Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 675 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
- 0 reacties
- 675 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
Laatste reactie door ferrariking, -
WEG!
door Gast deto2000- 2 reacties
- 675 weergaven
anddddddd its gone!
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door stekelzak, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31769.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 675 weergaven
Farid. het ligt aanjouw bij mij doen ze het gewoon.
-
Re: Spotnet loopt vast
door Gast sander0106- 0 reacties
- 675 weergaven
Ik maak zelf gebruik van online ftd, dit werkt prima!
-
- 0 reacties
- 675 weergaven
Maar ik heb nog het probleem met het 'TagesClient.dll' bestand die wilt nog steets niet in de map het probleem is iets met administratie :geheim:
Laatste reactie door Jack199, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
krijg ik nog antwoord op de vragen die ik vroeg?? :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Ja maar uit dat lijstje heb je iedereen uit de eerste payserver groep gehaald en mij er uit gelaten, dat heet nou buiten sluiten . Zie je PM even
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
zoek het via www.torrentz.com
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dit is een nieuwe release van Law Of The Lawless 01 Geïnspireerd door ware feiten vertelt de epische tv-serie Law of the Lawless het verhaal van de opkomst van een Russische maffiabende tussen 1989 en 2000. Een meeslepende en realistische misdaadserie vol actie en intrige. AFLEVERING 1: Na twee jaar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
CodMw2 leden gezocht
door Gast Hatsjoedus- 1 reactie
- 674 weergaven
Goede avond allen, Wij van de http://www.dutch-paratroopers.com/ zoeken nog leden. Wij spelen dit op de computer De website is nog in ontwikkeling, maar je kunt al een voorproefje krijgen door de layout te bekijken. Wij zoeken mensen die willen gamen voor de fun. Leeftijd minimaal 16 + Overige info... mail maar. hatsjoedus@hotmail.com
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 673 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
- 0 reacties
- 673 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38644.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 673 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 672 weergaven
mooi film, thanks
-
Re: FAR CRY 2 Foutmelding
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 672 weergaven
Misschien handig als je een plaatje van die speedtest post. Mijn pc kon Prince of Persia volgens die site niet eens aan. Terwijl het wel zo was...
-
- 0 reacties
- 672 weergaven
ik heb mijn psp laten ombouwen in maastricht ik weet niet waar jij woont maar anders zoek ik het wel even voor je op :peace: veel succes O0 gr jozer95
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 672 weergaven
:-[ sukkel
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: outlook
door Drob- 0 reacties
- 672 weergaven
hey ik heb een vraagje ik heb nu office outlook 2007 ik moest laats met hele computer eeen herinstal plegen maar toe heb ik mappen met berichten gekopiert maar een externe hdd maar het zijn nu allemaal XNK-bestanden maar hoe kan ik deze weer terug in outlook 2007 zetten als jullie mij hier mee kunnen helpen want ik kon geen andere topic vinden dan deze ;D O0
Laatste reactie door Drob,