Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 615 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31170.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40037.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 614 weergaven
misschien dat ik zo meer geluk heb door dit zoekertje hier te zetten met de link http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35376.msg189164#msg189164
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 614 weergaven
De download is nieuw van Ook Melanie Laurent en Isabelle Rossolini in An Enemy Melanie Laurent, Isabelle Rossellini en Sarah Gadon zijn toegevoegd aan de cast van de nieuwe film An Enemy. De film is gebaseerd op een boek van de Portugese Nobelprijswinnaar Jose Saramago. Denis Villeneuve, bekend van de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Vechten? MyBrute! Kom maar op!
door Gast sandert- 0 reacties
- 614 weergaven
Ik kreeg die hond toen ik level 2 was, heel vreemd.. kheb toch liever een wapen.. Een van mijn andere accounts -kongking1038- had zo'n lange stok met daarop een mes, een soort van zeis, toen ik deze had aangemaakt, dat hele random-wapen-uitdeel-systeem gaat nergens over :-[
-
- 0 reacties
- 614 weergaven
Je hebt nog gelijk ook
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Live: check mn profiel Steam: pctje xfire: pctje hyves: als je wilt hebben ga je maar lekker vragen hou ik lekker prive <3 ach skit. pietertjeeee.hyves.nl niet allemaal tegelijk adden. ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38673.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Waarom wil je hem opladen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Ik kom ook wel.
Laatste reactie door headsh0t, -
Ok zal het dan is proberen. Post Merge: juli 06, 2009, 06:32:16 pm Bedankt het is al gelukt, de poort stond niet goed Slotje! Post Merge: juli 06, 2009, 08:54:29 pm Toch weer niet gelukt, had een nieuwe code aangevraagd voor andere pc, en nu heb ik alles ingevuld(volgens eweka.nl) en blijft download speed op 0 staan.
Laatste reactie door Thijs, -
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 613 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
- 0 reacties
- 613 weergaven
Ja maar uit dat lijstje heb je iedereen uit de eerste payserver groep gehaald en mij er uit gelaten, dat heet nou buiten sluiten . Zie je PM even
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Misschien helpt dit je: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=41279 Je ziet inderdaad dat multiplayer werkt, en bij het kopje Download Play / Single-cart Multiplayer wordt het uitgelegd.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31769.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 613 weergaven
bij deze hoef je alleen een zelda game te hebbe en een sd kaart en da is egt niet 45 euro bij elkaar er zijn vast wel mensen bij jouw in de buurt met een zelda game......
Laatste reactie door koenyoeny, -
wii spel gebrand
door Thijs- 0 reacties
- 613 weergaven
Hallo, IK had een wii spel gebrand(verbatim dvd-r) op speed 2x alleen nu werkte die heel even, ik kwam bij een scherm waar dan ea sports stond, en daarna een laadschermpje, hierna bleef het beeld zwart, dit ligt neem ik aan gewoon aan de cd?
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
De download is nieuw van The Words Rory Jansen wil graag schrijver worden maar het lukt hem niet. Dan vindt hij toevallig een geweldig manuscript en hij wordt al snel een literaire sensatie. Hij besluit zijn geheim aan niemand te vertellen. Rory´s situatie is echter het verhaal van het boek [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 613 weergaven
Deze release is nieuw van Berliner Tagebuch Rosemarie Blank komt uit Berlijn en voelde zich er niet helemaal thuis. Van uit die gedachte maakte ze een documentaire over mensen die juist naar de stad zijn getrokken en zich juist thuis voelen. Regie: Rosemarie Blank Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 613 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 613 weergaven
Precies ;D
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Is het aan te raden om .avi-bestanden naar .vob te converteren als je ze op een dvd-speler wil bekijken of mag dat ook .mpeg zijn? Ik had begrepen dat je met 'vob-bestanden menu's kan maken(wat ik op zich niet noodzakelijk vind) Wat is verder het voordeel van .vob tegenover .mpeg bestanden? Zijn .mpeg-bestanden uberhaupt door een dvd-speler te lezen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
ok dankjewel O0 die vernieuwing waar vraag je dat :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Ik heb een probleempje met die par2 files wat moet ik daarmee?
Laatste reactie door rickykruys,