Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 578 weergaven
Ik ben 13 jaar! En ik woon in: AMSTERDAM-WEST!!!! Wijk: Geuzenveld Buurt: 9!!!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
Joris en Boris Het komische duo Joris en Boris, uit de bekende sinterklaasfilms van SRSP Films, hebben een eigen bioscoopfilm: Joris & Boris en het Geheim van de Tempel. In deze knotsgekke familiefilm beleeft het ondeugende duo Joris en Boris een spannend zomeravontuur op Cyprus, met de broers Michiel en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: traaage pc
door rubsub- 0 reacties
- 577 weergaven
het beste een clean install windows doen!
Laatste reactie door rubsub, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast roland030- 0 reacties
- 577 weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen aan een invites code voor de demonoid site Ik zou daar graag lid van willen worden Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt groeten, roland
-
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 577 weergaven
Real player convert het niet naar wat jij wilt. Met dit convert je het zondere programma naar wat jij wilt.
-
- 0 reacties
- 577 weergaven
. De Bijbel 03, Abraham Abraham is een van de bekendste figuren uit de Bijbel. In deze verfilming van het bijbel-verhaal uit 1993 wordt de rol van Abraham vertolkt door de van oorsprong Ierse acteur Richard Harris. Harris speelde ook in de kaskrakers UNFORGIVEN en GLADIATOR. De rol van Sara [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 576 weergaven
Ik droomde gewoon dat ik super rijk en slim was, de snelste/beste PC ooit had met snel internet en een mooi huis etc. totdat ik wakker werd: http://www.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM Moest je weer uit je lekkere bed komen en fietsen naar die *** school :s
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Hmm ja ik wil mijn psp ook ombouwen, maar ik weet niet waar en anders wil ik het zelf wel doen maar dan moet ik een pandora batterij kopen = 20 euro :-[
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: Deel van het Geheel
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 576 weergaven
stofzuiger ?
-
- 3 reacties
- 575 weergaven
Zoals kaasbroodje zegt, je kan beter een andere torrentclient nemen. Zoals UTorrent.
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Trailer Fantastic Fear of Everything Hieronder vind je een eerste trailer van A Fantastic Fear of Everything. De nieuwe film met Simon Pegg in de hoofdrol is geregisseerd door Chris Hopewell en Crispian Mills. Het is voor hen de debuutfilm. De film gaat over een auteur van jeugdboeken (Simon Pegg) [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 575 weergaven
Ik vind het allemaal gezellig, maar omdat het "NL private trackers" topic ook bij full members stond dacht ik: ik zet dit topic ook maar bij full members
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
maakt het uit welke tracker je pakt?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38544.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 575 weergaven
everybody does
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Door vele oud leden nog niet gevonden maar DutchRevenge is LucwareNL geworden. We zijn dus nu te vinden op lucwarenl.org alle gegevens van dutchrevenge zijn overgezet op de nieuwe site. Ook nieuwe leden zijn natuurlijk van harte welkom op de geweldige site
Laatste reactie door jo-tje, -
- 0 reacties
- 575 weergaven
Heb je al een torrentprogramma op je pc en zoja welke?
Laatste reactie door marco1, -
Re: het sprookjesbos
door Vico- 0 reacties
- 574 weergaven
waarom zit mijn zin er niet tussen.. omg :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
Laatste reactie door Erwin., -
Aw:Waar haal jij je serials en cracks vandaan?
door Gast Heinen- 0 reacties
- 574 weergaven
idd, laat eerst je viruss scanner up-to-date zijn en dan pas zo\'n crack laten scannen, want als ik een crack download is meer dan 50 procent allemaal virus
-
- 0 reacties
- 574 weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
Eindelijk nieuw geurtje binnen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
ik had de Rocket dock gedownload omdat ik een mooi overzichtelijk bureaublad wilde maar steeds als ik tien minuten op internet zit en druk op me bureaublad is me Rocketdock weg dan moet ik hem steeds opnieuw aanzetten, is hier wat tegen te doen>?
Laatste reactie door zwarthoed94,