Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 675 weergaven
Dit is een nieuwe release van Robert Mitchum est mort Franky Pastor is een B-acteur die maar niet echt wil doorbreken. Zijn manager doet een laatste poging om hem beroemd te maken door hem naar een obscuur filmfestival te sturen op de poolcirkel. Wat volgt is een krankzinnige roadtrip door [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Deze release is nieuw van Robert Pattinson in de sequel op The Hunger Games? Voor het verschijnen van The Hunger Games werd de film door velen gezien als “de volgende Twilight filmreeks”. Hoofdrolspeler Robert Pattinson uit die reeks lijkt nu een beoogd kandidaat om een rol te gaan spelen in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 779 weergaven
Robert Pattinson vangt Saddam Hoessein Acteur Robert Pattinson gaat een belangrijke rol spelen in de nieuwe film Mission: Blacklist, over de jacht op de voormalige Iraakse dictator Saddam Hoessein. De film wordt geregisseerd door de niet heel bekende Jean-Stéphane Sauvaire. Pattinson kruipt in de huid van Eric Maddox, auteur van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 585 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo, Ik heb Rollercoaster Tycoon 3 gedownload. Maar als ik hem wil spelen krijg ik een runtime error. In het begin niet want dan was er nog geen crack en dan was dat van plaats de juiste cd...... Dit is de melding die ik krijg : http://img158.imageshack.us/my.php?image=errorro9.jpg Ik heb al veel cracks geprobeerd maar ik krijg altijd dezelfde error. Hopelijk kunnen jullie me helpen !!!! Alvast heel erg bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
Rome Total war gold
door Gast kibuts- 0 reacties
- 516 weergaven
Hallo, ik heb gister Rome total war gedownload en toen ik hem wou installeren kon die op de helft niks meer lezen. ik ben hem nu opnieuw aan het downloaden maar vraag me af of het een bekend probleem is en of het misschien opgelost kan worden mocht ik het weer krijgen. mvg kibuts
-
- 0 reacties
- 802 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Romeos De 20-jarige Lukas verhuist naar Berlijn om met zijn beste vriendin Ine het uitgaansleven te ontdekken. Alleen Ine weet dat Lukas transgender is en bezig is met een transformatie van vrouw naar man. Dan ontmoet hij de macho Fabio, een homoseksueel die nog niet uit de kast is. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Unieke download van Ronal the Barbarian Ronal is een jonge barbaar met een lage eigendunk, een eigenschap waar de overige stoere barbaren in zijn dorp geen last van hebben. Ronal is een slapjanus. Maar, alsof het lot ermee speelt, rust de verantwoordelijkheid van het voortbestaan van zijn stam op zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 909 weergaven
. Rosewood Lane Dr. Sonny Blake is een psychiater die radio talkshows doet. Wanneer haar alcoholistische vader sterft, besluit ze weer in het huis waar ze is opgegroeid te gaan wonen. Ze doet echter de ontdekking dat haar buren doodsbang zijn voor de lokale krantenjongen. Sonny denkt dat de buren [...] Het volledige artikel bekijken
routerplanner garmin nuvi
door Gast digi- 0 reacties
- 369 weergaven
Hallo, ik heb een garmin nuvi 500. Bij aanschaf kun je 1 x gratis de routeplanner updaten, maar daarna moet je betalen waar kun je de nederlands talige software downloaden? crack oid? of welke andere mogelijkheden zijn er anders? alvast dank digi
-
- 0 reacties
- 598 weergaven
Hierbij bied ik mijn Nintendo DS aan met vele extra's. De DS is roze en ziet er nog uit als nieuw. Er zitten 3 extra stylus pennen bij 2x wit en 1x roze. En natuurlijk de bijbehorende styluspen die ook roze is. Een extra stylus pen voor om je vinger om bewegingen etc beter onder controle te kunnen houden. Een beschermlaagje voor op het beeldschermpje. Een meeneem tasje met de kleur roze met paarse sterretjes waar je je DS in kan doen en de spelletjes. Een poets doekje & niet te vergeten ook de oplader. Verder heb ik er nog 6 spellen bij zitten: Mario Party DS My Sims Nintendogs Labrador Need for speed Carbon Own the city Pokemon Pearl Tomb Ra…
Laatste reactie door Huismus, -
rs6 las vegas
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 1.9k weergaven
als ik een nieuw spel start op de difficulty: realistic en ik speel een tijdje, ik doe de xbox360 uit en als ik het spel dan opnieuw opstart en verder ga bij me laatste checkpoint is de difficulty weer normal. weet iemand wat er hier mis gaat.
Laatste reactie door Eagles, -
rs6 vegas
door Gast erik_gek- 1 reactie
- 1.9k weergaven
ik wil mijn difficulty op realistic hebben, maar als ik een nieuw spel start op realistic en ik speel ff en zet daarna de xbox360 uit en ik start het spel de volgende keer weer op "load last checkpoint" dan is de difficulty weer op normal. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Unieke download van Ruby Sparks De schrijver Calvin kampt met een writersblock. Op advies van zijn psychiater creëert hij een droomvrouw: Ruby. Als dan opeens Ruby dolverliefd in zijn appartement staat is de verbijstering groot. Regie: Jonathan Dayton, Valerie Faris Met: Paul Dano, Zoe Kazan, Antonio Banderas, Annette Bening, Alia [...] Het volledige artikel bekijken
- 9 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, IK heb op runescape een permanente ban... Wegens macroing zeggen ze... maar ik heb helemaal geen bot en zal ook niet weten waar ik die moet krijgen... naja mijn vraag is dus : kan ik hierdoor een unban krijgen? Hello, i think yu have a mistake, because i don't know about macroing. please don't bann me because i am verry 'proud' of my account. and i've been playing runescape for 5 years. i don't want an permanent bann. i hope you understand me? i will be verry sad if i get an permanent bann. i hope you can do something for me... Enn als dit niet werk, word ik dan voor altijd verbanned of kan ik dan nog een unbann krijgen later? Greetz Demy
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Ryan Gosling en Emma Stone mogelijk weer samen Verleden jaar hadden regisseurs Glenn Ficarra en John Requa met de romkom Crazy, Stupid, Love. een grote hit. De samenwerking met de prima cast blijkt zo goed te zijn bevallen dat de mannen wederom een film willen maken met Ryan Gosling en [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ej jongens ik kan maar nergens een goeie torrent vinden voor S.T.A.L.K.E.R. shadow of Chernobyl de meeste die ik download komen niet boven de 27 KB/S :buck: egt heel irritant > kunnen jullie me helpen
Laatste reactie door Tom, -
SABnzb
door Gast nummer1dj- 2 reacties
- 2.9k weergaven
heeft er iemand ervaring met SABnzb?ik krijg het niet voor elkaar om het normaal te downloaden en te activeren. ik heb het gedownload maar het .exe bestand kan ik niet openen. wie kan mij hier meer over vertellen of helpen. mischien een andere link? :
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
Sabnzbd + voor MAc
door Gast andel46- 0 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb een probleem met het programma Sabnzbd+ heb dit gedownload voor Apple computers Op mijn Mac Book pro werkt het geweldig kan ook alle gegevens invullen downloaden prima Op mijn Imac zit hetzelfde programma maar icoon verschijn in het dock en gegevens in balk bovenin maar zodra ik op de icoon tikt gebeurt in het scherm niets ( om gegevens in te vullen ) Wanneer ik dit op de Mac Pro hetzelfde doet dan geen probleem Wie kan mij een tip geven dat ik dit goede programma ook op mijn Imac werkend krijg bij voorbaat dank Andel46 [modbreak=modbreak door Impy] Heb de poll even verwijderd. [/modbreak] Post Merge: september 09, 2009, 17:32:52 pm
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
Ik krijg een melding 'Can't connect to the server at localhost;8080'. Het errorscherm suggereert dat de Firewall het programma niet zou doorlaten of dat er iets met mijn internetverbinding zou zijn. De standaard melding dus wat niet klopt want verder doet alles het gewoon. Wat kan ik proberen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Safe Jason Statham is oud-agent. Hij ontmoet een jong Chinees meisje die wordt gezocht door de maffia: ze kent namelijk de code tot een kluis. Het meisje heeft een bijzondere gave: ze heeft een heel goed geheugen. Regie: Boaz Yakin Met: Jason Statham, Catherine Chan, Robert Bizik, James Hong, Igor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 947 weergaven
Unieke download van Safe Haven De jonge Katie probeert een nieuw leven op te bouwen in een klein stadje. Ze kan echter moeilijk mensen vertrouwen. Als ze de jonge weduwnaar Alex ontmoet valt ze voor zijn charmes: daardoor komt haar verleden bovendrijven. Regie: Lasse Hallström Met: Josh Duhamel, Julianne Hough, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hey, ik had gelezen dat er bij Saint's row 2 een co-op mode zit. weet iemand of hier ook een offline co-op mode in zit want dat kan ik nergens uithalen :s edit: voor de mensen die dit nog meer willen weten, ik heb het gevonden: de co-op is alleen offline :'(
Laatste reactie door Dark Legend,