Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 591 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com Bedankt voor de medewerking!
Laatste reactie door Frankie_89, -
- 0 reacties
- 591 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39946.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 591 weergaven
Ik heb het zelfde lastige geval. Het zijn maar een paar spellen die moeilijk doen, met scrubben en patchen kom je niet ver. Hij zal zeggen dat er geen error code is terwijl er wel een error code is. Ik ben bezig om te kijken wat het probleem is als ik weet wat het is laat ik het je wel weten Maar geloof me maar, met scrubben kom je dus niet ver.
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 591 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34059.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Wii spellen branden lukt niet
door Gast andre1970- 0 reacties
- 590 weergaven
ik gebruik deze optie O0 - Het programma ImgBurn (eerst downloaden via http://www.digital-digest.com/software/download.php?sid=470&ssid=0&did=1 - Verbatim DVD'tjes (DVD-R) Selecteer de snelheid waarop het programma gaat branden. Belangrijk: brand de .iso's nooit op een hogere snelheid dan 4x!
-
- 0 reacties
- 590 weergaven
Dat is een Microsoft Office Excel spreadsheet. Ik denk dat je het kan openen met Microsoft Office Excel 2003 of/en 2007
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 FULL ANDROID-P2P Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Grootte: 2,1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De WinPhone 7 lookalike launcher, bijna als het echte ding en in sommige [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier ook nog een Xbox 1 staan, origineel. (Ja ja, ik ben een consolefreak :-[) Daar heb ik ook nog wat back-ups van. Welke chip is het makkelijkst te installeren en werkt met de 1.6 versie?? En dan kan ik ze toch op een DVD-R branden?? Alvast bedankt mensen!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Aita In het Baskische dorp Astigarraga ligt een oud huis. De geschiedenis van dit huis gaat terug tot de vroege Middeleeuwen. In de film, bijna zonder dialoog, worden de herinneringen aan het licht gebracht door er oude filmpjes op te projecteren. Regie: José María de Orbe Met: Mikel Goneaga, Luís [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 590 weergaven
Nou dan kan ik natuurlijk ook niet achter blijven.. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Bedankt ik zal kijken of die het doet ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 2 reacties
- 590 weergaven
oke dan ben je een beetje heel erg doorgedraait.... hoe heb je dat dan gevonden kaas?
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 590 weergaven
This Must Be the Place Cheyenne is een oude rockster die op zijn vijfstige in Dublin woont. Als zijn vader overlijdt gaat hij naar New York. Daar komt hij erachter dat zijn vader achter een nazi aanzat die hem ooit had vernederd. Cheyenne besluit de zoektocht van zijn vader voort [...] Het volledige artikel bekijken
Brand vraagje.
door Rikkert.- 2 reacties
- 590 weergaven
Hallo, Ik heb hier dvdtjes met 4.7 gig liggen. nu heb ik een iso file van 5,5 gig dacht ik. Dit is dus te groot voor de dvd weet iemand hoe ik de isofile kleiner kan maken?? Of is er een speciaal programma zodat ik 5.5 gig er toch op kan zetten? Help me plzz.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Dan is iemand anders jou helaas voorgeweest.
Laatste reactie door marco1, -
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 590 weergaven
Vista stinks
-
- 0 reacties
- 590 weergaven
WHAHAHA ik lag serieus waar in een deuk ;D Post Merge: april 15, 2009, 07:51:41 pm Heb er trouwens een remix van gevonden xD http://www.youtube.com/watch?v=otJHhgv3s_E&feature=related
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 589 weergaven
Is er een review van de samsung jet op tweakers?
-
- 0 reacties
- 589 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
Laatste reactie door Farid., -
Re: tutut
door Marciej123- 0 reacties
- 589 weergaven
? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
Ja, cancan? is dat waar? I k denk zelv van nie. Mar wat is er miz mee om eeeen beetje onduiudelijk te typuh?
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Rapunzel (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast hendrik alice- 0 reacties
- 589 weergaven
hartelijk bedankt
-
- 0 reacties
- 589 weergaven
Ik ook ;D ik hoop het
Laatste reactie door ghetti, -
Re: r4 voor nds
door Gast shade1981- 0 reacties
- 589 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!