Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 756 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38408.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: FlashForward
door Dinolog- 0 reacties
- 755 weergaven
Ga naar 2Lionsteam.nl en registreer je daar O0
Laatste reactie door Dinolog, -
Re: Softmod etc.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 755 weergaven
Waar heb je het over marith... We weten niet eens wat je wilt gaan softmodden.
-
- 0 reacties
- 755 weergaven
Posters en foto’s Piranha 3DD Hieronder twee nieuwe posters van en een reeks foto’s uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. De afbeeldingen geef nog maar eens aan wat we kunnen verwachten: een hoop piranha’s, veel schaars geklede vrouwen en David Hasselhoff! Piranha 3DD draait vanaf 10 mei in de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Opzoek naar: fifa pinata voor pc
door Gast paseo005@hotmail.com- 0 reacties
- 755 weergaven
Hallo, De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar fifa pinata voor de pc. Via torrents duurt het downloaden echt lang. Is dit spel ook te downloaden via een site? B.V.D
-
- 0 reacties
- 755 weergaven
Pack of Five Android V11-SCEPER Dit zijn vijf Android V11-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Releasedatum: 25-06-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Grootte: 15 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Pix Fix v2.5 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 755 weergaven
Goeie uitleg, spijtig dat het niet werkt op R4sdhc :'(
Laatste reactie door williewie1, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar deze 2 Films en Deze Afleveringen. Gangsterboys. Alice In Wonderland. << Met Nl Subs? The Book Of Eli. << NL Subs? How To Train Your Dragon. << Nl Subs of in het nederlands? Clash Of The Titans. << Nl Subs? Iron Man 1 & 2. << Nl Subs? Deze Afleveringen. Wolf's Rain. Het zijn er 30 en In het Engels Graag. THX
Laatste reactie door Deeeemy, -
Series Empire of the Word
door Gast khrachara- 0 reacties
- 754 weergaven
Series Empire of the Word A Reader's Journey E02 - Learning to Read English | F4V | H264 1575 kbps 29.970 fps | 640 x 480 | AAC 192 kbps 44 KHz Stereo | 52 mns | 585 MB Genre: Documentary Economic conditions and physical disabilities have denied the magic of readingâ€â€a gift so basic as to be taken for grantedâ€â€to innumerable people. This program hosted by Alberto Manguel looks at how impediments to literacy are being overcome through the stories of literacy campaigns in Toronto and the Webequie First Nation, Canada, and a case study of how author Howard Engel copes with his struggle to regain his reading ability in the aftermath of a stroke. In addition, t…
-
- 1 reactie
- 754 weergaven
Hallo, Ik heb het oude spel Knights and merchants nog hier liggen en ik wil het graag spelen maar hij draait verschrikkelijk op windows vista. Iemand daar een oplossing voor? Sommige mensen zeggen dat daar een update voor is maar die kan ik niet vinden :-\
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 754 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
ik heb net limewire gedownload dus torrent is ook goed (maar nog het liefst nzb )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 753 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Videogame ’Need for Speed’ wordt verfilmd Eén van de meest succesvolle racegames ooit scheurt richting het witte doek. Need for Speed is een gamereeks van Electronic Arts die al loopt vanaf 1994. DreamWorks staat op het punt de rechten te kopen van een filmversie die zal worden geschreven en geproduceerd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 753 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39130.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 753 weergaven
moet je deze handleiding even volgen, dan komt het allemaal goed http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21296.0 EDIT: net weer te laat
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
Re: FAR CRY 2 Foutmelding
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 752 weergaven
Misschien handig als je een plaatje van die speedtest post. Mijn pc kon Prince of Persia volgens die site niet eens aan. Terwijl het wel zo was...
-
- 1 reactie
- 752 weergaven
Ik gebruik die koelpasta ook die bij de mugen 2 is bijgeleverd maar vind het opzicht niet heel slecht.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 752 weergaven
Aliens Colonial Marines-FLT Aliens Colonial Marines-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Aliens_Colonial_Marines-FLT Releasedatum: 12.02.13 Retail Datum: 12.02.13 Bestandsnaam: Aliens_Colonial_Marines-FLT Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving In Aliens: Colonial Marines, spelers [...] Het volledige artikel bekijken
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 752 weergaven
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC Counter Strike Global Offensive gekraakte offline-ARC Release Info Release Group: ARC (P2P) Release Name: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Releasedatum: 29-11-2012 Retail Datum: 29-11-2012 Bestandsnaam: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Bron: N / A Grootte: 6 GB Genre: Actie Critici: 7.6/10 Uitgegeven door: Valve Software Ontwikkeld door: Valve Software Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,