Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 615 weergaven
. The Bay De viering van 4 juli liep in Claridge uit op een bloedbad. Door middel van beelden van bewakingscamera’s, amateurvideo en een TV-ploeg is na te gaan hoe deze ecologische ramp heeft kunnen gebeuren. Regie: Barry Levinson Met: Kristen Connolly, Jane McNeill, Michael Beasley, Christopher Denham, Andy Stahl, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Laatste reactie door sunaj, -
- 4 reacties
- 615 weergaven
Ik krijg binnenkort misschien een Iphone 3e generatie, maar ik neem m dan gewoon prepaid. Kan je dan wel gebruik maken van alle functies, en ook alles doen met wifi. Youtube/mail/internet, kan dat allemaal ook met wifi? ik neem aan van wel, maar toch maar even vragen
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Deze release is nieuw van 7 Below Wanneer een shuttle bus verongelukt in de Sierra Mountains stranden twee broers en vier onbekenden in een onweersbui. Het duurt niet lang totdat ze gered worden door een mysterieuze man die iedereen uitnodigt om te schuilen in zijn houten huis in de bossen. [...] Het volledige artikel bekijken
brrip of dvdrip
door slam_duck- 0 reacties
- 615 weergaven
Mijn vraag ging over wanneer het een brrip is en wanneer een dvdrip? Als een film met als bron bestand (de bron naam) van de film Brrip is bv: Fire of Conscience (2010) BRrip (xvid) NLsub Dit is duidelijk aan het bronbestand te zien een brrip. Kijk je nu naar de media info over de film bekom je uit dat het 640*272 pixels heeft. Die 272 moet toch minimum 720 zijn voor een volledige Brrip? Is dit dan nog steeds een brrip? Zit er nog steeds een verschil tussen deze Brrip of een dvdrip van de film? en waar ligt dat verschil dan? Alvast bedankt! Duck
Laatste reactie door slam_duck, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
Re: pc upgraden
door egry12- 1 reactie
- 615 weergaven
de snelheid moet zoieso worden op gekrickt dus dat is zoieso processor moederbord en miss geheugen maar dat is wel goed denk ik. miss ook nog de videokaart dat is een nvidia geforce 8600 GT
Laatste reactie door egry12, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 615 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:02:28 pm Niemand? :- Post Merge: juni 17, 2009, 03:33:48 pm Laat ik dan een iets andere vraag stellen. Op Nederland.fm staan talloze zenders. Een van die zenders is de Veronica top 1000. Hoe kan ik die zender laden in een player, zonder naar de website te gaan?
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
Eic Serial
door IOwnd- 1 reactie
- 614 weergaven
weet iemand de East India Company Serial Number. kan hem namelijk nergens vinden. Bedankt Afro. MVG IOwnd
Laatste reactie door Robin, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 614 weergaven
Okay~!
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30554.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Filename: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Size: 11 MB Type: Utility Release Description This new version LP Sense UI, now on Google play. This is the fastest and the best clone of the HTC Sense Launcher! [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30615.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 614 weergaven
vlcplayer!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37679.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
CodMw2 leden gezocht
door Gast Hatsjoedus- 1 reactie
- 614 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus@hotmail.com
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31371.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Heb je wat aan de link gehad of?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android -P2P Releasedatum: 30-09-2012 Bestandsnaam: ThinkFree.Office.Mobile.Pro. v5.0.Android-P2P Grootte: 24 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving • Bekijk, bewerk en creëer je documenten die je nodig had om te brengen naar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 613 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 613 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Acekard 2i Cheats
door Deeeemy- 1 reactie
- 613 weergaven
Heey! Uuhm, ik heb nieuwe cheats gedownload maar die werken niet voor Pokemon black :S weet iemand miss een site voor cheats voor pokemon black/white?
Laatste reactie door delly, -
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 613 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...