Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Is dit snelle internet?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 659 weergaven
ohhh okay, slotje :slot:
-
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 659 weergaven
Real player convert het niet naar wat jij wilt. Met dit convert je het zondere programma naar wat jij wilt.
-
- 0 reacties
- 659 weergaven
Ik ook ;D ik hoop het
Laatste reactie door ghetti, -
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 658 weergaven
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG Azkend 2 De wereld onder v1.1.6 Gebarsten-F4CG Release Info Release Group: F4CG ( SCENE) Release Name: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Release Date: 14-04-2012 Retail Datum: 12-04-2012 Bestandsnaam: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Bron: WEB Maat: 47 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 658 weergaven
Weet iemand welk nummer dit is? Vanaf 4:12. http://www.youtube.com/watch?v=9R1p8uGgS8Q Post Merge: juni 01, 2009, 11:43:28 am Weet iemand welk nummer ze vanaf 4:12 minuut gebruiken? Word gebruikt in een goochelshow in Walibi. http://www.youtube.com/watch?v=9R1p8uGgS8Q
Laatste reactie door hotniels13, -
- 0 reacties
- 658 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
spam
door Gast Jianes3- 0 reacties
- 658 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 658 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31371.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 657 weergaven
mooi film, thanks
-
- 0 reacties
- 657 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren mijn full HD tv op mijn pc aangesloten van HDMI naar HDMI poort, alleen het beeld is niet echt scherp de letters van de icoontjes zijn ook wat wazig. Ik heb het idee dat ik met de DVI kabel scherper beeld krijg. Ik heb de nieuwste driver voor mijn videokaart geinstalleerd maar het is nog steeds niet scherp weet iemand hoe ik mijn beeld wel scherp kan krijgen. Mijn scherm is de: Samsung synchmaster P2370HD Ik heb als videokaart de: Saphire HD5850 toxic alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 657 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
Re: Nieuwe PC
door Jacob- 1 reactie
- 657 weergaven
holy, wat moet je daarmee. maar weer ontopic?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30296.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
hoe werkt die download dan??
Laatste reactie door luusz, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Dit is een nieuwe release van Inescapable Adib is een voormalig geheim agent die zijn levensgevaarlijke baan achter zich heeft gelaten en een gezinsleven heeft opgebouwd in Noord-Amerika. Maar zijn mysterieuze verleden achterhaalt hem wanneer oude vijanden zijn dochter kidnappen, die voor haar werk in het midden oosten is. Hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 657 weergaven
Misschien de stekker eruit trekken en op de reset knop drukken?
Laatste reactie door filkill, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 656 weergaven
. The Bay De viering van 4 juli liep in Claridge uit op een bloedbad. Door middel van beelden van bewakingscamera’s, amateurvideo en een TV-ploeg is na te gaan hoe deze ecologische ramp heeft kunnen gebeuren. Regie: Barry Levinson Met: Kristen Connolly, Jane McNeill, Michael Beasley, Christopher Denham, Andy Stahl, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Mortal Kombat - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast thesander705- 0 reacties
- 656 weergaven
lol
-
- 0 reacties
- 656 weergaven
Dit is een nieuwe release van Grimm’s Snow White Wanneer de koning van een groot en machtig land op gewelddadige manier en onder verdachte omstandigheden om het leven komt, neemt de koningin de leiding over het koninkrijk op zich. Om zeker te zijn dat ze haar macht voor langere tijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 656 weergaven
Unieke download van 388 Arletta Avenue Stel je voor dat je constant bespioneerd wordt, zonder dat je het weet… Dat iemand ‘s nachts je slaapkamer binnen sluipt om je te filmen. Het overkomt het getrouwde stel James en Amy. Een mysterieus figuur heeft hun huis en auto voorzien van piepkleine [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 656 weergaven
Ik denk niet dat een controler zou kunnen werken maar je zou het altijd kunnen proberen ???
Laatste reactie door rolts88, -
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 656 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
Re: FAR CRY 2 Foutmelding
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 655 weergaven
Misschien handig als je een plaatje van die speedtest post. Mijn pc kon Prince of Persia volgens die site niet eens aan. Terwijl het wel zo was...
-
- 0 reacties
- 655 weergaven
Mee eens, doe het gewoon via PM of MSN want jullie zijn toch klasgenoten.
Laatste reactie door Sander,