Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Dat is nog lang,verheug me er wel op.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
dat kan ik wel.. maar heb ik alleen geleerd voor "leerdoeleindens" en ik zal die macht ook nooit misbruik en alleen voor legale doeleinden gebruiken. Whahahaha lekker legaal, Platgooien die hap. --> NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 650 weergaven
d
Laatste reactie door tijnek, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. dat ging allemaal goed.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. maar als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is en dat je contact op moet nemen met de customer service.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door ninaavdb, -
- 5 reacties
- 650 weergaven
kent iemand griezels bijvoorbeeld: 1 draak 2 zeemeermin 3 eenhoorn 4 wwerwolf 5 trol 6 feniks 7 cycloop 8 griffeon 9 centaur 10 vampier alvast bedankt :)
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
ik heb net limewire gedownload dus torrent is ook goed (maar nog het liefst nzb )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Bedankt, Sorry voor die links, dat wist ik niet. Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 15:00:09 Trouwens, mag je hier wel links versturen in berichten naar andere op duken? Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 17:12:52 Gelukt! http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38214.msg225087#msg225087
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Dat is een Microsoft Office Excel spreadsheet. Ik denk dat je het kan openen met Microsoft Office Excel 2003 of/en 2007
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar deze 2 Films en Deze Afleveringen. Gangsterboys. Alice In Wonderland. << Met Nl Subs? The Book Of Eli. << NL Subs? How To Train Your Dragon. << Nl Subs of in het nederlands? Clash Of The Titans. << Nl Subs? Iron Man 1 & 2. << Nl Subs? Deze Afleveringen. Wolf's Rain. Het zijn er 30 en In het Engels Graag. THX
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Ja, cancan? is dat waar? I k denk zelv van nie. Mar wat is er miz mee om eeeen beetje onduiudelijk te typuh?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Trailer This Is 40 (aanrader!) Op iTunes Movie Trailers is de eerste trailer verschenen van This Is 40, de nieuwe film van Judd Apatow. De film van de schrijver/producent/regisseur van o.a. The 40-Year-Old Virgin (2005) en Funny People (2009) gaat over de personages Pete en Debbie uit Apatows Knocked Up. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Server
door Rikkert.- 2 reacties
- 649 weergaven
Het is voor mijn ouders. Bij ons is de pc al een paar keer gecrasht en alles dus er af ook belangrijke. Dus daarom een Server. Mijn ouders willen er hun belangrijke bestanden opzetten. En soms ook nog wat films.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 649 weergaven
@yolanneke Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vriendelijke Groet. Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
Re: DukeN in de Power Unlimited!
door Gast assassin 1100- 0 reacties
- 649 weergaven
cool
-
- 0 reacties
- 649 weergaven
Jow Jerry, wist echter niet dat hij ook soms achter loops is haha misschien ff veranderen :cool2:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
als iemand nog een invite over heeft, wil ik er graag één. Ben zelf een grote uploader dus doe mezelf en jullie er goed aan Alvast bedankt! [x] nog niets ontvangen [ ] iets ontvangen
Laatste reactie door lordfallback, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Danke voor die tips.. ik woon in de buurt van den haag
Laatste reactie door Freddytje, -
The Veteran (2011) DVDRip
door Gast khrachara- 2 reacties
- 648 weergaven
The Veteran (2011) DVDRip XVID AC3 HQ Hive-CM8 Language: English 1h 34m | DVDRip | avi | 704 x 400 | XviD [A] 1799 Kbps | AC3 [A] 448 Kbps | 1.49 GB Genres: Action | Thriller IMDb Info http://www.imdb.com/title/tt1653700/ A soldier returning from the war in Afghanistan uncovers a conspiracy involving the intelligence services and a gang of drug dealers. Screenshot:
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Dit krijg ik te zien halverwege het downloaden : Foto1: http://i35.tinypic.com/nvnrzl.jpg en dan druk ik op enter, krijg ik dit: Foto 2: http://i37.tinypic.com/2ilzbcy.jpg :s Post Merge: september 22, 2009, 21:26:51 pm Dit krijg ik te zien halverwege het downloaden : Foto1: http://i35.tinypic.com/nvnrzl.jpg en dan druk ik op enter, krijg ik dit: Foto 2: http://i37.tinypic.com/2ilzbcy.jpg :s
Laatste reactie door wenn, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
ok dankjewel O0 die vernieuwing waar vraag je dat :
Laatste reactie door stephanvw, -
nieuwwww
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 647 weergaven
hoi iedereen,hier hirahutch. hoop dat jullie me met wat tips enzo verder kunnen helpen. wie weet kan ik ook weer iemand helpen groetjesss
-
- 0 reacties
- 647 weergaven
Unieke download van We Were Here WE WERE HERE is de eerste documentaire waarin zeer uitgebreid wordt teruggekeken naar de komst en impact van een ongelofelijk belangrijk hoofdstuk uit de homogeschiedenis: de aidsepidemie. We volgen verschillende mensen in San Fransisco die allen op een andere manier werden geraakt door deze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,