Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 708 weergaven
hallo duken, ik heb wat South Park afleveringen gedownload. maar hoe zet ik die op mijn ipod touch? het zijn .avi bestanden. alvast bedankt
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 1 reactie
- 708 weergaven
Hallo, Ik heb het oude spel Knights and merchants nog hier liggen en ik wil het graag spelen maar hij draait verschrikkelijk op windows vista. Iemand daar een oplossing voor? Sommige mensen zeggen dat daar een update voor is maar die kan ik niet vinden :-\
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: My sims
door xx090- 0 reacties
- 707 weergaven
ik heb een probleempje met het veranderen van die key dan zegt die "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde"hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
ondertiteling
door leuk50- 0 reacties
- 707 weergaven
hoe zet ik een ondertiteling in een film? alvast bedankt
Laatste reactie door leuk50, -
- 1 reactie
- 707 weergaven
Waar kan ik die vinden?:redface:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 707 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38835.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 707 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
- 0 reacties
- 706 weergaven
BlackMesa-HALFLIFE BlackMesa-halfwaardetijd Release Info Release Group: Halflife (Scene) Release Name: BlackMesa-halfwaardetijd Releasedatum: 15.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: BlackMesa-HALFLIFE.iso Bron: DVD Grootte: 3,1 GB Regio: N / A Genre : First-Person Shooter Uitgever: Onafhankelijke Ontwikkelaar: Onafhankelijke Op de markt Beschrijving Black Mesa is een Half-Life 2 totale omzetting Vermaken Valve Software’s [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Ik wil graag zo downloaden. Dus je moet je registreren. Maar tijdens de regestratie moet ik dit invullen? What version of IP is most commonly used today?â€. Ik typ alles. Ik zie overal 6 staan maar dat werkt niet. MVG Nigel
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 706 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Deze release is nieuw van De Verbouwing Tessa van Asselt is geslaagd te noemen: ze is zakelijk succesvol, gelukkig getrouwd en heeft een intelligente, zij het ietwat wereldvreemde, puberzoon. Maar haar zorgvuldig gecomponeerde wereld begint barsten te vertonen als de voortslepende verbouwing van haar huis volledig uit de hand dreigt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 706 weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar deze 2 films. Piranha 3D en The Last Airbender. Ik heb ze al een keer gedownload maar dat zijn voorstukjes van 19 sec, zeggen ze dat je hem in windows media player moet openen maar dan doet hij het ook niet :S Kan iemand helpen? O0
-
- 0 reacties
- 706 weergaven
laptop is wel fijn (ik heb er zelf ook een), maar vaste pc is toch wel vaak iets beter voor een goedkopere prijs (meestal dan). en met een vaste pc heb je vaak ook wat grotere beelden
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 706 weergaven
Precies ;D
Laatste reactie door Huismus, -
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 706 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
VERPLAATST: winrar
door Tom- 0 reacties
- 705 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29888.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Laatste reactie door martijn1, -
@Drob: jou probleem heeft hier helemaal niets mee te maken dus aub voor jou probleem een nieuw topic aanmaken.
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
sorry.
Laatste reactie door JStyle, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 705 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
torrentflux
door sandra17281- 0 reacties
- 705 weergaven
Hey mensen, Ik heb sinds gisteren een seedbox, maar krijg dat ding niet aan het wereken. Weet iemand hoe ik moet up- en downloaden met torrentflux? Heb na mijn menig gedaan wat in de handleiding staat, zeggen ok dat je een torrent ff de tijd moet geven om te gaan starten, maar heb m de hele nacht de tijd gegeven maar loopt nog niet, lijkt me niet te kloppen. Daarnaast moet ik een film ofzo via ftp uploaden, maar hoe krijg ik die film van mn pc op dat ftp? gewoon kopieren? maar dat zou volgens mijn pc meer dan een week duren, kan dat? Alvast heel erg bedankt mocht iemand me hiermee kunnen helpen. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281, -
Re: R4 sdhc kaart kan 'm niet meer lezen!
door Gast shade1981- 0 reacties
- 705 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 705 weergaven
http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje,