Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Gutterballs Twee groepen tieners houden een toernooi in een disco-bowlingbaan na sluitingstijd. De groepen kunnen elkaar niet uitstaan en uiteindelijk leidt dit tot een fysieke confrontatie. Beide teams worden door de conciërge uit de bowlingbaan gegooid. Eenmaal buiten, blijkt een van de meiden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Gevonden Leve Boerenliefde Als de boer Jelte zijn vrouw verliest heeft hij geen zin meer in de liefde. Als de populaire datingshow Leve Boerenliefde op zijn erf een nieuw seizoen komt opnemen springt de vonk over tussen Jelte en Wenda, de presentatrice van het programma. Regie: Steven de Jong Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – ADO Den Haag Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na het gelijke spel van PSV tegen AZ kan Feyenoord vandaag goede resultaten gaan boeken tegen ADO Den Haag. Bij een eventuele overwinning zal de ploeg van Ronald Koeman aansluiting vinden met de top en dit zal voor de Rotterdammers als muziek in de ogen klinken. Zo is Feyenoord nog altijd één van de favorieten voor de titel en het thuisduel tegen ADO zal dan ook zeker gewonnen moeten worden. Feyenoord is dan ook de grote favoriet volgens de bookmakers en met een volle Kuip zullen zij hun qu…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 3k weergaven
Deze release is nieuw van Durak Een loodgieter in een Russische stad komt erachter dat een flatgebouw in zo’n slechte staat is dat het eigenlijk per direct zou moeten worden geëvacueerd. Hij stuit echter op weerstand van de gemeente. De loodgieter probeert de bewoners van het gebouw te redden terwijl [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Vraag??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Om te branden selecteer gewoon de cue file en hij pakt automatisch de bin file waar alles instaat en hij brandt er netjes een cd van. Om hem te mounten en dan te installeren moet je gewoon eerst cd1 doen dan vraagt hij voor cd2 dan mount je cd2 en druk je op verder gaan en datzelfde doe je als hij vraagt om cd3. Als je wilt spelen zal hij wel om een cd vragen. (ik weet niet welke cd hij nodig heeft om te spelen moet je even proberen door cd1, cd2 of cd3 te mounten en de game op te starten) Wat je ook kan doen is een no-cd crack downloaden en gebruiken en dan kan je zonder cd spelen (als er een no-cd crack beschikbaar is voor die game) Die crack kan je zoeken op: www.g…
-
Aw:fifa 06 online
- 1.4k weergaven
tom6309 schreef: Maarja dan heb je alsnog kans dat er nog 5 van zulke slimme mensen hebt rondlopen bij die bieb en die precies hetzelfde doen kan je alsnog niet online Als je echt online wilt zal je waarschijnlijk met de online compo\'s meewillen doen is het beste gewoon de game kopen dan kan je tenminste altijd spelen en wat is nu 40 euro
-
- 0 reacties
- 637 weergaven
dat is allebi virtua tennis 3.
Laatste reactie door Coburner, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dat is mooi.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Haha ja hoop het; heerlijke theorie Post Merge: augustus 22, 2009, 00:11:50 am Hahaha oeps...
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
Re: Pc leds
door jobias- 0 reacties
- 709 weergaven
of gewoon omdraaien en je ogen dicht doen
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
En ondersteund deze videokaart ook iets van Directx 11?? (daar las ik iets over in een ander topic). En heb ik directx 11 nodig? hartstikke bedankt!
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
132113213
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Woensdag 17 november 2010[/td] [td]Productie land:[/td] [td]Verenigde Staten, Groot-Brittannië[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avonturenfilm, Drama, Fantasy, Mysterie[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]David Yates[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Julie Walters, Ralph Fiennes[/td] [/table] Verhaallijn: In dit eerste deel van het laatste Harry Potter boek moeten Harry, Ron en Hermione op zoek naar de Horcruxes om ze te vernietigen Deel 1 begint met Harry, Ron en Hermione, die aan een levensge…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 411 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41043.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Driving Simulator 2011 - Download / Crack / Serial / Torrent / Nzb
door Gast Gallucio- 0 reacties
- 310 weergaven
Nice
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Yabause Wii Unofficial r2858 beta24 Bron Download Yabause Wii is geüpdatet naar r2858 beta24. In deze update zijn wat kleine aanpassingen doorgevoerd en is er naar de nieuwste versie van Yabause (r2858) geüpdatet. Yabause Wii is een port van Yabause, een emulator van de Sega Saturn. Omdat de emulator nog [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 585 weergaven
Inversion-SKIDROW Inversion-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Inversion-SKIDROW Release Date: 27.07.2012 Retail Datum: 27-07-2012 Bestandsnaam: Inversion-SKIDROW.iso Bron: DVD Maat: 4 GB Genre: Third-Person Shooter Bescherming: Steam Uitgegeven door: Namco Bandai Ontwikkeld door: Saber Interactive release Beschrijving ligt in de nabije toekomst, de rustige vrede genoten door de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 04, Jozef Aartsvader Jacob heeft Joseph en Benjamin meer lief dan zijn andere zonen. Met name Joseph wordt voorgetrokken. Als de kans zich voordoet verkopen zijn broers hem als slaaf naar Egypte en vertellen hun vader dat hij is omgekomen door een wild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Deux jours, une nuit Sandra heeft een weekend de tijd om haar collega’s te overtuigen hun bonus in te leveren. Dit is de enige manier waarop zij zelf haar baan kan behouden. Sandra moet al haar collega’s langs om hun persoonlijk te vragen [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:downloaden en dan???
- 1.3k weergaven
Hier een vervolg handleiding: http://www.duken.nl/content/view/19/50/
-
Aw:cd/dvd-emulatie
- 1.5k weergaven
Je hebt van die tooltjes die weer je virtuele cdrom/dvd speler \'verbergen\' voor de games. Volgens mij heette er 1 antiblax ofzo en er is er nog 1 maar ik weet die naam ervan even niet.....moet je even wachten tot duken dit leest die weet het wel
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20899.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena,