Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 636 weergaven
OPROEP / DRINGEND VERZOEK! Afgelopen week is er ingebroken op het adres wat trackereigenaar Polarbear verschillende malen gepubliceerd heeft op Internet als zijnde het adres van een zogenoemde Hottie. Ontvreemd zijn een HD (uit pc gedemonteerd) en enkele usb-sticks. Bij deze het dringende verzoek van de eigenaar deze terug te bezorgen. De inhoud (bevallingsfoto's en foto's kraamtijd eerstgeborene) is van zeer grote emotionele waarde voor de eigenaren en hoogst waarschijnlijk ook niet wat de inbreker verwachtte. Wees menselijk en stuur dit terug! En voor de trackergangers: zo gaat een Polarbear dus met privégegevens om!
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren DiRT2 op mijn computer gedownload en geïnstalleerd zonder problemen (zonder product key) Het enige wat ik nog moet doen is een offline account aanmaken zodat ik de voortgang in het spel op kan slaan. Het probleem hierbij is dat ik per ongeluk een russische versie van het spel gedownload heb, en het games for windows live menu dus russisch is (de taal in het spel heb al kunnen veranderen naar Nederlands). Hoe kan ik in het russische menu een offline account aanmaken, of nog beter de taal gewoon veranderen naar Nederlands? Als ik het spel opstart krijg ik dit, ik moet Yes kiezen om op te kunnen slaan maar dan kom ik in Games for windows live: …
Laatste reactie door niekerd, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39643.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 636 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com
Laatste reactie door Erwin., -
VERPLAATST: NZB
door Tom- 0 reacties
- 636 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29279.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
VERPLAATST: Fifa 06
door Tom- 0 reacties
- 636 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30323.0[/iurl]
Re: r4 voor nds
door Gast shade1981- 0 reacties
- 636 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 636 weergaven
Elena Elena en Vladimir zijn een koppel maar ook elkaars tegenpolen. Elena is zorgzaam terwijl Vladimir harder en zakelijker is. Elena heeft een oudere zoon die zichzelf verliest in alcoholisme terwijl de dochter van Vladimir, Katia, een erg afstandelijke relatie met haar vader heeft. Dan krijgt Vladimir een hartaanval. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
koop jij het ook soms?
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
Luke Evans moet de villain in Fast & Furious 6 worden De inkt is nog nat van het bericht dat Rihanna is gevraagd om de villain te gaan spelen in Fast & Furious 6, maar dit wordt nu alweer tegengesproken. De rol is namelijk niet bestemd voor de zangeres, die [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Cars 2 (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Krisje5- 6 reacties
- 636 weergaven
super!!! Thx ;D
-
- 0 reacties
- 636 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41876.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
ipod touch is de slechte mp4 spelen die er is !!!
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 635 weergaven
martijn via ftd
-
- 0 reacties
- 635 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 2 reacties
- 635 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Ubisoft[/td] [/table] verhaallijn: Assassin's Creed: Revelations is het laatste hoofdstuk in de Ezio-trilogie. Net als in Assassin's Creed II en Brotherhood zullen spelers zodoende…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 635 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 634 weergaven
a
Laatste reactie door rTn, -
Re: dual boot mac
door Bart'- 1 reactie
- 634 weergaven
Gelieve vraag opnieuw te stellen in het Apple Board!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
ik weet hier niet zo veel van maar heeft hij is op je pc gezeten ofzo dat ie iets heeft ingestelt?? succes! :peace:
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32378.0[/iurl]
- 0 reacties
- 634 weergaven
hallo heb nu fifamanager klaar dus kan ik spelen maar kan ik 3d beeld niet vinden staan drie op teks.vidoe.en insta mmar geen 3d waar staat die dan bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Killer Joe Chris is een jonge drugsdealer die wordt bestolen door zijn eigen moeder. Hij moet snel aan geld zien te komen. Hij besluit de huurmoordenaar Killer Joe in te huren om zijn moeder te vermoorden. Zo kan hij haar levensverzekering opstrijken. Omdat hij Killer Joe niet meteen kan betalen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 634 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29807.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin,