Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 646 weergaven
. The Bay De viering van 4 juli liep in Claridge uit op een bloedbad. Door middel van beelden van bewakingscamera’s, amateurvideo en een TV-ploeg is na te gaan hoe deze ecologische ramp heeft kunnen gebeuren. Regie: Barry Levinson Met: Kristen Connolly, Jane McNeill, Michael Beasley, Christopher Denham, Andy Stahl, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
ik brand het via nero en image via imgburn succes!
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
zal je deugd doen! xD
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Deze release is nieuw van The One Daniël is een succesvolle bankier die op het punt staat te trouwen met de mooie Jen, tot grote tevredenheid van zijn ouders. Er is echter één verleiding die dit mooie plaatje kan verstoren en dat is Tommy, een oude vriend en inmiddels openlijk [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 645 weergaven
Mee eens, doe het gewoon via PM of MSN want jullie zijn toch klasgenoten.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
brrip of dvdrip
door slam_duck- 0 reacties
- 645 weergaven
Mijn vraag ging over wanneer het een brrip is en wanneer een dvdrip? Als een film met als bron bestand (de bron naam) van de film Brrip is bv: Fire of Conscience (2010) BRrip (xvid) NLsub Dit is duidelijk aan het bronbestand te zien een brrip. Kijk je nu naar de media info over de film bekom je uit dat het 640*272 pixels heeft. Die 272 moet toch minimum 720 zijn voor een volledige Brrip? Is dit dan nog steeds een brrip? Zit er nog steeds een verschil tussen deze Brrip of een dvdrip van de film? en waar ligt dat verschil dan? Alvast bedankt! Duck
Laatste reactie door slam_duck, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Ik denk niet dat een controler zou kunnen werken maar je zou het altijd kunnen proberen ???
Laatste reactie door rolts88, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Als je avi bestand naar dvd bestand gekopierd dan kan je hem gewoon afspelen,dit doe ik ook op mijn eigen xbox en playstastion : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31371.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 645 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
Re: Nieuwe PC
door Jacob- 1 reactie
- 644 weergaven
holy, wat moet je daarmee. maar weer ontopic?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31769.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 644 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 644 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34363.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 644 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 644 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 644 weergaven
Unieke download van 388 Arletta Avenue Stel je voor dat je constant bespioneerd wordt, zonder dat je het weet… Dat iemand ‘s nachts je slaapkamer binnen sluipt om je te filmen. Het overkomt het getrouwde stel James en Amy. Een mysterieus figuur heeft hun huis en auto voorzien van piepkleine [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 644 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 644 weergaven
Misschien de stekker eruit trekken en op de reset knop drukken?
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 643 weergaven
De download is nieuw van Somewhere Tonight Twee eenzame New Yorkers proberen contact met elkaar te leggen via een sekslijn. De fietskoerier Wooly (“John Turturro”) wil graag een spannend gesprek terwijl Patti (“Katherine Borowitz”) alleen maar contact met de buitenwereld wil. Regie: Michael Di Jiacomo Met: John Turturro, Katherine Borowitz, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 643 weergaven
mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar gebeurt er niks, geen scherm of niks. Als ik taakbeheer open en bij processen kijk, dan zie ik wel dat Football Manager 2009 bezig is met 90.000 kb. Nu is mijn vraag of iemand weet wat ik fout gedaan heb/ verkeerd doe!? alvast bedankt !! Post Merge: april 22, 2009, 11:20:23 pm mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar g…
Laatste reactie door viniedevries, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 643 weergaven
Okay~!
Laatste reactie door iKaos,