Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 615 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Is het aan te raden om .avi-bestanden naar .vob te converteren als je ze op een dvd-speler wil bekijken of mag dat ook .mpeg zijn? Ik had begrepen dat je met 'vob-bestanden menu's kan maken(wat ik op zich niet noodzakelijk vind) Wat is verder het voordeel van .vob tegenover .mpeg bestanden? Zijn .mpeg-bestanden uberhaupt door een dvd-speler te lezen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 614 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
- 0 reacties
- 614 weergaven
Ik heb een probleempje met die par2 files wat moet ik daarmee?
Laatste reactie door rickykruys, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 FULL ANDROID-P2P Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Grootte: 2,1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De WinPhone 7 lookalike launcher, bijna als het echte ding en in sommige [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 614 weergaven
Waar kan ik die vinden?:redface:
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: tutut
door Marciej123- 0 reacties
- 614 weergaven
? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Posters en foto’s Piranha 3DD Hieronder twee nieuwe posters van en een reeks foto’s uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. De afbeeldingen geef nog maar eens aan wat we kunnen verwachten: een hoop piranha’s, veel schaars geklede vrouwen en David Hasselhoff! Piranha 3DD draait vanaf 10 mei in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
ik heb vista gedownload mar bij mij lukt het nit!
Laatste reactie door gkeeee, -
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 614 weergaven
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW Releasedatum: 11.09.2012 Retail Datum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW.iso Bron: DVD Grootte: 17 GB Genre : Actie Bescherming: N / A Uitgever: Warner Bros Interactive Ontwikkelaar: Rocksteady [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
. Detachment Inval leraar Henry Barthes probeert de studenten die hij lesgeeft iets bij te brengen in de korte tijd die hij met ze heeft. Zo ook op de probleemschool in een buitenwijk van New York, waar hij een tijdelijke positie aangeboden heeft gekregen. Hoewel hij zijn collega’s en scholieren [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit is een nieuwe release van Kingdom of the Oceans 01 Dit is het verhaal van de blauwe vinvis, de witte haai en scholen zeilvissen en geelvintonijnen. Het is het verhaal van de eenzame jagers die voortdurend op zoek zijn naar een spoor van hun prooi, een aanwijzing dat hun [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
. De Bijbel 03, Abraham Abraham is een van de bekendste figuren uit de Bijbel. In deze verfilming van het bijbel-verhaal uit 1993 wordt de rol van Abraham vertolkt door de van oorsprong Ierse acteur Richard Harris. Harris speelde ook in de kaskrakers UNFORGIVEN en GLADIATOR. De rol van Sara [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 614 weergaven
Precies ;D
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
ok dankjewel O0 die vernieuwing waar vraag je dat :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Kan ook, maar net zeg je dat je er geen tijd voor hebt? ???
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39134.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 613 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 613 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32657.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31946.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
www.air-torrent.com was heel bekend maar toen die er een tijdje uit was geweest zit er bijna niemand op de torrents die erop staan hebben wel veel en goeie seeds! ^-^
Laatste reactie door marcelvn, -
Re: Nieuwe PC
door Jacob- 1 reactie
- 612 weergaven
holy, wat moet je daarmee. maar weer ontopic?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
wat is softwarematig ombouwen?
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
De download is nieuw van Boy Toy Jake is een werkloos fotomodel die elke avond met een ander meisje thuiskomt, tot grote ergernis van zijn beste vriend en huisgenoot Clive. Wanneer de huisbaas de huur komt innen, en Jake zoals gewoonlijk platzak is, komt hun vriendin Mouse met een gewaagd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,