Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 758 weergaven
^ nee nog niet < het was vandaag niet normaal warm V als je op deze link drukt dan ben je de ge-Rick Rolled
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
no problem
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Deze release is nieuw van Haywire De mooie Mallory Kane wordt ingehuurd voor die klussen die overheden niet kunnen goedkeuren en waar staatshoofden liever niet van op de hoogte zijn. Na een missie om een gijzelaar in Barcelona te redden, wordt ze al snel naar Dublin door gestuurd. Als die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
torrentflux
door sandra17281- 0 reacties
- 758 weergaven
Hey mensen, Ik heb sinds gisteren een seedbox, maar krijg dat ding niet aan het wereken. Weet iemand hoe ik moet up- en downloaden met torrentflux? Heb na mijn menig gedaan wat in de handleiding staat, zeggen ok dat je een torrent ff de tijd moet geven om te gaan starten, maar heb m de hele nacht de tijd gegeven maar loopt nog niet, lijkt me niet te kloppen. Daarnaast moet ik een film ofzo via ftp uploaden, maar hoe krijg ik die film van mn pc op dat ftp? gewoon kopieren? maar dat zou volgens mijn pc meer dan een week duren, kan dat? Alvast heel erg bedankt mocht iemand me hiermee kunnen helpen. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31946.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 757 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 757 weergaven
Ok..... Sorry je hebt gelijk DukeN. Anywayz, ik hoop dat er wel iemand is die zin in een potje heeft
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem namelijk dat vistaglazz aangeeft als ik het programma probeer te openen : vistaglazz reageert nietmeer of vistaglazz werkt niet meer.. bij anderen doet die het wel is daar iets tegen te doen ? :-[ Groeten thomas
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29278.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Harry Potter (7) and the Deathly Hallows (P1/2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast bloodtwist- 0 reacties
- 757 weergaven
toch?
-
- 0 reacties
- 756 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37723.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Niemand(A)?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34363.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38835.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
heey allemaal, ik heb de laatste tijd wat films gedownload en deze daarna op een dvd gezet. daarna deed ik de dvd in de xbox 360 en alles leek goed tot hij er op een bepaald moment mee stopte. ik kreeg een dingetje waarin stond: attempting to read media. ik de dvd schoonmaken en opnieuw proberen maar het zelfde gebeurde weer. daarom pakte ik een andere film en toen gebeurde precies hetzelfde. het gekke is dat als je het weer opnieuw probeert hij op een ander punt stopt. het is dus niet telkens hetzelfde punt. weet iemand hoe dit komt en wat je eraan kan doen? alvast bedankt! :peace:
Laatste reactie door dewitje, -
Re: computer
door philippeee- 0 reacties
- 756 weergaven
ik heb die lg echt een toppertje O0 super mooi hd beeld
Laatste reactie door philippeee, -
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 756 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
WEG!
door Gast deto2000- 2 reacties
- 755 weergaven
anddddddd its gone!
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hyde Park on Hudson Franklin D. Roosevelt is president van de Verenigde Staten. Hij krijgt een steeds betere band met zijn verre nicht Margaret Suckley, die uiteindelijk zijn minnares wordt. Als de de koning en koningin van Groot-Brittannië op staatsbezoek komen stijgt de [...] Het volledige artikel bekijken
spam
door Gast Jianes3- 0 reacties
- 755 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 755 weergaven
Als je avi bestand naar dvd bestand gekopierd dan kan je hem gewoon afspelen,dit doe ik ook op mijn eigen xbox en playstastion : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
VERPLAATST: winrar
door Tom- 0 reacties
- 754 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29888.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
nee, jij bent een noobie?? :s
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
zoek het via www.torrentz.com
Laatste reactie door rubsub,