Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 643 weergaven
Probeer is Driver Genius Pro.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Trailer Fantastic Fear of Everything Hieronder vind je een eerste trailer van A Fantastic Fear of Everything. De nieuwe film met Simon Pegg in de hoofdrol is geregisseerd door Chris Hopewell en Crispian Mills. Het is voor hen de debuutfilm. De film gaat over een auteur van jeugdboeken (Simon Pegg) [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 642 weergaven
waar kan ik fifa 11 voor pc douwnloden gr sekkel
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39847.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Officiële synopsis Django Unchained uitgebracht Hieronder de volledige synopsis van Django Unchained, de nieuwste film van regisseur Quentin Tarantino. Tot nu toe was er een korte schets van het plot, maar nu heeft The Weinstein Company een volledige synopsis vrijgegeven. Hoofdrollen in de film zijn weggelegd voor onder andere Jamie [...] Het volledige artikel bekijken
Get Cheapest Software—4Videosoft Video Converter(Windows/Mac) Give You 35% Disco
door Gast helenarudd- 0 reacties
- 642 weergaven
[modbreak] /SPAM [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 642 weergaven
wat wil je er mee want je gaf wel antwoord op de vraag wat ga je er mee doen en jij noemde zoon beetje alle dingen op die je er op kan doen maar wil je echt de nieuwste games spelen enz en wat voorn programma's wil je draaien of wil je juist veel visuele dingen doen maar als je hem ook voor school wilt gebruiken zou ik een laptop kiezen want een pc in je tas gaat niet zo makkelijk greetz
Laatste reactie door maxim130, -
RED ALERT 3
door Gast Johnie V- 0 reacties
- 642 weergaven
Beste, ik heb een probleem, en tijdje geleden heb ik red alert 3 gedownload, maar het lukte maar niet om het aan te praat te krijgen. ik heb het toen verwijderd, uit onoplettendheid gewoon in de prullebak gezet, niet uninstall gebruikt. Nu heb ik het spel gekocht en kan ik het gewoon niet installeren. als ik de probeer het de installatie te starten reageert het gewoon niet. tzou toch zonde zijn als ik het nu niet kan spelen. kan iemand mij helpen? MVG Johnie V
-
- 0 reacties
- 642 weergaven
Door vele oud leden nog niet gevonden maar DutchRevenge is LucwareNL geworden. We zijn dus nu te vinden op lucwarenl.org alle gegevens van dutchrevenge zijn overgezet op de nieuwe site. Ook nieuwe leden zijn natuurlijk van harte welkom op de geweldige site
Laatste reactie door jo-tje, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
zo, heb het aangepast
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
jep vreselijk erg dat men niet kan lezen.
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Videogame ’Need for Speed’ wordt verfilmd Eén van de meest succesvolle racegames ooit scheurt richting het witte doek. Need for Speed is een gamereeks van Electronic Arts die al loopt vanaf 1994. DreamWorks staat op het punt de rechten te kopen van een filmversie die zal worden geschreven en geproduceerd [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 641 weergaven
nee idd. koop hem toch wel maar singleplayer is altijd leuk op een saaie zondag! haha! hoop dat hij binnekort komt!
-
- 0 reacties
- 641 weergaven
Dark Knight Rises eerder in Nederlandse bioscopen Goed nieuws voor alle Dark Knight fans. The Dark Knight Rises, de laatste Batman film van Christopher Nolan, zal eerder in Nederland te zien zijn dan was vermeld. De film is nu al vanaf 20 juli in Nederland te zien, dezelfde dag als [...] Het volledige artikel bekijken
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 641 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
Myn DVD-Drive doet het niet.. als ik er een dvd in doe gaat hij er weer vanzelf uit, dvd's van alle soorten.. Originele spellen, dvd r+ r- &rw alles komt er weer vanzelf uit.. Weet iemand wat er hier aan de hand is en wat eventueel de oorzaak kan zijn en het belangrijkste, hoe ik hier van af kan komen(repareren ofzoo )
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 641 weergaven
Seeking Justice De vrouw van Will wordt aangevallen en beland in het ziekenhuis. Daar wordt hij benaderd door een man die een organisatie vertegenwoordigd die wraak voor hem kan nemen. Hij hoeft er niet voor te betalen maar hij moet wel een gunst verlenen als hem daarom om gevraagd word. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 640 weergaven
Dit is een nieuwe release van Robert Mitchum est mort Franky Pastor is een B-acteur die maar niet echt wil doorbreken. Zijn manager doet een laatste poging om hem beroemd te maken door hem naar een obscuur filmfestival te sturen op de poolcirkel. Wat volgt is een krankzinnige roadtrip door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 640 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39845.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Bij mij werkt het niet, het blijft op het zwart scherm met Loading vastzitten & ik heb dezelfde R4 zoals op de foto (de juiste r4) ik heb het al geformatteerd naar Fat32. wat nu?
Laatste reactie door Nick.L, -
Black Mirror 3 Final Fear v.1.21
door Gast khrachara- 1 reactie
- 640 weergaven
Black Mirror 3: Final Angst v.1.21 (2011/MULTI2/RePack durch SxSxL) PC | ENG / RUS | Hersteller: Cranberry Productions | Publication Type: RePack durch SxSxL | 2011 | 1,8 GB Genre: Adventure Black Mirror 3 - Genre Horror Quest von Cranberry Productions. Der Spieler wird das bekannte Schloss Black Mirror in einer ruhigen Gegend, Willow Creek zu besuchen. Der dritte Teil der Handlung ist eng mit der ursprünglichen Zusammenhang. Die Handlung beginnt mit dem Moment auf, was endete Black Mirror 2. Der Spieler kann zwei Charaktere gleichzeitig steuern und besuchen Sie die Reihenfolge von 62 verschiedenen Standorten. Black Mirror 3 komfortabel - Mein erster Eindruck v…
- 0 reacties
- 640 weergaven
Roep maar als het niet lukt.
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 640 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
staat erbij:
Laatste reactie door VXL,