Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 684 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
visual basic.
door gangstermo- 0 reacties
- 684 weergaven
hallo ik ben al met deze programma bezig het is een hele goeie ding ik ben net begonnen ik snap alles heel erg goed binnen 1 uur had ik het al onder de knie maar mijn vraag is nu als ik een button plak en dan il ik bijv als ik op de button klik dat de internet explorer met een site start. of een programma start kan ik ook naast de buttons plaatjes plakken. en als het ook kan aub even de codes er bij zetten zal het heel fijn vinden we me kan helpen : met vriendelijke groet : Gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
www.air-torrent.com was heel bekend maar toen die er een tijdje uit was geweest zit er bijna niemand op de torrents die erop staan hebben wel veel en goeie seeds! ^-^
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Beste mensen, Ik heb een laptop een Toshiba tecra a2 en draadloos internet is daarop uitgeshakeld. Ik weet niet hoe dat is gebeurd en ik weet niet hoe ik dit weer kan inschakelen. Mijn router werkt nog goed en op deze laptop heb ik nog wel internet. Verder staat onder op mijn f8 toets een draadloos internet logo. Als ik deze samen indruk met de fn toets gebeurd er ook niets. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
ik heb vista gedownload mar bij mij lukt het nit!
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
zoek het via www.torrentz.com
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren DiRT2 op mijn computer gedownload en geïnstalleerd zonder problemen (zonder product key) Het enige wat ik nog moet doen is een offline account aanmaken zodat ik de voortgang in het spel op kan slaan. Het probleem hierbij is dat ik per ongeluk een russische versie van het spel gedownload heb, en het games for windows live menu dus russisch is (de taal in het spel heb al kunnen veranderen naar Nederlands). Hoe kan ik in het russische menu een offline account aanmaken, of nog beter de taal gewoon veranderen naar Nederlands? Als ik het spel opstart krijg ik dit, ik moet Yes kiezen om op te kunnen slaan maar dan kom ik in Games for windows live: …
Laatste reactie door niekerd, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 683 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
VERPLAATST: muis
door Tom- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29212.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
moet je deze handleiding even volgen, dan komt het allemaal goed http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21296.0 EDIT: net weer te laat
Laatste reactie door svenholtman, -
- 3 reacties
- 683 weergaven
Ik zoek Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 in het nederlands (gesproken). Het liefst zou ik hem downloaden met Torrents.
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Haunted-RELOADED Haunted-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Haunted-RELOADED Releasedatum: 23 november 2012 Retail Datum: TBA Bestandsnaam: RLD-hted Bron: DVD Grootte: 2,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamcatcher Ontwikkeld door: HMH Interactive Op de markt Beschrijving Sinds het verliezen van haar kleine zusje Emily [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 5 reacties
- 683 weergaven
Lees even wat ik hierboven geschreven heb
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Luke Evans moet de villain in Fast & Furious 6 worden De inkt is nog nat van het bericht dat Rihanna is gevraagd om de villain te gaan spelen in Fast & Furious 6, maar dit wordt nu alweer tegengesproken. De rol is namelijk niet bestemd voor de zangeres, die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
krijg ik nog antwoord op de vragen die ik vroeg?? :
Laatste reactie door stephanvw, -
Re: Ds emulator :D
door repoc- 0 reacties
- 682 weergaven
het is gelukt, mr kun je de emulator ook nog groter maken? is zn klein beeldje... :s
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
@ DukeN, ik had eerst dat filmpje ook hier neer gezet, maar Zag later dat insluiten op verzoek is uitgeschakeld, ik heb nu een link naar Google Video gegeven, dan klik je op Play en dan ga je automatisch naar YouTube, en begint het filmpje O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Vechten? MyBrute! Kom maar op!
door Gast sandert- 0 reacties
- 682 weergaven
Ik kreeg die hond toen ik level 2 was, heel vreemd.. kheb toch liever een wapen.. Een van mijn andere accounts -kongking1038- had zo'n lange stok met daarop een mes, een soort van zeis, toen ik deze had aangemaakt, dat hele random-wapen-uitdeel-systeem gaat nergens over :-[
-
- 0 reacties
- 682 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32378.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39134.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 682 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 682 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39663.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
Waarom wil je hem opladen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,