Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 693 weergaven
Hey Michiel, Helemaal goed hoor Zojuist de handleiding voor DVD Shrink bekeken. Echt superhelder, betere uitleg kan niet. Als ik vragen heb, dan hoor je 't wel en als jij vragen voor mij hebt, dan hoor ik 't ook graag van je.Groet!
Laatste reactie door Yoji, -
- 3 reacties
- 693 weergaven
vlcplayer!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31170.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Bedankt, het werkt allemaal goed. Op dit topic kan een slotje, Mvg, Mitchel Gommers
Laatste reactie door Mitchel_Gommers, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Hallo mensen ! Ik heb een Vraagje ? Hbeben jullie meschien de serial van het spel ??? Plaats eeen reactie of stuur ene reactie naar larsboeve live.nl (Daar tussen moet een aapenstaartje) Groetjes Lars7890
Laatste reactie door lars7890, -
- 1 reactie
- 692 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com
Laatste reactie door Erwin., -
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 692 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
- 0 reacties
- 691 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Utrecht Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur op zaterdag 9 november 2013 zal de leuke en spannende wedstrijd Vitesse tegen FC Utrecht aanvangen. Wist Vitesse in het verleden in eigen huis FC Utrecht in 71,4% van de wedstrijden met hangende pootjes terug naar Utrecht te laten gaan, tegenwoordig is gezien de laatste 6 wedstrijden in GelreDom tussen beide partijen het percentage dat de overwinning naar Vitesse ging gezakt naar 50%. De overige gevallen 33,3 % kwam er een gelijkspel uit de bus, in maar slechts 16,7% van de gevalle…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
I Am Alive-RELOADED I Am Alive-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: I.Am.Alive-RELOADED Releasedatum: 02.09.2012 Retail Datum: 05-09-2012 Bestandsnaam: I.Am.Alive-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre : Actie Bescherming: SolidShield Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Shanghai, Darkworks Op de markt Beschrijving In de post-apocalyptische actie / avontuur I Am [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
Dit is een nieuwe release van L’hiver dernier Johann erft een verlaten boerderij van zijn familie. In het lege landschap verkent hij als een moderne cowboy de worelts van zijn eigen bestaan. Johann realiseert zich dat hij op punt staat alles te verliezen. Regie: John Shank Met: Vincent Rottiers, Florence [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
Kritiek op eerste beelden The Hobbit: An Unexpected Journey Vorig jaar tijdens de CinemaCon in Las Vegas gaf James Cameron een presentatie over hogere framerates. Hollywood doet het immers al tachtig jaar met een framerate van 24 beeldjes per seconde, dus is het volgens Cameron hoog tijd om eens te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
Deze release is nieuw van Inuk Op Groenland woont de 16-jarige Inuk samen met zijn drankverslaafde moeder en heldhaftige stiefvader. Inuk, de stadsjongen, wordt naar een kindertehuis gestuurd op een klein eiland midden op de Noordelijke IJszee. Daar ontmoet hij Ikuma, de beste jager van het Noorden. Op advies van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 690 weergaven
Kan ook, maar net zeg je dat je er geen tijd voor hebt? ???
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Mee eens, doe het gewoon via PM of MSN want jullie zijn toch klasgenoten.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Martha Marcy May Marlene Martha is een vrouw die ontsnapt uit een sekte die wordt geleid door de enigmatische Patrick. Martha trekt weer bij haar zus in die haar al twee jaar niet meer gezien had. Martha probeert weer te wennen aan het gewone leven maar haar paranoia slaat door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 690 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
volgensmij wel moet je hem dacht ik wel eerst kraken was iig wel zo bij de eerste iphone
Laatste reactie door mrchrisftw, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
- 0 reacties
- 689 weergaven
bij deze hoef je alleen een zelda game te hebbe en een sd kaart en da is egt niet 45 euro bij elkaar er zijn vast wel mensen bij jouw in de buurt met een zelda game......
Laatste reactie door koenyoeny, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Paula van der Oest maakt film over Lucia de Berk De Nederlandse regisseur Paula van der Oest gaat een film maken over verpleegster Lucia de Berk. De opnames van de film met de titel Lucia de B. moeten begin 2013 van start gaan. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 689 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30615.0[/iurl]
- 0 reacties
- 689 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Ja maar uit dat lijstje heb je iedereen uit de eerste payserver groep gehaald en mij er uit gelaten, dat heet nou buiten sluiten . Zie je PM even
Laatste reactie door Robin,