Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Oke, maar ik ga denk niet via rapidshare maar via box.net delen! Daar hoef je niet te wachten als je geen premium member bent! Hier de link met alle downloads: http://www.box.net/shared/otrvrhc7y9 Veel plezier! #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Vet idee DukeN! Ik sta er ook in. (op pagina 3 maarja..ik sta er in dus) Ik heb wel een aantal programma's zoals: AnyDVD, CloneDVD,Spyware Doctor,Registry Mechanic, en nog een paar maar hoe ik deze nou posten, je mag toch maar 400KB totaal als bijlagen meezenden? #JOEPIE#
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo , Ik heb een vraag wat moet je doen als je een psp game heb gedownload?? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Gr. Mitchell PS: je kan ook even mailen naar mitcgaag21@hotmail.com
Laatste reactie door Mitta, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
ik wil graag mijn garantie bij sony houden voor me ps2 kan dat bij swapmagic? en wat heb ik allemaal nodig als ik wil dat swap magic goed werkt ik hoef alleen gebrande/gekopieerde spellen te spelen. :) :buck: :buck: :buck: ???
Laatste reactie door downloadfreak, -
downloaden met ftp connection refused
door Gast twiztedbytheloop- 0 reacties
- 2.3k weergaven
hallo als ik met flashfxp via projectw.nl of .org probeer te downen krijg ik de volgende melding "connection refused" dit is bij elke url die ik invoer kan iemand mij helpen [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb Spiderman 3 gedownload ( wat is dat een goede film ! ) maar ik heb nu alleen maar geluid en geen beeld... Het is een Avi bestand, althans daar ga ik dan vanuit. Want er staat achter bestandstype: Videofragment, maar dat is niet echt een bestands naam toch? Afijn, ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt iedergeval Ik speel de film trouwens af met Wmp
Laatste reactie door DigiDjeff, -
Microsoft.
door Niels.- 11 reacties
- 3.3k weergaven
Heey , Ik heb laatst een stuk gelezen in de krant over de xbox 360 , daar stond eigelijk alleen maar negatieve dingen in zoals dat hij véél te snel warm word enzo , en dat de lens krassen maakt op de cd's. Nu heeft microsoft gezegt dat je je 360 naar hun kunt toe sturen ofzo , en zei dan een betere xbox 360 naar je toe sturen , die dus niet te snel warm word of krassen maakt op de cd , Nu weet ik zelf niet of dit allemaal zo is , want ik heb zelf geen 360 (A) , Maar miss heb 1 van jullie er wel 1 , en heb miss wel wat aan deze topic ! Grtz ,, Niels
Laatste reactie door Robin, -
alcohol120%
door downloadfreak- 2 reacties
- 2.3k weergaven
weet iemand of alcohol120% ook voor ps2 werkt?
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
kijk hier eens: <url>http://nl.wikipedia.org/wiki/Cue<url>
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
kijk hier eens: <url>http://nl.wikipedia.org/wiki/Cue<url>
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 4k weergaven
Heeft iemand misschien een serial voor Newsleecher v3.8 Final? Ik kan hem namelijk nergens vinden
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
Re: Mappen
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hmmm nou test ik een ander die doet het wel weer goed, maar de ander doet het nog steeds niet Iemand die me kan helpen?
Mappen
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Ik ben op dit moment met NewsLeecher een DVD aan het downloaden... Maar in de map waar de bestanden komen de staan blijft het tot nog toe leeg.. Moet ik wachten tot hij helemaal klaar is of gaat er gewoon wat mis...?
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo mensen, Mijn probleem met Azureus was, dat mijn download snelheid steeds verschilde van 30 kb/s tot 130kb/s , meestal zat ie tussen de 50 en 60 kb/s. Dus ik ben wezen prullen met poorten openzetten enzo. Ging allemaal hardstikke goed en op het eind stond er ook iets van succesful ofzo. nou ik dus kijken of Hot Fuzz al iets sneller binnnenkomt, maar nog steeds maar 60 tot 80 kb/s. en het gezichtje is groen. :-\ Kan iemand mij helpen want ik ben nog net slim genoeg om die poorten goed open te zetten, (denk ik) maar ik heb geen idee hoe ik de downloadsnelheid nou verder omhoog kan krijgen. mvg Stijn
Laatste reactie door Stienie, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
broetjes beeldscherm eizo flexscan l66 46 cm 18.1 inch class color lcd monitor andere dingen die erop staan supports 1280×1024 75 hz 2 d-sub inputs high stable brightness 180 cd/m² utilizes eizo orginal d³ d-cubed digital technology digital signal processing digital image control digtal flexscan kan mijn broetjes playstation 3 hierop worden aangesloten als het kan willen jullie dan zeggen welke spullen ik nodig heb. en hoe het moet want mijn broetje heeft geen goeie tv zon kleine rot ding ik heb nog 2 plaatjes van de aanluitingen van zijn pc http://img257.imageshack.us/img257/4292/aansluitng1pi4.jpg http://img111.imageshack.us/img111/2…
Laatste reactie door pd1wwp, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
DIT ZIJN DE MIJNE Intel Core2Quad QX6700 4x2,67 GHz 8M Box Windows Vistaâ„¢ Ultimate EVGA nForce 680i SLI DDR2 mainboard RevD 4 GB geheugen 1000 GB harddisk (2x500GB) 2x GeForce 8800Ultra in SLI opstelling (1,5 GB) Coolermaster 850W Real Power Pro voeding hij koste 3000 euro :-[ :-[ :
Laatste reactie door 1992rikie1992, -
- 3 reacties
- 3.1k weergaven
eeuy gasten ik heb ff vraagje ik heb een nieuwe pc dus wil ff vette games downloaden maar mirc wil niet helemaal meewerken ik maak gebruik van windows vista (32bit) in de bijlage laat ik de foutmelding zien :police: :cool2: plz kan iemand helpen zou het erg fijn vinden grtz, DutchFighter [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Nou, vannacht is het eindelijk zover. 3 weken van huis ! Ik wens iedereen nogmaals 'n fijne vakantie, hopelijk wordt het hier in NL ook wat mooier weer. Wel jammer dat ik er 4 augustus niet ben, want dan ben ik namelijk precies één jaar lid van duken :cool2: Ik denk dat ik vanuit daar wel een reisverslagje post Groetjes, Robin
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Slotje erop..
BELANGRIJK LEES DIT FF
door Gast dombo- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
LEES DIT FFFFFFFFFFFFFFF>>>>>>>>>>>>>>>>
- 1.4k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
LEES DIT FFIES!!!!!!!!!!!!!!!>>>>>>>>>>>>
- 1.3k weergaven
-
LEES DIT FF SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!
- 1.4k weergaven
-
LEES DIT FF!!
- 1.6k weergaven
-
LEES DIT FF !!!!!!!!!!
- 1.2k weergaven