Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 675 weergaven
o had ik niet naar gekeken :redface:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
SPAM SPAM SPAM!!!
door Gast angel_creek- 3 reacties
- 675 weergaven
REGELS!! Je mag alleen SPAM zeggen Alleen als je je verveelt hé! Ik begin: SPAM SPAM SPAM :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 675 weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar deze 2 films. Piranha 3D en The Last Airbender. Ik heb ze al een keer gedownload maar dat zijn voorstukjes van 19 sec, zeggen ze dat je hem in windows media player moet openen maar dan doet hij het ook niet :S Kan iemand helpen? O0
-
- 0 reacties
- 675 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31358.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 674 weergaven
[urhttp://www.youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyYl]
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Hallo kan iemand mij met een vraagje helpen? Het komt erop neer dat ik via U torrent een torrent heb gedownload voor 3dcarp fishing. Dat liep gewoon goed. maar dan moet je hem mounte via deamontools ik had eerst een disk gemaakt en daarna gemount maar dan gebeurd er niks Wat doe ik fout mijn virus scanner zegt iets over de exe setup. Alvast bedankt! Gr rens
Laatste reactie door rensss, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
hallo duken, ik ben LOTRO aan het installeren en ik vroeg me af wie van de duken leden deze game allemaal spelen? en heeft iemand tips voor me ?
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Deze release is nieuw van Dark Shadows – gratis special Het kost meer dan alleen een reeks van prothetische tanden en witte make-up! In deze gratis special vertelt de cast meer over de eigenzinnige karakters en hun samenwerking en kijk je mee achter de schermen naar de special effecten die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 674 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 674 weergaven
Halloa.. De vraag is, welke versie je hebt, the black edition of de gewone. Je kan zelf het beste zoeken naar een serial op p2p programma\'s zoals dc++ of emule. Dit zijn een paar serials die ik vond; HG34-P09L-J76E-MNH2-0JZR 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9 YY4U-P4SD-TQHA-W3SY-XQWC J3N6-67ZK-WSU3-JUKS-JCCN 22E6-WR9D-WK8Y-3YT8-PRHX 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU Y68Y-CENV-35KQ-8AZ5-KAKV WNSA-RC8E-NUDV-GHTY-PCKT U5QY-C62G-2NGQ-RDMQ-DZSX JMMV-XTXT-RSUQ-JD8Q-L9UW Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/chickie.jpg
-
- 1 reactie
- 673 weergaven
@tom wat heb je gezegd bij de z-5500 dat er kapot was?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38673.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Acekard 2i Cheats
door Deeeemy- 1 reactie
- 673 weergaven
Heey! Uuhm, ik heb nieuwe cheats gedownload maar die werken niet voor Pokemon black :S weet iemand miss een site voor cheats voor pokemon black/white?
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
1) Er zijn private trackers al demonoid die wat sneller gaan 2) Utorrent is een van de snelste 3) Je poorten openzetten van je router via portforwarding Post Merge: juli 08, 2009, 04:25:32 pm
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
hallo, misschien is het downloaders spel fout programmeren?? ik hoorde dat veel mensen niet lukte om ds van browser luigi en mario spel aan het starten en is stil gelopen.... afhankelijk van dsi nieuwste moeten nemen of afhankelijk van sd kaartje die je spel kan opgeslagen...
Laatste reactie door jeromol, -
Re: even voorstellen
door Gast wubby- 0 reacties
- 671 weergaven
Hey. Ik vond laatst een goed artikel over het downloaden van Wii games.... Onderaan dit artikel staan 2 links waar je een handleiding vindt. Volgens mij tegen een vergoeding van paar euro! het is echt de moeite waard want ik heb die goedkoopste gekocht en die bracht me zeeeeeeeeeer veel informatie hier de link: spam nogmaals!! kijk onderaan ff naar die 2 links naar e-books.. ik heb zelf de goedkoopste gepakt!
-
Re: Softmod etc.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 671 weergaven
Waar heb je het over marith... We weten niet eens wat je wilt gaan softmodden.
-
- 0 reacties
- 671 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Superechte Liefde De negenjarige Anne is niet echt geïnteresseerd in de liefde. Dit verandert echter wanneer Jorgen bij haar in de klas komt. Ze is echter niet het enige meisje dat hem leuk vindt. Ze moet alles uit de kast halen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Ehm, even mijn vraag beantwoorden zou ook wel aardig zijn in plaats van het bericht te verwijderen...
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32936.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking,