Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 697 weergaven
Dit is een nieuwe release van Kingdom of the Oceans 01 Dit is het verhaal van de blauwe vinvis, de witte haai en scholen zeilvissen en geelvintonijnen. Het is het verhaal van de eenzame jagers die voortdurend op zoek zijn naar een spoor van hun prooi, een aanwijzing dat hun [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
De download is nieuw van 2 Guns Een narcotica-agent (“Denzel Washington”) en een specialist van de marine-inlichtingendienst (“Mark Wahlberg”) moeten elkaars activiteiten onderzoeken. Het blijkt echter dat dit onderzoek is opgezet door de CIA. Vanaf dat moment nemen de twee het recht in eigen hand. Regie: Baltasar Kormákur Met: Denzel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Movie Trivia
door Gast sebasjuh- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ok nieuwe!!
-
Aw:na norton heb ik een hotmail probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Iets van popupblokker ofzoiets? Als je norton disabled en dan kijken of het wel werkt die linken openen...dan weet je of het aan norton ligt of niet
-
Aw:.rmvb
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Kan je afspelen met Real Player!
-
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Sinds enkele maanden download ik afleveringen van een Amerikaanse tv-serie direct nadat ze op de tv in de VS zijn geweest en op internet gezet zijn. Ik gebruik Torrentspy daarvoor en Bitlord (de laatste keer overigens mininova). Dan is de "health" goed. Na de aflevering gekeken te hebben gooi ik ze i.v.m. gebrek aan pc-capaciteit en onkunde van het branden met Nero, weer van de pc af. Nu wil ik ze nog eens bekijken en merk dat alleen de "health" van de laatste drie afleveringen (mei 2007) goed zijn, die daarvoor niet en ik kan ze ook niet meer goed downloaden. Is het gebruikelijk dat dit gebeurt en kan ik ze maar beter direct branden? :-\
Laatste reactie door williwaw, -
Re: Gunbound
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb nu ook TMN Forever gedaan. Je ziet eigenlijk vanaf het begin al dat het veel mooier is dan TMN Ik had ff solo gedaan, en ook 1 potje online(ging alleen minder goed werd 14e van de 24)
Laatste reactie door Thijs, -
Crack kopieeren
door Gast Mr. Erik- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik heb het spel Need For Speed Pro Street gedownload. Dit heb ik gemount met Daemon Tools en geinstaleerd. Ook heb ik een No CD crack gedownload en ge-unzipt. tot zo ver nog geen problemen... Nu wil ik de no cd crack naar de instalatiemap kopieren, maar dit lukt niet. Er wordt aangegeven dat er te weinig ruimte is op de schijf. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of een andere manier om het spel af te spelen... mvg, erik
-
- 0 reacties
- 874 weergaven
Ik heb GTA IV voor de PC!! #JOEPIE# //modbreak: Smileybom en eigenlijk ook in het verkeerde topic geplaatst. Pas er voortaan even mee op. Zie huisregels. Bij tweede keer waarschuwing.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29298.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 769 weergaven
Maar ik heb die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe niet Creator.. Hoe geraak ik aan die 'dvd'? :s ik ben nu eerste link op google van: Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe (gamezone.com) aan het downloaden krijg ik zo die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe ?
Laatste reactie door Niiels, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38431.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 534 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39984.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Ik probeer het topic van Battlefield 3 aan te passen met een nieuw verhaal, maar volgens mij is mijn verhaal iets te lang om door te sturen naar de Database, want ik krijg na een bepaalde tijd nadat ik op verzenden klik een wit scherm en dan is er niks aangepast aan het topic. Ik denk dat dit een time-out is? Wat kan ik hier aan doen dat het wel werkt?
Laatste reactie door Wous, -
routerplanner garmin nuvi
door Gast digi- 0 reacties
- 384 weergaven
Hallo, ik heb een garmin nuvi 500. Bij aanschaf kun je 1 x gratis de routeplanner updaten, maar daarna moet je betalen waar kun je de nederlands talige software downloaden? crack oid? of welke andere mogelijkheden zijn er anders? alvast dank digi
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Ridge Racer Unbounded-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded-SKIDROW Release Date: 30-03-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded-SKIDROW Bron: DVD Maat: 1,5 GB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge Racer-serie geheel nieuwe richting [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Release Info Release Group: DeBTPDA ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Releasedatum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Grootte: 21 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving Het meest opwindende van aviaire [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Amazing Spider-man Peter Parker (Andrew Garfield) is een jonge, middelbare school student, die sinds de plotselinge verdwijning van zijn ouders bij zijn oom Ben (Martin Sheen) en tante May (Sally Field) woont. Tijdens een zoektocht naar zijn ouders komt hij terecht in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3,5k weergaven
Deze release is nieuw van Le meraviglie Op een vervallen boerderij in Umbrië woont de 14-jarige Gelsomina met haar ouders en drie jongere zussen. De familie produceert honing en leeft een teruggetrokken leven waar ze kiest voor een harmonische relatie met de natuur en de dieren. De komst van Martin, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:plaken lukt niet
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ten eerste het het plakken en niet plaken En een iets duidelijker omschrijving zou ook wel prettig zijn van hij kan niet plakken. Maar toevallig heb ik dat probleem ook en ik weet bijna zeker dat jij gebruik maakt van de Firefox browser? Als je die hebt dan zit het hem daarin Firefox kopieert die regel niet. Dus of je moet hem elke keer overtikken of je gebeurt Internet Explorer weer
-
Aw:fout melding Avi2dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Zoals de foutmelding van avi2dvd al aangeeft: Make sure that your path/ file has no strange symbols like: ,-;?\"[ ]( ) = $ # @ * Mogen er dus geen rare tekens in de pad naar het bestand en bestand zelf staan. Dus controleer even de bestandsnaam of er 1 van deze tekens instaat en zoja haal ze eruit!
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
VLC/bsplayer
door Julien- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb dus normaal altijd bsplayer als standaard afspeel programma.. voor bijvoorbeeld prison break op te kijken.. dan doe ik zelf de ondertiteling erbij .. gewoon toevoegen en dan ondertiteling en dan de ondertiteling selecteren.. maar nu doet bsplayer weer raar.. (denk dat het heeft te maken met me azureus probleem) maar hij vraagt nu of die ''save'' weer kan reinstaleren .. als ik dat doe dan krijg ik van AVG te horen: thread found!, dan doe ik op heal ... want wil geen gekke bestanden als AVG dag zelf al aangeeft.. nu heb ik dus geen idee hoe ik dit kan oplossen.. maar ik hoor zoveel dingen over VLC player ofzo dat ik het maar gedownload hebt.. maar nu kan ik niet …
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25910.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb ook GTA SAN ANDREAS (origineel maar met NO CD CRACK) dus ik heb dat bestand even geüpload, zie de bijlage. Als het goed is hoort hij het nu te doen. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door #JOEPIE#,
