Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
InIgloLevendeEskimo
Laatste reactie door Bapao11, -
- 5 reacties
- 612 weergaven
Lees even wat ik hierboven geschreven heb
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Ik ook ;D
Laatste reactie door TVH, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 612 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 612 weergaven
die doet het wel thx
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41876.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Maat: 49 MB Type: Utility release Beschrijving Transformeer beelden met een kern van Photoshop-functies in een applicatie ontworpen voor tablets.Combine beelden, van toepassing zijn professionele effecten, delen de resultaten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 611 weergaven
Alsof iemand dat wilt proberen echt hé?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren DiRT2 op mijn computer gedownload en geïnstalleerd zonder problemen (zonder product key) Het enige wat ik nog moet doen is een offline account aanmaken zodat ik de voortgang in het spel op kan slaan. Het probleem hierbij is dat ik per ongeluk een russische versie van het spel gedownload heb, en het games for windows live menu dus russisch is (de taal in het spel heb al kunnen veranderen naar Nederlands). Hoe kan ik in het russische menu een offline account aanmaken, of nog beter de taal gewoon veranderen naar Nederlands? Als ik het spel opstart krijg ik dit, ik moet Yes kiezen om op te kunnen slaan maar dan kom ik in Games for windows live: …
Laatste reactie door niekerd, -
Re: [Algemeen] Hoe heet dit nummer ????
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 611 weergaven
Mischien kan TrackID helpen? Heb het op me mobiel, en misschien is het ook voor op de pc.
-
- 0 reacties
- 611 weergaven
Ik ben 13 jaar! En ik woon in: AMSTERDAM-WEST!!!! Wijk: Geuzenveld Buurt: 9!!!
Laatste reactie door YMessi, -
- 1 reactie
- 611 weergaven
Krijg nu van avast de melding (weer een rootkit) MBR:\\.\PHYSICALDRIVE0
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29802.msg138292#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29800.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: VLC probleem
door Rikkert.- 0 reacties
- 611 weergaven
bestandstype: bestand staat er. kan er dus niks mee. :'( Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:01:37 pm al opgelost ff op youtube enzo gekeken Post samenvoeging: januari 16, 2010, 15:03:01 pm maar dan nog een probleem. ik stream hem ik zet de nederlandse ondertiteling aan. als ie klaar is open ik hem zit er geen ondertiteling bij!! help me plzzzz
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Elena Elena en Vladimir zijn een koppel maar ook elkaars tegenpolen. Elena is zorgzaam terwijl Vladimir harder en zakelijker is. Elena heeft een oudere zoon die zichzelf verliest in alcoholisme terwijl de dochter van Vladimir, Katia, een erg afstandelijke relatie met haar vader heeft. Dan krijgt Vladimir een hartaanval. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 610 weergaven
Danke voor die tips.. ik woon in de buurt van den haag
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 610 weergaven
Is er een review van de samsung jet op tweakers?
-
- 0 reacties
- 610 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: traaage pc
door rubsub- 0 reacties
- 610 weergaven
het beste een clean install windows doen!
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39847.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Angry Birds Rio v1.4.4 cracked READ NFO-THETA – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 610 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 cracked READ NFO-THETA Angry Birds Rio v1.4.4 gebarsten READ NFO-THETA Release Info Release Group: THETA ( P2P) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.cracked.READ.NFO-THETA Release Date: 14-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.cracked.READ.NFO-THETA Maat: 50 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Het voortbestaan [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 610 weergaven
hallo duken, ik heb wat South Park afleveringen gedownload. maar hoe zet ik die op mijn ipod touch? het zijn .avi bestanden. alvast bedankt
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart',