Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
xbox forum
door spillievd- 0 reacties
- 1.3k weergaven
das een forum van nen xbox-live friend ij at graag danek ewa reclame maakte zo dan doe ik dat maar e
Laatste reactie door spillievd, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb het spel God of war 2 (NTSC) gedownload en gespeeld, alles deed het. Todat ik m'n ps2 op mijn samsung 4:3 tv aansloot opeens was het beeld zwart wit. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door nick9319, -
- 15 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, Ik heb een xbox 360 en wilde daar een shootergame voor kopen, maar ik weet niet welke. Ik ben niet geinterresseerd in halo 3. Mij leek Rainbow six: Vegas wel leuk, maar ik ben bang dat die nu een beetje veroudert is. Dat er bijvoorbeeld op multiplayer bijna niemand meer speelt. Mijn vraag is dus, weten jullie een goede xbox 360 shooter aan te raden?
Laatste reactie door Robin, -
gratis rapidshare account om films te downloaden..
door Gast flippertje- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik heb een manier om gratis films te downloaden via rapidshare: het werkt ook bij mij(en ik ben blond zegt al heel wat) ;D SPAM! veel plezier jongens
-
- 0 reacties
- 910 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20752.0[/iurl]
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik kopieer en rip dvd's met dvd shrink, devrypter en ripit4me. De geripte dvd sla ik op, op mijn harde schijf en zou graag de film bekijken op mijn pc, maar weet niet hoe ik dit goed voor elkaar krijg. Wie kan mij uitleggen hoe ik de geripte bestanden kan afspelen met keuze menu's en dus ook ondertiteling ? bij voorbaat dank Lara
Re: football manager 2008
door Gast ric777- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Halo, ik heb fm 2008 gedownload zoals eeder in deze topic is vermeld een link daarvan, nu heb ik een mapje fm 2008, met daarin 2 bestanden FM2008.mdf en FM2008.mds , ik heb deamon tools gedownload, aleen ik weet niet hoe dat in werking gaat, zouw iemand mij hierover veder infomeren hoe ik deze bestanden kan openen of wat ik moet doen om fm 2008 te kunnen instalen/spelen Grtzz Ricardo
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dat bestandje game.dat dat heb ik niet eens in mijn map staan bij Fifa 08 :'(.
Laatste reactie door thedemolitionman, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo Ik heb nu newsbin pro op mijn pc staan maar het werkt helemaal niet ik heb nu 8 servers toegevoegd en de download snelheid blijft op 0 kbs staan ik heb dit ook met andere programma's. Ik heb geen idee wat ik fout doe.
Laatste reactie door balgehaktbla, -
Word
door Limburg2007- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal Kan mij iemand mij misschien helpen? Ik zit met het volgende: Ik wil een word bestand dat ik in word 2007 heb gemaakt, omzetten naar PDF. Maar ik kan nergens vinden hoe dat moet? Kan mij iemand dat uitleggen of zeggen waar ik dat kan vinden? Alvast bedankt voor de hulp. René
Laatste reactie door Limburg2007, -
PC resetten
door E7691- 10 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, ik heb een oude computer maar ik zou die graag vernieuwen maar toen ik eens wou kijken naar een reset knop vond ik dat niet toen ik hem weer wou opzetten zij hij dat ik de diskette moest insteken ik heb de hersteldiskette ingestoken maar daar zegt hij op dat ik een andere diskette moet insteken nu ik de cd - rom probeerde zegt hij niks :redface: ik heb windows 2000 ik heb vanalles geprobeerd maar op een cd reageert hij niet alleen op een disket waarop hij zegt dan hij een andere wilt ik zou hem nu willen resetten of ervoor zorgen dat hij weer gaat HELOP ME A.U.B
Laatste reactie door Tjeen, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Je kan ook gewoon een Engelse, Spaanse, Duitse ...... film nemen en van een site een nl ondertiteling erbij zetten! ;D Mail me maar: leeu9620@planet.nl Als je wilt weten hoe het moet :
Laatste reactie door afratjuh, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ben weer aan de slag gegaan met virtual dub en ben al een heel eind. Maar nu ben ik na bij filters avery lee toevoegen enz. weer terug bij virtual dub. Heb geklikt op video. Dan op Compression,en toen kreeg ik een schermpje "select video compression" Volgens de handleiding moest ik,( als ik het goed begrepen heb) daar Divx ; ] MPEG - 4 Low Motion selecteren,maar datstaat er helemaal niet bij. Het enige wat er op lijkt is ; XVid MPEG - Codec, DivX@6,7 YV 12 decoder, Divx@ codec [ 1 logical CPU] war moet ik nu selecteren,of wat moet er in te kleine veldje rechts komen te staan als ik de goede geselecteerd heb? Sjako.?????
Laatste reactie door sjako, -
fifa 08 online
door nani4ever- 2 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb fifa 08 gedownload via internet, nou is mijn vraag of ik online kan spelen met een illegale versie.
Laatste reactie door leonpwner, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik wil het spel CoD3 downloaden voor de wii, maar ik vind geen snelle pal link via torrents, wel een NTSC ik heb een wiikey dus het zou waarschijnlijk moeten werken. MAAR ik lees overal dat je wii bricked is als je een NTSC spel speelt op een pal wii,als je niet de laatste update hebt, nu is mijn vraag kan ik cod3 gewoon veilig spelen op mijn pal wii?
Laatste reactie door nick9319, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik heb fifa 08 gedownload voor mijn ps2 en gebrand op 4x want ik had de keuze niet uit 2x maar ik denk dat het tog wel had gemoeten want het spel starten lukt maar als ik de teams en alles heb gekozen gaat ie het laden maar dan stopt ie op 3/4 ongeveer en doet ie niks meer ik dacht eerst het ligt aan men dvd's het zijn sony dvd+r 16x maar later dacht ik het kan natuurlijk ook aan me brander liggen dat die niet lagger kan als 4x maar ik heb ook wel eens spellen gekopieeerd op 4x die werken wel m brander is de: nec dvd rw nd 4550A kan iemand mij helpen en misschien zeggen welke dvd's zeker moeten werken
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Mijn beurt! succes!
Laatste reactie door Duken, -
videokaart
door Julien- 0 reacties
- 1.6k weergaven
eerst kon ik wat intypen bij uitvoeren , en toen kreeg ik een scherm te zien waar ik alles over me pc kon vinden , zo ook dus wat me videokaart precies heeft.. maar nu weet k niet meer wat k moet intypen :-\ het was in iedergeval iets met config.. hoop dat iemand het weet
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1.1k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb ( dankzij Uw tips) enkele films voorzien van ondertiteling met convertx2dvd. Is het ook mogenlijk om de titels gelijk op de film te krijgen,zonder dat op de DVD speler de optie ondertiteling moet worden ingeschakeld? Dus gewoon dvd er in en kijken incl subs. alvast bedankt. sjako.
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
probeer de test op www.srtest.com selecteer dan Fifa 08 .
Laatste reactie door mohammedb, -
Re: crack fifa 08
door wieroe- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Voeg citaat toe http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_fifa_2008.shtml welkeoet ik downloaden en ook ald die mirror's?
Laatste reactie door wieroe, -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1.5k weergaven
dan zou ik deze bstanden dus overhouden: 2 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mdf 0 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mds 650 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD1.iso 155 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD2.iso 10 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mdf 0 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mds 650 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD1.iso 457 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD2.iso 15 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Crack / Sims2EP3.exe 693 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Sims2EP3_1.mdf 0 Mb 4. Sims 2 Open For Bu…
-
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!