Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Test Drive Unlimited Question
door Gast flexxer- 9 reacties
- 12k weergaven
Nou jongens/meisjes ik heb dus vandaag Test Drive Unlimited geinstalleerd alleen als ik t spel opstart geeft hij aan: Conflict met Emulation Software opgetreden: Zie http://www.securom.com/message.etc..... voor meer details. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Ook heb ik programma YASUv107 gebruikt die bij t spel zat, ook dat hielp niet, ik heb vanalles geprobeerd om het aan de praat te krijgen, maar t lukt maar niet Ik ben wel een ervaren gamer en weet meestal wel wat ik moet doen, behalve nu dan :P Het kan ook best zijn dat ik iets simpels ben vergeten, kunnen jullie mij hierbij helpen?? alvast bedankt voor jullie hulp greetz Flexxer PS: spel moet je m…
Laatste reactie door kl9, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
ej ik zoek eigenlijk films met Vlaamse stemmen. Enig idee?
Laatste reactie door Michiel, -
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
hey, ik probeer een film om te zetten via divx2dvd en er komt bijna om de 3min video packet vervallen door fout in frame...Valt er dan een deel van de film weg?Kan iemand helpen? aub
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
ik probeer een film om te zetten maar krijg steeds deze waarschuwing: WARNING!!Make sure that your path/file has not strange symbols like :,_;(¨)^*<>... Ik hernoem die dan maar het lukt steeds niet. Kan iemand helpen aub? ??? ???
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Inderdaad, super gemotiveerd.. O0
Laatste reactie door Robin, -
the departed.AVI
door bes125- 12 reacties
- 2.5k weergaven
ej, ik deb de film the departed gedownload.ik probeer die nu via divx2dvd het bestand om te zetten naar vts. het lukt maar er komen steeds heel veel storingen in de film en de ondertitels zijn weg.kan iemand helpen AUB. grtz!
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18141.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
eej ,. ik heb het probleem dat hij niet download,. hij blijft de hele tijd op rood staan ??? wat's the problem???
Laatste reactie door fariiz, -
kan iemand mij een link geven van een bedrijf die de wii direct kan leveren overal is hij uitverkocht
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
disweb
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Laatste reactie door PCer, -
THE QUEEN MET NL SUBS
door sep- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Wie heeft The Queen met nl subs,,die van stealttorrentz ofsoo is niet goed Maar WIE HEEFT DIE ?????????????????????????????????
Laatste reactie door laurens15, -
Wie weet een goede torrent voor fifa 2007 met het liefst veel seders en peers. alvast bedankt
- 7 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb het spel knight of the temple 2 gedowload en nu heb ik een map met 22 bestandjes wat moet ik branden en hoe alle bestandjes hebben winrar icoontjes en heten all-kot 2 hoe ga ik nu verder :-[
wachtwoord voor versleuteld bestand?
door Gast nummer1dj- 3 reacties
- 5k weergaven
wie weet wat ik hier mee moet.ik wil na gebruik van quick par mn rar bestanden uit pakken word er aan mij gevraagd in beeld: wacht woord voor versleuteld bestand in beeld. wie weet wat ik daar mee kan? ik heb dit voor het eerst in de jaren dat ik hier mee actief ben. ??? :-\ :'( :redface:
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
NOU NOU NOU???????????????????????????????????????????????????:PHHAAH,maar ik kan dus zoo niet verder
Laatste reactie door sep, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18064.0[/iurl]
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Wie heeft smokin aces met NL SUBS ER IN GEBRAND?????????????
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Deamon tools werkt niet,,ik heb hem geinstalleerd maar als ik er op klik komt er een kader te voorschijn met blablabla detected. Later
Laatste reactie door sep, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
oke nu snap ik de link even niet die je me hebt gegeven ...deze programma's heb ik al en die zijn er alleen voor om een dvd te decoderen en op de computer te zetten maar toch niet voor om het bestand van de video om te zetten in een avi bestand ?
Laatste reactie door bianca1315, -
VOORKANT VOOR FILMS
door sep- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Weet iemand een site waar ik de voorkant van films GRATIS kan downlaoden,, Groetjes
Laatste reactie door ma.blok, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Ik denk niet dat dit hier thuis hoort maar ik weet niet waar ik het anders zou moeten zetten ontopic: Ik heb dus een probleem met zelda. In de kamer waar je aan de zijkanten 2 aapjes kan vinden (bij vele walktrough is dit kamer 7)(1 met een rots voor de ingang) kan ik de rots niet kapot maken, ik heb in andere forums gelezen dat je dan zo'n bom insect moet gooien maar de liggen veel te ver weg om ze te gebruiken. a.u.b. hulp
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
avi
Laatste reactie door blanckaert, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
voor internet explorer 7.0 en media player 11 is dat niet nodig.. kijk een eens op deze site.. **(komt nog)** ;)
Laatste reactie door totalyduzz,