Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 844 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanavond om 20:45 uur neemt PEC Zwolle het in eigen huis op tegen NAC Breda. Bij NAC Breda weten ze eindelijk weer wat winnen is. De ploeg begon dit seizoen zeer zwak en even leek het erop dat de club uit Breda rekening moest houden met degradatievoetbal, maar na twee zeer mooie overwinningen is die vrees weer even weg. Zo won NAC twee weken geleden met 5-1 op bezoek bij Roda JC en werd in eigen huis AZ helemaal van de mat geveegd (3-0). Het elftal van Gudelj had deze week ook nog bekervoetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 5.4k weergaven
Unieke download van Dumb and Dumber To De twee vrienden Harry (“Jeff Daniels”) en Lloyd (“Jim Carrey”) gaan weer op avontuur als ze tot de ontdekking komen dat ze beiden kinderen hebben. Maar onderweg halen ze als vanouds, de domste dingen uit. Ze zijn nog even snugger als 20 jaar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:wat doe ik hier verkeerd?/?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Doe is: convert_C:_/fs:ntfs ( _ betekent spatie)
-
Aw:VIRUS !
- 1.4k weergaven
Gerding schreef: win32 geeft alleen maar aan dat het om een windows platform virus gaat er zijn genoeg virussen die ook win32 in hun naam hebben die geen tot bijna geen schade doen.
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Wie kan me eraan helpen, kan 'm nergens vinden.! Greetz, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22982.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Opzoek naar goede homebrews apps etc. voor PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 925 weergaven
Als je naar homebrews enzovoort zoek... Dan ben je op deze site op het goede adress het is ook nog is neder lands het heet http://www.psp-media.nl/
-
- 0 reacties
- 624 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29556.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 984 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
- 0 reacties
- 606 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39977.0[/iurl]
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 378 weergaven
Ik heb even gekeken bij mijn broertje en hij hoefde helemaal geen update tedoen :s ! Ik ga straks (of morgen) er even naar kijken. Post samenvoeging: april 26, 2011, 16:27:13 Moet je alleen het bestand van ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ op je ds i zetten? Of moet je hem ook openen?
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 364 weergaven
Dag, ik ben op zoek naar windows 7 home premium (Geactiveerde) versie dat hij gewoon legitem is en ik gebruik kan maken van de update''s zonder dat hij vervalsd wordt ! op torrent heb ik niks kunnen vinden, heeft iemand een link of heeft iemand een versie al zelf uitgeprobeert laat dan wat weten, Dank jullie wel
Laatste reactie door simu, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Gloednieuwe trailer Prometheus Hieronder de gloednieuwe, drie minuten durende trailer van Prometheus. Deze trailer van Ridley Scotts nieuwe science fiction-film zal de mensen die niet kunnen wachten op de bioscooprelease niet teleurstellen. Niet alleen wordt nu nog duidelijker welke rol bepaalde personages in de film zullen spelen, het plot wordt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
The Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT De Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: The_Sims_3_Katy_Perrys_Sweet_Treats-FLT Release Date: 05-06-2012 Retail Datum: 05-06-2012 Bestandsnaam: flt-s3kp Bron: DVD Maat: 2,6 GB Genre: Leven Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: The [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Une Pure Affaire Het leven van de familie Pelame wordt gekenmerkt door gebrek aan geld, frustraties en tal van ruzies. Alles verandert wanneer de vader de lokale dealer wordt.. Download / Torrent / NZB – NL Subs de film is te downloaden als torrent en nzb De handleiding om te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sweeney Jack Regan is een Britse politieman die het niet zo nauw met de wet. Dat brengt hem vaak in de problemen met Interne Zaken. Als hij en zijn partner George Carter een gewapende overval helemaal uit de hand zien lopen gaat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Unieke download van The Confession Katie Lapp is door de Amish gemeenschap van Hickory Hollow in de ban gedaan. Ze mag geen contact meer hebben met haar familie en vrienden. Wanneer ze bovendien ontdekt dat ze geadopteerd is, verlaat ze Hichory Hollow met pijn in haar hart. Een vreemd, nieuw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
De download is nieuw van Lone Survivor Juni 2005. Marcus Luttrell leidt een team Amerikaanse soldaten. De vier mannen moeten in Afghanistan al-Qaedaleider Ahmad Shahd gevangen nemen en doden. al-Qaeda is echter op de hoogte van hun komst. Marcus en zijn team zijn in de minderheid en moeten vechten voor [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:ts bestanden
- 1.2k weergaven
Al geprobeerd met een dvd brandprogramma?
-
Aw:Rare dvd brander
- 1.3k weergaven
DukeN schreef: Lol jer je hoeft maar 1x op submit te drukken en niet 2x Maar als je rechtermuisknop op Deze Computer doet en dan kiest voor eigenschappen en in dat eigenschappen venster klikt op het tabblad Hardware en daar klikt op de knop Apparaatbeheer. Zie je dan een geel uitroeptekentje staan bij je dvd brander??
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo kan iemand mij helpen het gaat over ftd please :'(
Laatste reactie door daniella, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Wat voor spel is het eingelijk? Wat moet je doen?
Laatste reactie door Robin, -
Re: Harde schijf loopt vol
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 676 weergaven
Vista stinks
-
torrentflux
door sandra17281- 0 reacties
- 727 weergaven
Hey mensen, Ik heb sinds gisteren een seedbox, maar krijg dat ding niet aan het wereken. Weet iemand hoe ik moet up- en downloaden met torrentflux? Heb na mijn menig gedaan wat in de handleiding staat, zeggen ok dat je een torrent ff de tijd moet geven om te gaan starten, maar heb m de hele nacht de tijd gegeven maar loopt nog niet, lijkt me niet te kloppen. Daarnaast moet ik een film ofzo via ftp uploaden, maar hoe krijg ik die film van mn pc op dat ftp? gewoon kopieren? maar dat zou volgens mijn pc meer dan een week duren, kan dat? Alvast heel erg bedankt mocht iemand me hiermee kunnen helpen. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281,