Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 623 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – Heracles Almelo Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] RKC Waalwijk en Heracles Almelo namen het deze week tegen elkaar op in de KNVB Beker. Deze wedstrijd resulteerde in een 0-0 gelijkspel, waarna er werd verlengd. In de 116e minuut wist Bruns het winnende doelpunt te maken. Voor beide ploegen kostte deze wedstrijd natuurlijk veel energie, maar RKC zal maar al te graag wraak willen nemen op Heracles. Voor trainer Jan de Jonge is vooral het reizen een probleem, aangezien zijn ploeg nu voor de tweede keer op rij naar Waalwijk moet rijden. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Dit is een nieuwe release van Hold Your Breath: An Urban Legend Een bekend fabeltje is dat bij het passeren van een kerkhof je adem moet inhouden. Dit om te voorkomen dat een boze geest, die zowel door de hemel als de hel is verworpen, bij je naar binnen dringt. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
werk/school
door Mr_PoP- 2 reacties
- 622 weergaven
deze lijkt me ook wel leuk meld in dit topic even waar je naar school gaat en/of waar je werkt ik werk op Ford Genk (België)
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Dit is een nieuwe release van Law Of The Lawless 01 Geïnspireerd door ware feiten vertelt de epische tv-serie Law of the Lawless het verhaal van de opkomst van een Russische maffiabende tussen 1989 en 2000. Een meeslepende en realistische misdaadserie vol actie en intrige. AFLEVERING 1: Na twee jaar [...] Het volledige artikel bekijken
spam
door Gast Jianes3- 0 reacties
- 622 weergaven
spam
-
Re: Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 621 weergaven
Is gelukt om me LG Cookie te modden met iPhone dingen :/ Toch klote ding gebruik alleen voor spelletjes en als wekker. Wat een fail ding een blauwscherm gaat me wekker niet af :/
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
antivirus uitzetten als je het vertrouwt...als het goed is heb je je internet eruit liggen tijdens instalatie dus verder kan je toch niet aangevallen worden.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
Re: Wii nzb
door Freddytje- 0 reacties
- 620 weergaven
Ja, zal ik doen, denk ik Deze heeft namelijk maar retentie tot 10 dagen Post Merge: juni 30, 2009, 08:39:51 pm Ik heb m geupdate Post Merge: juni 30, 2009, 08:57:51 pm Update ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 620 weergaven
kan fifa 11 voor pc niet vinden wie wil me helpen gr sekkel
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Ik zou je zelf dan een HD4850 naar aanleiding van dat je geen goede PC hebt. Maar het beste is gewoon om een gloednieuwe PC te kopen. Wacht nog wel even de reactie van Tom af.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39130.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Nieuwe link: http://link.marktplaats.nl/214840964 De prijs is iets goedkoper nu..
Laatste reactie door Wouter36, -
Re: computer
door philippeee- 0 reacties
- 620 weergaven
ik heb die lg echt een toppertje O0 super mooi hd beeld
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38684.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
[move][move][move][move][move][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left][shadow=red,left] [pre][move][shadow=red,left][/shadow][/move][/pre] [/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/shadow][/move][/move][/move][/move][/move]
Laatste reactie door wuppiew, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
. G.I. Joe: Retaliation Het G.I. Joe team moet opnemen tegen hun aartsvijand Cobra. Maar dit keer zit ook de regering achter hen aan: zij willen het G.I. Joe team opheffen en elimineren. Regie: Jon Chu Met: Channing Tatum, Dwayne Johnson, Ray Park, Bruce Willis, Elton LeBlanc, Jonathan Pryce, RZA, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: zet hier je filmpje neer en WIN!!!!
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 619 weergaven
Dit is het filmpje van mijn neefje. Hij wou iets met psps een grap maken. Dit is het filmpje:
-
hallo duken, zou het slim voor mij zijn om als moederbord een Asus P5Q de Luxe en als proecessor Intel Quadcore Q9450 te kopen met als koeler Scythe Infinity Big Tower Koeler als pc upgrade? en past dat in een gewone standaard kast of heb ik dan een grotere nodig? met vriendelijke groet egry13
Laatste reactie door Tom, -
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 619 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
nee, jij bent een noobie?? :s
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
ik heb mijn psp laten ombouwen in maastricht ik weet niet waar jij woont maar anders zoek ik het wel even voor je op :peace: veel succes O0 gr jozer95
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 619 weergaven
De download is nieuw van 40 Days and Nights Een enorme magnetische verschuiving van de aardkorst zorgt ervoor dat de zeespiegel begint te stijgen. Wetenschappers verzamelen zoveel mogelijk DNA van dieren en mensen om hiermee later een nieuwe wereld te kunnen stichten. Ondertussen bouwt het leger een gigantische ark, om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 619 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De Nobelprijswinnaar Een schrijver zet zijn verdwijning in scène om aan zijn financiële verplichtingen te ontkomen. Echter niet voordat hij eerst zijn ‘meesterwerk’ naar zijn uitgever stuurt. Deze neemt aan dat de schrijver overleden is en brengt dit ‘meesterwerk’ uit als zijnde van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 619 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,