Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 684 weergaven
Ehm, even mijn vraag beantwoorden zou ook wel aardig zijn in plaats van het bericht te verwijderen...
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39593.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
VERPLAATST: winrar
door Tom- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29888.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
opnieuw downloaden en indien nodig probeer via een andere site! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38835.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Unieke download van Skyfall Bonds loyaliteit aan M wordt op de proef gesteld als ze achtervolgd wordt door haar verleden. Als de MI6 vervolgens onder vuur komt te liggen is Bond genoodzaakt de bedreiging op te sporen en te vernietigen, ongeacht de hoge persoonlijke prijs die dit met zich mee [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
no problem
Laatste reactie door DutchFighter, -
Ingredienten Kopen?
door niro- 0 reacties
- 683 weergaven
Hallo, ik heb sinds kort: What's cooking, with Jamie Oliver. Allemaal heel leuk en aardig maar weet iemand hoe je ingredienten kunt kopen? Lukt mij namelijk niet. Kan iemand het in stappen uitleggen. HARTSTIKKE SUPER! groet Niro ( ben melig dus let niet op mij :-[ )
Laatste reactie door niro, -
- 1 reactie
- 683 weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar deze 2 films. Piranha 3D en The Last Airbender. Ik heb ze al een keer gedownload maar dat zijn voorstukjes van 19 sec, zeggen ze dat je hem in windows media player moet openen maar dan doet hij het ook niet :S Kan iemand helpen? O0
-
- 0 reacties
- 683 weergaven
Gevonden Quartet In een bejaardenhuis speciaal voor musici wordt een concert voorbereidt ter voorbereiding van Guiseppe Verdis verjaardag. Nieuwkomer Jean, ex-vrouw van een van de bewoners, zorgt echter voor veel trammelant. Ze gedraagt zich als een diva en weigert mee te doen aan het concert. Regie: Dustin Hoffman Met: Michael [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast iersel7- 0 reacties
- 683 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
pirate bay
door maup- 1 reactie
- 682 weergaven
Ik ben veel vergeten hoe ik wii spellen kan downloaden. Ik probeer bij the pirate bay te downloaden new mario bros, party 8. Ik weet nog downloaden met espalwii. Ik vind deze niet bij pirate bay. Waar kan ik deze downloaden en hoe doe ik dat? Ik ben echt geen kei in het downloaden hiervan. Graag wat hulp. Maup
Laatste reactie door kaasbroodje, -
SPAM
door Gast DOOOTheGreat- 0 reacties
- 682 weergaven
More and more people are shopping online each year. The growing popularity of online shopping is easy to explain – online shopping offers greater convenience, and better prices than any other shopping method. If you follow the tips in this article, you can take advantage of great savings available to you online. Tip #1: Use Comparison shopping sites Comparison shopping sites, such as Yahoo Shopping, spam and many others, are extremely valuable tools. Using one of these sites, you can find the cheapest online retailer for the product you wish to purchase. In most cases, the sites can calculate shipping and tax for you as well. Plus, these comparison shopping sites of…
-
- 0 reacties
- 682 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Colony Colony is een feest voor het oog. Micro-opnames van bijen, bloemen en bomen, imkers en kunstzinnig gestapelde bijenkasten zijn op indringende manier in beeld gebracht. De bijenhouders zijn met hun miljoenen bijen agrarisch Amerika behulpzaam. Bijen spelen een cruciale rol in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 681 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33308.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
1) Er zijn private trackers al demonoid die wat sneller gaan 2) Utorrent is een van de snelste 3) Je poorten openzetten van je router via portforwarding Post Merge: juli 08, 2009, 04:25:32 pm
Laatste reactie door Marijeee, -
- 1 reactie
- 681 weergaven
Werken foto's ook?!
Laatste reactie door Tim., -
- 1 reactie
- 681 weergaven
@tom wat heb je gezegd bij de z-5500 dat er kapot was?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
hallo duken, ik ben LOTRO aan het installeren en ik vroeg me af wie van de duken leden deze game allemaal spelen? en heeft iemand tips voor me ?
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Darksiders II-SKIDROW Darksiders II-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Darksiders.II-SKIDROW Releasedatum: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.II-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games Op de markt Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen van de Dood, een van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 681 weergaven
Blijkbaar niet.
Laatste reactie door marcov, -
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 681 weergaven
Vista stinks
-
- 0 reacties
- 681 weergaven
De download is nieuw van 40 Days and Nights Een enorme magnetische verschuiving van de aardkorst zorgt ervoor dat de zeespiegel begint te stijgen. Wetenschappers verzamelen zoveel mogelijk DNA van dieren en mensen om hiermee later een nieuwe wereld te kunnen stichten. Ondertussen bouwt het leger een gigantische ark, om [...] Het volledige artikel bekijken
Re: X-Men: First Class (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast twistert010- 5 reacties
- 681 weergaven
Okeuj.. kijken of et lukt.. en dan kijken of et wat is.. thanx... :friends: