Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 768 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38408.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32652.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 768 weergaven
Halloa.. De vraag is, welke versie je hebt, the black edition of de gewone. Je kan zelf het beste zoeken naar een serial op p2p programma\'s zoals dc++ of emule. Dit zijn een paar serials die ik vond; HG34-P09L-J76E-MNH2-0JZR 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9 YY4U-P4SD-TQHA-W3SY-XQWC J3N6-67ZK-WSU3-JUKS-JCCN 22E6-WR9D-WK8Y-3YT8-PRHX 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU Y68Y-CENV-35KQ-8AZ5-KAKV WNSA-RC8E-NUDV-GHTY-PCKT U5QY-C62G-2NGQ-RDMQ-DZSX JMMV-XTXT-RSUQ-JD8Q-L9UW Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/chickie.jpg
-
- 0 reacties
- 768 weergaven
http://www.youtubedownload.nl 10 x makkelijker voor mijn doen
Laatste reactie door jenteaap2, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Filename: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Size: 11 MB Type: Utility Release Description This new version LP Sense UI, now on Google play. This is the fastest and the best clone of the HTC Sense Launcher! [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 768 weergaven
test topic
-
- 0 reacties
- 768 weergaven
http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Roep maar als het niet lukt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Ga naar 2lionsteam.nl ff googlele en registreren!!
Laatste reactie door Dinolog, -
- 3 reacties
- 767 weergaven
Zoals kaasbroodje zegt, je kan beter een andere torrentclient nemen. Zoals UTorrent.
Laatste reactie door Duken, -
Re: FAR CRY 2 Foutmelding
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 767 weergaven
Misschien handig als je een plaatje van die speedtest post. Mijn pc kon Prince of Persia volgens die site niet eens aan. Terwijl het wel zo was...
-
How to Play PowerPoint on Motorola Droid X
door Gast legendlamb- 2 reacties
- 767 weergaven
Convert PowerPoint presentation to mp4 video for viewing on Motorola Droid X About Motorola Droid X The Motorola Droid X is a Smartphone manufactured by Motorola Mobility, Inc. that runs the Android 2.2 system. The Droid X features a 1.0 GHz TI OMAP3630-1000 processor, a 4.3-inch (110 mm) FWVGA TFT LCD display, 8 GB of internal flash memory and a 16GB MicroSDHC card, and is compatible with MicroSDHC cards up to 32 GB. Users input data to the phone via a multi-touch capacitive touch screen. The Droid X includes an 8 megapixel camera with auto focus and LED flash and can record video at 720p resolution. How to convert PowerPoint to Motorola Droid X video With…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Spotnet loopt vast
door Gast sander0106- 0 reacties
- 767 weergaven
Ik maak zelf gebruik van online ftd, dit werkt prima!
-
- 0 reacties
- 767 weergaven
onverwacht einde van archief staat er bij de niet par2 bestanden. De par 2 bestanden heb ik er al in gegooid,, maar niet echt met succes geloof ik Post Merge: juni 26, 2009, 02:14:56 pm Het gaat om een wii game, wat zou er gebeuren als ik m gewoon in mijn (omgebouwde) wii stop? Doet die dan niks? Post Merge: juni 26, 2009, 03:32:59 pm het is als het goed is opgelost.. Post Merge: juni 26, 2009, 08:17:43 pm maar ik heb nu een ander probleem.. Via wiu 1.1 heb ik m gepatched en nu is die van 3.5gb ofzo (zei die dat het wrong size was) en nu staat die op 7.5 gb (ja dat gaat niet passen op een dvd-r van 4.7, en er staat nog steeds wrong size) Help:)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Colony Colony is een feest voor het oog. Micro-opnames van bijen, bloemen en bomen, imkers en kunstzinnig gestapelde bijenkasten zijn op indringende manier in beeld gebracht. De bijenhouders zijn met hun miljoenen bijen agrarisch Amerika behulpzaam. Bijen spelen een cruciale rol in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 766 weergaven
The Amazing Spider-Man-SKIDROW The Amazing Spider-Man-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Releasedatum: 21-08-2012 Retail Datum: 22-08-2012 Bestandsnaam: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Bescherming: Stoom + CEG Uitgever : Activision Developer : Beenox Op de markt Beschrijving Harness Spider-Man de bevoegdheden met Manhattan als [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 766 weergaven
ik heb het wel over de headphones he niet de oortjes
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast meewisse- 0 reacties
- 766 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
- 0 reacties
- 765 weergaven
Videogame ’Need for Speed’ wordt verfilmd Eén van de meest succesvolle racegames ooit scheurt richting het witte doek. Need for Speed is een gamereeks van Electronic Arts die al loopt vanaf 1994. DreamWorks staat op het punt de rechten te kopen van een filmversie die zal worden geschreven en geproduceerd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 765 weergaven
I Am Alive-RELOADED I Am Alive-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: I.Am.Alive-RELOADED Releasedatum: 02.09.2012 Retail Datum: 05-09-2012 Bestandsnaam: I.Am.Alive-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre : Actie Bescherming: SolidShield Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Shanghai, Darkworks Op de markt Beschrijving In de post-apocalyptische actie / avontuur I Am [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 765 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32657.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Killer Joe Chris is een jonge drugsdealer die wordt bestolen door zijn eigen moeder. Hij moet snel aan geld zien te komen. Hij besluit de huurmoordenaar Killer Joe in te huren om zijn moeder te vermoorden. Zo kan hij haar levensverzekering opstrijken. Omdat hij Killer Joe niet meteen kan betalen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 765 weergaven
Hoe moet je wii games branden? en welke soort dvd?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
voor de sier. ik vind het er vet uitzien
Laatste reactie door Schaapje,