Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15323.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Aw:rmvb bestanden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Als je gewoon met Nero aangeeft dat je een vcd wilt branden en het bestand selecteert doet Nero de rest zelf voor je. Kan jij hem gewoon in je dvd-speler doen en kijken.
-
Aw:txt inplaats van mp3
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hoe groot zijn die txt bestanden? Ook echt 3/4 mb groot......of is je download misschien nog niet 100% klaar? Dan zou je kunnen proberen om .txt te veranderen naar .mp3 kijken of dat werkt. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een mp3 download en dan een txt file krijgt op je computer :S
-
- 0 reacties
- 990 weergaven
Heb even een poll toegevoegd, kunnen we kijken welk merk nou echt het populairst is..
Laatste reactie door Robin, -
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
Laatste reactie door Farid., -
psp spelen downloaden
door Gast nigelaap- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo ik wil mijn psp slim&lite laten ombouwen maar ik wil wel eerst ff snappen hoe je die spelen downloadt want als ik dat via thepiratebay.org zoek en download met bittorent is het HEEL traag maximaal 2 kb/s en ik heb iets gehoord over nieuwsgroepen maar daar snap ik helemaal niks van kunnen jullie mij helpen ?????? Groeten Nigelaap
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
DANKJE! ik ben hier echt slecht in xd
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
ps: dan kan je er meestal wel een patch voor downloaden
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 977 weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
- 0 reacties
- 623 weergaven
antivirus uitzetten als je het vertrouwt...als het goed is heb je je internet eruit liggen tijdens instalatie dus verder kan je toch niet aangevallen worden.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 769 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29547.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
en zo doe je dat : http://ondertitel.com/forum/index.php?showtopic=696 veel succes als er problemen zijn hoor ik het wel #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32966.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 577 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: utorrent super sloom
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 483 weergaven
Oke succes ermee!
-
- 0 reacties
- 419 weergaven
kijk hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html dan kan je rechts je specs invullen die je wilt. En dan uitkiezen
Laatste reactie door Marciej123, -
brrip of dvdrip
door slam_duck- 0 reacties
- 620 weergaven
Mijn vraag ging over wanneer het een brrip is en wanneer een dvdrip? Als een film met als bron bestand (de bron naam) van de film Brrip is bv: Fire of Conscience (2010) BRrip (xvid) NLsub Dit is duidelijk aan het bronbestand te zien een brrip. Kijk je nu naar de media info over de film bekom je uit dat het 640*272 pixels heeft. Die 272 moet toch minimum 720 zijn voor een volledige Brrip? Is dit dan nog steeds een brrip? Zit er nog steeds een verschil tussen deze Brrip of een dvdrip van de film? en waar ligt dat verschil dan? Alvast bedankt! Duck
Laatste reactie door slam_duck, -
Re: Spotnet loopt vast
door Gast sander0106- 0 reacties
- 635 weergaven
Ik maak zelf gebruik van online ftd, dit werkt prima!
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD (Scene) Release Name: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Maat: 42,8 MB Type: Mini Game release Beschrijving Het voortbestaan van de Angry Birds staat op het spel! Schotel uit wraak op de groene varkens die stal de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 466 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Release Date: 08-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 846 weergaven
De download is nieuw van Kiss Me Mia (Ruth Vega Fernandez) en Frida (Liv Mjönes) ontmoeten elkaar voor het eerst bij het verlovingsfeest van hun ouders. Mia’s vader staat op het punt te trouwen met de moeder van Frida, waardoor zij stiefzussen worden. Al snel wordt echter duidelijk dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Magic Trip In 1964 reisde schrijver Ken Kesey met een grote bus vol vrienden door Amerika. Achter het stuur van hun psychedelisch beschilderde bus zit Neal Cassidy, hét icoon van de beat generation. Regie: Alison Ellwood, Alex Gibney Met: Ken Kesey, Jack Kerouac, Neal Cassady, Stanley Tucci, Allen Ginsberg, The [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 709 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,