Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
yoee !! heb Windows Vista gedownload ... dit is perfect verlopen, maar ik bekom een map met allemaal losse bestanden in... hoe kan ik al deze bestanden samenvoegen zodat ik vista kan installeren? ! HELP!
Laatste reactie door krullievdb, -
demonoid inviting code
door Gast keffie91- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik zou heel graag een inviting code willen hebben oom mezelf bij demonoid te registreren. De code kan gestuurd worden naar dennis.koole@gmail.com Alvast bedankt keffie91
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Pc kopen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 565 weergaven
Ik heb zelf ook wat samengesteld, kan dit i.v.m. de grootte van de kast(18 x 46.4 x 40,, of moet ik een grotere kast hebben, en moet er geen geluidskaart bij, of zit die er automatisch bij? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B194642%5D=1&product%5B91501%5D=1&product%5B81313%5D=1&product%5B213565%5D=2&product%5B65220%5D=1&product%5B118928%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B53588%5D=1&product%5B7517%5D=1
-
- 0 reacties
- 776 weergaven
umm.. je hebt tog wel een resolutie van 1280x1024 ?? anders moet ik effe een andere voor je zoeken oja en kun je je resolutie effe zeggen in je volgende bericht ?? #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 817 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Binnenkort verwacht: Tutorial - Zelf iPhone ringtones maken
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 394 weergaven
Heb hem gedownload, ben benieuwd.
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Filename: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Size: 11 MB Type: Utility Release Description This new version LP Sense UI, now on Google play. This is the fastest and the best clone of the HTC Sense Launcher! [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Watch Een groep vrienden vormt een burgerwacht in hun woonwijk om meer tijd met elkaar door te brengen en even aan het familieleven te kunnen ontsnappen. Echter, wanneer de groep een complot ontdekt dat de hele wereld bedreigt, zullen ze tot actie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.2k weergaven
Unieke download van Aanmodderfakker Thijs (“Gijs Naber”) is een lamzak en een eeuwige student (32). Hij brengt zijn leven op een relaxte wijze door met bier, vrouwen en als werknemer in sfeerloze mediagigant. Zijn familie heeft niet veel weet van zijn leven. Als hij zoals gebruikelijk een wasje gaat draaien [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Programma voor Mac?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hier heb je er 1: http://mute-net.sourceforge.net/ Of ff googlen naar file sharing for mac of peer to peer mac vindt je vast genoeg programaatjes
-
Aw:NBA Live 06 DOET NIET!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hazara schreef: Hahah je kan zo\'n marionette pop van die cd maken dan zal hij vast wel gaan lopen denk ik Nee sorry hoor! Maar heb je de nieuwe directx drivers? Nieuwste videokaart drivers? al geinstalleerd op je pc.....dat zou het misschien nog wel is kunnen zijn
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
en dan heb ik nog een vraagje, als ik dan spellen download en op mijn hardeschijf wil zetten, hoeveel spellen kunnen er dan op een schijf van 20 gb?
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Sorry ik had mij vergist in groote er staat dit: 595 MB Groote op schijf 595 MB Maar ik heb nog nooit spellen gezien van 595mb :S
Laatste reactie door Cyriel, -
test
door svenholtman- 0 reacties
- 553 weergaven
test
Laatste reactie door svenholtman, -
SPAM!
door Gast jkl000- 0 reacties
- 372 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Süskind – gratis special In deze Gratis Special vertellen verwanten en kennissen van Walter Süskind over zijn persoon en leven. Hier en daar wordt er wat footage uit de film gebruikt om het verhaal te versteken. Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is nieuw van Deal Deal gaat over Sara (“Roberta Petzoldt”) en Midas (“Teun Kuilboer”) die in een dronken bui afgesproken hebben om voor 2.000 euro seks met elkaar te hebben. Deze ‘deal’ leidt tot een ongemakkelijke situatie waar beide personen moeilijk raad mee weten. Regie: Eddy Terstall Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Deze release is nieuw van The Manchurian Candidate (1962) Nadat Raymond (Harvey) als held terugkeert uit de Koreaanse Oorlog kunnen de andere leden van zijn peloton zich eigenlijk niet herinneren wat hij nou gedaan heeft voor zijn onderscheiding. Twee van de soldaten krijgen terugkerende nachtmerries en één van hen besluit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Side Effects Een ambitieuze psychiater (“Jude Law”) weet niet wat hij met zijn patiente Emily (“Rooney Mara”) aan moet. Ze is zwaar depressief. Dan geeft hij haar het nieuwe medicijn Ablixa. Ze knapt zienderogen op. Maar dan wordt Emily’s man vermoord. Emily staat met een mes in haar handen zonder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
Deze release is nieuw van Inuk Op Groenland woont de 16-jarige Inuk samen met zijn drankverslaafde moeder en heldhaftige stiefvader. Inuk, de stadsjongen, wordt naar een kindertehuis gestuurd op een klein eiland midden op de Noordelijke IJszee. Daar ontmoet hij Ikuma, de beste jager van het Noorden. Op advies van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van Het Land van Aankomst Deze documentaire laat zien hoe zes Europese steden veranderen door immigratie, aan de hand van nieuwsuitzendingen, documentaires en speelfilms uit Marseille (Frankrijk), Stuttgart (Duitsland), Malmø (Zweden), Birmingham (Groot-Brittanië), Antwerpen en Rotterdam. Regie: René Roelofs, Paul Scheffer Download / Torrent / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – FC Groningen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Door de overwinning van ADO Den Haag vrijdag op Go Ahead Eagles sprongen zij omhoog op de ranglijst waardoor FC Utrecht nu onder de nacompetitiestreep staat. Dat is veel te laag voor een grote club als FC Utrecht en dus zal er snel wat moeten veranderen, anders spelen zij straks nog nacompetitiewedstrijden aan het einde van het seizoen en daar zitten ze in Utrecht niet op te wachten. Er zal dus weer gewonnen moeten worden en te beginnen met de thuiswedstrijd tegen de nummer negen van …
Laatste reactie door EredivisieSteams,