Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
laatmaar.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
het probleem is opgelost :cool2:
Laatste reactie door PCer, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
.
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
Dit topic niet goed check de ander ff Hier de link: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22706.0 Pc
- 0 reacties
- 1k weergaven
- 0 reacties
- 897 weergaven
Laat maar hangen heb et voor me kaar gekregen heb em op c geinstalleerd en hij doet et ik heet codebook als je wilt voeg je me maar toe O0 bedankt voor de tips anyway
- 0 reacties
- 789 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn, -
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 887 weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 522 weergaven
Krijg nu van avast de melding (weer een rootkit) MBR:\\.\PHYSICALDRIVE0
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: Wat is een crack en Nzb?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 522 weergaven
Je moet eerst je de 1ste cd installeren met Daemon Tools. Wanneer hij vraagt voor de volgende cd unmount je de 1ste cd en mount je de 2e cd.
-
Re: Wat is een Router en hoe zet ik hem open??
door Gast droldrie- 0 reacties
- 1,3k weergaven
mensen doe niet moeilijk met al die downloadprogramma's. Download via rapidshare.com! 10 keer zo snel en 10 keer zo makkelijk! Hier kan je een gratis premiumaccount krijgen voor rapidshare! http://www.freerapidaccount.com/free/?r=614588 Thijs
-
- 0 reacties
- 586 weergaven
Ik droomde gewoon dat ik super rijk en slim was, de snelste/beste PC ooit had met snel internet en een mooi huis etc. totdat ik wakker werd: http://www.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM Moest je weer uit je lekkere bed komen en fietsen naar die *** school :s
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Ik had als bijnaam gtafreak omdat ik zoveel GTA speelde.. Nu heb ik de naam #JOEPIE#, geen idee waarom eigenlijk... mijn voornaam is niels.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
anders beetje lang hea
- 0 reacties
- 932 weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 531 weergaven
voor wat voor redenen kunnen ze dat bijvoorbeeld doen?? Post Merge: april 30, 2009, 08:35:49 pm Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont. en kunnen ze niet via dat je gegeens enal vinde?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Je zult maar net geen CoD2 hebben... >
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 966 weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
http://henk50.web-log.nl/onderweg/images/foto_markant_017.jpg En nu wil ik een jehovah's getuige zien die een voet tussen de deur doet
Laatste reactie door mastermind27, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Omdat je het ook niet hebt gekocht, download het ergens op isohunt zit een goede torrent.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 1 reactie
- 600 weergaven
wedigital is een frans bedrijf onder Samsung daarom vind je niets terug in het engels. Toy story 3, is dit ook een .mkv bestand?
Laatste reactie door los-cuentos,