Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 623 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren DiRT2 op mijn computer gedownload en geïnstalleerd zonder problemen (zonder product key) Het enige wat ik nog moet doen is een offline account aanmaken zodat ik de voortgang in het spel op kan slaan. Het probleem hierbij is dat ik per ongeluk een russische versie van het spel gedownload heb, en het games for windows live menu dus russisch is (de taal in het spel heb al kunnen veranderen naar Nederlands). Hoe kan ik in het russische menu een offline account aanmaken, of nog beter de taal gewoon veranderen naar Nederlands? Als ik het spel opstart krijg ik dit, ik moet Yes kiezen om op te kunnen slaan maar dan kom ik in Games for windows live: …
Laatste reactie door niekerd, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
dan moet je toch zo'n pandora batterij bestellen? ik wil het namelijk ook voor mijn broertje doen.!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39847.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 623 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
Laatste reactie door Joris., -
Re: [Algemeen] Hoe heet dit nummer ????
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 623 weergaven
Mischien kan TrackID helpen? Heb het op me mobiel, en misschien is het ook voor op de pc.
-
- 0 reacties
- 623 weergaven
ik weet hier niet zo veel van maar heeft hij is op je pc gezeten ofzo dat ie iets heeft ingestelt?? succes! :peace:
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32378.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
hallo heb nu fifamanager klaar dus kan ik spelen maar kan ik 3d beeld niet vinden staan drie op teks.vidoe.en insta mmar geen 3d waar staat die dan bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com Bedankt voor de medewerking!
Laatste reactie door Frankie_89, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
InIgloLevendeEskimo
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36620.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Angry Birds Space v1.3.0 Android-DeBTPDA Angry Birds Space v1.3.0 Android-DeBTPDA Release Info Release Group: DeBTPDA ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.3.0.Android-DeBTPDA Releasedatum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.3.0.Android-DeBTPDA Grootte: 25 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving Na een gigantische klauw ontvoert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Danke voor die tips.. ik woon in de buurt van den haag
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Okee. Dan kom ik op deze 2 samenstellingen uit. De eerste met de TX3, die ook het goedkoopste is: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[2144]=1&product[219321]=1&product[239712]=1&product[212285]=1&product[76909]=1&product[219782]=1&product[206692]=1&product[7517]=1&product[939]=1&product[230032]=1&product[232977]=1&product[35577]=1 En de tweede met de N520: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[198908]=1&product[2144]=1&product[239712]=1&product[212285]=1&product[76909]=1&product[219782]=1&product[206692]=1&product[7517]=1&product[939]=1&…
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Ik ben 13 jaar! En ik woon in: AMSTERDAM-WEST!!!! Wijk: Geuzenveld Buurt: 9!!!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Dit is een nieuwe release van 3 Rodolfo is tien jaar geleden van zijn vrouw gescheiden en is inmiddels hertrouwd. Hij wil echter weer meer contact met zijn oude gezin en komt steeds vaker langs bij zijn dochter en ex-vrouw. Dit levert veel ongemakkelijke situaties op. Regie: Pablo Stoll Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 622 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 622 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 622 weergaven
die doet het wel thx
-
- 1 reactie
- 621 weergaven
Alsof iemand dat wilt proberen echt hé?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
Eindelijk nieuw geurtje binnen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 621 weergaven
volgens mij gaat dit topic over psp games en niet hoe je hem moet laten ombouwen :s
Laatste reactie door Joris.,