Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 603 weergaven
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ice.Age.Continental.Drift.Arctic.Games-SKIDROW Release Date: 20.06.2012 Retail Datum: 20-05-2012 Bestandsnaam: sr-iacdag.iso Bron: DVD Maat: 1,68 GB Genre: Actie Bescherming: SecuROM Uitgegeven door: Activision Blizzard Ontwikkeld door: Activision release Beschrijving Ice Age is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
Kan ook, maar net zeg je dat je er geen tijd voor hebt? ???
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Vechten? MyBrute! Kom maar op!
door Gast sandert- 0 reacties
- 603 weergaven
Ik kreeg die hond toen ik level 2 was, heel vreemd.. kheb toch liever een wapen.. Een van mijn andere accounts -kongking1038- had zo'n lange stok met daarop een mes, een soort van zeis, toen ik deze had aangemaakt, dat hele random-wapen-uitdeel-systeem gaat nergens over :-[
-
- 0 reacties
- 603 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 603 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
NL Game Charts Week 14 Deze week komt Naruto (PS3/X360) hoog binnen in de top 10, ook zien we Skylanders terugkeren in de lijst. 1. FIFA Street (Playstation 3)2. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (PS3)3. Mario Party 9 (Nintendo Wii)4. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (Xbox 360)5. FIFA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 602 weergaven
www.air-torrent.com was heel bekend maar toen die er een tijdje uit was geweest zit er bijna niemand op de torrents die erop staan hebben wel veel en goeie seeds! ^-^
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Impire-FLT Impire-FLT Release Info Release Group: FAIRLIGHT (Scene) Release Name: Impire-FLT Releasedatum: 16 februari 2013 Retail Datum: 14 februari 2013 Bestandsnaam: flt-impr Bron: Steam Grootte: 1,20 GB Genre: Strategie Critici: 7.4/10 Uitgegeven door: Paradox Interactive Ontwikkeld door: Cyanide Studios Op de markt Beschrijving Diep in de onderwereld van Ardania, een [...] Het volledige artikel bekijken
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 602 weergaven
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG Azkend 2 De wereld onder v1.1.6 Gebarsten-F4CG Release Info Release Group: F4CG ( SCENE) Release Name: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Release Date: 14-04-2012 Retail Datum: 12-04-2012 Bestandsnaam: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Bron: WEB Maat: 47 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 602 weergaven
Geen sterke binnenkomers in Nederlandse Box Office Net als vorige week staan ook nu American Reunion en Titanic 3D bovenaan. American Reunion doet het deze week minder goed dan de vorige, maar de 668.368 euro die de film opbracht is nog altijd genoeg voor de eerste plek. Lieuwe van Albada [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 602 weergaven
De download is nieuw van The Master Vlak na de Tweede Wereldoorlog richt de intellectueel Lancaster Dodd (“Philip Seymour Hoffman) een sekte op: The Cause. De verwarde marinier Freddie Sutton (“Joaquin Phoenix”) sluit zich bij de organisatie en wordt al snel de rechterhand van Dodd. Als de organisatie wint aan [...] Het volledige artikel bekijken
Re: DukeN in de Power Unlimited!
door Gast assassin 1100- 0 reacties
- 602 weergaven
cool
-
- 0 reacties
- 602 weergaven
hallo=http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Jow Jerry, wist echter niet dat hij ook soms achter loops is haha misschien ff veranderen :cool2:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29612.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 601 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
nieuwwww
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 601 weergaven
hoi iedereen,hier hirahutch. hoop dat jullie me met wat tips enzo verder kunnen helpen. wie weet kan ik ook weer iemand helpen groetjesss
-
- 0 reacties
- 601 weergaven
is Saw 5 te downloaden via torrents?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Ik wil mijn wii laten om bouwen maar heb een paar vragen: Ik ga dat dan laten doen met de wiikey. Kan je na het ombouwen gewoon nog op het internet? Hoe zit het met updaten? Hoe zit het met Iso en NTSC files? Kan je op elke dvd-r branden? Als ik nog meer vragen heb hoor je het wel Hopelijk kunnen jullie mij helpen Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
The Walking Dead Episode 3-RELOADED The Walking Dead Episode 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.3-RELOADED Releasedatum: 30.08.2012 Retail Datum: 03-09-2012 Bestandsnaam: RLD-twdea3.iso Bron: DVD Grootte: 2,07 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 601 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
RED ALERT 3
door Gast Johnie V- 0 reacties
- 601 weergaven
Beste, ik heb een probleem, en tijdje geleden heb ik red alert 3 gedownload, maar het lukte maar niet om het aan te praat te krijgen. ik heb het toen verwijderd, uit onoplettendheid gewoon in de prullebak gezet, niet uninstall gebruikt. Nu heb ik het spel gekocht en kan ik het gewoon niet installeren. als ik de probeer het de installatie te starten reageert het gewoon niet. tzou toch zonde zijn als ik het nu niet kan spelen. kan iemand mij helpen? MVG Johnie V
-
- 0 reacties
- 601 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer, -
- 1 reactie
- 601 weergaven
Hallo, Ik heb het oude spel Knights and merchants nog hier liggen en ik wil het graag spelen maar hij draait verschrikkelijk op windows vista. Iemand daar een oplossing voor? Sommige mensen zeggen dat daar een update voor is maar die kan ik niet vinden :-\
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Huisregels
door Duken- 0 reacties
- 601 weergaven
Jammer dat het onderstaande filmpje in het engels is en over een ander forum gaat maar toch handig om het even te bekijken als nieuwkomer . http://67.19.215.37/albino_flash07/posting(www.albinoblacksheep.com).swf
Laatste reactie door Duken,