Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 623 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Linksys, en ik wil in Utorrent een poort openen
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
d
Laatste reactie door tijnek, -
Re: Rapunzel (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast hendrik alice- 0 reacties
- 623 weergaven
hartelijk bedankt
-
- 0 reacties
- 622 weergaven
Trailer Fantastic Fear of Everything Hieronder vind je een eerste trailer van A Fantastic Fear of Everything. De nieuwe film met Simon Pegg in de hoofdrol is geregisseerd door Chris Hopewell en Crispian Mills. Het is voor hen de debuutfilm. De film gaat over een auteur van jeugdboeken (Simon Pegg) [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 622 weergaven
Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Release Info Release Group: NoGrp (P2P) Release Name: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 622 weergaven
Ja, cancan? is dat waar? I k denk zelv van nie. Mar wat is er miz mee om eeeen beetje onduiudelijk te typuh?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31113.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
WHAHAHA ik lag serieus waar in een deuk ;D Post Merge: april 15, 2009, 07:51:41 pm Heb er trouwens een remix van gevonden xD http://www.youtube.com/watch?v=otJHhgv3s_E&feature=related
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
zo, heb het aangepast
Laatste reactie door Jeroen, -
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 621 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 621 weergaven
Dat is een Microsoft Office Excel spreadsheet. Ik denk dat je het kan openen met Microsoft Office Excel 2003 of/en 2007
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
OPROEP / DRINGEND VERZOEK! Afgelopen week is er ingebroken op het adres wat trackereigenaar Polarbear verschillende malen gepubliceerd heeft op Internet als zijnde het adres van een zogenoemde Hottie. Ontvreemd zijn een HD (uit pc gedemonteerd) en enkele usb-sticks. Bij deze het dringende verzoek van de eigenaar deze terug te bezorgen. De inhoud (bevallingsfoto's en foto's kraamtijd eerstgeborene) is van zeer grote emotionele waarde voor de eigenaren en hoogst waarschijnlijk ook niet wat de inbreker verwachtte. Wees menselijk en stuur dit terug! En voor de trackergangers: zo gaat een Polarbear dus met privégegevens om!
Laatste reactie door Sas1963, -
- 1 reactie
- 621 weergaven
waar kan ik fifa 11 voor pc douwnloden gr sekkel
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
neehoar hoeft niet [a].. ik kan rustig nog ff een uurtje wachten op me echte spe l(A) hahahaha
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Officiële synopsis Django Unchained uitgebracht Hieronder de volledige synopsis van Django Unchained, de nieuwste film van regisseur Quentin Tarantino. Tot nu toe was er een korte schets van het plot, maar nu heeft The Weinstein Company een volledige synopsis vrijgegeven. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor onder andere Jamie [...] Het volledige artikel bekijken
It is not fantastic any more
door Gast 923julia- 0 reacties
- 621 weergaven
http://www.fdfvs is a professional online shop ,nowadays ,the productions in our shop is in promotion. Wholesale and retail shoes of nike ,jordon ,puma,adidas,all the series you can have,at low price .fashion high-heel shoes,UGG,Channel,PRADA,GUCCI and so on, you can find all the series of them. you can save 80% at least . There are also fashion handbags of LV,Coach,Prada,Gucci, Channel , offering biggset discount ,. To the point , free shipping. Welcome!
-
Myn DVD-Drive doet het niet.. als ik er een dvd in doe gaat hij er weer vanzelf uit, dvd's van alle soorten.. Originele spellen, dvd r+ r- &rw alles komt er weer vanzelf uit.. Weet iemand wat er hier aan de hand is en wat eventueel de oorzaak kan zijn en het belangrijkste, hoe ik hier van af kan komen(repareren ofzoo )
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Loopt vast als ik op start classic lukt (windows xp). Options werkt wel.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Aita In het Baskische dorp Astigarraga ligt een oud huis. De geschiedenis van dit huis gaat terug tot de vroege Middeleeuwen. In de film, bijna zonder dialoog, worden de herinneringen aan het licht gebracht door er oude filmpjes op te projecteren. Regie: José María de Orbe Met: Mikel Goneaga, Luís [...] Het volledige artikel bekijken
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36297.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 620 weergaven
Als je opstart met de cd erin en dan je bios start, dan leest hij soms de cd dan kan je meteen gaan installeeren.
-
- 0 reacties
- 619 weergaven
Alsnog moet je in het Centraal topic blijven. Als mensen geen oplossing voor je hebben dan hebben ze geen oplossing.
Laatste reactie door Sander,