Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 682 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29612.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 FULL ANDROID-P2P Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Grootte: 2,1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De WinPhone 7 lookalike launcher, bijna als het echte ding en in sommige [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: Nieuwe PC
door Jacob- 1 reactie
- 681 weergaven
holy, wat moet je daarmee. maar weer ontopic?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Je hebt nog gelijk ook
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 681 weergaven
Hallo, Ik heb het oude spel Knights and merchants nog hier liggen en ik wil het graag spelen maar hij draait verschrikkelijk op windows vista. Iemand daar een oplossing voor? Sommige mensen zeggen dat daar een update voor is maar die kan ik niet vinden :-\
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
zal je deugd doen! xD
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Precies ;D
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Denk omdat het vakantie is en veel mensen vrij zijn. En misschien door de afgelopen examens. Is beter als een forum waar niks te doen is dacht ik.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Maat: 49 MB Type: Utility release Beschrijving Transformeer beelden met een kern van Photoshop-functies in een applicatie ontworpen voor tablets.Combine beelden, van toepassing zijn professionele effecten, delen de resultaten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 680 weergaven
Aita In het Baskische dorp Astigarraga ligt een oud huis. De geschiedenis van dit huis gaat terug tot de vroege Middeleeuwen. In de film, bijna zonder dialoog, worden de herinneringen aan het licht gebracht door er oude filmpjes op te projecteren. Regie: José María de Orbe Met: Mikel Goneaga, Luís [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 680 weergaven
ik weet hier niet zo veel van maar heeft hij is op je pc gezeten ofzo dat ie iets heeft ingestelt?? succes! :peace:
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39643.0[/iurl]
- 0 reacties
- 680 weergaven
Clips & poster Snow White and the Huntsman Dit jaar dook acteur Chris Hemsworth al op in de goed ontvangen horrorkomedie The Cabin in the Woods en de mogelijk nog beter ontvangen superheldenfilm The Avengers. Over enkele maanden is hij naast Kristen Stewart en Charlize Theron te zien in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 679 weergaven
aah zo jah ik heb wel een crack erbij maar of het dieis weet ik niet
Laatste reactie door Doggie, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com Bedankt voor de medewerking!
Laatste reactie door Frankie_89, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
wanneer krijg je die melding ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: DukeN in de Power Unlimited!
door Gast assassin 1100- 0 reacties
- 679 weergaven
cool
-
- 0 reacties
- 679 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34059.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39800.0[/iurl]
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 678 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P Release Info Release Group: SCEPER Release Name: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Grootte: 3 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving De unlock app voor Deluxe versie van aShell Launcher. Ondersteuning aShell Launcher ontwikkeling en ontvangen geavanceerde functies [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 678 weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door r12dannys, -
Re: tutut
door Marciej123- 0 reacties
- 678 weergaven
? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Darksiders II-SKIDROW Darksiders II-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Darksiders.II-SKIDROW Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.II-SKIDROW Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen van de Dood, een van de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,