Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 583 weergaven
ik had de Rocket dock gedownload omdat ik een mooi overzichtelijk bureaublad wilde maar steeds als ik tien minuten op internet zit en druk op me bureaublad is me Rocketdock weg dan moet ik hem steeds opnieuw aanzetten, is hier wat tegen te doen>?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast roland030- 0 reacties
- 583 weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen aan een invites code voor de demonoid site Ik zou daar graag lid van willen worden Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt groeten, roland
-
- 1 reactie
- 583 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 583 weergaven
everybody does
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37432.0[/iurl]
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41876.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32286.0[/iurl]
- 0 reacties
- 582 weergaven
Ik vind het allemaal gezellig, maar omdat het "NL private trackers" topic ook bij full members stond dacht ik: ik zet dit topic ook maar bij full members
Laatste reactie door snor1991, -
Torrentinvite.com
door riczz2- 0 reacties
- 582 weergaven
Registratielink: http://torrentinvite.com/forum/register.php heeft nu open registratie. Normaalgesproken gesloten en alleen op uitnodiging. Grijp je kans. Hier kan je je invites delen zoals Torrentleech, Blackcatgames ect. (alle buitenlandse trackers) Ook kan je hier als je wat gedeeld hebt en wat posts en chats hebt gemaakt bekend worden onder de mensen zodat zij je vertrouwen en zij jouw kunnen uitnodigen voor zulke grote trackers. Aangeraden: Begin klein, word dan groot. LET OP! DEZE SITE IS ENGELSTALIG EN ER WORD OOK ALLEEN ENGELS GESPROKEN. DIT IS ENKEL VOOR DE ECHTE VERZAMELAARS. Veel plezier.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Dit is een nieuwe release van 3 Rodolfo is tien jaar geleden van zijn vrouw gescheiden en is inmiddels hertrouwd. Hij wil echter weer meer contact met zijn oude gezin en komt steeds vaker langs bij zijn dochter en ex-vrouw. Dit levert veel ongemakkelijke situaties op. Regie: Pablo Stoll Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: pc formateren
door gkeeee- 0 reacties
- 582 weergaven
kun je me een site geven waar die veilig is te downloaden, of het geen virus is( me tante wordt boos als door mij, haar pc ook vol met virus komt te zitten) Post Merge: april 26, 2009, 03:17:31 pm is killdisk wel veilig, als ik kill disk gebruik, alles formateren, kan ik windows weer instaleren en weer internetten, tog??
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38544.0[/iurl]
- 3 reacties
- 581 weergaven
Zoals kaasbroodje zegt, je kan beter een andere torrentclient nemen. Zoals UTorrent.
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Trailer Fantastic Fear of Everything Hieronder vind je een eerste trailer van A Fantastic Fear of Everything. De nieuwe film met Simon Pegg in de hoofdrol is geregisseerd door Chris Hopewell en Crispian Mills. Het is voor hen de debuutfilm. De film gaat over een auteur van jeugdboeken (Simon Pegg) [...] Het volledige artikel bekijken
Re: het sprookjesbos
door Vico- 0 reacties
- 581 weergaven
waarom zit mijn zin er niet tussen.. omg :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door r12dannys, -
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
Re: Deel van het Geheel
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 581 weergaven
stofzuiger ?
-
iStopmotion
door BIGenough- 1 reactie
- 581 weergaven
hooi Mensen die weten hoe ik gratis aan iStopmotion kan komen ? alvast heel erg bedankt :peace:
Laatste reactie door VXL, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 581 weergaven
Real player convert het niet naar wat jij wilt. Met dit convert je het zondere programma naar wat jij wilt.
-
- 0 reacties
- 581 weergaven
voor mij is het duidelijk maar de volgende keer zou ik gewoon met snagit werken.
Laatste reactie door Jeroen, -
Aw:Waar haal jij je serials en cracks vandaan?
door Gast Heinen- 0 reacties
- 580 weergaven
idd, laat eerst je viruss scanner up-to-date zijn en dan pas zo\'n crack laten scannen, want als ik een crack download is meer dan 50 procent allemaal virus
-
- 1 reactie
- 580 weergaven
Dan zul je nog een tijdje moeten wachten..
-
- 0 reacties
- 580 weergaven
Nu al plannen voor Men in Black reboot Tijdens een interview over zijn derde Men in Black-film, wierp regisseur Barry Sonnenfeld wat licht op hoe de franchise verder zou moeten gaan. Het lijkt erop dat dit zonder Will Smith en Tommy Lee Jones zal zijn. The fantastic thing about Men [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 580 weergaven
Laatste reactie door Tim.,