Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 731 weergaven
ik heb vista gedownload mar bij mij lukt het nit!
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 731 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38673.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 731 weergaven
Luke Evans moet de villain in Fast & Furious 6 worden De inkt is nog nat van het bericht dat Rihanna is gevraagd om de villain te gaan spelen in Fast & Furious 6, maar dit wordt nu alweer tegengesproken. De rol is namelijk niet bestemd voor de zangeres, die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Themes ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.7 + Thema’s ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Release Date: 23-05-2012 Bestandsnaam:.. WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.7 + Themes.ANDROID-P2P Maat: 3,6 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 730 weergaven
Interview met Andrew Haigh Met zijn tweede speelfilm Weekend levert de Britse filmmaker Andrew Haigh een intens romantisch drama af waarin badmeester Russell in een club in Nottingham kunstenaar Glen tegen het lijf loopt. Hun onenightstand loopt uit op een weekend vol intense, diepzinnige en oppervlakkige gesprekken. De opbloeiende romance [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 730 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38982.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Trailer Fantastic Fear of Everything Hieronder vind je een eerste trailer van A Fantastic Fear of Everything. De nieuwe film met Simon Pegg in de hoofdrol is geregisseerd door Chris Hopewell en Crispian Mills. Het is voor hen de debuutfilm. De film gaat over een auteur van jeugdboeken (Simon Pegg) [...] Het volledige artikel bekijken
Re: iPod Oortjes
door Gast silvan14- 0 reacties
- 729 weergaven
ik zal gewoon niewe oortjes betslen op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/gigasell/
-
- 0 reacties
- 729 weergaven
Mee eens, doe het gewoon via PM of MSN want jullie zijn toch klasgenoten.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
The Walking Dead Episode 3-RELOADED The Walking Dead Episode 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.3-RELOADED Releasedatum: 30.08.2012 Retail Datum: 03-09-2012 Bestandsnaam: RLD-twdea3.iso Bron: DVD Grootte: 2,07 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 728 weergaven
ok dankjewel O0 die vernieuwing waar vraag je dat :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 2 reacties
- 728 weergaven
kan ik alle windows op mijn externe harde schijf zetten en vervolgens van deze schijf booten?? ik download ze wel. als dit kan hoe moet dit dan??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37679.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Black Mirror 3 Final Fear v.1.21
door Gast khrachara- 1 reactie
- 728 weergaven
Black Mirror 3: Final Angst v.1.21 (2011/MULTI2/RePack durch SxSxL) PC | ENG / RUS | Hersteller: Cranberry Productions | Publication Type: RePack durch SxSxL | 2011 | 1,8 GB Genre: Adventure Black Mirror 3 - Genre Horror Quest von Cranberry Productions. Der Spieler wird das bekannte Schloss Black Mirror in einer ruhigen Gegend, Willow Creek zu besuchen. Der dritte Teil der Handlung ist eng mit der ursprünglichen Zusammenhang. Die Handlung beginnt mit dem Moment auf, was endete Black Mirror 2. Der Spieler kann zwei Charaktere gleichzeitig steuern und besuchen Sie die Reihenfolge von 62 verschiedenen Standorten. Black Mirror 3 komfortabel - Mein erster Eindruck v…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32752.msg164559#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32641.msg163439/boardseen,boardseen#new
- 0 reacties
- 727 weergaven
De download is nieuw van The Words Rory Jansen wil graag schrijver worden maar het lukt hem niet. Dan vindt hij toevallig een geweldig manuscript en hij wordt al snel een literaire sensatie. Hij besluit zijn geheim aan niemand te vertellen. Rory´s situatie is echter het verhaal van het boek [...] Het volledige artikel bekijken
brrip of dvdrip
door slam_duck- 0 reacties
- 727 weergaven
Mijn vraag ging over wanneer het een brrip is en wanneer een dvdrip? Als een film met als bron bestand (de bron naam) van de film Brrip is bv: Fire of Conscience (2010) BRrip (xvid) NLsub Dit is duidelijk aan het bronbestand te zien een brrip. Kijk je nu naar de media info over de film bekom je uit dat het 640*272 pixels heeft. Die 272 moet toch minimum 720 zijn voor een volledige Brrip? Is dit dan nog steeds een brrip? Zit er nog steeds een verschil tussen deze Brrip of een dvdrip van de film? en waar ligt dat verschil dan? Alvast bedankt! Duck
Laatste reactie door slam_duck, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Deze release is nieuw van Inuk Op Groenland woont de 16-jarige Inuk samen met zijn drankverslaafde moeder en heldhaftige stiefvader. Inuk, de stadsjongen, wordt naar een kindertehuis gestuurd op een klein eiland midden op de Noordelijke IJszee. Daar ontmoet hij Ikuma, de beste jager van het Noorden. Op advies van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 727 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
- 0 reacties
- 727 weergaven
Facebook pagina vernieuwd Vanaf vandaag is de NDSS Facebook pagina vernieuwd, we zijn niet alleen overgegaan op de nieuwe timeline maar al het NDSS nieuws zal nu ook automatisch op de Facebook pagina verschijnen. Ook hebben we een nieuwe simpele URL (facebook.com/NDSSnl) en zijn o.a. de cover aangepast met het [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 726 weergaven
mooi film, thanks
-
- 0 reacties
- 726 weergaven
Hallo kan iemand mij met een vraagje helpen? Het komt erop neer dat ik via U torrent een torrent heb gedownload voor 3dcarp fishing. Dat liep gewoon goed. maar dan moet je hem mounte via deamontools ik had eerst een disk gemaakt en daarna gemount maar dan gebeurd er niks Wat doe ik fout mijn virus scanner zegt iets over de exe setup. Alvast bedankt! Gr rens
Laatste reactie door rensss,