Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 759 weergaven
NL Game Charts Week 14 Deze week komt Naruto (PS3/X360) hoog binnen in de top 10, ook zien we Skylanders terugkeren in de lijst. 1. FIFA Street (Playstation 3)2. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (PS3)3. Mario Party 9 (Nintendo Wii)4. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (Xbox 360)5. FIFA [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Je moet eerst cd unmounten en daarna cd 2 mounten waarschijnlijk doet hij het dan en dan vraagt hij om cd 3 doe je weer mounten en unmounten enzovoorts
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
graag geen oud topic kicken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40426.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32898.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 759 weergaven
test topic
-
- 0 reacties
- 758 weergaven
dat zijn 2 (.bin) en 2 (.cue) bestanden allebij met een vlc player logo?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Bedankt voor atvis ga het nu probeeren Post samenvoeging: november 18, 2009, 12:49:44 pm vergeefs geen verbindind NET messenger service
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
soms staat de link er bij dan hoef je alleen maar te knippen en plakken O0
Laatste reactie door blackpool, -
Re: op school wil ik op sites maar die zijn geblokeert
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 758 weergaven
Bij mij op school ook. maar! ga naar google. (werkt alleen als het een engelse of geen nl site is op google.nl) typ de site in, en zoeken maar. druk op vertaal deze pagina en dan zou hij het moeten doen want bij mij op school is zwaar beveiligd. dus veel geluk. is het een nl site? doe dit. google.com en typ de nl site in. en druk op vertalen maar dan staat het er in engels op de nl site xD. hopelijk werkt het. :peace:
-
- 0 reacties
- 758 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32652.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Brand vraagje.
door Rikkert.- 2 reacties
- 758 weergaven
Hallo, Ik heb hier dvdtjes met 4.7 gig liggen. nu heb ik een iso file van 5,5 gig dacht ik. Dit is dus te groot voor de dvd weet iemand hoe ik de isofile kleiner kan maken?? Of is er een speciaal programma zodat ik 5.5 gig er toch op kan zetten? Help me plzz.
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: pc upgraden
door egry12- 1 reactie
- 758 weergaven
de snelheid moet zoieso worden op gekrickt dus dat is zoieso processor moederbord en miss geheugen maar dat is wel goed denk ik. miss ook nog de videokaart dat is een nvidia geforce 8600 GT
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
. The Bay De viering van 4 juli liep in Claridge uit op een bloedbad. Door middel van beelden van bewakingscamera’s, amateurvideo en een TV-ploeg is na te gaan hoe deze ecologische ramp heeft kunnen gebeuren. Regie: Barry Levinson Met: Kristen Connolly, Jane McNeill, Michael Beasley, Christopher Denham, Andy Stahl, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 757 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
- 0 reacties
- 757 weergaven
wat wil je er mee want je gaf wel antwoord op de vraag wat ga je er mee doen en jij noemde zoon beetje alle dingen op die je er op kan doen maar wil je echt de nieuwste games spelen enz en wat voorn programma's wil je draaien of wil je juist veel visuele dingen doen maar als je hem ook voor school wilt gebruiken zou ik een laptop kiezen want een pc in je tas gaat niet zo makkelijk greetz
Laatste reactie door maxim130, -
- 6 reacties
- 757 weergaven
hallo duken, ik heb wat South Park afleveringen gedownload. maar hoe zet ik die op mijn ipod touch? het zijn .avi bestanden. alvast bedankt
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
- 0 reacties
- 757 weergaven
De download is nieuw van 40 Days and Nights Een enorme magnetische verschuiving van de aardkorst zorgt ervoor dat de zeespiegel begint te stijgen. Wetenschappers verzamelen zoveel mogelijk DNA van dieren en mensen om hiermee later een nieuwe wereld te kunnen stichten. Ondertussen bouwt het leger een gigantische ark, om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 757 weergaven
fail
Laatste reactie door IseeUpee, -
- 3 reacties
- 756 weergaven
Zoals kaasbroodje zegt, je kan beter een andere torrentclient nemen. Zoals UTorrent.
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
@ Robin, Ik heb alleen voorgesteld dat ik mee wou doen, en ik mocht een lijstje maken. What's the prob?
Laatste reactie door headsh0t, -
South Pacific
door Gast khrachara- 0 reacties
- 756 weergaven
BBC – South Pacific : Ocean of Islands (2009) DVDRip XviD-HAGGiS English | 59 Min | 624 x 352 | XviD - 1157Kbps | 25.000fps | MP3 - 128Kbps | 548 MB Genre: Documentary The South Pacific islands are the most remote in the world. Their extraordinary isolation has created some of the most curious, surprising and precarious examples of life found anywhere on Earth; from giant crabs that tear open coconuts, to flesh-eating caterpillars that impale their prey on dagger-like claws. Human culture is different too. The men of Pentecost Island celebrate their annual harvest by leaping from 20 metre high scaffolds, with only forest vines to break their fall. And on t…
-
- 0 reacties
- 756 weergaven
Darksiders II-SKIDROW Darksiders II-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Darksiders.II-SKIDROW Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.II-SKIDROW Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen van de Dood, een van de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,