Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
It is not fantastic any more
door Gast 923julia- 0 reacties
- 604 weergaven
http://www.fdfvs is a professional online shop ,nowadays ,the productions in our shop is in promotion. Wholesale and retail shoes of nike ,jordon ,puma,adidas,all the series you can have,at low price .fashion high-heel shoes,UGG,Channel,PRADA,GUCCI and so on, you can find all the series of them. you can save 80% at least . There are also fashion handbags of LV,Coach,Prada,Gucci, Channel , offering biggset discount ,. To the point , free shipping. Welcome!
-
- 0 reacties
- 603 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
Ryan Gosling en Emma Stone mogelijk weer samen Verleden jaar hadden regisseurs Glenn Ficarra en John Requa met de romkom Crazy, Stupid, Love. een grote hit. De samenwerking met de prima cast blijkt zo goed te zijn bevallen dat de mannen wederom een film willen maken met Ryan Gosling en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
volgensmij wel moet je hem dacht ik wel eerst kraken was iig wel zo bij de eerste iphone
Laatste reactie door mrchrisftw, -
ondertiteling
door leuk50- 0 reacties
- 602 weergaven
hoe zet ik een ondertiteling in een film? alvast bedankt
Laatste reactie door leuk50, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier ook nog een Xbox 1 staan, origineel. (Ja ja, ik ben een consolefreak :-[) Daar heb ik ook nog wat back-ups van. Welke chip is het makkelijkst te installeren en werkt met de 1.6 versie?? En dan kan ik ze toch op een DVD-R branden?? Alvast bedankt mensen!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Officiële synopsis Django Unchained uitgebracht Hieronder de volledige synopsis van Django Unchained, de nieuwste film van regisseur Quentin Tarantino. Tot nu toe was er een korte schets van het plot, maar nu heeft The Weinstein Company een volledige synopsis vrijgegeven. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor onder andere Jamie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 602 weergaven
Bedankt ik zal kijken of die het doet ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Dat is nog lang,verheug me er wel op.
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 602 weergaven
Weet iemand toevallig waar ik Nederlandse Windows Seven 64 bit.iso?? peace.,!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 602 weergaven
hallo heb nu fifamanager klaar dus kan ik spelen maar kan ik 3d beeld niet vinden staan drie op teks.vidoe.en insta mmar geen 3d waar staat die dan bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Deze release is nieuw van Inuk Op Groenland woont de 16-jarige Inuk samen met zijn drankverslaafde moeder en heldhaftige stiefvader. Inuk, de stadsjongen, wordt naar een kindertehuis gestuurd op een klein eiland midden op de Noordelijke IJszee. Daar ontmoet hij Ikuma, de beste jager van het Noorden. Op advies van [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 602 weergaven
wedigital is een frans bedrijf onder Samsung daarom vind je niets terug in het engels. Toy story 3, is dit ook een .mkv bestand?
Laatste reactie door los-cuentos, -
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 601 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 601 weergaven
als je op mijn link had geklikt weet je dat onze bron hetzelfde is
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Dat is een Microsoft Office Excel spreadsheet. Ik denk dat je het kan openen met Microsoft Office Excel 2003 of/en 2007
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Ik heb het zelfde lastige geval. Het zijn maar een paar spellen die moeilijk doen, met scrubben en patchen kom je niet ver. Hij zal zeggen dat er geen error code is terwijl er wel een error code is. Ik ben bezig om te kijken wat het probleem is als ik weet wat het is laat ik het je wel weten Maar geloof me maar, met scrubben kom je dus niet ver.
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
zo, heb het aangepast
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
Laatste reactie door Joris., -
Re: Gratis je PC schoon houden
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 600 weergaven
Je kan deze gratis winnen? Een goeie Norton antivirus oplossing als de freerunnners, is dat wat? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
Re: Rapunzel (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast hendrik alice- 0 reacties
- 600 weergaven
hartelijk bedankt
-
- 0 reacties
- 600 weergaven
Ik ook ;D ik hoop het
Laatste reactie door ghetti, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 600 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
VERPLAATST: Laptop
door Erwin.- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30356.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,