Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
Hey, Ik kwam iets leuks tegen. Op http://www.glop.org/gamercard/ kan je je eigen gamercard van Xboxlive bijvoorbeeld op je desktop zetten, of in je signature zoals ik. Ben benieuwd, Groetjes, Robin O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
{slimbox}image_url{/slimbox} If you want the image to be part of an 'album', you can use the syntax {slimbox album="albumname"}image_url{/slimbox}. To provide text descriptions, please use the syntax {slimbox title="your description"}image_url{/slimbox} . you can also use both album and title in the same tag.
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
ik bedoel ook welke het best is.
Laatste reactie door wander.e, -
- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Weet iemand toevallig hoe dat werkt en waar je die kan downloaden.
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Je moet de Embed code in HTML van je site zetten Is kijken of het bij mij lukt <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=W-d4yjWhG7s" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Laatste reactie door Lennart, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Je moet de Embed code in HTML van je site zetten Is kijken of het bij mij lukt <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
- 5 reacties
- 3.3k weergaven
Hey allemaal, Zoals jullie al in de titel lazen: Mijn downloads met Bittorrent gaan ontzettend traag! Ze halen nog niet eens 5 k/b! Weten jullie hier een oplossing voor? Groetjes: :cool2:#JOEPIE# :cool2:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: invite topic
door xiphoid- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb de volledige postforwarding uitgevoerd en mijn downloads gaan nu allemaal met gemak 65 Kb/s! Jullie zijn allemaal enorm bedankt, want het had niet lang meer geduurd vooraleer ik mijn pc door mijn raam had gezwierd. Merci iedereen! Brecht.
Laatste reactie door xiphoid, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19559.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
wat voor bestand is het???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
demonoid inviting code
door Gast keffie91- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik zou heel graag een inviting code willen hebben oom mezelf bij demonoid te registreren. De code kan gestuurd worden naar dennis.koole@gmail.com Alvast bedankt keffie91
-
- 7 reacties
- 7.5k weergaven
hey, :cool2: zoals de titel als zegt zoek ik: shrek 3 met nederlandse ondertiteling. graag als torrent met veel Seeders. kennen jullie er 1? groetjes: ;D#JOEPIE# ;D
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
zoals je misschien al kon zien aan de titel, ben ik hier niet opzoek naar een film, maar naar trailers van films. ik ben dus op zoek naar een site waar ik trailers van films kan downloaden ik kan er zelf niet veel vinden .. meeste kan k alleen maar bekijken .. maar ik wil ze dus ook opslaan en later nog een keer bekijken .. weet iemand een goede site hiervoor? alvast bedankt, Julien
Laatste reactie door Julien, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik heb een avi film gedownload en die wilde ik gaan ondertitelen met vurtualdub. Maar vurtualdub zegt:Couldn't locate decompressor for format XVID. Hoe kan ik zorgen dat ik er toch ondertiteling bij kan voegen? Groetjes Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
eurotrip nl subs
door teun2- 3 reacties
- 2.4k weergaven
weet iemand misschien waar ik eurotrip met de nederlandse ondertiteling er al 'ingebakken' is kan vinden? want zelf kan ik hem nergens vinden... alvast bedankt Teun
Laatste reactie door smartass, -
- 6 reacties
- 5.7k weergaven
hallo ik wist niet precies waar ik het neer moest zetten dus doe ik het maar hier dus mijn vraag is: waar kan ik goedkoop en makkelijk veel dvd'tjes kopen? met of zonder hoesje maakt niet echt uit... alvast bedankt Teun
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hey allemaal, Heb eens een vraagje, speelt er hier mischien ook iemand collin mcrae Dirt op de pc?? En zo ja, weet jij mischien waar die verrekte help knop zit, dat is die knop waar je dan info krijgt van je team maat over de instellingen enz. Ik kan het zelf nergens vinden, b.v.d. M.v.g. BoBo
Laatste reactie door Rick1324117102, -
mIRC probleem
door stevendlv- 1 reactie
- 4k weergaven
Als ik op packetnews op het hekje met daarachter het cijfer klik vraagt IE (ff schoot niet op) of ik het wil toestaan dat hij toegang krrijgt tot mijn klembord. Dan opent hij een nieuw tabblad en zegt hij: Dus hij start mIRC niet iemand die mij kan helpen?
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 9 reacties
- 3.2k weergaven
halo mensen ik heb een beetje een raar probleem ik heb een omgebouwde xbox (evolution) hier staat muziek op de harde schijf maar deze krijg ik niet verwijderd! Ik verwijder hem dan maar als ik daarna terug ga naar de plek waar hij stond dan staat hij er weer hoe kan dit? En als ik er via een cd muziek op wil zetten zecht hij dat en niet genoeg ruimte is terwijl die er meer als genoeg is. (hij zecht dit ook als ik er bijv. maar een liedje tegelijkertijd op wil zetten.) :-[ :-[
Laatste reactie door xbox fanaat, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Eey kent iemand een download site of een site waarbij je de Authentication Key kan zien van WOW. Want zonder die Authentication Key kan je geen egte wow account mken weet je :-\
Laatste reactie door Ridin, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, ik heb bit tornado gedownload en hij werkt. Nu blijft mijn rondje geel, Nu heb ik gelezen dat je de poorten dan moet open zetten. Dit heb ik geprobeerd met port forwarding. Ik heb alles in gesteld, maar als ik hem dan wil updaten zegt hij dat ik moet inloggen met een registratie code die heb ik niet. Wat nu? Alvast bedankt Groeten Coen
Laatste reactie door Coen1324117117, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Mijn probleem: Ik speel het spel code of honor the french foreign legion. Maar ik kom vast in mission 5. Daar moet je een basis verdedigen en de aanval van de rebellen afslaan. Maar ik zie geen rebellen meer, wat moet ik doen? Speelt nog iemand deze game? En kan die mij eventueel helpen, dank je wel. René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 3 reacties
- 3.1k weergaven
ik heb The Messenger gedownload met nederlandse ondertiteling die er al in zit. (het is een .avi bestand) maar hoe en naar welk formaat moet ik de film omzetten? ik heb het al een keer geprobeerd maar toen krege ik het geluid niet mee. dus weet iemand hoe ik dit kan doen. alvast bedankt Teun
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Is Serials.ws wel veilig? :cool2:
hallo
door Gast boris- 0 reacties
- 2k weergaven
Vandaag eerste keer ingelogd.