Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 901 weergaven
Hoe kan je beeldscherm op gaan? zitten er dan batterijtjes in bij jouw
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 931 weergaven
whahaaha lmfao ;D
Laatste reactie door mdm13, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
hm jammer.. hier kan een slotje op :slot:
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
Hey, Ik heb een probleempje met LOTR:BFME2. Als ik het online wil spelen, komt er een melding dat er updates zijn. Ik klik daar op OK en dan komt er een melding dat ik administrator moet zijn om de patch ze installeren.. Maar dat ben ik al. Als ik dan handmatig de patch download en installeer, blijft de eerste melding maar komen. Alvast bedankt, Markey54
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
weet iemand mischien waar ik het Nederlandse taalpakket kan downloaden en hoe ik die dan kan installeren? Alvast bedankt
Laatste reactie door iiQon, -
- 0 reacties
- 550 weergaven
als ik een server heb aangeklikt (lumiel ofzoiets), en op select server klik, loopt het spel vast. wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt mvg rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
Ik vind Duken.NL op het moment ook heel traag, meer mensen die hier last van hebben? Andere sites werken hier wel snel.
Laatste reactie door Wous, -
Re: The Hangover (2009) - Download / Torrent / NZB
door Gast mario1961- 0 reacties
- 751 weergaven
thxxxxxxx
-
- 0 reacties
- 357 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Board Mods Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41768.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Tryst Proper-RELOADED Tryst Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Tryst.Proper-RELOADED Releasedatum: 16.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: Tryst.Proper-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,8 GB Regio: N / A Uitgever : BlueGiant Interactive Developer : BlueGiant Interactive Genre : Actie, Strategie, Indie Op de markt Beschrijving Tryst is een competitieve [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Trois mondes Als Al iemand aanrijdt staat zijn leven in een klap op zijn kop. Op aanraden van zijn vrienden rijdt hij snel door zonder naar het slachtoffer te kijken. Julliette heeft het echter allemaal zien gebeuren en gaat helpt de vrouw van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 905 weergaven
Dit is een nieuwe release van Centre Place Lizzie Baxter is net gedumpt. Haar vriendje ‘Mr. Right’ blijkt ‘Mr. Oh-So Wrong’ te zijn. Haar droom om naar Parijs te verhuizen en daar kunst te gaan maken valt compleet in duigen. Ze ziet het niet meer zitten als ook haar huis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de middag is niet de minste, namelijk FC Twente tegen FC Groningen. De Tukkers hebben na de keiharde nederlaag tegen SC Heerenveen (3-0) wat goed te maken en dit zal hopelijk vanmiddag al zijn. FC Groningen doet het dit seizoen echter niet verkeerd en de Noorderlingen wisten hun bekerduel ook nog eens te winnen. Op het Sportpark Goed Genoeg van de AFC werd het 2-0 en de doelpuntenmakers waren Kostic en Zeefuik. Na de 2-0 voorsprong werd er zeker rekening gehouden me…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 5k weergaven
De download is nieuw van BRO’S BEFORE HO’S Steffen Haars, Flip van der Kuil met: Tim Haars (Max), Daniël Arends (Jules), Sylvia Hoeks (Anna), Henry Van Loon(René), Jennifer Hoffman, Raymond Thiry, Huub Smit, Nils Verkooijen, Birgit Schuurman, Theo Maassen (Bart), Juliette van Ardenne, Ton Kas, Eva Duijvestein, Bart de Rijk, Jules Seegers [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:GTA San Andreas
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Stijntjuh schreef: Hij is volgens mij wel bij elk download programma te krijgen gewoon in de search inkloppen en je vindt het wel
-
Aw:code voor nfsMw
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Als je het bestand uitgepakt hebt of in je virtuele cdrom speler hebt geladen zal er als het goed is een mapje: crack/serial/key whatever op staan waar een serial.txt bestand inzit of anders rechtstreeks op die cd een txt documentje waar de serial instaat.
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18513.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle">Spoiler: <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }" /></div><div class="quotecontent"><div…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
Dag, Wie oooooo wie kan me helpen aan een invite... :-\ had niet gedacht dat het zo moeilijk was om een invite te krijgen.. :-[ is er iemand die me met een invite blij kan maken !! .... als ik ze krijg, dan ga ik anderen ook blij maken maruecoss (at)hotmail.com
Laatste reactie door hatim78, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
google ook ff naar MTA dit is ook een vette multiplayer mod
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 993 weergaven
www.panda-beer.org als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!!
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 731 weergaven
Graag gedaan
Laatste reactie door headsh0t,