Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: FIFA online
door Wous- 0 reacties
- 672 weergaven
ik vind dat het openen van een spot wel langzaam gaat. :-[
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
. Detachment Inval leraar Henry Barthes probeert de studenten die hij lesgeeft iets bij te brengen in de korte tijd die hij met ze heeft. Zo ook op de probleemschool in een buitenwijk van New York, waar hij een tijdelijke positie aangeboden heeft gekregen. Hoewel hij zijn collega’s en scholieren [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 672 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hyde Park on Hudson Franklin D. Roosevelt is president van de Verenigde Staten. Hij krijgt een steeds betere band met zijn verre nicht Margaret Suckley, die uiteindelijk zijn minnares wordt. Als de de koning en koningin van Groot-Brittannië op staatsbezoek komen stijgt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 671 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30296.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 671 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit is er volgens mij ook niet nooit iets mee gehad.
Laatste reactie door Rikkert., -
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 670 weergaven
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC Counter Strike Global Offensive gekraakte offline-ARC Release Info Release Group: ARC (P2P) Release Name: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Releasedatum: 29-11-2012 Retail Datum: 29-11-2012 Bestandsnaam: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Bron: N / A Grootte: 6 GB Genre: Actie Critici: 7.6/10 Uitgegeven door: Valve Software Ontwikkeld door: Valve Software Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31371.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 669 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
. The Bay De viering van 4 juli liep in Claridge uit op een bloedbad. Door middel van beelden van bewakingscamera’s, amateurvideo en een TV-ploeg is na te gaan hoe deze ecologische ramp heeft kunnen gebeuren. Regie: Barry Levinson Met: Kristen Connolly, Jane McNeill, Michael Beasley, Christopher Denham, Andy Stahl, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
Ik heb san andereas op een gekopieerde cdrom en die heb ik geinstalleerd! Maar bij op starten zegt hij dit ; Zie bijlage. Maar hij heeft het alles is op mijn computer gedaan met de zelfde cd. heb nog niks met de crack gedaan dus dat zal het zijn. Kan iemand mij goed uit leggen wat ik moet doen stap voor stap? Alvast bedankt! [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marijeee, -
VERPLAATST: muis
door Tom- 0 reacties
- 669 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29212.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
DC Comics verfilming Lobo heeft een regisseur De laatste persoon die werd genoemd om DC Comics’ Lobo te gaan verfilmen, was Guy Ritchie. Hier is inmiddels allang geen sprake meer van. Maar nu lijkt Warner Bros. toch iemand voor het project te hebben gevonden, namelijk Brad Peyton, regisseur van Journey [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
Ik ook ;D ik hoop het
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn …
Laatste reactie door anonymousee, -
Ok zal het dan is proberen. Post Merge: juli 06, 2009, 06:32:16 pm Bedankt het is al gelukt, de poort stond niet goed Slotje! Post Merge: juli 06, 2009, 08:54:29 pm Toch weer niet gelukt, had een nieuwe code aangevraagd voor andere pc, en nu heb ik alles ingevuld(volgens eweka.nl) en blijft download speed op 0 staan.
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
The Campaign Amerika, vrijheid en onafhankelijkheid, dat zijn wel de laatste dingen waar kandidaten Cam Brady en Marty Huggins zich mee bezighouden tijdens hun race voor een zetel in het Congres van North Carolina in deze ‘grootse, gewaagde, hilarische klucht’. Wanneer zittend Congreslid Brady verwikkelt raakt in een schandaal, besluiten [...] Het volledige artikel bekijken
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 668 weergaven
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG Azkend 2 De wereld onder v1.1.6 Gebarsten-F4CG Release Info Release Group: F4CG ( SCENE) Release Name: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Release Date: 14-04-2012 Retail Datum: 12-04-2012 Bestandsnaam: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Bron: WEB Maat: 47 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 668 weergaven
Ik heb Age of Empires 3 op mijn cd maar nu het probleem is wanneer ik het installeer komt er te staan cd 1 niet te vinden of zo iets wanneer ik het met deamon tools doe staat er cd 2 niet te vinden op dat moment mount ik cd 2 ook en daarna vraag die om weer cd 2 doe ik dat na de installatie vraagt die weer om cd 1 ik word er helemaal gek van hier een paar screenshots er is wel een instruction maar hij opent niet er staat kan D;\instructions.txt niet openen Controleer of de diskette zicht in het opgegeven station bevind dat zegt die tenminste Screenshot: http://i40.tinypic.com/35kiy42.jpg http://i40.tinypic.com/2m29pmx.jpg http://i40.tinypic.com/dx1na…
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Dit is een nieuwe release van Grimm’s Snow White Wanneer de koning van een groot en machtig land op gewelddadige manier en onder verdachte omstandigheden om het leven komt, neemt de koningin de leiding over het koninkrijk op zich. Om zeker te zijn dat ze haar macht voor langere tijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 668 weergaven
hoe werkt die download dan??
Laatste reactie door luusz, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37895.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,