Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dan gaan we daar ook netjes in verder. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29487.msg134824#msg134824
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39946.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 703 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
sorry.
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Hallo eergisteren werd me msn gehackt door een of andere hacker genaamd Naffer aka Mootje , Kan iemand het aub terug hacken , ik smeek die gene wie het kan ,ik hoop dat er een wel verstandig is om me te helpen , Msn : umut_cirali9@hotmail.com please helpme als je hackt reageer ff aub , doe je wel graag WW hier op sturen umutt-@live.nl Alvast bedankt en ik hoor het snel ben al 2 dagen 10000 programmas te downloade:S
Laatste reactie door w000tie, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 702 weergaven
hallo, Ik heb laatst fallout 3 gedownload van skullptura en hem geïnstalleerd... als ik hem wil spelen klik ik op de snelkoppeling en dan op play. dan krijg je zo'n beginstukje en daarna klik ik op ''new'' en yes. dan gaat ie laden maar dan is opeens het beeld weg en staat er ''Fallout 3 werkt niet meer'' Wat nu?
Laatste reactie door roykev3, -
- 6 reacties
- 702 weergaven
hallo, ik heb laatst fallout 3 gedownload van skullptura... dus ik heb hem geïnstalleerd start em op klik op ''new'' en dan op''yes''... dan gaat ie laden en staat er opeens ''fallout 3 werkt niet meer'' hoe moet dit?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
jep vreselijk erg dat men niet kan lezen.
Laatste reactie door ghetti, -
Re: kan cd-rw niet meer wissen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 702 weergaven
Misschien kan je het niet meer wissen...
-
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38614.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 702 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32936.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: pc upgraden
door egry12- 1 reactie
- 702 weergaven
de snelheid moet zoieso worden op gekrickt dus dat is zoieso processor moederbord en miss geheugen maar dat is wel goed denk ik. miss ook nog de videokaart dat is een nvidia geforce 8600 GT
Laatste reactie door egry12, -
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 701 weergaven
mooi film, thanks
-
- 0 reacties
- 701 weergaven
Trailer Fantastic Fear of Everything Hieronder vind je een eerste trailer van A Fantastic Fear of Everything. De nieuwe film met Simon Pegg in de hoofdrol is geregisseerd door Chris Hopewell en Crispian Mills. Het is voor hen de debuutfilm. De film gaat over een auteur van jeugdboeken (Simon Pegg) [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Niemand(A)?
Laatste reactie door Patrickj, -
Multisim tekening
door PCgamer- 0 reacties
- 701 weergaven
Bovenstaande tekening moet ik namaken in het programma Multisim. [img width=620 height=465]http://img33.imageshack.us/img33/4269/multisim.png inmiddels het ik dit nagemaakt ^ Weet iemand hier hoe je de rest van de iconen toevoegt?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hyde Park on Hudson Franklin D. Roosevelt is president van de Verenigde Staten. Hij krijgt een steeds betere band met zijn verre nicht Margaret Suckley, die uiteindelijk zijn minnares wordt. Als de de koning en koningin van Groot-Brittannië op staatsbezoek komen stijgt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 701 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Geen sterke binnenkomers in Nederlandse Box Office Net als vorige week staan ook nu American Reunion en Titanic 3D bovenaan. American Reunion doet het deze week minder goed dan de vorige, maar de 668.368 euro die de film opbracht is nog altijd genoeg voor de eerste plek. Lieuwe van Albada [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 701 weergaven
De download is nieuw van Boy Toy Jake is een werkloos fotomodel die elke avond met een ander meisje thuiskomt, tot grote ergernis van zijn beste vriend en huisgenoot Clive. Wanneer de huisbaas de huur komt innen, en Jake zoals gewoonlijk platzak is, komt hun vriendin Mouse met een gewaagd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 701 weergaven
This Must Be the Place Cheyenne is een oude rockster die op zijn vijfstige in Dublin woont. Als zijn vader overlijdt gaat hij naar New York. Daar komt hij erachter dat zijn vader achter een nazi aanzat die hem ooit had vernederd. Cheyenne besluit de zoektocht van zijn vader voort [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 701 weergaven
Heb vandaag een abonnement besteld! € 55 voor 12 maanden PU en CoD 4:2
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 701 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Filename: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Size: 11 MB Type: Utility Release Description This new version LP Sense UI, now on Google play. This is the fastest and the best clone of the HTC Sense Launcher! [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,