Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 641 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
- 0 reacties
- 640 weergaven
Niemand(A)?
Laatste reactie door Patrickj, -
Problemen met tom clancy's endwar voor xbox360
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 640 weergaven
Ik heb het spel tom clancy's endwar 2 keer van verschillende torrents gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/4485656/Tom.Clancys.End.War.PAL.REGION.FREE.MULTI5.EN-ES-IT-FR-GE.XBOX36 & http://thepiratebay.org/torrent/4480084/Tom.Clancys.End.War.PAL.XBOX360-DNL Maar elke keer als ik ze probeer uit te pakken met 7zip blijft ie op 4% ofzo staan en na een tijdje zegt de pc dat de iso. gebroken is. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen? Bvd.
-
- 0 reacties
- 640 weergaven
Ok..... Sorry je hebt gelijk DukeN. Anywayz, ik hoop dat er wel iemand is die zin in een potje heeft
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37834.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Het zit er weer niet in vandaag :'(
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 640 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:13:31 am Die kennen jullie niet he??? ;D Zo wel laat het me svp even weten!
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
The Campaign Amerika, vrijheid en onafhankelijkheid, dat zijn wel de laatste dingen waar kandidaten Cam Brady en Marty Huggins zich mee bezighouden tijdens hun race voor een zetel in het Congres van North Carolina in deze ‘grootse, gewaagde, hilarische klucht’. Wanneer zittend Congreslid Brady verwikkelt raakt in een schandaal, besluiten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
[move] Wacht En blijft wachten En wacht nog steeds [/move]
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Waarom wil je meer betalen voor minder?
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37895.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Update fout?
door Robertoow- 0 reacties
- 639 weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een ernstig probleem en ik weet niet hoe ik het zelf moet oplossen dus mijn dank zal groot zijn Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop. Vista alles erop en eraan maar nu het probleem hij wil updaten via Windows update... Omdat dat nog nooit gebeurd was waren het wel 40 updates wat best lang duurde... Na een lange tijd updaten en updates configureren stond er helemaal op het einde De updates zijn niet goed volbracht... Toen startte ik mijn laptop weer op en toen was ineens alles groter, pictogrammen, muis, bureaublad paste er niet meer normaal op (dat is de 1e vraag hoe kan je dat weer veranderen)? daarna open ik internet explorer die het …
Laatste reactie door Robertoow, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Heb je wat aan de link gehad of?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31727.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
How to Tie a Tie Pro for Android Full v2.3 Android-P2P Hoe kan ik een Tie Pro voor Android v2.3 Volledige Android-P2P Tie Release Info Release Group: P2P Release Name: How.to.Tie.a.Tie.Pro.for . Android.Full.v2.3.Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: How.to.Tie.a. Tie.Pro.for.Android.Full.v2.3.Android-P2P Grootte: 10 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Hoe maak je [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig vragen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31540.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
The Walking Dead Episode 3-RELOADED The Walking Dead Episode 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.3-RELOADED Releasedatum: 30.08.2012 Retail Datum: 03-09-2012 Bestandsnaam: RLD-twdea3.iso Bron: DVD Grootte: 2,07 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 638 weergaven
Waarom wil je hem opladen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 638 weergaven
Torchlight II – RELOADED Torchlight II – RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Torchlight.II-RELOADED Releasedatum: 20 september 2012 Retail Datum: 20 september 2012 Bestandsnaam: Torchlight.II-RELOADED.rar Bron: Scene Grootte: 1,50 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 91 van 100 gebaseerd op 10 Critici Uitgegeven door: Runic Games Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 638 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29612.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: FAR CRY 2 Foutmelding
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 637 weergaven
Misschien handig als je een plaatje van die speedtest post. Mijn pc kon Prince of Persia volgens die site niet eens aan. Terwijl het wel zo was...
-
Re: 0xc0000005 error
door Tom- 0 reacties
- 637 weergaven
"Een" error?
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 637 weergaven
probleem is hij opent firefox niet eens, dan komt er te staan iets van een WORM ? Post samenvoeging: maart 28, 2011, 22:15:44 probleem is hij opent firefox niet eens, dan komt er te staan iets van een WORM ? ik heb Internet Explore gebrobeert en dat lukt wel
Laatste reactie door Fraggerzz,