Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 703 weergaven
Het werkt al. Ik gaf mijn LAN ip ipv mijn WAN ip. Ik heb mijn bericht even veranderd. Sorry voor het ongemak :-\ Ontopic: als je intresse hebt om eens een keer te spelen in de server, stuur ff een pmmetje, krijg je de server pass en ik gooi hem gelijk online
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
De download is nieuw van Boy Toy Jake is een werkloos fotomodel die elke avond met een ander meisje thuiskomt, tot grote ergernis van zijn beste vriend en huisgenoot Clive. Wanneer de huisbaas de huur komt innen, en Jake zoals gewoonlijk platzak is, komt hun vriendin Mouse met een gewaagd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Is dit snelle internet?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 703 weergaven
ohhh okay, slotje :slot:
-
Re: Cars 2 (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Krisje5- 6 reacties
- 703 weergaven
super!!! Thx ;D
-
- 0 reacties
- 702 weergaven
. Lingerie 03: Comfort Fit Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen Lacey en haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 702 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier ook nog een Xbox 1 staan, origineel. (Ja ja, ik ben een consolefreak :-[) Daar heb ik ook nog wat back-ups van. Welke chip is het makkelijkst te installeren en werkt met de 1.6 versie?? En dan kan ik ze toch op een DVD-R branden?? Alvast bedankt mensen!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Morgen naar Naarden rijden vanuit Hoorn. En om 0700 beginnen! Word me een spannende rit met die gladheid.... Momenteel me Desktop aan het herinstalleren met Windows 7 op mijn SSD. Gaat lekker snel !
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 702 weergaven
Ik kan niet wachten aan deel 1 zit een raar einde ik moet zien hoe die verder gaat Komt rond mijn verjaardag uit dus mooi kadootje
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Hahaha, beter dat het zo blijft ;D
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
Re: lukt niet.
door martijn1- 0 reacties
- 702 weergaven
Ik snap het effe niet met 0 k/s at bedoel je hiermee?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39134.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 702 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Q4 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC,iPd, iPh, PS2, 3DS, Wii, X360, PS3. [/td] [td]Genre:[/td] [td]Sport[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td] Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz or AMD Athlon II X2 245e OS: Windows XP, Vista, Win7 CPU: 2.4 GHZ single core Sound Card: DirectX 9, 10, 11 compatible Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon X1600 at least, GeForce GTS 240 and Radeon HD 3870 recommenced Hardware: Mouse and Keyboard Network: Internet connection for on…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
hoe werkt die download dan??
Laatste reactie door luusz, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32697.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Zoek via goolge wat ik heb er al een.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
ok bedankt, jammer maar helaas mag slot op
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: Mortal Kombat - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast thesander705- 0 reacties
- 701 weergaven
lol
-
- 0 reacties
- 701 weergaven
Ik heb een waarschuwing!!! Allemaal effe kijken! (sorry, moest dit gewoon laten zien en aangezien dit topic daar voor bedoeld is ;D) :ban:
Laatste reactie door Bart', -
RED ALERT 3
door Gast Johnie V- 0 reacties
- 701 weergaven
Beste, ik heb een probleem, en tijdje geleden heb ik red alert 3 gedownload, maar het lukte maar niet om het aan te praat te krijgen. ik heb het toen verwijderd, uit onoplettendheid gewoon in de prullebak gezet, niet uninstall gebruikt. Nu heb ik het spel gekocht en kan ik het gewoon niet installeren. als ik de probeer het de installatie te starten reageert het gewoon niet. tzou toch zonde zijn als ik het nu niet kan spelen. kan iemand mij helpen? MVG Johnie V
-
- 0 reacties
- 701 weergaven
Deadfall Wanneer broer en zus een overval plegen loopt het gruwelijk uit de hand. Ze slaan op de vlucht en worden opgepikt door Jay, een voormalig bokser die op weg is naar zijn ouders om Thanksgiving te vieren. Regie: Stefan Ruzowitzky Met: Eric Bana, Sissy Spacek, Olivia Wilde, Kris Kristofferson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 701 weergaven
http://www.torrentreactor.net/torrents/1853006/Top-Spin-Multi4-RIP-SLC
Laatste reactie door Heisenberg, -
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 700 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P Release Info Release Group: SCEPER Release Name: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Grootte: 3 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving De unlock app voor Deluxe versie van aShell Launcher. Ondersteuning aShell Launcher ontwikkeling en ontvangen geavanceerde functies [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 700 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren DiRT2 op mijn computer gedownload en geïnstalleerd zonder problemen (zonder product key) Het enige wat ik nog moet doen is een offline account aanmaken zodat ik de voortgang in het spel op kan slaan. Het probleem hierbij is dat ik per ongeluk een russische versie van het spel gedownload heb, en het games for windows live menu dus russisch is (de taal in het spel heb al kunnen veranderen naar Nederlands). Hoe kan ik in het russische menu een offline account aanmaken, of nog beter de taal gewoon veranderen naar Nederlands? Als ik het spel opstart krijg ik dit, ik moet Yes kiezen om op te kunnen slaan maar dan kom ik in Games for windows live: …
Laatste reactie door niekerd,