Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 643 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40384.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Eerste red band trailer Ted Hieronder zie je de eerste (red band) trailer van Ted, de nieuwe film van regisseur Seth MacFarlane, bekend van series als Family Guy en The Cleveland SHow. Hoofdrollen in Ted zijn voor Mark Wahlberg en Mila Kunis. Mark Walhberg zal de rol vertolken van een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Bedankt, Sorry voor die links, dat wist ik niet. Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 15:00:09 Trouwens, mag je hier wel links versturen in berichten naar andere op duken? Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 17:12:52 Gelukt! http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38214.msg225087#msg225087
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Ik droomde gewoon dat ik super rijk en slim was, de snelste/beste PC ooit had met snel internet en een mooi huis etc. totdat ik wakker werd: http://www.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM Moest je weer uit je lekkere bed komen en fietsen naar die *** school :s
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Ik heb veel uitnodigingen voor myanonamouse.net & Trackeracces.org. Hier wat informatie over de trackers: Een engelstalige site met veel, heel veel audioboeken. Er zijn geen nederlandstalige audioboeken. Statistieken: Registered users ~35.000 Torrents ~ 48.000 Seeders ~ 150.000 Seeder/leecher ratio (%) 3725 Trackeracces.org, een engelstalige site met allerlei soorten content Algemene tracker. » Stats Torrents: 3,691 Seeders: 4,039 Stuur een privebericht met in welke je geinteresseerd bent (mag ook alle 2 zijn) + je emailadres zodat ik een uitnodiging kan sturen. :friends:
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Werkt het nog niet jammer terug sturen naar Sidder dan
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29807.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Gevonden Eden In 1994 gaat de Koreaans-Amerikaanse tiener Hyun Jae naar een bar in New Mexico waar een knappe jongeman, die zich voordoet als brandweerman, haar een lift naar huis aanbiedt. Hierna wordt ze ontvoerd en naar Las Vegas gesmokkeld waar ze wordt opgesloten en voor twee jaar als seksslavin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 641 weergaven
Unieke download van We Were Here WE WERE HERE is de eerste documentaire waarin zeer uitgebreid wordt teruggekeken naar de komst en impact van een ongelofelijk belangrijk hoofdstuk uit de homogeschiedenis: de aidsepidemie. We volgen verschillende mensen in San Fransisco die allen op een andere manier werden geraakt door deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 641 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik Post Merge: september 16, 2009, 10:52:55 am Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik het werkt
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37870.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 641 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30567.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 640 weergaven
eShop Nieuws Week 14 Deze week krijgen we weer een demo van Nintendo, en wat voor een! Eindelijk kun je je boeren skills on-the-go tonen met Farming Simulator 2012 3D, nu al Game of the Year. Nintendo 3DS download softwareSpeedThru: Potzol's Puzzle™ Nintendo DSiWarePirates Assault WiiWareViolin Paradise Nintendo 3DS-demo'sFarming Simulator [...] Het volledige artikel bekijken
Re: NZB probleem
door marco1- 0 reacties
- 640 weergaven
Je kan eens een trial nemen bij hitnews of tweaknews. Of voor 1,10 24 uur bij eweka met een smsje.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
De download is nieuw van The Theatre Bizarre De jonge Enola Penny is helemaal geobsedeerd door een verlaten theater in een verloederd deel van haar buurt. Op een avond ziet ze de deur op een kier staan en besluit ze naar binnen te glippen. Daar wordt op het duistere podium [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 640 weergaven
Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo Post samenvoeging: oktober 20, 2010, 21:00:09 Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo
Laatste reactie door theo ter beek, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Hooi Ik zoek iemand die gezellig met mij soms online wilt spelen in de wereld van Animal crossing :vis: Ik hoor het graag als er iemand is
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 640 weergaven
Mijn download was klaar en toen starte ik hem en toen kwam dit eerst: toen drukte ik op programma uitvoeren toen kwam dit: wat moet ik doen?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Ik krijg een melding 'Can't connect to the server at localhost;8080'. Het errorscherm suggereert dat de Firewall het programma niet zou doorlaten of dat er iets met mijn internetverbinding zou zijn. De standaard melding dus wat niet klopt want verder doet alles het gewoon. Wat kan ik proberen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
Re: photoshop
door Fraggerzz- 0 reacties
- 639 weergaven
ik heb van thepiratebay photoshop cs5 entended version gedownload, alleen moet ik nog een key hebben om het te installeren iemand een idee waar ik dat vandaan haal ??
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30951.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Angry Birds Space in 3 dagen al 10 miljoen keer gedownload Bron De game Angry Birds Space is in 3 dagen al 10 miljoen keer gedownload. Dit heeft ontwikkelaar Rovio via Twitter laten weten. Angry Birds Space is voor meerdere platformen verkrijgbaar, namelijk voor Android, iOS, Android, PC en Mac. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 639 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van A Few Best Men De Brit David gaat trouwen met zijn Australische vriendin en reist met zijn bruidsjonkers af naar Sydney. Hij probeert indruk te maken op zijn schoonouders maar of dat gaat lukken na het rampzalig verlopen vrijgezellenfeest is nog maar de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,