Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 657 weergaven
De download is nieuw van Boy Wonder Een klein jongetje uit Brooklyn is getuige van de brute moord op zijn moeder en groeit op met de obsessie om de moordenaar te vinden. Hij begint zijn leven als een stille, slimme student overdag en een zelfverzekerde held in de nacht. Maar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
jep vreselijk erg dat men niet kan lezen.
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Mijn hobby's zijn: Gamen Voetballen (c2) Pencak silat (<spreek uit als: pentjack silat:P) en Fruity Loops (<waar ik goed slecht in ben) <Mart> :peace:
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 1 reactie
- 656 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Luke Evans moet de villain in Fast & Furious 6 worden De inkt is nog nat van het bericht dat Rihanna is gevraagd om de villain te gaan spelen in Fast & Furious 6, maar dit wordt nu alweer tegengesproken. De rol is namelijk niet bestemd voor de zangeres, die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 656 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32463.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 655 weergaven
ik heb er nog 3 . ff het volgende. niet allemaal ineens lid worden van duken en mij een een pm sturen en vragen om een code. want wat krijg je dan je hebben ze een code en ze je ze nooit weer op duken.
Laatste reactie door koekie, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Ik droomde gewoon dat ik super rijk en slim was, de snelste/beste PC ooit had met snel internet en een mooi huis etc. totdat ik wakker werd: http://www.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM Moest je weer uit je lekkere bed komen en fietsen naar die *** school :s
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39845.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Morgen naar Naarden rijden vanuit Hoorn. En om 0700 beginnen! Word me een spannende rit met die gladheid.... Momenteel me Desktop aan het herinstalleren met Windows 7 op mijn SSD. Gaat lekker snel !
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41876.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Maat: 49 MB Type: Utility release Beschrijving Transformeer beelden met een kern van Photoshop-functies in een applicatie ontworpen voor tablets.Combine beelden, van toepassing zijn professionele effecten, delen de resultaten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 654 weergaven
OPROEP / DRINGEND VERZOEK! Afgelopen week is er ingebroken op het adres wat trackereigenaar Polarbear verschillende malen gepubliceerd heeft op Internet als zijnde het adres van een zogenoemde Hottie. Ontvreemd zijn een HD (uit pc gedemonteerd) en enkele usb-sticks. Bij deze het dringende verzoek van de eigenaar deze terug te bezorgen. De inhoud (bevallingsfoto's en foto's kraamtijd eerstgeborene) is van zeer grote emotionele waarde voor de eigenaren en hoogst waarschijnlijk ook niet wat de inbreker verwachtte. Wees menselijk en stuur dit terug! En voor de trackergangers: zo gaat een Polarbear dus met privégegevens om!
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
Laatste reactie door Joris., -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 654 weergaven
martijn via ftd
-
- 0 reacties
- 654 weergaven
Bij mij werkt het niet, het blijft op het zwart scherm met Loading vastzitten & ik heb dezelfde R4 zoals op de foto (de juiste r4) ik heb het al geformatteerd naar Fat32. wat nu?
Laatste reactie door Nick.L, -
Get Cheapest Software—4Videosoft Video Converter(Windows/Mac) Give You 35% Disco
door Gast helenarudd- 0 reacties
- 654 weergaven
[modbreak] /SPAM [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 654 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren DiRT2 op mijn computer gedownload en geïnstalleerd zonder problemen (zonder product key) Het enige wat ik nog moet doen is een offline account aanmaken zodat ik de voortgang in het spel op kan slaan. Het probleem hierbij is dat ik per ongeluk een russische versie van het spel gedownload heb, en het games for windows live menu dus russisch is (de taal in het spel heb al kunnen veranderen naar Nederlands). Hoe kan ik in het russische menu een offline account aanmaken, of nog beter de taal gewoon veranderen naar Nederlands? Als ik het spel opstart krijg ik dit, ik moet Yes kiezen om op te kunnen slaan maar dan kom ik in Games for windows live: …
Laatste reactie door niekerd, -
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Tom, -
Angry Birds Rio v1.4.4 cracked READ NFO-THETA – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 653 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 cracked READ NFO-THETA Angry Birds Rio v1.4.4 gebarsten READ NFO-THETA Release Info Release Group: THETA ( P2P) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.cracked.READ.NFO-THETA Release Date: 14-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.cracked.READ.NFO-THETA Maat: 50 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Het voortbestaan [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: NZB
door Tom- 0 reacties
- 653 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29279.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,