Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 672 weergaven
die doet het wel thx
-
- 0 reacties
- 672 weergaven
Roep maar als het niet lukt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31722.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 671 weergaven
DishPointer Pro v2.0 FULL ANDROID-P2P DishPointer Pro v2.0 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
De download is nieuw van Boy Toy Jake is een werkloos fotomodel die elke avond met een ander meisje thuiskomt, tot grote ergernis van zijn beste vriend en huisgenoot Clive. Wanneer de huisbaas de huur komt innen, en Jake zoals gewoonlijk platzak is, komt hun vriendin Mouse met een gewaagd [...] Het volledige artikel bekijken
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 671 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 671 weergaven
d
Laatste reactie door tijnek, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
voor mij is het duidelijk maar de volgende keer zou ik gewoon met snagit werken.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Beste mensen, Ik heb een laptop een Toshiba tecra a2 en draadloos internet is daarop uitgeshakeld. Ik weet niet hoe dat is gebeurd en ik weet niet hoe ik dit weer kan inschakelen. Mijn router werkt nog goed en op deze laptop heb ik nog wel internet. Verder staat onder op mijn f8 toets een draadloos internet logo. Als ik deze samen indruk met de fn toets gebeurd er ook niets. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dat is nog lang,verheug me er wel op.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32631.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39134.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 670 weergaven
De download is nieuw van The Master Vlak na de Tweede Wereldoorlog richt de intellectueel Lancaster Dodd (“Philip Seymour Hoffman) een sekte op: The Cause. De verwarde marinier Freddie Sutton (“Joaquin Phoenix”) sluit zich bij de organisatie en wordt al snel de rechterhand van Dodd. Als de organisatie wint aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Het zit er weer niet in vandaag :'(
Laatste reactie door TVH, -
Re: Server
door Rikkert.- 2 reacties
- 670 weergaven
Het is voor mijn ouders. Bij ons is de pc al een paar keer gecrasht en alles dus er af ook belangrijke. Dus daarom een Server. Mijn ouders willen er hun belangrijke bestanden opzetten. En soms ook nog wat films.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Denk omdat het vakantie is en veel mensen vrij zijn. En misschien door de afgelopen examens. Is beter als een forum waar niks te doen is dacht ik.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Danke voor die tips.. ik woon in de buurt van den haag
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Ik ben daardoor vele retails kwijt geraakt waaronder een G36CD M134 maar ik heb nog steeds een M134 retail 2x
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
. Lingerie 03: Comfort Fit Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen Lacey en haar [...] Het volledige artikel bekijken
Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 669 weergaven
Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Release Info Release Group: NoGrp (P2P) Release Name: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 669 weergaven
Ja, cancan? is dat waar? I k denk zelv van nie. Mar wat is er miz mee om eeeen beetje onduiudelijk te typuh?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32641.msg163439/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
volgensmij wel moet je hem dacht ik wel eerst kraken was iig wel zo bij de eerste iphone
Laatste reactie door mrchrisftw, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29802.msg138292#new
Laatste reactie door Heisenberg,