Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 765 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Goal 1, 2 en 3
door C.K7- 0 reacties
- 764 weergaven
Goal 3: http://thepiratebay.org/torrent/4951462/Goal.3.2009.DVDRip.XviD-BeStDivX heb hem zelf gedownload ondertiteling aan het zoeken
Laatste reactie door C.K7, -
Re: Softmod etc.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 764 weergaven
Waar heb je het over marith... We weten niet eens wat je wilt gaan softmodden.
-
- 0 reacties
- 764 weergaven
Unieke download van 388 Arletta Avenue Stel je voor dat je constant bespioneerd wordt, zonder dat je het weet… Dat iemand ‘s nachts je slaapkamer binnen sluipt om je te filmen. Het overkomt het getrouwde stel James en Amy. Een mysterieus figuur heeft hun huis en auto voorzien van piepkleine [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 764 weergaven
Vista stinks
-
Re: DukeN in de Power Unlimited!
door Gast assassin 1100- 0 reacties
- 764 weergaven
cool
-
- 0 reacties
- 763 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Dit topic is verplaatst naar http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29373.msg133795#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
opnieuw downloaden en indien nodig probeer via een andere site! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38073.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
@Drob: jou probleem heeft hier helemaal niets mee te maken dus aub voor jou probleem een nieuw topic aanmaken.
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
- 1 reactie
- 762 weergaven
Ik gebruik die koelpasta ook die bij de mugen 2 is bijgeleverd maar vind het opzicht niet heel slecht.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Aliens Colonial Marines-FLT Aliens Colonial Marines-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Aliens_Colonial_Marines-FLT Releasedatum: 12.02.13 Retail Datum: 12.02.13 Bestandsnaam: Aliens_Colonial_Marines-FLT Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving In Aliens: Colonial Marines, spelers [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 762 weergaven
@tom wat heb je gezegd bij de z-5500 dat er kapot was?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
hierbij ook mijn foto's de laptop is van mij en hij staat (vaak) op mijn bureau op mijn kamer. de playstation 2 is op een andere kamer en die is van ons allemaal.
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29259.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
De download is nieuw van The Master Vlak na de Tweede Wereldoorlog richt de intellectueel Lancaster Dodd (“Philip Seymour Hoffman) een sekte op: The Cause. De verwarde marinier Freddie Sutton (“Joaquin Phoenix”) sluit zich bij de organisatie en wordt al snel de rechterhand van Dodd. Als de organisatie wint aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 762 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
is dit wat je zoekt ? http://www.julien-manici.com/windows_7_logon_background_changer/
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Inderdaag, We kunnen je alleen maar helpen, als je iets of wat deftige zinnen formuleert zodat wij het verstaan O0 Ik zou zeggen , retype your question, en ik zal zien of ik je kan helpen Mvg, Anoniem
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
maar nou moet DIE *** CRACK WEL KOMEN!!!!!!!!!! :peace:
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Officiële synopsis Django Unchained uitgebracht Hieronder de volledige synopsis van Django Unchained, de nieuwste film van regisseur Quentin Tarantino. Tot nu toe was er een korte schets van het plot, maar nu heeft The Weinstein Company een volledige synopsis vrijgegeven. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor onder andere Jamie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,