Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 925 weergaven
Kijk hier eens, gratis games downloaden zonder programmatje en alles in het Nederlands! SPAM
-
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Kijk hier eens voor gratis muziek downloaden zonder programmaatje of iets en alles in het Nederlands! SPAM
-
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
Spam
door wa-jo a chim- 3 reacties
- 722 weergaven
[mod]Edit door Zombymario: graag dit soort spam berichten achterwege houden. Dank[/mod]
Laatste reactie door Zombymario, -
SPAM
door Gast DOOOTheGreat- 0 reacties
- 621 weergaven
More and more people are shopping online each year. The growing popularity of online shopping is easy to explain – online shopping offers greater convenience, and better prices than any other shopping method. If you follow the tips in this article, you can take advantage of great savings available to you online. Tip #1: Use Comparison shopping sites Comparison shopping sites, such as Yahoo Shopping, spam and many others, are extremely valuable tools. Using one of these sites, you can find the cheapest online retailer for the product you wish to purchase. In most cases, the sites can calculate shipping and tax for you as well. Plus, these comparison shopping sites of…
-
spam
door Gast Jianes3- 0 reacties
- 628 weergaven
spam
-
Spam
door Gast shaguaa- 0 reacties
- 285 weergaven
*SPAM*
-
SPAM SPAM SPAM!!!
door Gast angel_creek- 3 reacties
- 601 weergaven
REGELS!! Je mag alleen SPAM zeggen Alleen als je je verveelt hé! Ik begin: SPAM SPAM SPAM :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam:
Laatste reactie door headsh0t, -
SPAM!
door Gast r4icards- 3 reacties
- 432 weergaven
Spam
Laatste reactie door Zombymario, -
SPAM!
door Gast jkl000- 0 reacties
- 312 weergaven
spam
-
SPAM!
door Gast cainiao- 0 reacties
- 372 weergaven
SPAM
-
spam.net
door Gast jyzx- 1 reactie
- 769 weergaven
Hey, www.spamnet is een nieuwe site waar je muziek/films/software kan downloaden via internet links. het is pas net begonnen dus zoveel staat er nog niet op maar ik denk dat het behoorlijk groot kan worden binnen 1 dag staan er al een paar films op. Groetjes, jyzx
Laatste reactie door Duken, -
Sparen voor X-BOX
door niro- 0 reacties
- 500 weergaven
Hallo, Ik wil graag sparen voor de X-BOX 360... + 2 Games TOTAAL: €400 Hoe kan ik makkelijk snel en goed sparen??? Ik ben 12 jaar
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Ik ben op zoek naar speakers voor mijn pc (niet te duur). Ik heb er 2 gevonden op bol.com namelijk deze: Trust, Soundforce 5.1 luidsprekerset €39,99 De Soundforce 5.1 luidsprekerset van Trust zijn ideaal voor desktops en kunnen ook worden aangesloten op je TV. Met een totale vermogen van 40 Watt levert de Soundforce 5.1 prachtig geluid voor zowel games, muziek en films. Verder is de Soundforce eenvoudig in gebruik en heeft een gestroomlijnde design subwoofer met basreflexpoort voor een optimaal en rijk geluid met een krachtige bas. Sweex 5.1 Speaker Set 150 Watt Magnetisch Afgeschermd Koptelefoon Aansluiting Houten Subwoofer Lengte snoer: 1.4 m Gemiddeld…
Laatste reactie door 'Robin, -
speciaal berichtje van een mirc channel
door Gast schoenaers- 2 reacties
- 2,1k weergaven
No XDCC Catcher or Bottlers Allowed wat moet ik hier mee aanvangen De groene bots zijn altijd weg en toch werkt die channel wel
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Special Dispatch Oktober 1941, de inwoners van Rusland zijn er van overtuigd dat de oorlog met Nazi Duitsland nooit langer kan duren dan enkele maanden. Toch komt er vanuit de regering het besluit om alle belangrijke nationale bezittingen te verhuizen van de frontlinie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
spel branden
door NL_Terreur- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik heb the godfather voor de ps2 gedownload. het is een iso-file en ik heb hem met 7-zip uitgepakt, maar als ik hem wil branden met alcohol 120% geeft hij aan: unrecognised image file format. wat nu???
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik had (nog) een vraagje. Ik heb namelijk een omgebouwde Xbox alleen kan ik er geen spelletjes op zetten. Ik download een spel. Daarna zet ik het op DVD. Volgens mij hoort het daarna te lukken alleen bij mij lukt het niet. Weet iemand wat en hoe ik het moet doen. PS: bij films lukt het wel.
Laatste reactie door Robin, -
spellen downloaden
door kempi- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb vandaag me psp laten ombouwen en nu wil ik er spellen op hoe moet dit? ik snap nergens iets van dus graag duidelijk uitgelegt. Waar kan ik spellen vandaan krijgen? en hoe krijg ik ze op de psp? HELP ALSJEBLIEFT!!
Laatste reactie door wesley__, -
- 4 reacties
- 3,4k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen, ik heb een r4 kaartje en nou krijg ik bij sommige spellen een Error:load error code 7. Ik wil die spellen super graag spelen alleen weet ik niet hoe ik dit probleem kan oplossen. Iemand die me hiermee wil helpen?? :-\
Laatste reactie door Vico, -
http://www.spele.nl/game/bowlen/glutterbowlen.html
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 3k weergaven
Deze release is nieuw van Spetters Ruige, met geweld en seksscènes doordrenkte exploitatiefilm over vijf jonge mensen die zich door het leven slaan. De drie jongens willen motorcrosser worden. Eén van hen krijgt een ongeluk waardoor hij invalide wordt. Regie: Paul Verhoeven Met: Rutger Hauer, Peter Tuinman, Renée Soutendijk, Maarten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4k weergaven
. SPIJT! Dave Schram met: Robin Boissevain (David), Stefan Collier (Jochem), Charlotte Bakker (Sanne), Dorus Witte (Vera), Nils Verkooijen (Justin), Brahim Fouradi (Youssef), Fabienne Bergmans (Nienke), Gregory Samson (Niels), Rick van Elk (Remco), Dave Mantel (Tino), Mike Libanon (leraar Engels), Jessica Zeylmaker (moeder van Jochem), Edo Brunner (vader van Jochem), Tarzan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 732 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 3k weergaven
als ik met wil aanmelden bij spore en ik mijn ea e-mail adres en wachtwoord invul en een gebruikersnaam dan zegt hij dat de registratiesleutel niet werk. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Rockitttt,