Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 712 weergaven
Impire-FLT Impire-FLT Release Info Release Group: FAIRLIGHT (Scene) Release Name: Impire-FLT Releasedatum: 16 februari 2013 Retail Datum: 14 februari 2013 Bestandsnaam: flt-impr Bron: Steam Grootte: 1,20 GB Genre: Strategie Critici: 7.4/10 Uitgegeven door: Paradox Interactive Ontwikkeld door: Cyanide Studios Op de markt Beschrijving Diep in de onderwereld van Ardania, een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
[move] Wacht En blijft wachten En wacht nog steeds [/move]
Laatste reactie door faststreet, -
Re: [Algemeen] Hoe heet dit nummer ????
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 712 weergaven
Mischien kan TrackID helpen? Heb het op me mobiel, en misschien is het ook voor op de pc.
-
- 0 reacties
- 712 weergaven
Nou dan kan ik natuurlijk ook niet achter blijven.. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
koop jij het ook soms?
Laatste reactie door anonymousee, -
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 711 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Unieke download van We Were Here WE WERE HERE is de eerste documentaire waarin zeer uitgebreid wordt teruggekeken naar de komst en impact van een ongelofelijk belangrijk hoofdstuk uit de homogeschiedenis: de aidsepidemie. We volgen verschillende mensen in San Fransisco die allen op een andere manier werden geraakt door deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 711 weergaven
Ok..... Sorry je hebt gelijk DukeN. Anywayz, ik hoop dat er wel iemand is die zin in een potje heeft
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Mijn hobby's zijn: Gamen Voetballen (c2) Pencak silat (<spreek uit als: pentjack silat:P) en Fruity Loops (<waar ik goed slecht in ben) <Mart> :peace:
Laatste reactie door Purpleforce, -
Re: DSTT is traag
door Gast shade1981- 0 reacties
- 711 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 711 weergaven
Dit krijg ik te zien halverwege het downloaden : Foto1: http://i35.tinypic.com/nvnrzl.jpg en dan druk ik op enter, krijg ik dit: Foto 2: http://i37.tinypic.com/2ilzbcy.jpg :s Post Merge: september 22, 2009, 21:26:51 pm Dit krijg ik te zien halverwege het downloaden : Foto1: http://i35.tinypic.com/nvnrzl.jpg en dan druk ik op enter, krijg ik dit: Foto 2: http://i37.tinypic.com/2ilzbcy.jpg :s
Laatste reactie door wenn, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Bedankt ik zal kijken of die het doet ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 710 weergaven
Ja
-
- 1 reactie
- 710 weergaven
eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Ik ook ;D ik hoop het
Laatste reactie door ghetti, -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 710 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38962.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Gevonden Eden In 1994 gaat de Koreaans-Amerikaanse tiener Hyun Jae naar een bar in New Mexico waar een knappe jongeman, die zich voordoet als brandweerman, haar een lift naar huis aanbiedt. Hierna wordt ze ontvoerd en naar Las Vegas gesmokkeld waar ze wordt opgesloten en voor twee jaar als seksslavin [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 709 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
- 0 reacties
- 709 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29113.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 709 weergaven
De download is nieuw van Somewhere Tonight Twee eenzame New Yorkers proberen contact met elkaar te leggen via een sekslijn. De fietskoerier Wooly (“John Turturro”) wil graag een spannend gesprek terwijl Patti (“Katherine Borowitz”) alleen maar contact met de buitenwereld wil. Regie: Michael Di Jiacomo Met: John Turturro, Katherine Borowitz, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 709 weergaven
DishPointer Pro v2.0 FULL ANDROID-P2P DishPointer Pro v2.0 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 709 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,