Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 657 weergaven
misschien heb je niet genoeg ruimte op je schijf? Post Merge: juni 20, 2009, 02:26:18 pm ik heb 'm trouwens gewoon met winrar uitgepakt en toen de nieuwe .exe vervangen in het mapje programfiles bij mij deed hij het toen gewoon Post Merge: juni 20, 2009, 02:38:19 pm mij is het nu gelukt ben hem nu aan het spelen is echt zoooo vet echt een aanrader iedereen bedankt voor de hulp rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Advanced Task Killer Pro v1.9.7B92 FULL ANDROID-P2P Advanced Task Killer Pro v1.9.7B92 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Advanced.Task.Killer.Pro.v1.9.7B92.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 21-05-2012 Bestandsnaam: Advanced.Task.Killer.Pro.v1.9.7B92.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7,7 MB Type: Android release Beschrijving Advanced Task Killer Pro, die in het kort is ATK is een taak killer, killer app [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 657 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Ubisoft[/td] [/table] verhaallijn: Assassin's Creed: Revelations is het laatste hoofdstuk in de Ezio-trilogie. Net als in Assassin's Creed II en Brotherhood zullen spelers zodoende…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
waar zit die dan?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
hi ik ben op zoek naar de voorkant,de achterkant en de inlay van explosive car tuning 20 ik kan de voorkant wel vinden maar de achterkant niet en die vindt ik het belangrijkst!! plz help
Laatste reactie door jordiboy19, -
Te mooi om waar te zijn?
door Gast shoeareainc001- 1 reactie
- 657 weergaven
SPAM
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
ik heb een dvd van een concert,en ik zou die willen verzenden.het probleem is wel dat het 4,10gb is.kan er mij iemand helpen hoe ik dit moet inpakken met winrar.thanks
Laatste reactie door fene, -
Re: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 656 weergaven
Is er een review van de samsung jet op tweakers?
-
- 0 reacties
- 656 weergaven
Ik vind het allemaal gezellig, maar omdat het "NL private trackers" topic ook bij full members stond dacht ik: ik zet dit topic ook maar bij full members
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Eindelijk nieuw geurtje binnen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Release Info Release Group: NoGrp (P2P) Release Name: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 656 weergaven
Bovendien wat geef jij erom. Ga die mensen die inbraken plegen en moordenaars maar criminelen noemen :police: ik heb verder nog niemand horen klagen hoor, jij hebt zeker geen "brein" mailtje van hem gehad? Nee tuurlijk niet want die krijgen alleen de beheerders en torrent eigenaren van een site!
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Re: Windows verkenner blijft opnieuw opstarten.
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 656 weergaven
Have you seen so cheap [url "href=nike air max shoes]nike air max shoes/url] , Dsquared shoes,welcome to our online shop,have a try easy shopping.Free shipping cost on all orders and all products are all in good quality. Main products: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Shoes Air Structure Triax 91 Nike Air Max Wildwood Supreme Nike Air Zenyth shoes Nike Air Max Preview Shoes Nike Air Max Huarache Shoes Dsquared Men Jeans Dsquared men shoes Dsquared men tshirts Dsquared women shoes website: www.airmaxroom.com. www.shopdsquared.com. looking forward to cooperate with you.
-
- 0 reacties
- 656 weergaven
Orcs Must Die 2-FLT Orcs Must Die 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Orcs_Must_Die_2-FLT Release Date: 31.07.2012 Retail Datum: 31-07-2012 Bestandsnaam: Orcs_Must_Die_2-FLT Bron: DVD Maat: 2,7 GB Genre: Real-Time Strategy Bescherming: Steam Uitgever: Robot Entertainment Ontwikkelaar: Robot Entertainment release Beschrijving Orcs Must Die! 2 stoten spelers en [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Windows 7
door Deeeemy- 0 reacties
- 656 weergaven
Of een schone installatie dan weet je zeker dat er niks van de activator achter gebleven is. Kheb Geen Cd Ervan, Hoe Kan Ik Dan Die Schone Installatie Doen? Ik Kan Nog Niet Eens Inloggen Zodat Je Bij Het Achtergrond Komt, 1 Ding Verder Als Dat Ding Waar Je F2 Moet Drukken Voor De Setup Ben Ik.
Laatste reactie door Deeeemy, -
Re: traaage pc
door rubsub- 0 reacties
- 655 weergaven
het beste een clean install windows doen!
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Morgen naar Naarden rijden vanuit Hoorn. En om 0700 beginnen! Word me een spannende rit met die gladheid.... Momenteel me Desktop aan het herinstalleren met Windows 7 op mijn SSD. Gaat lekker snel !
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 655 weergaven
Ik kan niet wachten aan deel 1 zit een raar einde ik moet zien hoe die verder gaat Komt rond mijn verjaardag uit dus mooi kadootje
Laatste reactie door Robbert, -
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38341.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Re: Server
door Rikkert.- 2 reacties
- 655 weergaven
Het is voor mijn ouders. Bij ons is de pc al een paar keer gecrasht en alles dus er af ook belangrijke. Dus daarom een Server. Mijn ouders willen er hun belangrijke bestanden opzetten. En soms ook nog wat films.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont. en kunnen ze niet via dat je gegeens enal vinde?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
De download is nieuw van Air Collission Door een zonnestorm begeeft het controlesysteem van het luchtverkeer het. Het presidentiële vliegtuig ‘Air Force One’ en een commercieel vliegtuig vol met passagiers, die zich in de lucht boven het middenwesten bevinden, raken daardoor enorm in de problemen. Ze kunnen geen kant op. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 655 weergaven
Moet je als je de classic client hebt geinstaleerd je daar ook registreren? want je kan kiezen create account of play Wow. Wat moet je daar kiezen? Marciej123
Laatste reactie door Marciej123,