Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 652 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier ook nog een Xbox 1 staan, origineel. (Ja ja, ik ben een consolefreak :-[) Daar heb ik ook nog wat back-ups van. Welke chip is het makkelijkst te installeren en werkt met de 1.6 versie?? En dan kan ik ze toch op een DVD-R branden?? Alvast bedankt mensen!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 652 weergaven
Okay~!
Laatste reactie door iKaos, -
VERPLAATST: muis
door Tom- 0 reacties
- 652 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29212.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
De download is nieuw van Somewhere Tonight Twee eenzame New Yorkers proberen contact met elkaar te leggen via een sekslijn. De fietskoerier Wooly (“John Turturro”) wil graag een spannend gesprek terwijl Patti (“Katherine Borowitz”) alleen maar contact met de buitenwereld wil. Regie: Michael Di Jiacomo Met: John Turturro, Katherine Borowitz, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: 0xc0000005 error
door Tom- 0 reacties
- 651 weergaven
"Een" error?
Laatste reactie door Tom, -
Problemen met tom clancy's endwar voor xbox360
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 651 weergaven
Ik heb het spel tom clancy's endwar 2 keer van verschillende torrents gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/4485656/Tom.Clancys.End.War.PAL.REGION.FREE.MULTI5.EN-ES-IT-FR-GE.XBOX36 & http://thepiratebay.org/torrent/4480084/Tom.Clancys.End.War.PAL.XBOX360-DNL Maar elke keer als ik ze probeer uit te pakken met 7zip blijft ie op 4% ofzo staan en na een tijdje zegt de pc dat de iso. gebroken is. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen? Bvd.
-
ik brand het via nero en image via imgburn succes!
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 651 weergaven
Waarom wil je hem opladen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Update fout?
door Robertoow- 0 reacties
- 651 weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een ernstig probleem en ik weet niet hoe ik het zelf moet oplossen dus mijn dank zal groot zijn Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop. Vista alles erop en eraan maar nu het probleem hij wil updaten via Windows update... Omdat dat nog nooit gebeurd was waren het wel 40 updates wat best lang duurde... Na een lange tijd updaten en updates configureren stond er helemaal op het einde De updates zijn niet goed volbracht... Toen startte ik mijn laptop weer op en toen was ineens alles groter, pictogrammen, muis, bureaublad paste er niet meer normaal op (dat is de 1e vraag hoe kan je dat weer veranderen)? daarna open ik internet explorer die het …
Laatste reactie door Robertoow, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31727.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: zet hier je filmpje neer en WIN!!!!
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 650 weergaven
Dit is het filmpje van mijn neefje. Hij wou iets met psps een grap maken. Dit is het filmpje:
-
- 0 reacties
- 650 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37834.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Geen sterke binnenkomers in Nederlandse Box Office Net als vorige week staan ook nu American Reunion en Titanic 3D bovenaan. American Reunion doet het deze week minder goed dan de vorige, maar de 668.368 euro die de film opbracht is nog altijd genoeg voor de eerste plek. Lieuwe van Albada [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 650 weergaven
De download is nieuw van The Words Rory Jansen wil graag schrijver worden maar het lukt hem niet. Dan vindt hij toevallig een geweldig manuscript en hij wordt al snel een literaire sensatie. Hij besluit zijn geheim aan niemand te vertellen. Rory´s situatie is echter het verhaal van het boek [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 650 weergaven
. Detachment Inval leraar Henry Barthes probeert de studenten die hij lesgeeft iets bij te brengen in de korte tijd die hij met ze heeft. Zo ook op de probleemschool in een buitenwijk van New York, waar hij een tijdelijke positie aangeboden heeft gekregen. Hoewel hij zijn collega’s en scholieren [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 650 weergaven
Ik ben op zoek naar speakers voor mijn pc (niet te duur). Ik heb er 2 gevonden op bol.com namelijk deze: Trust, Soundforce 5.1 luidsprekerset €39,99 De Soundforce 5.1 luidsprekerset van Trust zijn ideaal voor desktops en kunnen ook worden aangesloten op je TV. Met een totale vermogen van 40 Watt levert de Soundforce 5.1 prachtig geluid voor zowel games, muziek en films. Verder is de Soundforce eenvoudig in gebruik en heeft een gestroomlijnde design subwoofer met basreflexpoort voor een optimaal en rijk geluid met een krachtige bas. Sweex 5.1 Speaker Set 150 Watt Magnetisch Afgeschermd Koptelefoon Aansluiting Houten Subwoofer Lengte snoer: 1.4 m Gemiddeld…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Heb je wat aan de link gehad of?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
ik heb een dvd van een concert,en ik zou die willen verzenden.het probleem is wel dat het 4,10gb is.kan er mij iemand helpen hoe ik dit moet inpakken met winrar.thanks
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Hallo, Ik wil graag een forum op mn site hebben in html of javascript. Heeft iemand zo'n code voor mij? Zet m dan ff hieronder! O0 Groetjes Ivo b.
Laatste reactie door Ivo b., -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Waarom wil je meer betalen voor minder?
Laatste reactie door TereZz, -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 649 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 649 weergaven
Live: check mn profiel Steam: pctje xfire: pctje hyves: als je wilt hebben ga je maar lekker vragen hou ik lekker prive <3 ach skit. pietertjeeee.hyves.nl niet allemaal tegelijk adden. ;D
Laatste reactie door Pctje, -
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 649 weergaven
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW Releasedatum: 11.09.2012 Retail Datum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW.iso Bron: DVD Grootte: 17 GB Genre : Actie Bescherming: N / A Uitgever: Warner Bros Interactive Ontwikkelaar: Rocksteady [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 649 weergaven
Dit is een nieuwe release van Kingdom of the Oceans 01 Dit is het verhaal van de blauwe vinvis, de witte haai en scholen zeilvissen en geelvintonijnen. Het is het verhaal van de eenzame jagers die voortdurend op zoek zijn naar een spoor van hun prooi, een aanwijzing dat hun [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,