Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
snelheid verhogen.
door Gast lor10103- 6 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, een vraagje als ik download met bittorent, kan ik dan mijn snelheid verhogen? of gaat dat automatisch door te seeden ofzo? en e.v.t. ook eeen vraagje over dat Ratio en Avail wat is dat precies. bedankt. gr. Lorenzo
-
- 0 reacties
- 749 weergaven
hey, ik heb hier een manier om snel geld te krijgen, maak eerst een paypal account aan , daarna ga je naar deze site en maak je een account aan (xxxxxxxxxxxxxxxx) als je de account hebt aan gemaakt ga je naar Home > The Following Surveys are Available: en dan de links die eronder staan het duurt maar halfuurtje en je kunt dat elke dag doen als je $75 hebt kun je het overmaken naar je paypal account ;D gr Joris. [modbreak=modbreak door Impy] Hier werken wij niet aan mee. Bij deze is de link verwijderd en gaat het topic op :slot: [/modbreak]
Laatste reactie door Joris., -
:redface:
Laatste reactie door ReneDuken, -
snes op ps2
door ferrariking- 5 reacties
- 2,1k weergaven
ik wil snes op mijn ps2 spellen is omgebouw welk emulator ik het besten gebruiken? wel gratis :duivel:
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Moi ik heb met ps2 omgeboud en ik heb snes station gedownload alleen hij maakt als ik het op cd brand een raar geluid maar doet niks en op een dvd plaats een playstation of een playstation®2-disc hoe moet ik het branden het zijn de volgende bestanden in het mapje INSTALL, SYSTEM en SNES_EMU.ELF maar als iemand een iso bestand heeft ben ik er heel dankbaar voor
Laatste reactie door dennis1986, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Sniper Ghost Warrior 2-FLT Sniper Ghost Warrior 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Releasedatum: 12.03.13 Retail Datum: 12.03.13 Bestandsnaam: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Bron: DVD Grootte: 6,45 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: City Interactive Ontwikkeld door: City Interactive Op de markt Beschrijving Sniper: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Dit is een nieuwe release van Snow White and the Huntsman Kristen Stewart (Twilight) speelt Snow White in de actie-avonturenfilm Snow White and the Huntsman, een moderne vertelling van het klassieke sprookje. De Evil Queen (Oscar winnares Charlize Theron) is jaloers op Snow White vanwege haar schoonheid en huurt de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Unieke download van Snow White and the Huntsman De boze koningin, gespeeld door “Charlize Theron” is jaloers op Sneeuwwitje (“Kristen Stewart”) vanwege haar schoonheid. Ze stuurt een jager (“Chris Hemsworth”) op haar af. Sneeuwwitje gaat echter bij de jager in de leer om zichzelf te kunnen verdedigen. Regie: Rupert Sanders [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 689 weergaven
De download is nieuw van So Undercover “Miley Cyrus” speelt Molly, een jonge maar keiharde FBI-agente. Ze moet undercover gaan op een universiteit om de dochter van een belangrijke getuige te beschermen. Daar komt ze erachter dat niet iedereen is zoals hij zich voordoet. Regie: Tom Vaughan Met: Jeremy Piven, [...] Het volledige artikel bekijken
Soep de Troep Topic
door Bart'- 0 reacties
- 619 weergaven
Naar aanleiding wat hier allemaal gebeurde! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30631.100
Laatste reactie door Bart', -
Soep de Troep!
door Duken- 1 reactie
- 661 weergaven
De spelregels zijn en blijven simpel: - Iedereen post 'soepvoer', dit zijn foto's die er om vragen om het photoshop gemodificeerd te worden. - Iedereen mag deze vervolgens gaan bewerken. Uploaden Verder kun je hier gratis en voorgoed je foto's online zetten. En lekker uitleven!
Laatste reactie door Bart', -
Softmod etc.
door Marith- 4 reacties
- 889 weergaven
Hoi Hoi Allemaal Met een beetje gekloot heb ik het voor elkaar gekregen m'n backup dingen te wissen.. ik kan nu dus geen gedownloade spellen meer aan.. Nou heb ik een SD kaartje besteld (komt morgen) en wil ik proberen de wii zelf te softmodden.. Hebben jullie nog tips? Nederlandse sites etc? Verder heb ik dit gedaan omdat ik bij Grand Slam Tennis een error #002 kreeg.. Zal ik deze game nu wel kunnen spelen (als het is gelukt te softmodden) Ik heb Maxell DVD-R DVD's en deze deden het allemaal prima.. Ik ben dus opzoek naar ideeën etc. :-) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, Marith PS: Mailen of berichtje sturen mag ook!!
-
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Softwarepiraat krijgt zes jaar cel en miljoenenboete maandag 28 augustus - Door: Xander Hoose Een inwoner van Florida is veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf en een boete van 4,1 miljoen dollar wegens het plegen van softwarefraude. Hij verkocht via zijn website kopieën van Adobe-, AutoDesk- en Macromedia-pakketten. De inkomsten uit de website waren hoog genoeg om een vliegtuig, jet simulator en meerdere auto's aan te kunnen schaffen. Om zijn boete af te lossen moet hij deze aankopen weer van de hand doen. De zware straf die door de rechter is opgelegd, is waarschijnlijk bedoeld als waarschuwing voor andere piraten. Volgens de veroordeelde begon hij aanvanke…
-
- 0 reacties
- 524 weergaven
Deze release is nieuw van Soldiers of Fortune Kun je revolutie als toeristisch uitje verkopen? Voormalig US Special Forces soldaat Captain Craig McCenzie wordt ingehuurd om een groep miljonairs te beschermen die de spanning en sensatie van een oorlog willen ervaren. De missie gaat echter helemaal mis en hun bodyguards [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 617 weergaven
De download is nieuw van Somewhere Tonight Twee eenzame New Yorkers proberen contact met elkaar te leggen via een sekslijn. De fietskoerier Wooly (“John Turturro”) wil graag een spannend gesprek terwijl Patti (“Katherine Borowitz”) alleen maar contact met de buitenwereld wil. Regie: Michael Di Jiacomo Met: John Turturro, Katherine Borowitz, [...] Het volledige artikel bekijken
soms wel soms niet
door Gast jaapy22- 4 reacties
- 2,2k weergaven
ik d8 ik zal eens proberen om met mirc te downloaden. maar ik kan wel een kaft van scary movie downloaden maar niet een film ofzo. want soms reageren ze en soms niet. egt raar. wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
. Song for Marion Marion zingt met veel plezier in een koor. Haar nukkige man Arthur vindt het echter maar niets. Als Marion’s gezondheid ernstig verslechtert vraagt zij Arthur om haar plek in het koor over te nemen. Arthur gaat schoorvoetend akkoord. Regie: Paul Andrew Williams Met: Vanessa Redgrave, Gemma [...] Het volledige artikel bekijken
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 749 weergaven
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED Sonic en All Stars Racing Transformed-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Releasedatum: 31.01.13 Retail Datum: 31.01.13 Bestandsnaam: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4,29 GB Genre: Racing Critici: 8,5 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sumo Digital Op de markt Beschrijving Sonic en [...] Het volledige artikel bekijken
Sony ericsson w200i simlock vrij maken
door Gast Vlutje- 9 reacties
- 5,3k weergaven
Hoi, ik heb meer dan een jaar geleden een sony ericsson w200i gekocht en deze krijgt mijn vader nu, maar hij wil hem simlock vrij hebben om zijn nummers over te zetten(simlock alleen t-mobile, zijn oude is kpn), ik heb wat geprobeerd te downloaden, maar ik heb alleen virussen binnen gehaald, weet iemand hoe ik dit kan doen? Bvd
Laatste reactie door Feyoneurdie, -
Sony PSP - PSP FAT
door Niels.- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Heey ik heb al een hele tijd een PSP FAT Zon beetje toen hij uitkwam had ik hem gekocht . Maar goed, Ik heb hem , in de week dat ik op vakantie was , laten ombouwen , in de winkel van www.ombouwwinkel.nl . Nu thuis , heb ik er allemaal spellen op gezet, en ze doen het allemaal! O0 Alleen nu wil ik wat spellen ( legale van een UMD ) backuppen. Ik heb nu USBSS ofzo , geprobeerd, maar hij kan die niet afspelen . Ik heb ook al UMD Dump geprobeerd, en die doet hij ook niet. Ik krijg dan steeds te lezen , dat hij het niet kan starten . Wie weet waar dit aan ligt? Wellicht heb je het zelfde probleem gehad, en weten op te lossen , kun je dat dan vertellen …
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 3,3k weergaven
Deze release is nieuw van SOOF Antoinette Beumer met: Lies Visschedijk (Soof), Fedja van Huêt (Kasper), Daniel Karaty (Jim), Chantal Janzen (Bob), Maryam Hassouni (Najat), Dick van den Toorn (Gerrit), Martin Koolhoven (Martin Koolhoven), Anneke Blok (Hansje), Alex Klaasen (Harm Jan), Sanne Wallis de Vries (Fanny Roodman), Eva Laurenssen (Gaby), [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sorority Party Massacre Detective Watt wordt, na zijn zoveelste woede uitbarsting, naar het kleine stadje Grizzly Cove gestuurd om de dochter van zijn baas te zoeken die op weg was naar een schoonheidswedstrijd. Watt komt er achter dat er al tientallen andere jonge [...] Het volledige artikel bekijken
Source Code (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 421 weergaven
Source Code (2011) 720p BRRip | MP4 | English | 1h 33 min | 1280x720 | x264 - 1535 kbps | AC3 - 384 kbps | 1 023 MB Erscheinungsdatum: 1 April 2011 Stars: Vera Farmiga, Michelle Monaghan und Jake Gyllenhaal Writer: Ben Ripley Regie: Duncan Jones Rating: 7.7/10 von 53.907 IMDb Nutzer Genres: Thriller, Sci-Fi, Mystery I.M.D.B info Storyline: Colter Stevens, der US-Armee Hubschrauberpilot, dessen letzte Erinnerung ist in Afghanistan fliegen, wacht auf einer S-Bahn. Allerdings entdeckt er, dass er die Identität eines anderen Mannes angenommen. 8 Minuten später explodiert der Zug-und Stevens findet sich in einer Art Gondel. Er spricht dann mit jemandem …
Laatste reactie door Erwin., -
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 940 weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 735 weergaven
Kijk hier eens, alles in het Nederlands! SPAM