Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 775 weergaven
@ Robin, Ik heb alleen voorgesteld dat ik mee wou doen, en ik mocht een lijstje maken. What's the prob?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39130.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Heracles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Voor beide ploegen staat er zaterdag behoorlijk wat op het spel. De ploeg van Frank de Boer speelt de laatste wedstrijden weer wat beter, al laten de cijfers uit de laatste wedstrijden dat nog niet volledig zien. De Amsterdammers staan na dertien speelrondes derde, 1 punt achter de nummer 2 AZ en slechts 2 punten achter koploper Vitesse. Of de Amsterdammers het goede spel van de laatste wedstrijden kan voortzetten is nog maar zeer de vraag. Zowel aanvoerder Siem de Jong als clubtopscorer Kolbeinn S…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Linksys, en ik wil in Utorrent een poort openen
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
als ik de setup aan klik dan laat ik alles toe enz maar als hij dan begint met opent hij een programma IntstalAnywhere dan moet ik hem ergens anders probeer blijft hij hetzelfde zeggen. wat moet ik doen gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 5 reacties
- 775 weergaven
kent iemand griezels bijvoorbeeld: 1 draak 2 zeemeermin 3 eenhoorn 4 wwerwolf 5 trol 6 feniks 7 cycloop 8 griffeon 9 centaur 10 vampier alvast bedankt :)
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
Trailer Fantastic Fear of Everything Hieronder vind je een eerste trailer van A Fantastic Fear of Everything. De nieuwe film met Simon Pegg in de hoofdrol is geregisseerd door Chris Hopewell en Crispian Mills. Het is voor hen de debuutfilm. De film gaat over een auteur van jeugdboeken (Simon Pegg) [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
url=http://img94.imageshack.us/i/naamloosok.png/]
Laatste reactie door peertje93, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31371.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 773 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Posters en foto’s Piranha 3DD Hieronder twee nieuwe posters van en een reeks foto’s uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. De afbeeldingen geef nog maar eens aan wat we kunnen verwachten: een hoop piranha’s, veel schaars geklede vrouwen en David Hasselhoff! Piranha 3DD draait vanaf 10 mei in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 773 weergaven
Zal het proberen, bedankt! Post Merge: juni 27, 2009, 01:40:48 pm ik kan de file ook niet uitpakken.. maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit want met wiu 1.1 zegt ie dat de file goed geupdate is alleen de size is wrong. Lezen met deamon tools kan die niet, waarschijnlijk omdat het een wii game is euw ik wist niet dat het om een wii game ging? xD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 773 weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar deze 2 films. Piranha 3D en The Last Airbender. Ik heb ze al een keer gedownload maar dat zijn voorstukjes van 19 sec, zeggen ze dat je hem in windows media player moet openen maar dan doet hij het ook niet :S Kan iemand helpen? O0
-
- 0 reacties
- 773 weergaven
Hoi, Als ik mijn spelletje heb gewiiscrubt moet ik dan het bestandje main.dol branden? Of gewoon het wii spelletje zelf?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39800.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29899.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
Bedankt voor atvis ga het nu probeeren Post samenvoeging: november 18, 2009, 12:49:44 pm vergeefs geen verbindind NET messenger service
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
. The Bay De viering van 4 juli liep in Claridge uit op een bloedbad. Door middel van beelden van bewakingscamera’s, amateurvideo en een TV-ploeg is na te gaan hoe deze ecologische ramp heeft kunnen gebeuren. Regie: Barry Levinson Met: Kristen Connolly, Jane McNeill, Michael Beasley, Christopher Denham, Andy Stahl, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: tutut
door Marciej123- 0 reacties
- 772 weergaven
? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
De download is nieuw van 40 Days and Nights Een enorme magnetische verschuiving van de aardkorst zorgt ervoor dat de zeespiegel begint te stijgen. Wetenschappers verzamelen zoveel mogelijk DNA van dieren en mensen om hiermee later een nieuwe wereld te kunnen stichten. Ondertussen bouwt het leger een gigantische ark, om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 772 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
Gevonden Cellmates Leroy Lowe, een kopstuk van de Ku Klux Klan, moet drie jaar dwangarbeid verrichten op een gevangenisboerderij. Tot overmaat van ramp moet hij een cel delen met Emilio, een Mexicaanse landarbeider die geen seconde zijn mond houdt. Terwijl de Latijnse spraakwaterval laagje per laagje Leroys façade van haat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 771 weergaven
Goeiendag , Ik heb een probleem me media sharing op men Windows7 vanaf dat ik Media Sharing doe met men XBOX360 , zie ik in men processen Bij taakbeheer komen windows media sharing , Over de 1.5 gb , en ik heb maar 2 gb ram dus men pc gaat dan supper traag kan iemand mij helpen hoe ik dit Process Laag kan houden ? alvast bedankt
Laatste reactie door yourick,