Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 726 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38000.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 726 weergaven
Ik kan niet wachten aan deel 1 zit een raar einde ik moet zien hoe die verder gaat Komt rond mijn verjaardag uit dus mooi kadootje
Laatste reactie door Robbert, -
Re: nieuwe PC
door Sander- 0 reacties
- 726 weergaven
Met een HD4850 wat JFK dus bij jou computer samenstelling heeft gezet kan je makkelijk CoD 4 spelen .
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=481.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Gevonden Eden In 1994 gaat de Koreaans-Amerikaanse tiener Hyun Jae naar een bar in New Mexico waar een knappe jongeman, die zich voordoet als brandweerman, haar een lift naar huis aanbiedt. Hierna wordt ze ontvoerd en naar Las Vegas gesmokkeld waar ze wordt opgesloten en voor twee jaar als seksslavin [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Aita In het Baskische dorp Astigarraga ligt een oud huis. De geschiedenis van dit huis gaat terug tot de vroege Middeleeuwen. In de film, bijna zonder dialoog, worden de herinneringen aan het licht gebracht door er oude filmpjes op te projecteren. Regie: José María de Orbe Met: Mikel Goneaga, Luís [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 725 weergaven
dit al gedaan? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Sneller Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Release Date: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Maat: 1 MB Type: Utility release Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking voorkomt dat bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 725 weergaven
hey. Ik wil een nieuwe controller met resident evil 5 en borderlands om even te kunnen co-open met me vrienden op me ps3. bij www.gamesshoppen.nl kom ik uit op 78 euro incl verzend kosten.. ik neem dan gewoon een controller zoals dit: http://www.gamesshoppen.nl/playstation-wireless-controller-vibration-p-8761.html Aangezien hij wireless is en hij de helft van een dual shock kost.. Weet iemand of ik op een website toevallig goedkoper uitkom?
Laatste reactie door dinges123, -
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 724 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
- 0 reacties
- 724 weergaven
Reality Luciano is een visboer uit Napels en erg geliefd in zijn omgeving. Elke dag amuseert hij de mensen in de buurt. Dan wordt door zijn kinderen opgegeven voor Big Brother. Het idee dat hij wellicht beroemd gaat worden stijgt naar Luciano’s hoofd. Regie: Matteo Garrone Met: Aniello Arena, Nando [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38962.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 723 weergaven
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ice.Age.Continental.Drift.Arctic.Games-SKIDROW Release Date: 20.06.2012 Retail Datum: 20-05-2012 Bestandsnaam: sr-iacdag.iso Bron: DVD Maat: 1,68 GB Genre: Actie Bescherming: SecuROM Uitgegeven door: Activision Blizzard Ontwikkeld door: Activision release Beschrijving Ice Age is [...] Het volledige artikel bekijken
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 723 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
- 0 reacties
- 723 weergaven
Waarom wil je hem opladen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Windows 7
door Deeeemy- 0 reacties
- 723 weergaven
Of een schone installatie dan weet je zeker dat er niks van de activator achter gebleven is. Kheb Geen Cd Ervan, Hoe Kan Ik Dan Die Schone Installatie Doen? Ik Kan Nog Niet Eens Inloggen Zodat Je Bij Het Achtergrond Komt, 1 Ding Verder Als Dat Ding Waar Je F2 Moet Drukken Voor De Setup Ben Ik.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31727.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 722 weergaven
Wordt de mijne nog gespot? 4MB/s tenminste...
-
- 0 reacties
- 722 weergaven
Impire-FLT Impire-FLT Release Info Release Group: FAIRLIGHT (Scene) Release Name: Impire-FLT Releasedatum: 16 februari 2013 Retail Datum: 14 februari 2013 Bestandsnaam: flt-impr Bron: Steam Grootte: 1,20 GB Genre: Strategie Critici: 7.4/10 Uitgegeven door: Paradox Interactive Ontwikkeld door: Cyanide Studios Op de markt Beschrijving Diep in de onderwereld van Ardania, een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 722 weergaven
[move] Wacht En blijft wachten En wacht nog steeds [/move]
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 722 weergaven
Ik erger me er ook aan.
Laatste reactie door TVH, -
- 1 reactie
- 722 weergaven
Geef je eerlijke stem uit, later kunne we er miss als iedereen er positief over is er een wedstrijdje om maken nzo... O0 Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin,