Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 626 weergaven
This Must Be the Place Cheyenne is een oude rockster die op zijn vijfstige in Dublin woont. Als zijn vader overlijdt gaat hij naar New York. Daar komt hij erachter dat zijn vader achter een nazi aanzat die hem ooit had vernederd. Cheyenne besluit de zoektocht van zijn vader voort [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast big foot- 0 reacties
- 626 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot
-
brrip of dvdrip
door slam_duck- 0 reacties
- 626 weergaven
Mijn vraag ging over wanneer het een brrip is en wanneer een dvdrip? Als een film met als bron bestand (de bron naam) van de film Brrip is bv: Fire of Conscience (2010) BRrip (xvid) NLsub Dit is duidelijk aan het bronbestand te zien een brrip. Kijk je nu naar de media info over de film bekom je uit dat het 640*272 pixels heeft. Die 272 moet toch minimum 720 zijn voor een volledige Brrip? Is dit dan nog steeds een brrip? Zit er nog steeds een verschil tussen deze Brrip of een dvdrip van de film? en waar ligt dat verschil dan? Alvast bedankt! Duck
Laatste reactie door slam_duck, -
- 0 reacties
- 626 weergaven
Hoe moet je wii games branden? en welke soort dvd?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 626 weergaven
Deze release is nieuw van The One Daniël is een succesvolle bankier die op het punt staat te trouwen met de mooie Jen, tot grote tevredenheid van zijn ouders. Er is echter één verleiding die dit mooie plaatje kan verstoren en dat is Tommy, een oude vriend en inmiddels openlijk [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: winrar
door Tom- 0 reacties
- 625 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29888.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Journal de France In deze documentaire worden de fotograaf en cineast Raymond Depardon en vrouw Claudine Nougaert terwijl zij zes jaar lang door Frankrijk trekken. Depardon fotografeerde in die jaren hun land. Regie: Raymond Depardon, Claudine Nougaret Met: Raymond Depardon, Claudine Nougaret, Alain [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 625 weergaven
ik heb mijn psp laten ombouwen in maastricht ik weet niet waar jij woont maar anders zoek ik het wel even voor je op :peace: veel succes O0 gr jozer95
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 625 weergaven
[move] Wacht En blijft wachten En wacht nog steeds [/move]
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
SPAM
door Gast DOOOTheGreat- 0 reacties
- 625 weergaven
More and more people are shopping online each year. The growing popularity of online shopping is easy to explain – online shopping offers greater convenience, and better prices than any other shopping method. If you follow the tips in this article, you can take advantage of great savings available to you online. Tip #1: Use Comparison shopping sites Comparison shopping sites, such as Yahoo Shopping, spam and many others, are extremely valuable tools. Using one of these sites, you can find the cheapest online retailer for the product you wish to purchase. In most cases, the sites can calculate shipping and tax for you as well. Plus, these comparison shopping sites of…
-
- 0 reacties
- 625 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30296.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Unieke download van 388 Arletta Avenue Stel je voor dat je constant bespioneerd wordt, zonder dat je het weet… Dat iemand ‘s nachts je slaapkamer binnen sluipt om je te filmen. Het overkomt het getrouwde stel James en Amy. Een mysterieus figuur heeft hun huis en auto voorzien van piepkleine [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 625 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Filename: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Size: 11 MB Type: Utility Release Description This new version LP Sense UI, now on Google play. This is the fastest and the best clone of the HTC Sense Launcher! [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Mede beheerder/developer gezocht Forums vBulletin versie 4.0.3
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 625 weergaven
Hier kan tijdelijk een slotje op. Als je wilt reageren stuur je maar een PM
-
- 0 reacties
- 625 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 624 weergaven
Werken foto's ook?!
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Waarom wil je meer betalen voor minder?
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Heb je wat aan de link gehad of?
Laatste reactie door martijn1, -
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 624 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
MMORPG
door SwedishHouseMafia- 6 reacties
- 623 weergaven
hallo Duken, ben opzoek naar een nieuwe MMORPG. iemand nog leuke suggesties? wel een gratis game! en als je zelf een MMORPG speelt zet er dat dan ook even bij. alvast bedankt O0
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 623 weergaven
Okay~!
Laatste reactie door iKaos,