Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 697 weergaven
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC Counter Strike Global Offensive gekraakte offline-ARC Release Info Release Group: ARC (P2P) Release Name: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Releasedatum: 29-11-2012 Retail Datum: 29-11-2012 Bestandsnaam: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Bron: N / A Grootte: 6 GB Genre: Actie Critici: 7.6/10 Uitgegeven door: Valve Software Ontwikkeld door: Valve Software Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Gevonden Quartet In een bejaardenhuis speciaal voor musici wordt een concert voorbereidt ter voorbereiding van Guiseppe Verdis verjaardag. Nieuwkomer Jean, ex-vrouw van een van de bewoners, zorgt echter voor veel trammelant. Ze gedraagt zich als een diva en weigert mee te doen aan het concert. Regie: Dustin Hoffman Met: Michael [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 697 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 696 weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door stekelzak, -
- 0 reacties
- 696 weergaven
voila hier is link: http://thepiratebay.org/torrent/4768736/Virtua_tennis_3_PC-DVD nog veel speelplezier!!
Laatste reactie door mathijsv, -
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 696 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
- 0 reacties
- 696 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
How to Tie a Tie Pro for Android Full v2.3 Android-P2P Hoe kan ik een Tie Pro voor Android v2.3 Volledige Android-P2P Tie Release Info Release Group: P2P Release Name: How.to.Tie.a.Tie.Pro.for . Android.Full.v2.3.Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: How.to.Tie.a. Tie.Pro.for.Android.Full.v2.3.Android-P2P Grootte: 10 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Hoe maak je [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 695 weergaven
Heb vandaag een abonnement besteld! € 55 voor 12 maanden PU en CoD 4:2
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Misschien de stekker eruit trekken en op de reset knop drukken?
Laatste reactie door filkill, -
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 695 weergaven
Vista stinks
-
- 0 reacties
- 695 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31371.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 695 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
- 0 reacties
- 694 weergaven
Nieuwe poster Looper Hieronder een nieuwe poster van de film Looper. De film speelt zich in de nabije toekomst af, enkele decennia voordat tijdreizen wordt uitgevonden. Het verhaal draait rond een groep huurmoordenaars, de Loopers, die voor een misdaadorganisatie uit de toekomst werken. Die organisatie stuurt met enige regelmaat mensen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 694 weergaven
The Campaign Amerika, vrijheid en onafhankelijkheid, dat zijn wel de laatste dingen waar kandidaten Cam Brady en Marty Huggins zich mee bezighouden tijdens hun race voor een zetel in het Congres van North Carolina in deze ‘grootse, gewaagde, hilarische klucht’. Wanneer zittend Congreslid Brady verwikkelt raakt in een schandaal, besluiten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 694 weergaven
Volgensmij ziter een virus op,was bij mijn vriend ook gebeurd. :'(
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 694 weergaven
Ik heb Age of Empires 3 op mijn cd maar nu het probleem is wanneer ik het installeer komt er te staan cd 1 niet te vinden of zo iets wanneer ik het met deamon tools doe staat er cd 2 niet te vinden op dat moment mount ik cd 2 ook en daarna vraag die om weer cd 2 doe ik dat na de installatie vraagt die weer om cd 1 ik word er helemaal gek van hier een paar screenshots er is wel een instruction maar hij opent niet er staat kan D;\instructions.txt niet openen Controleer of de diskette zicht in het opgegeven station bevind dat zegt die tenminste Screenshot: http://i40.tinypic.com/35kiy42.jpg http://i40.tinypic.com/2m29pmx.jpg http://i40.tinypic.com/dx1na…
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30780.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Ryan Gosling en Emma Stone mogelijk weer samen Verleden jaar hadden regisseurs Glenn Ficarra en John Requa met de romkom Crazy, Stupid, Love. een grote hit. De samenwerking met de prima cast blijkt zo goed te zijn bevallen dat de mannen wederom een film willen maken met Ryan Gosling en [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Spotnet loopt vast
door Gast sander0106- 0 reacties
- 694 weergaven
Ik maak zelf gebruik van online ftd, dit werkt prima!
-
- 0 reacties
- 694 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29115.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
1) Er zijn private trackers al demonoid die wat sneller gaan 2) Utorrent is een van de snelste 3) Je poorten openzetten van je router via portforwarding Post Merge: juli 08, 2009, 04:25:32 pm
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Gevonden Lockout Een man wordt ten onrechte veroordeeld voor een samenzwering met betrekking tot het plegen van spionage tegen de Verenigde Staten. Dan krijgt hij een voorstel aangeboden. Wanneer hij de dochter van de president kan bevrijden uit een in de ruimte gestationeerde gevangenis, die overgenomen is door gewelddadige gevangenen, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,