Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 707 weergaven
Unieke download van Skyfall Bonds loyaliteit aan M wordt op de proef gesteld als ze achtervolgd wordt door haar verleden. Als de MI6 vervolgens onder vuur komt te liggen is Bond genoodzaakt de bedreiging op te sporen en te vernietigen, ongeacht de hoge persoonlijke prijs die dit met zich mee [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Dit is een nieuwe release van Skyfall Het verleden van M komt haar achtervolgen. Daardoor wordt de loyaliteit van James Bond aan M ernstig op de proef gesteld. James Bond moet de dreiging aan MI6 zien op te sporen en te vernietigen. Regie: Sam Mendes Met: Judi Dench, Daniel Craig, [...] Het volledige artikel bekijken
slecht beeld
door Gast jaapy22- 3 reacties
- 2,4k weergaven
hallo ik heb american pie 1 gedownload. het klopt helemaal. maar het beeld is heel donker. kan ik dit verhelpen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ej, ik verklein mijn avi film met XviD MPEG-4 Codec(via VirualDub) maar de kwaliteit is slecht. Ligt dat nu aan die codec( ik vind namelijk Divix MPEG-4 Low-Motion niet)of aan VirtuadDub? Moet ik misschien een andere codec gebruiken? Heeft er iemand Divix MPEG-4 Low-Motion? merci!!!
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 751 weergaven
Sleeping Dogs-SKIDROW Sleeping Dogs-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Sleeping.Dogs-SKIDROW Releasedatum: 24.08.2012 Detailhandel Datum: 28.08.2012 Bestandsnaam: Sleeping.Dogs-SKIDROW Bron: DVD9 Grootte: 9,2 GB Genre: Actie Protection : Stoom + Ceg Uitgever: Square Enix Ontwikkelaar: United Front Games Op de markt Beschrijving Geïnspireerd door klassieke Hollywood en Aziatische cinema [...] Het volledige artikel bekijken
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
Halloo,, Ik wil zo'n slide card pakket met die cd en dvd derbij kopen voor mijn dikke ps2 ik had een site daarvoor gevonden : http://www.ombouwnederland.nl/shop/catalog/product_info.php?products_id=197 Maar zijn er hier mensen die de slide card + toebehorene gebruiken? en wat vinden jullie ervan? en kun je gewoon met dat ding de spellen die nog uit moeten komen spelen? want ik wil heb bijvoorbeeld voor pro evolution soccer 6 gaan kope:) maar kan dat dan? (die is al uit inmiddels ) Mvg, Leon EDIT: In dit geval heet het btw swap magic 3.6 o.i.d. Maar heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe het werkt en óf het werkt?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 807 weergaven
bekijk deze video: :cool2: ;D www.youtube.com/watch?v=gHth7To0O4E Of deze : www.youtube.com/watch?v=QnSzPKAhFt4
Laatste reactie door walid562, -
- 1 reactie
- 998 weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
smilies ?!?!?!
door Gast sebasjuh2- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Jerry, wtf heb jij met je smilies gedaan??? nu zie je zo\'n vies grijs ding achter die smilies jat ze anders maar van mijn site dan heb je ze met ontzichbare achtergrondje
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
Wie heeft smokin aces met NL SUBS ER IN GEBRAND?????????????
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
. Smoorverliefd Smoorverliefd volgt vier vrouwen in Den Haag: dochter Eva, haar moeder Judith, tante Barbara en zus Anna. Ze wonen in een huis waar ze er een gezellige doch chaotische boel van maken. Het leven is niet altijd even makkelijk maar gelukkig hebben ze elkaar. Regie: Hilde Van Mieghem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit is een nieuwe release van SMOORVERLIEFD Hilde Van Mieghem met: Susan Visser (Judith), Anna Drijver (Barbara), Anna Raadsveld (Anna), Beatrice Hillen (Eva), Ruth Becquart (Sabine), Pierre Bokma (Bob), Manuel Broekman (Bastiaan), Tess Bryant (Sophie), Johnny de Mol (Mathias), Tarikh Janssen (Jim), Rik Launspach (Nick), Victor Löw (regisseur), Filip Peeters [...] Het volledige artikel bekijken
- 9 reacties
- 3,3k weergaven
hallo, ik heb een probleempje ik heb uit het geluid van mijn pc overal en altijd geluid van de pc gisteren heb ik de laatste nieuwe versie gedownload mijn geluidskaart is Realtek AC97 audio kan iemand me helpen ?
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 6,3k weergaven
Snackbar Ali is een Turk van 50 die in Rotterdam een snackbar runt. Voor zijn deur staat iedere dag een groepje Marokkaanse jongens. De jongens zijn vernielzuchtig en plegen overvallen. Ze komen dan ook regelmatig in conflict met de politie. Ali weet ze echter op een andere manier te benaderen. [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 1 reactie
- 677 weergaven
eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx
Laatste reactie door VXL, -
snelheid verhogen.
door Gast lor10103- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, een vraagje als ik download met bittorent, kan ik dan mijn snelheid verhogen? of gaat dat automatisch door te seeden ofzo? en e.v.t. ook eeen vraagje over dat Ratio en Avail wat is dat precies. bedankt. gr. Lorenzo
-
- 0 reacties
- 800 weergaven
hey, ik heb hier een manier om snel geld te krijgen, maak eerst een paypal account aan , daarna ga je naar deze site en maak je een account aan (xxxxxxxxxxxxxxxx) als je de account hebt aan gemaakt ga je naar Home > The Following Surveys are Available: en dan de links die eronder staan het duurt maar halfuurtje en je kunt dat elke dag doen als je $75 hebt kun je het overmaken naar je paypal account ;D gr Joris. [modbreak=modbreak door Impy] Hier werken wij niet aan mee. Bij deze is de link verwijderd en gaat het topic op :slot: [/modbreak]
Laatste reactie door Joris., -
:redface:
Laatste reactie door ReneDuken, -
snes op ps2
door ferrariking- 5 reacties
- 2,2k weergaven
ik wil snes op mijn ps2 spellen is omgebouw welk emulator ik het besten gebruiken? wel gratis :duivel:
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Moi ik heb met ps2 omgeboud en ik heb snes station gedownload alleen hij maakt als ik het op cd brand een raar geluid maar doet niks en op een dvd plaats een playstation of een playstation®2-disc hoe moet ik het branden het zijn de volgende bestanden in het mapje INSTALL, SYSTEM en SNES_EMU.ELF maar als iemand een iso bestand heeft ben ik er heel dankbaar voor
Laatste reactie door dennis1986, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Sniper Ghost Warrior 2-FLT Sniper Ghost Warrior 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Releasedatum: 12.03.13 Retail Datum: 12.03.13 Bestandsnaam: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Bron: DVD Grootte: 6,45 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: City Interactive Ontwikkeld door: City Interactive Op de markt Beschrijving Sniper: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 710 weergaven
Dit is een nieuwe release van Snow White and the Huntsman Kristen Stewart (Twilight) speelt Snow White in de actie-avonturenfilm Snow White and the Huntsman, een moderne vertelling van het klassieke sprookje. De Evil Queen (Oscar winnares Charlize Theron) is jaloers op Snow White vanwege haar schoonheid en huurt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Unieke download van Snow White and the Huntsman De boze koningin, gespeeld door “Charlize Theron” is jaloers op Sneeuwwitje (“Kristen Stewart”) vanwege haar schoonheid. Ze stuurt een jager (“Chris Hemsworth”) op haar af. Sneeuwwitje gaat echter bij de jager in de leer om zichzelf te kunnen verdedigen. Regie: Rupert Sanders [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,