Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Salmon Fishing in the Yemen De wetenschapper Alfred Jones, gespeeld door “Ewan McGregor”, wordt gevraagd om de zalm te introduceren in de hooglanden van Jemen. Tijdens deze onmogelijke opdracht wordt hij bijgestaan door zijn charmante woordvoerster Harriet Chetwode, gespeeld door Emily Blunt. Regie: Lasse Hallström Met: Ewan McGregor, Kristin Scott [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 618 weergaven
Ik ben van plan om een spel te maken, ik heb alleen iemand nodig die verstand heeft van PHP of een ander script om het spel mee te bouwen, zelf ben ik al bezig met een script voor het spel etc.. Stuur me een PM of mail als je interesse hebt!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
yoee !! heb Windows Vista gedownload ... dit is perfect verlopen, maar ik bekom een map met allemaal losse bestanden in... hoe kan ik al deze bestanden samenvoegen zodat ik vista kan installeren? ! HELP!
Laatste reactie door krullievdb, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo mensen,, Weet iemand hoe je de samsung g600 kan unlocken? En wat je moet doen om je nummers te behouden? alvast bedankt!
Laatste reactie door Maartenn, -
- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb het spel nog maar net maar ik zit nu vast bij een missie. Deze missie is de overgangs missie naar de 2de wereld waarbij dat je moet schieten op andere moto's en auto's. Heeft iemand hier tips/trucs/cheats voor? (voor de PS2) Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
Sang Froid Tales of Werewolves-RELOADED Sang Froid Tales of Weerwolven-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sang.Froid.Tales.of.Werewolves-RELOADED Releasedatum: 06 april 2013 Retail Datum: 06 april 2013 Bestandsnaam: Sang.Froid.Tales.of. Weerwolven-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,5 GB Genre: Actie, strategie Regio: GRATIS Uitgever: Artifice Studio Ontwikkelaar: Artifice Studio Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 871 weergaven
Hoy heb een probleem diverse spellen crashen na een tijdje wat kan ik doen ? Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Saugen (2009)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 406 weergaven
suck (2009) 720p BRRip x264 DXVA DTS - PRESTIGE IMDB info Sprache: Englisch 90 Min. | 1280 x 688 | x264 - 6048Kbps | 23.976fps | DTS - 1510Kbps | 4,88 GiB Genre: Komödie | Horror | Musik Eine Komödie über ein Rock 'n' Roll-Band, die alles tun wird, um berühmt zu werden zentriert. Screenshot:
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 873 weergaven
Dit is een nieuwe release van Savages De boeddhist Ben en ex-huurmoordenaar Chon verbouwen samen de beste marihuana die er in Californie te krijgen is. Dan krijgen ze te maken met een Mexicaans drugskartel die wilt dat ze de drugs voor hen gaan leveren. Regie: Oliver Stone Met: Aaron Johnson, [...] Het volledige artikel bekijken
Save up to 70%,Jordan,Nike shoes.Free shipping.
door Gast cathy347- 0 reacties
- 791 weergaven
生命是运动! 最好的运动鞋,耐克,约旦,彪马运动鞋。 最好的网站为您: /spam 同样的鞋,惊喜的价格。 节省高达70 % ,免费运送到世界各地。 等着你! /spam
-
Save2pc pro
door Valcorb- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hey kan iemand een crack geven van save2pc PRO geen trial plz (virusvrij)
Laatste reactie door Michiel, -
SBS 6 kijken op pc
door gkeeee- 7 reacties
- 16.8k weergaven
Hallo, Weet iemand misschien hoe ik op PC SBS6 live kan kijken. Niet via programma gemist of zo. Dus live kijken
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Gevonden Scabbard Samurai Een samurai wordt gestraft door een edelman tenzij hij het voor elkaar krijgt om het sombere zoontje van de edelman aan het lachen te krijgen. Hij moet al zijn inventiviteit gebruiken om dit voor elkaar te krijgen. Regie: Hitoshi Matsumoto Met: Sea Kumada, Takaaki Nomi, Jun Kunimura, [...] Het volledige artikel bekijken
Scarface
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Heey goedenavond Ik ben op zoek naar het spel: Scarface - The world is yours... Ik zie dat er genoeg zijn maar die zijn voor het meerendeel voor de Xbox 360. Zou iemand misschien even willen kijken of er een goede werkende is voor de PC. Ik zoek zelf ook nog even door Alvast bedankt, Marc
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Dit is een nieuwe release van Scary Movie 5 Het echtpaar Dan en Jody merken een aantal bizarre activiteiten op bij hun pasgeboren zoontje Aiden. Ze worden geteisterd door een kwaadaardige demon. In het vijfde deel van de Scary Movie reeks worden films als Paranormal Activity op de hak genomen. [...] Het volledige artikel bekijken
scherm probleem
door gkeeee- 7 reacties
- 1.1k weergaven
hoi, mijn pictogrammen zijn klein, soms gaan woorden door elkaar als er een bericht komt te staan en mijn msn beeldjes en andere rechtsonderin zien er soort van hoekig uit hoe kan ik dit oplossen??? alvast bedankt Post Merge: maart 28, 2009, 01:17:35 pm
Laatste reactie door gkeeee, -
- 2 reacties
- 785 weergaven
Ik heb een nieuwe laptop en die maakt zelf een schijfverdeling van C: 250Gb en D: 250Gb. Op de D schijf staat alleen een backup bestand va 20Gb ofzo. Is het mogelijk om die verdeling te veranderen dus bijvoorbeeld C: 450Gb en D: 50Gb. Ik vind het een beeje zonde als de pc niet optimaal wordt benut. Wie kan me hierbij helpen en wat zijn eventueel de gevolgen? Alvast bedankt O0 :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
- 9 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over het feit dat ik een schokkerig beeld heb met het spelen van games, ondanks dat ik wel een goede videokaart heb. Ik heb de driver ge-update van mijn videokaart, maar nog steeds blijft het probleem zich voor doen. Videokaart Nvidia-Geforce 9600GT 512MB. Naam van besturingssysteem Microsoft® Windows Vistaâ„¢ Ultimate Versie 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001 Andere beschrijving van besturingssysteem Niet beschikbaar Leverancier van besturingssysteem Microsoft Corporation Systeemnaam PC_VAN_BRIAN Systeemfabrikant FOXCONN Systeemmodel MCP73 Systeemtype Op x64-gebaseerde PC Processor Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2400 MHz…
Laatste reactie door bryangangster, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Scribblenauts.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 21 november 2012 Retail Datum: 20 november 2012 Bestandsnaam: sr-scribblenautsunlimited Bron: DVD Grootte: 1,62 GB Genre: Avontuur, Strategie, Casual Critici: 8.8 van de 10 Uitgegeven door: Warner Bros Ontwikkeld door: 5th Cell Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hooi Mijn SD kaartje wilt niet formateren naar 16. Iemand hiervoor een oplossing? Of is het kaartje nutteloos?
Laatste reactie door Huismus, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo, ik heb een sd kabel van mijn pc naar tv tv is scart en als ik hem aanzet heb ik zwawrt wit beeld weet iemand hoe ik de instellingen zo kan instellen dat ik gwn kleur krijg want dat is me 1 keer gelukt en daarna niet meer. alvast bedankt
Laatste reactie door duderstyle, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Gevonden Searching For Sugarman De naam Rodriguez zal weinig mensen iets zeggen. Toch was deze singer-songwriter wereldberoemd in Zuid-Afrika. Zijn muziek leverde de soundtrack voor de protestgeneratie en hoewel er naar schatting een half miljoen van zijn platen werden verkocht in het door boycots geïsoleerde land, bleef Rodriguez zelf een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 842 weergaven
Secret Files 3-RELOADED Secret Files 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Secret.Files.3-RELOADED Releasedatum: 13.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Secret.Files.3-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 2 GB Genre: Avontuur Uitgever: Deep Silver Ontwikkelaar: Animatie Arts Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het moet de gelukkigste dag van haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hallo als ik bestand wil downloaden verschijnd er secureserv deze test mijn computer op virusen maar dit duurd uuuuuren na 6 uur verbonden met server stuurt deze nog geen bestand heb reeds bij verschillende servers geprobeerd maar geen enkel stuur iets aleen maar ping pong daar ik verbinding heb hoe kan ik dit oplossen? groeten
Laatste reactie door vanhalst geert, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Seeking Justice De vrouw van Will wordt aangevallen en beland in het ziekenhuis. Daar wordt hij benaderd door een man die een organisatie vertegenwoordigd die wraak voor hem kan nemen. Hij hoeft er niet voor te betalen maar hij moet wel een gunst verlenen als hem daarom om gevraagd word. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,