Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
Reality Luciano is een visboer uit Napels en erg geliefd in zijn omgeving. Elke dag amuseert hij de mensen in de buurt. Dan wordt door zijn kinderen opgegeven voor Big Brother. Het idee dat hij wellicht beroemd gaat worden stijgt naar Luciano’s hoofd. Regie: Matteo Garrone Met: Aniello Arena, Nando [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
reason 4.0/3/0
door bara15- 0 reacties
- 630 weergaven
waar kan ik reason 4.0 downloaden
Laatste reactie door bara15, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Deze release is nieuw van Rebelle Ergens in Afrika vertelt de 14-jarige Komona haar levensverhaal en dat van het kind dat in haar groeit. Ze wil trouwen met de 15-jarige soldaat Magician en samen besluiten ze hun rebellenleger te ontvluchten. Regie: Kim Nguyen Met: Serge Kanyinda, Alain Lino Mic Eli [...] Het volledige artikel bekijken
rechten?!?!
door Gast sebasjuh2- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Jerry!!! Kijk ik zie deze topic wel. En dit staat er bij mij nog steeds: sebasjuh2 Gebruiker Platinum Berichten: 209 graphgraph Jij zei dat ik kon editten maar dat lukt nog niet Maar hoe kan het dat er Gebruiker staat en ik dit toch zie voor mods en admins? btw wil jij ff die post van ik ga op vakantie en neem mee in offtopic van prx ff editten naar de goede, want hij poste net 1 minuut na jou toen. Kunnen we met die topic weer verder gaan
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van Record voor Intouchables De Franse film Intouchables blijft het ook in Nederland goed doen. De in Frankrijk al zeer succesvolle film is nu ook in Nederland de best bezochte Franse film aller tijden. Dat maakte de distributeur vandaag bekend. De komedie van Eric Toledano en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik had een vraag? ik heb windows vista en ik wil red alert downloaden. ik heb a een keer red alert gedownload maar toen ik wou spelen stond er dan alleen voor windows 98 is. wie heeft een goede torrent vorr red alert van windows xp of vista. alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door zsimsz, -
RED ALERT 3
door Gast Johnie V- 0 reacties
- 670 weergaven
Beste, ik heb een probleem, en tijdje geleden heb ik red alert 3 gedownload, maar het lukte maar niet om het aan te praat te krijgen. ik heb het toen verwijderd, uit onoplettendheid gewoon in de prullebak gezet, niet uninstall gebruikt. Nu heb ik het spel gekocht en kan ik het gewoon niet installeren. als ik de probeer het de installatie te starten reageert het gewoon niet. tzou toch zonde zijn als ik het nu niet kan spelen. kan iemand mij helpen? MVG Johnie V
-
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" 1,2 kb m…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
De download is nieuw van Red Lights Professor Matheson, gespeeld door “Sigourney Weaver” ontmaskert dagelijks mediums, helderzienden en paragnosten samen met haar assistent Tom. De enige die ze nooit hebben kunnen ontmaskeren is de blinde Simon Silver (“Robert de Niro”) die zijn comeback maakt als helderziende. Regie: Rodrigo Cortés Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 786 weergaven
Gevonden Red Nights De opportunistische Catherine krijgt een doos met een wit jaden zegel in handen dat ooit zou hebben toebehoord aan de legendarische eerste keizer van China. Ze reist naar Hong Kong om de doos voor veel geld te verkopen. In de Aziatische metropool produceert kunstmecenas Carrie een opvoering [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 606 weergaven
Reeks foto’s uit Dredd Het wachten blijft nog steeds op de eerste trailer van de film Dredd van regisseur Pete Travis (Vantage Point, 2008). Tot die tijd blijven de stills uit de comicverfilming binnendruppelen. Hieronder zie je wederom een reeks foto’s waarop onder meer titelrolspeler Karl Urban (Red, 2010) en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 896 weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 815 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, ik heb counterstrike source gedownload ik moet alleen nog een register code hebben, heeft iemand die voor me of zou iemand mij een link kunnen sturen? alvast bedankt:D groeten luuk
Laatste reactie door luuk br, -
regristratie code fifa 09
door Gast josannyschoen- 0 reacties
- 1.7k weergaven
hoi ik heb fifa 09 geinstaleerd maar op internet kan ik nergens een regristratie code vinden en ook niet op deze site. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. grtzz
-
- 0 reacties
- 680 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb net Resident evil 4 gedownload en alles ging goed. Ik hadt het zelfs even kunnen spelen, maar toen ik even stopte om een patch te installeren en weer wou opstraten volgde de volgende fout: Een vereist beveiligingsonderdeel kan niet worden geactiveerd. Dit programma kan niet worden uitgevoerd. (5023). Zie http://www.securom.com/message.asp?m=module&c=5023&l=nl voor meer details. Heb geen idee wat ik moet doen, dus hoop dat iemand mij hier kan helpen. Alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
resistance 2
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
kan ik ook de gewoone singe player (story mode) splite screen spelen ??
Laatste reactie door .Wouter., -
resistance 2
door .Wouter.- 4 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb een paar vragen over over resistance. 1.hoeveel man online? 2.kan je offline met zijn 2en (of meer) singeplayer doen?(split screen) 3.hoeveel man co-op online? bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping
door Gast milagross- 0 reacties
- 442 weergaven
Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping : Purchase cheap retin-A Click Here To Enter Click Here To Enter Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The regardless matrix may be baksheesh in such disorders as borderline temperament. Shipping Free With Prescription Without Delivery Day Next With Retin-A: The unfamiliar sickness Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping - is call…
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van Rhino Season De dichter Sahel en zijn vrouw Mina worden opgesloten in de gevangenis. Na 10 jaar wordt Mina vrijgelaten met het bericht dat haar man dood is. Ze vertrekt met haar kinderen naar Istanbul. Sahel wordt echter nog 20 jaar gevangen gehouden. Als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 588 weergaven
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze v1.07 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Release Date: 24-04-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Bron: WEB Maat: 17,7 MB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Ridge Racer Unbounded-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded-SKIDROW Release Date: 30-03-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded-SKIDROW Bron: DVD Maat: 1,5 GB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge Racer-serie geheel nieuwe richting [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 849 weergaven
Rise of the Guardians – Gratis special Bekijk nu deze gratis special van Rise of the Guardians. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs. De film is in de originele versie te huur onder de titel Rise of the Guardians en in het Nederlands onder De Vijf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 965 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rise of the Guardians De boosaardige geest Pitch bedreigt de aarde en de Kerstman, de Paashaas, de Tandenfee en het Zandmannetje moeten hem stoppen. Ze roepen de hulp in van Jack, een jongen die tot dan toe geen zorgen heeft gekend. Regie: Peter [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,