Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 676 weergaven
Ik ook ;D
Laatste reactie door TVH, -
Re: Mede beheerder/developer gezocht Forums vBulletin versie 4.0.3
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 676 weergaven
Hier kan tijdelijk een slotje op. Als je wilt reageren stuur je maar een PM
-
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 676 weergaven
Hey hallo allmaal! Ik ben Yoji en ik heb al veel geleerd van Duken.nl, maar nu ben ik dan eindelijk ook lid. Mijn nickname verwijst naar mijn achternaam, die begint namelijk met een 'G'. Ik ga met mensen om die ipv hallo, Yo zeggen, gevolgd door een engelse G (ji), oftewel Yoji. Alle duken.nl'ers wil ik hierbij de groeten doen. Groet! Yoji O0
Laatste reactie door Yoji, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
Aliens Colonial Marines-FLT Aliens Colonial Marines-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Aliens_Colonial_Marines-FLT Releasedatum: 12.02.13 Retail Datum: 12.02.13 Bestandsnaam: Aliens_Colonial_Marines-FLT Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving In Aliens: Colonial Marines, spelers [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
It is not fantastic any more
door Gast 923julia- 0 reacties
- 675 weergaven
http://www.fdfvs is a professional online shop ,nowadays ,the productions in our shop is in promotion. Wholesale and retail shoes of nike ,jordon ,puma,adidas,all the series you can have,at low price .fashion high-heel shoes,UGG,Channel,PRADA,GUCCI and so on, you can find all the series of them. you can save 80% at least . There are also fashion handbags of LV,Coach,Prada,Gucci, Channel , offering biggset discount ,. To the point , free shipping. Welcome!
-
- 0 reacties
- 675 weergaven
Oke en later als windows 7 uitkomt dan ook de 64bit versie nemen?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 675 weergaven
hallo=http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Ik ben daardoor vele retails kwijt geraakt waaronder een G36CD M134 maar ik heb nog steeds een M134 retail 2x
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Graag ontopic blijven. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dan is iemand anders jou helaas voorgeweest.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
zo, heb het aangepast
Laatste reactie door Jeroen, -
GTA San Andreas
door Fraggerzz- 2 reacties
- 674 weergaven
hallo mensen, heb via piratehaven gta san andreas gedownload. ik heb gemount en geinstalleerd, als ik nu wil spelen dan staat er ''could not cound disk'' hoe moet ik nu verder? moet ik een crack op zetten en waar vind ik die en hoe installeer ik dat dan ? of is het iets anders ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Fraggerzz, -
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 674 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37811.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: [Centraal] Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast zembla- 0 reacties
- 673 weergaven
Hallo ik heb zonet de razor versie van the sims 3 gedownload maar telkens als ik wil spelen gebeurt er niets de ts3.exe draait in men processen maar er start niets op iemand die me hiermee kan helpen aub
-
RED ALERT 3
door Gast Johnie V- 0 reacties
- 673 weergaven
Beste, ik heb een probleem, en tijdje geleden heb ik red alert 3 gedownload, maar het lukte maar niet om het aan te praat te krijgen. ik heb het toen verwijderd, uit onoplettendheid gewoon in de prullebak gezet, niet uninstall gebruikt. Nu heb ik het spel gekocht en kan ik het gewoon niet installeren. als ik de probeer het de installatie te starten reageert het gewoon niet. tzou toch zonde zijn als ik het nu niet kan spelen. kan iemand mij helpen? MVG Johnie V
-
- 0 reacties
- 673 weergaven
Ik heb het zelfde lastige geval. Het zijn maar een paar spellen die moeilijk doen, met scrubben en patchen kom je niet ver. Hij zal zeggen dat er geen error code is terwijl er wel een error code is. Ik ben bezig om te kijken wat het probleem is als ik weet wat het is laat ik het je wel weten Maar geloof me maar, met scrubben kom je dus niet ver.
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Alsnog moet je in het Centraal topic blijven. Als mensen geen oplossing voor je hebben dan hebben ze geen oplossing.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar gebeurt er niks, geen scherm of niks. Als ik taakbeheer open en bij processen kijk, dan zie ik wel dat Football Manager 2009 bezig is met 90.000 kb. Nu is mijn vraag of iemand weet wat ik fout gedaan heb/ verkeerd doe!? alvast bedankt !! Post Merge: april 22, 2009, 11:20:23 pm mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar g…
Laatste reactie door viniedevries, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Ja, cancan? is dat waar? I k denk zelv van nie. Mar wat is er miz mee om eeeen beetje onduiudelijk te typuh?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Bedankt ik zal kijken of die het doet ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 672 weergaven
Vista stinks
-
nieuwwww
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 671 weergaven
hoi iedereen,hier hirahutch. hoop dat jullie me met wat tips enzo verder kunnen helpen. wie weet kan ik ook weer iemand helpen groetjesss