Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 730 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb counterstrike source gedownload ik moet alleen nog een register code hebben, heeft iemand die voor me of zou iemand mij een link kunnen sturen? alvast bedankt:D groeten luuk
Laatste reactie door luuk br, -
regristratie code fifa 09
door Gast josannyschoen- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hoi ik heb fifa 09 geinstaleerd maar op internet kan ik nergens een regristratie code vinden en ook niet op deze site. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. grtzz
-
- 0 reacties
- 594 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb net Resident evil 4 gedownload en alles ging goed. Ik hadt het zelfs even kunnen spelen, maar toen ik even stopte om een patch te installeren en weer wou opstraten volgde de volgende fout: Een vereist beveiligingsonderdeel kan niet worden geactiveerd. Dit programma kan niet worden uitgevoerd. (5023). Zie http://www.securom.com/message.asp?m=module&c=5023&l=nl voor meer details. Heb geen idee wat ik moet doen, dus hoop dat iemand mij hier kan helpen. Alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
resistance 2
door .Wouter.- 0 reacties
- 998 weergaven
kan ik ook de gewoone singe player (story mode) splite screen spelen ??
Laatste reactie door .Wouter., -
resistance 2
door .Wouter.- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb een paar vragen over over resistance. 1.hoeveel man online? 2.kan je offline met zijn 2en (of meer) singeplayer doen?(split screen) 3.hoeveel man co-op online? bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping
door Gast milagross- 0 reacties
- 289 weergaven
Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping : Purchase cheap retin-A Click Here To Enter Click Here To Enter Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The regardless matrix may be baksheesh in such disorders as borderline temperament. Shipping Free With Prescription Without Delivery Day Next With Retin-A: The unfamiliar sickness Retin-A With Next Day Delivery Without Prescription With Free Shipping - is call…
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Rhino Season De dichter Sahel en zijn vrouw Mina worden opgesloten in de gevangenis. Na 10 jaar wordt Mina vrijgelaten met het bericht dat haar man dood is. Ze vertrekt met haar kinderen naar Istanbul. Sahel wordt echter nog 20 jaar gevangen gehouden. Als [...] Het volledige artikel bekijken
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 504 weergaven
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze v1.07 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Release Date: 24-04-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Bron: WEB Maat: 17,7 MB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Ridge Racer Unbounded-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded-SKIDROW Release Date: 30-03-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded-SKIDROW Bron: DVD Maat: 1,5 GB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge Racer-serie geheel nieuwe richting [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 768 weergaven
Rise of the Guardians – Gratis special Bekijk nu deze gratis special van Rise of the Guardians. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs. De film is in de originele versie te huur onder de titel Rise of the Guardians en in het Nederlands onder De Vijf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 858 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rise of the Guardians De boosaardige geest Pitch bedreigt de aarde en de Kerstman, de Paashaas, de Tandenfee en het Zandmannetje moeten hem stoppen. Ze roepen de hulp in van Jack, een jongen die tot dan toe geen zorgen heeft gekend. Regie: Peter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 592 weergaven
Dit is een nieuwe release van Robert Mitchum est mort Franky Pastor is een B-acteur die maar niet echt wil doorbreken. Zijn manager doet een laatste poging om hem beroemd te maken door hem naar een obscuur filmfestival te sturen op de poolcirkel. Wat volgt is een krankzinnige roadtrip door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Deze release is nieuw van Robert Pattinson in de sequel op The Hunger Games? Voor het verschijnen van The Hunger Games werd de film door velen gezien als “de volgende Twilight filmreeks”. Hoofdrolspeler Robert Pattinson uit die reeks lijkt nu een beoogd kandidaat om een rol te gaan spelen in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
Robert Pattinson vangt Saddam Hoessein Acteur Robert Pattinson gaat een belangrijke rol spelen in de nieuwe film Mission: Blacklist, over de jacht op de voormalige Iraakse dictator Saddam Hoessein. De film wordt geregisseerd door de niet heel bekende Jean-Stéphane Sauvaire. Pattinson kruipt in de huid van Eric Maddox, auteur van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 498 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Rollercoaster Tycoon 3 gedownload. Maar als ik hem wil spelen krijg ik een runtime error. In het begin niet want dan was er nog geen crack en dan was dat van plaats de juiste cd...... Dit is de melding die ik krijg : http://img158.imageshack.us/my.php?image=errorro9.jpg Ik heb al veel cracks geprobeerd maar ik krijg altijd dezelfde error. Hopelijk kunnen jullie me helpen !!!! Alvast heel erg bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
Rome Total war gold
door Gast kibuts- 0 reacties
- 429 weergaven
Hallo, ik heb gister Rome total war gedownload en toen ik hem wou installeren kon die op de helft niks meer lezen. ik ben hem nu opnieuw aan het downloaden maar vraag me af of het een bekend probleem is en of het misschien opgelost kan worden mocht ik het weer krijgen. mvg kibuts
-
- 0 reacties
- 721 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Romeos De 20-jarige Lukas verhuist naar Berlijn om met zijn beste vriendin Ine het uitgaansleven te ontdekken. Alleen Ine weet dat Lukas transgender is en bezig is met een transformatie van vrouw naar man. Dan ontmoet hij de macho Fabio, een homoseksueel die nog niet uit de kast is. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Ronal the Barbarian Ronal is een jonge barbaar met een lage eigendunk, een eigenschap waar de overige stoere barbaren in zijn dorp geen last van hebben. Ronal is een slapjanus. Maar, alsof het lot ermee speelt, rust de verantwoordelijkheid van het voortbestaan van zijn stam op zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 837 weergaven
. Rosewood Lane Dr. Sonny Blake is een psychiater die radio talkshows doet. Wanneer haar alcoholistische vader sterft, besluit ze weer in het huis waar ze is opgegroeid te gaan wonen. Ze doet echter de ontdekking dat haar buren doodsbang zijn voor de lokale krantenjongen. Sonny denkt dat de buren [...] Het volledige artikel bekijken
routerplanner garmin nuvi
door Gast digi- 0 reacties
- 288 weergaven
Hallo, ik heb een garmin nuvi 500. Bij aanschaf kun je 1 x gratis de routeplanner updaten, maar daarna moet je betalen waar kun je de nederlands talige software downloaden? crack oid? of welke andere mogelijkheden zijn er anders? alvast dank digi
-
- 0 reacties
- 528 weergaven
Hierbij bied ik mijn Nintendo DS aan met vele extra's. De DS is roze en ziet er nog uit als nieuw. Er zitten 3 extra stylus pennen bij 2x wit en 1x roze. En natuurlijk de bijbehorende styluspen die ook roze is. Een extra stylus pen voor om je vinger om bewegingen etc beter onder controle te kunnen houden. Een beschermlaagje voor op het beeldschermpje. Een meeneem tasje met de kleur roze met paarse sterretjes waar je je DS in kan doen en de spelletjes. Een poets doekje & niet te vergeten ook de oplader. Verder heb ik er nog 6 spellen bij zitten: Mario Party DS My Sims Nintendogs Labrador Need for speed Carbon Own the city Pokemon Pearl Tomb Ra…
Laatste reactie door Huismus,