Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 663 weergaven
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 663 weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar deze 2 films. Piranha 3D en The Last Airbender. Ik heb ze al een keer gedownload maar dat zijn voorstukjes van 19 sec, zeggen ze dat je hem in windows media player moet openen maar dan doet hij het ook niet :S Kan iemand helpen? O0
-
- 0 reacties
- 663 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38673.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
o had ik niet naar gekeken :redface:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
Laatste reactie door martijn1, -
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 662 weergaven
Halloa.. De vraag is, welke versie je hebt, the black edition of de gewone. Je kan zelf het beste zoeken naar een serial op p2p programma\'s zoals dc++ of emule. Dit zijn een paar serials die ik vond; HG34-P09L-J76E-MNH2-0JZR 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9 YY4U-P4SD-TQHA-W3SY-XQWC J3N6-67ZK-WSU3-JUKS-JCCN 22E6-WR9D-WK8Y-3YT8-PRHX 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU Y68Y-CENV-35KQ-8AZ5-KAKV WNSA-RC8E-NUDV-GHTY-PCKT U5QY-C62G-2NGQ-RDMQ-DZSX JMMV-XTXT-RSUQ-JD8Q-L9UW Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/chickie.jpg
-
- 0 reacties
- 662 weergaven
Dit is een nieuwe release van L’hiver dernier Johann erft een verlaten boerderij van zijn familie. In het lege landschap verkent hij als een moderne cowboy de worelts van zijn eigen bestaan. Johann realiseert zich dat hij op punt staat alles te verliezen. Regie: John Shank Met: Vincent Rottiers, Florence [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Gevonden Cellmates Leroy Lowe, een kopstuk van de Ku Klux Klan, moet drie jaar dwangarbeid verrichten op een gevangenisboerderij. Tot overmaat van ramp moet hij een cel delen met Emilio, een Mexicaanse landarbeider die geen seconde zijn mond houdt. Terwijl de Latijnse spraakwaterval laagje per laagje Leroys façade van haat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 662 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
- 0 reacties
- 662 weergaven
hallo, misschien is het downloaders spel fout programmeren?? ik hoorde dat veel mensen niet lukte om ds van browser luigi en mario spel aan het starten en is stil gelopen.... afhankelijk van dsi nieuwste moeten nemen of afhankelijk van sd kaartje die je spel kan opgeslagen...
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
soms staat de link er bij dan hoef je alleen maar te knippen en plakken O0
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
zal ik maar ff meedoen met ontopic : 2 gb maar sommige spellen zijn heel groot omdat ze nog niet geript zijn. ( geript betekent verkleint) en andere spellen zijn klein omdat je er juist veel van kan rippen.
Laatste reactie door Joris., -
Re: Softmod etc.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 661 weergaven
Waar heb je het over marith... We weten niet eens wat je wilt gaan softmodden.
-
- 0 reacties
- 661 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Superechte Liefde De negenjarige Anne is niet echt geïnteresseerd in de liefde. Dit verandert echter wanneer Jorgen bij haar in de klas komt. Ze is echter niet het enige meisje dat hem leuk vindt. Ze moet alles uit de kast halen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 661 weergaven
Deze release is nieuw van Dark Shadows – gratis special Het kost meer dan alleen een reeks van prothetische tanden en witte make-up! In deze gratis special vertelt de cast meer over de eigenzinnige karakters en hun samenwerking en kijk je mee achter de schermen naar de special effecten die [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Harry Potter (7) and the Deathly Hallows (P1/2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast bloodtwist- 0 reacties
- 661 weergaven
toch?
-
- 0 reacties
- 661 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36922.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 660 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
- 0 reacties
- 660 weergaven
Hallo kan iemand mij met een vraagje helpen? Het komt erop neer dat ik via U torrent een torrent heb gedownload voor 3dcarp fishing. Dat liep gewoon goed. maar dan moet je hem mounte via deamontools ik had eerst een disk gemaakt en daarna gemount maar dan gebeurd er niks Wat doe ik fout mijn virus scanner zegt iets over de exe setup. Alvast bedankt! Gr rens
Laatste reactie door rensss, -
- 0 reacties
- 660 weergaven
Ik heb het zelfde lastige geval. Het zijn maar een paar spellen die moeilijk doen, met scrubben en patchen kom je niet ver. Hij zal zeggen dat er geen error code is terwijl er wel een error code is. Ik ben bezig om te kijken wat het probleem is als ik weet wat het is laat ik het je wel weten Maar geloof me maar, met scrubben kom je dus niet ver.
Laatste reactie door Huismus, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast iersel7- 0 reacties
- 660 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
- 0 reacties
- 660 weergaven
Maar ik heb nog het probleem met het 'TagesClient.dll' bestand die wilt nog steets niet in de map het probleem is iets met administratie :geheim:
Laatste reactie door Jack199, -
Acekard 2i Cheats
door Deeeemy- 1 reactie
- 660 weergaven
Heey! Uuhm, ik heb nieuwe cheats gedownload maar die werken niet voor Pokemon black :S weet iemand miss een site voor cheats voor pokemon black/white?
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 659 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
Laatste reactie door ferrariking,