helpen?? :'(
Laatste reactie door 'Robin,