Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 680 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31769.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 680 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
Re: pc formateren
door gkeeee- 0 reacties
- 680 weergaven
kun je me een site geven waar die veilig is te downloaden, of het geen virus is( me tante wordt boos als door mij, haar pc ook vol met virus komt te zitten) Post Merge: april 26, 2009, 03:17:31 pm is killdisk wel veilig, als ik kill disk gebruik, alles formateren, kan ik windows weer instaleren en weer internetten, tog??
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Maar ik heb nog het probleem met het 'TagesClient.dll' bestand die wilt nog steets niet in de map het probleem is iets met administratie :geheim:
Laatste reactie door Jack199, -
Ok zal het dan is proberen. Post Merge: juli 06, 2009, 06:32:16 pm Bedankt het is al gelukt, de poort stond niet goed Slotje! Post Merge: juli 06, 2009, 08:54:29 pm Toch weer niet gelukt, had een nieuwe code aangevraagd voor andere pc, en nu heb ik alles ingevuld(volgens eweka.nl) en blijft download speed op 0 staan.
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29857.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
- 4 reacties
- 679 weergaven
hallo, ik heb laatst een illegale versie van minecraft gedownload maar ik kan er niet meer online :/ hij heet dan ook minecraftSP ''SP is SinglePlayer'' maar ik heb gehoord dat je er wel mee online kan maar ik het geen flauw idee hoe! mijn broer en ik willen heel graag samen online iets bouwen op de gewone minecraft ''dus niet classic van minecraft.net''... we zouden heel blij zijn als iemand ons hier mee kan helpen!
Laatste reactie door roykev3, -
Re: FIFA online
door Wous- 0 reacties
- 679 weergaven
ik vind dat het openen van een spot wel langzaam gaat. :-[
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn …
Laatste reactie door anonymousee, -
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 679 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias, -
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 679 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 678 weergaven
krijg ik nog antwoord op de vragen die ik vroeg?? :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
ik heb een dvd van een concert,en ik zou die willen verzenden.het probleem is wel dat het 4,10gb is.kan er mij iemand helpen hoe ik dit moet inpakken met winrar.thanks
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
heey allemaal, ik heb de laatste tijd wat films gedownload en deze daarna op een dvd gezet. daarna deed ik de dvd in de xbox 360 en alles leek goed tot hij er op een bepaald moment mee stopte. ik kreeg een dingetje waarin stond: attempting to read media. ik de dvd schoonmaken en opnieuw proberen maar het zelfde gebeurde weer. daarom pakte ik een andere film en toen gebeurde precies hetzelfde. het gekke is dat als je het weer opnieuw probeert hij op een ander punt stopt. het is dus niet telkens hetzelfde punt. weet iemand hoe dit komt en wat je eraan kan doen? alvast bedankt! :peace:
Laatste reactie door dewitje, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38644.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 678 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 677 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
. The Bay De viering van 4 juli liep in Claridge uit op een bloedbad. Door middel van beelden van bewakingscamera’s, amateurvideo en een TV-ploeg is na te gaan hoe deze ecologische ramp heeft kunnen gebeuren. Regie: Barry Levinson Met: Kristen Connolly, Jane McNeill, Michael Beasley, Christopher Denham, Andy Stahl, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 677 weergaven
How to Tie a Tie Pro for Android Full v2.3 Android-P2P Hoe kan ik een Tie Pro voor Android v2.3 Volledige Android-P2P Tie Release Info Release Group: P2P Release Name: How.to.Tie.a.Tie.Pro.for . Android.Full.v2.3.Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: How.to.Tie.a. Tie.Pro.for.Android.Full.v2.3.Android-P2P Grootte: 10 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Hoe maak je [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: muis
door Tom- 0 reacties
- 677 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29212.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
De download is nieuw van The Words Rory Jansen wil graag schrijver worden maar het lukt hem niet. Dan vindt hij toevallig een geweldig manuscript en hij wordt al snel een literaire sensatie. Hij besluit zijn geheim aan niemand te vertellen. Rory´s situatie is echter het verhaal van het boek [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,