Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 569 weergaven
Oke bedankt voor je tips
Laatste reactie door Sander, -
Re: tv op de pc
door Gast EAmaster852- 0 reacties
- 855 weergaven
Ja en leer de namen van games. cal of duhty 4 ¿¿
-
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37401.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Ik ben op zoek naar speakers voor mijn pc (niet te duur). Ik heb er 2 gevonden op bol.com namelijk deze: Trust, Soundforce 5.1 luidsprekerset €39,99 De Soundforce 5.1 luidsprekerset van Trust zijn ideaal voor desktops en kunnen ook worden aangesloten op je TV. Met een totale vermogen van 40 Watt levert de Soundforce 5.1 prachtig geluid voor zowel games, muziek en films. Verder is de Soundforce eenvoudig in gebruik en heeft een gestroomlijnde design subwoofer met basreflexpoort voor een optimaal en rijk geluid met een krachtige bas. Sweex 5.1 Speaker Set 150 Watt Magnetisch Afgeschermd Koptelefoon Aansluiting Houten Subwoofer Lengte snoer: 1.4 m Gemiddeld…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-Team Release Info Release Group: RELOADED (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Release Date: 30-03-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda Game Studios release Beschrijving Het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 01, De Schepping Deze film uit de beroemde Bible Series, gemaakt in 1994 in samenwerking met televisiezender TNT, vertelt het verhaal van de schepping tot aan het verbond tussen God en mensen, gesymboliseerd door de regenboog. De regisseur is Ermanno Olmi en de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van The Samaritan Na twintig jaar doorgebracht te hebben in de gevangenis is Foley (Samuel L. Jackson) klaar met zijn leven als oplichter. Wanneer hij de jonge vrouw Iris (Ruth Negga) ontmoet lijkt een nieuwe start werkelijkheid te worden. Maar zijn verleden blijkt een hardnekkige metgezel. Ethan (Luke [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 846 weergaven
Lincoln De zestiende president van de Verenigde Staten leidt het Noorden tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ondertussen vindt hij veel weerstand als hij de slavernij probeert af te schaffen. Regie: Steven Spielberg Met: Daniel Day-Lewis, Sally Field, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, David Strathairn, Lee Pace, Bruce McGill, John Hawkes, Lukas [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van The Great Gatsby In 1922 gaat Nick, gespeeld door “Tobey Maguire”, naast de de extravagante miljonair Jay Gatsby (“Leonardo DiCaprio”)wonen. Nick wordt steeds verder in de wereld van Gatsby getrokken. Regie: Baz Luhrmann Met: Leonardo DiCaprio, Joel Edgerton, Carey Mulligan, Amitabh Bachchan, Tobey Maguire, Isla Fisher, Jack [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: NAC Breda – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De tweede wedstrijd die zaterdag 30 november 2013 zal worden afgetrapt is de wedstrijd tussen NAC Breda tegen FC Groningen, de wedstrijd zal om 19:45 uur aanvang hebben in Breda en zal worden gespeeld in de thuishaven van NAC Breda genaamd het Rat Verlegh Stadion. Ook FC Groningen is dit seizoen een club welke het boven verwachting goed weet te doen in de Eredivisie, FC Groningen weet tot op heden de 5e plek in de Eredivisieranglijst te bemachtigen en dit is voor de club uit Groningen een …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:GTA San Andreas
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Je hebt toch ook zo\'n configuratie setting .exe bestandje waarmee je de settings van je videokaart enzo kan instellen?!?! staat mij iets van bij volgens mij kreeg ik dat wel toen ik gta testte
-
Aw:winrar probleem!!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hij komt een fout tegen met die bestanden die hij uitpakt. CRC fout is cyclic redundancy check fout. Wat je nog kan doen is Quickpar downloaden daarmee controleert hij je .rar bestand en kijkt hij of er bestanden gerepareerd moeten worden. Hiermee zou je de .rar file misschien wel helemaal kunnen uitpakken.
-
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
wat voor bestand is het???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik had een vraag gesteld en dacht dat het was beantwoord maar het werkte niet(http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22987.msg74406#msg74406) ik heb dat met verkennen en dan kopieeren enzo geprobeert, opnieuw opstarten ook. en die scan. niks werkt. ik heb dat probleem met: plaats cd niet meer maar als het filmpje is geweest krijg ik een error.
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Jongens????????? Dit is niet leuk! Lever er ook effe 1 in Ps. sorry voor dubbelpost
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 902 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
Als k mn laptop met Windows vista aan doe is mn bureaublad en taakbalk weg. Ik doe dan crt - alt -del en bij nieuwe taak> explorer.exe Doet het allemaal prima, maar wanneer ik mn laptop weer uit doe en weer opstart moet ik weer hetzelfde doen, is niet echt een probleem maar wel irritant, want het was nooit zo.. Kan dit opgelost worden? plzz help.. bij voorbaat dank, Gr. robbie
Laatste reactie door advando, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
moet je instellen in de bios :
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32713.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast raf1611- 0 reacties
- 794 weergaven
net mooie nieuwe site gevonden: www.seedplace-4you.org Net nieuw en al mooi aanbod, zeker moeite waard lijkt me.
-
- 0 reacties
- 638 weergaven
Met speedtest.net? ???Ik vroeg toch niet of ik een spel aankan, maar welke spel jullie mij aanraden :
Laatste reactie door petie, -
SPAM!
door Gast cainiao- 0 reacties
- 431 weergaven
SPAM