Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 693 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit is een nieuwe release van Law Of The Lawless 01 Geïnspireerd door ware feiten vertelt de epische tv-serie Law of the Lawless het verhaal van de opkomst van een Russische maffiabende tussen 1989 en 2000. Een meeslepende en realistische misdaadserie vol actie en intrige. AFLEVERING 1: Na twee jaar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit is er volgens mij ook niet nooit iets mee gehad.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38544.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 693 weergaven
Farid. het ligt aanjouw bij mij doen ze het gewoon.
-
- 0 reacties
- 693 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
hallo, misschien is het downloaders spel fout programmeren?? ik hoorde dat veel mensen niet lukte om ds van browser luigi en mario spel aan het starten en is stil gelopen.... afhankelijk van dsi nieuwste moeten nemen of afhankelijk van sd kaartje die je spel kan opgeslagen...
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
Laatste reactie door ferrariking, -
VERPLAATST: muis
door Tom- 0 reacties
- 692 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29212.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 691 weergaven
Zoals kaasbroodje zegt, je kan beter een andere torrentclient nemen. Zoals UTorrent.
Laatste reactie door Duken, -
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 691 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
- 0 reacties
- 691 weergaven
Andy – Siri for Android Full v3.9 Android-P2P Andy – Siri voor Android volledige v3.9 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.9 . Android-P2P Release Date: 23-06-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v3.9.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een volledige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
zal ik maar ff meedoen met ontopic : 2 gb maar sommige spellen zijn heel groot omdat ze nog niet geript zijn. ( geript betekent verkleint) en andere spellen zijn klein omdat je er juist veel van kan rippen.
Laatste reactie door Joris., -
Re: FIFA online
door Wous- 0 reacties
- 691 weergaven
ik vind dat het openen van een spot wel langzaam gaat. :-[
Laatste reactie door Wous, -
Re: Harry Potter (7) and the Deathly Hallows (P1/2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast bloodtwist- 0 reacties
- 691 weergaven
toch?
-
- 0 reacties
- 690 weergaven
zoek het via www.torrentz.com
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31769.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 690 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
Ok zal het dan is proberen. Post Merge: juli 06, 2009, 06:32:16 pm Bedankt het is al gelukt, de poort stond niet goed Slotje! Post Merge: juli 06, 2009, 08:54:29 pm Toch weer niet gelukt, had een nieuwe code aangevraagd voor andere pc, en nu heb ik alles ingevuld(volgens eweka.nl) en blijft download speed op 0 staan.
Laatste reactie door Thijs, -
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 689 weergaven
mooi film, thanks
-
- 0 reacties
- 689 weergaven
ik heb mijn psp laten ombouwen in maastricht ik weet niet waar jij woont maar anders zoek ik het wel even voor je op :peace: veel succes O0 gr jozer95
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 689 weergaven
heey allemaal, ik heb de laatste tijd wat films gedownload en deze daarna op een dvd gezet. daarna deed ik de dvd in de xbox 360 en alles leek goed tot hij er op een bepaald moment mee stopte. ik kreeg een dingetje waarin stond: attempting to read media. ik de dvd schoonmaken en opnieuw proberen maar het zelfde gebeurde weer. daarom pakte ik een andere film en toen gebeurde precies hetzelfde. het gekke is dat als je het weer opnieuw probeert hij op een ander punt stopt. het is dus niet telkens hetzelfde punt. weet iemand hoe dit komt en wat je eraan kan doen? alvast bedankt! :peace:
Laatste reactie door dewitje, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38644.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,