Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 783 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30335.msg143352#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
idd erg frustrerend
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Ik heb net de game; the movies gedownload. Als ik dit spel start en begin te spelen komen er nog geen problemen, maar zodra ik personages wil verplaatsen, crasht de game, schakelt de pc uit en als ik m dan weer opstart staat er windows live communication platform werkt niet meer. Ik heb CCleaner al geprobeerd alleen dit had geen resultaat. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Ik heb nu een tijdje windows 7 en had zin om GTA IV te doen. Geinstalleerd, dat was allemaal gezellig. Maar nu... Heb van GameCopyWorld een crack geplukt alleen daar moet je DAEMON Tools Pro Advance v4.30.303. en Y.A.S.U v1.5.8111 gebruiken. Terwijl ik me kan herinerren dat ik dat vorige keer niet hoefde. Post samenvoeging: december 23, 2009, 19:34:22 pm Ik heb ook al geprobeert om de game offline te activeren met die paul.dll in OfflineActivation map zetten en dan activeren. Maar dan krijg ik deze error
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 440 weergaven
Zo te zien aan de foutcode is jouw systeem niet up to date. Het probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn als je de laatste update instaleerdt
Laatste reactie door Piet Hein, -
Re: Cowboys & Aliens (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast hbs- 0 reacties
- 355 weergaven
bedankt was hier al een tijd naar op zoek Post samenvoeging: juli 29, 2011, 20:07:46 thanks
-
- 0 reacties
- 848 weergaven
Unieke download van Ruby Sparks De schrijver Calvin kampt met een writersblock. Op advies van zijn psychiater creëert hij een droomvrouw: Ruby. Als dan opeens Ruby dolverliefd in zijn appartement staat is de verbijstering groot. Regie: Jonathan Dayton, Valerie Faris Met: Paul Dano, Zoe Kazan, Antonio Banderas, Annette Bening, Alia [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Life Happens Kim is een feestbeest dat zich nergens voor schaamt. Wanneer ze na een one night stand onverwachts in verwachting blijkt te zijn moet ze de realiteit onder ogen zien te komen. Duidelijk niet klaar voor een baby beseft ze uiteindelijk dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 908 weergaven
Unieke download van Fast Girls Wanneer de eigenzinnige Shania (Lenora Crichlow) de ambitieuze Lisa (Lily James) ontmoet, botsen hun twee werelden op de atletiekbaan met explosieve resultaten als gevolg. Als de twee meiden zich beiden willen kwalificeren voor het wereldkampioenschap atletiek, barst er een strijd los met een dramatische, hartverwarmende [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:2e keer zoeken minder gebruikers!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Zoek je misschien naar bestanden met vrije slots? Dat zou nog wel kunnen dat dan een user geen vrije slots meer hebt
-
Aw:NRG-bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
flexxer schreef: Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?)
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik ben erin geslaagd het spel welke jullie me als link gaven uit te pakken en te branden echter nu zie ik dat dit een UITBREIDINGSSET is... :'( wie heeft de sims2 ned versie met huisdieren???? ken hem nergens vinden...?? wie helpt me?
Laatste reactie door arie007, -
Ik had dit topic al eens geplaast maar in de foute rubriek (sorry) Ik heb dus pes6(ps2) gedownload maar ik snap verder niet echt wat ik moet doen heb al eens iets met een crack geprobeert maar niks hielp (de ps2 kon hem niet lezen), kan iemand me helpen?
Laatste reactie door nick9319, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
yoee !! heb Windows Vista gedownload ... dit is perfect verlopen, maar ik bekom een map met allemaal losse bestanden in... hoe kan ik al deze bestanden samenvoegen zodat ik vista kan installeren? ! HELP!
Laatste reactie door krullievdb, -
demonoid inviting code
door Gast keffie91- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik zou heel graag een inviting code willen hebben oom mezelf bij demonoid te registreren. De code kan gestuurd worden naar dennis.koole@gmail.com Alvast bedankt keffie91
-
- 0 reacties
- 955 weergaven
Ok O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25627.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Weer zooi van InfoNu. Staat alles in wat je nodig hebt!
Laatste reactie door zon_jeroen, -
Re: Pc kopen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 462 weergaven
Ik heb zelf ook wat samengesteld, kan dit i.v.m. de grootte van de kast(18 x 46.4 x 40,, of moet ik een grotere kast hebben, en moet er geen geluidskaart bij, of zit die er automatisch bij? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B194642%5D=1&product%5B91501%5D=1&product%5B81313%5D=1&product%5B213565%5D=2&product%5B65220%5D=1&product%5B118928%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B53588%5D=1&product%5B7517%5D=1
-
- 0 reacties
- 695 weergaven
umm.. je hebt tog wel een resolutie van 1280x1024 ?? anders moet ik effe een andere voor je zoeken oja en kun je je resolutie effe zeggen in je volgende bericht ?? #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 745 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Binnenkort verwacht: Tutorial - Zelf iPhone ringtones maken
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 297 weergaven
Heb hem gedownload, ben benieuwd.
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 617 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Filename: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Size: 11 MB Type: Utility Release Description This new version LP Sense UI, now on Google play. This is the fastest and the best clone of the HTC Sense Launcher! [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,