Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 637 weergaven
@yolanneke Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vriendelijke Groet. Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 637 weergaven
Loopt vast als ik op start classic lukt (windows xp). Options werkt wel.
Laatste reactie door marco1, -
nieuwwww
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 636 weergaven
hoi iedereen,hier hirahutch. hoop dat jullie me met wat tips enzo verder kunnen helpen. wie weet kan ik ook weer iemand helpen groetjesss
-
- 0 reacties
- 636 weergaven
Ik ben daardoor vele retails kwijt geraakt waaronder een G36CD M134 maar ik heb nog steeds een M134 retail 2x
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Ik heb een probleempje met die par2 files wat moet ik daarmee?
Laatste reactie door rickykruys, -
Re: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
door Gast Monatoetje- 0 reacties
- 636 weergaven
Torrent site NL http://www.DutchRevenge.org Momenteel uitnodiging nodig. Binnen kort misschien weer vrije toegang... Doneren is niet verplicht maar mag wel ;-)
-
Get Cheapest Software—4Videosoft Video Converter(Windows/Mac) Give You 35% Disco
door Gast helenarudd- 0 reacties
- 636 weergaven
[modbreak] /SPAM [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 636 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem namelijk dat vistaglazz aangeeft als ik het programma probeer te openen : vistaglazz reageert nietmeer of vistaglazz werkt niet meer.. bij anderen doet die het wel is daar iets tegen te doen ? :-[ Groeten thomas
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Deze release is nieuw van Inuk Op Groenland woont de 16-jarige Inuk samen met zijn drankverslaafde moeder en heldhaftige stiefvader. Inuk, de stadsjongen, wordt naar een kindertehuis gestuurd op een klein eiland midden op de Noordelijke IJszee. Daar ontmoet hij Ikuma, de beste jager van het Noorden. Op advies van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Goeie uitleg, spijtig dat het niet werkt op R4sdhc :'(
Laatste reactie door williewie1, -
- 1 reactie
- 635 weergaven
waar kan ik fifa 11 voor pc douwnloden gr sekkel
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
neehoar hoeft niet [a].. ik kan rustig nog ff een uurtje wachten op me echte spe l(A) hahahaha
Laatste reactie door JStyle, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 635 weergaven
marco ik gebruik ftd en grabbit Post samenvoeging: november 18, 2009, 20:59:33 pm sorry martijn ik ben maar een leek en jouw bericht begrijp ik niet maar toch bedankt voor je reaktie
-
- 0 reacties
- 635 weergaven
dat kan ik wel.. maar heb ik alleen geleerd voor "leerdoeleindens" en ik zal die macht ook nooit misbruik en alleen voor legale doeleinden gebruiken. Whahahaha lekker legaal, Platgooien die hap. --> NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 6 reacties
- 635 weergaven
hallo duken, ik heb wat South Park afleveringen gedownload. maar hoe zet ik die op mijn ipod touch? het zijn .avi bestanden. alvast bedankt
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
weet iemand mischien waar ik het Nederlandse taalpakket kan downloaden en hoe ik die dan kan installeren? Alvast bedankt
Laatste reactie door iiQon, -
VERPLAATST: Laptop
door Erwin.- 0 reacties
- 635 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30356.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Gevonden Lockout Een man wordt ten onrechte veroordeeld voor een samenzwering met betrekking tot het plegen van spionage tegen de Verenigde Staten. Dan krijgt hij een voorstel aangeboden. Wanneer hij de dochter van de president kan bevrijden uit een in de ruimte gestationeerde gevangenis, die overgenomen is door gewelddadige gevangenen, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
jep vreselijk erg dat men niet kan lezen.
Laatste reactie door ghetti, -
Re: Vechten? MyBrute! Kom maar op!
door Gast sandert- 0 reacties
- 634 weergaven
Ik kreeg die hond toen ik level 2 was, heel vreemd.. kheb toch liever een wapen.. Een van mijn andere accounts -kongking1038- had zo'n lange stok met daarop een mes, een soort van zeis, toen ik deze had aangemaakt, dat hele random-wapen-uitdeel-systeem gaat nergens over :-[
-
- 0 reacties
- 634 weergaven
wat wil je er mee want je gaf wel antwoord op de vraag wat ga je er mee doen en jij noemde zoon beetje alle dingen op die je er op kan doen maar wil je echt de nieuwste games spelen enz en wat voorn programma's wil je draaien of wil je juist veel visuele dingen doen maar als je hem ook voor school wilt gebruiken zou ik een laptop kiezen want een pc in je tas gaat niet zo makkelijk greetz
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Hallo eergisteren werd me msn gehackt door een of andere hacker genaamd Naffer aka Mootje , Kan iemand het aub terug hacken , ik smeek die gene wie het kan ,ik hoop dat er een wel verstandig is om me te helpen , Msn : umut_cirali9@hotmail.com please helpme als je hackt reageer ff aub , doe je wel graag WW hier op sturen umutt-@live.nl Alvast bedankt en ik hoor het snel ben al 2 dagen 10000 programmas te downloade:S
Laatste reactie door w000tie, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32641.msg163439/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg,