Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 746 weergaven
Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo Post samenvoeging: oktober 20, 2010, 21:00:09 Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo
Laatste reactie door theo ter beek, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
WEG!
door Gast deto2000- 2 reacties
- 745 weergaven
anddddddd its gone!
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
nee, jij bent een noobie?? :s
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
The Amazing Spider-Man-SKIDROW The Amazing Spider-Man-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Releasedatum: 21-08-2012 Retail Datum: 22-08-2012 Bestandsnaam: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Bescherming: Stoom + CEG Uitgever : Activision Developer : Beenox Op de markt Beschrijving Harness Spider-Man de bevoegdheden met Manhattan als [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
hallo duken, ik ben LOTRO aan het installeren en ik vroeg me af wie van de duken leden deze game allemaal spelen? en heeft iemand tips voor me ?
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Kan dit ik ben al 2 uur en 45 minuten bezig en pas 15.4 procent
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38073.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 745 weergaven
wedigital is een frans bedrijf onder Samsung daarom vind je niets terug in het engels. Toy story 3, is dit ook een .mkv bestand?
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28974.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Ja maar uit dat lijstje heb je iedereen uit de eerste payserver groep gehaald en mij er uit gelaten, dat heet nou buiten sluiten . Zie je PM even
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 744 weergaven
@tom wat heb je gezegd bij de z-5500 dat er kapot was?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38644.0[/iurl]
- 0 reacties
- 744 weergaven
http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
Brandprogramma (Nero) herkent DVD+R niet
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 744 weergaven
Meteen maar m'n eerste vraag . Tot nu toe altijd van alles prima gebrand, met verschillende schijfjes (+ en -). Nu heb ik Tevion DVD+R schijfjes en deze worden niet herkend door mijn brandprogramma. Ik wilde eigenlijk branden met ConvertXtoDVD en dit programma gaf aan dat er geen schijf in zat. Nero geeft ook aan dat er geen schijf is geplaatst. Windows gaf echter wel de melding dat er een leeg schijfje was geplaatst, want het bekende venster met de vraag welke actie ik wilde ondernemen kwam gewoon tevoorschijn. Mijn brander is nog net geen jaar oud. Ik maak gebruik van Nero 8 en de laatste updates installeren heeft niets opgeleverd. Weet iemand nog wat ik kan do…
-
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 744 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
Op zoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 744 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
- 0 reacties
- 743 weergaven
Officiële synopsis Django Unchained uitgebracht Hieronder de volledige synopsis van Django Unchained, de nieuwste film van regisseur Quentin Tarantino. Tot nu toe was er een korte schets van het plot, maar nu heeft The Weinstein Company een volledige synopsis vrijgegeven. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor onder andere Jamie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: computer
door philippeee- 0 reacties
- 743 weergaven
ik heb die lg echt een toppertje O0 super mooi hd beeld
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31946.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
;D
Laatste reactie door ma11gic, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Precies ;D
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Wellicht heb je hier wat aan:
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30407.0[/iurl]
- 0 reacties
- 742 weergaven
zoek het via www.torrentz.com
Laatste reactie door rubsub,