Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van Horns Na het overlijden van zijn vriendin, valt Ig Perrish (“Daniel Radcliffe”) in een negatieve spiraal; hij wordt beschuldigd van zijn vriendin’s overlijden en ontdekt dat er langzamerhand hoorns uit zijn hoofd verschijnen. Ig probeert dit te verbergen en komt er langzamerhand achter dat er [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:WEET IEMAND HET?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Kijk gewoon bij 1 van de download programma\'s waar een handleiding van is bij Leren Downloaden hier in de linker navigatie balk
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1.4k weergaven
Tijn schreef: Jah ik kom maar tot 6
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik krijg of een foutmelding plaats de cd op de andere computer geeft hij een foutmelding failding to enumerate any dirext 9 compatible graphics adaptar in dis system please make sure have a direkt 9 compatible adaptor and have installed the latest manufacturer provider driver the application will now terminate direx 9 heb ik al geinstaleerd maar hielp niet het gaat hierbij om de sims 2 huisdieren wie kanmij helpen
Laatste reactie door booltink, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Graaaag gedaan.
Laatste reactie door Robin, -
Re: Plaatje :
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.7k weergaven
eerst type je dit
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
wie helpt mij ben niet de jongste meer maar wil graag van jongeren leren hoe krijg ik bewegende plaatjes als ik die download en verstuur naar een ander bewegen ze niet wat doe ik fout help mij bvbd O0 O0 O0
Laatste reactie door speaker, -
he kun je me helpen ik heb fifa 08 maar da is in het engels weet je hoe ik het in het nederlands kan zetten
Laatste reactie door spanje*, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26175.msg104136#new]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
als je pc hem niet aan kan dan kan hij hem niet aan hier is dus niks aan te doen
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: DSTT is traag
door Gast shade1981- 0 reacties
- 646 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 739 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
idd
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 480 weergaven
Even in MW3 topic zetten http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38434.225
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Problemen voor The Human Centipede III Onlangs vernamen we dat regisseur Tom Six er met The Human Centipede III (Final Sequence) nog eens een schepje bovenop zal gooien door meer dan 500 mensen aan elkaar te naaien. De opnames zouden dit jaar beginnen met de terugkerende Laurence Harvey en Dieter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 630 weergaven
Deze release is nieuw van Lockout Een man zit onschuldig in de gevangenis op verdenking van spionage. Hij krijgt zijn vrijheid terug als hij de dochter van de president redt uit een buitenaardse gevangenis die is overgenomen door de gevangenen. Regie: James Mather, Stephen St. Leger Met: Guy Pearce, Peter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 971 weergaven
De download is nieuw van Vader met Vier Kinderen Terug Naar de Natuur De grappige alleenstaande vader en zijn vier kinderen gaan op bezoek bij tante Annika. Het hele gezin gaat daar op avontuur in het natuurreservaat van Annika. Ze komen er al snel achter dat het park zwaar vervuild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Gevonden Jack Reacher Voormalig politie officier Jack Reacher (“Tom Cruise”) wordt gevraagd om zich te verdiepen in een zaak waarbij een bekende, een voormalige militair, vijf willekeurige mensen doodschiet met zes kogels. Regie: Christopher McQuarrie Met: Tom Cruise, Richard Jenkins, Rosamund Pike, Robert Duvall, Werner Herzog, James Martin Kelly, Kristen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 715 weergaven
Dit is een nieuwe release van Hold Your Breath: An Urban Legend Een bekend fabeltje is dat bij het passeren van een kerkhof je adem moet inhouden. Dit om te voorkomen dat een boze geest, die zowel door de hemel als de hel is verworpen, bij je naar binnen dringt. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: Ajax – NAC Breda Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 18.45 uur staat zaterdagavond de ontmoeting tussen Ajax en NAC op het programma. Waar de stemming bij Ajax alleen maar beter wordt, rommelt het bij NAC. De gemeenteraad heeft uitgesproken af te willen van de club, maar het college van burgemeester en wethouders van Breda stelt voor om de huur met € 325.000 te verlagen. Met dit voorstel zal NAC uiterst tevreden zijn, maar er is nog niets zeker. Kortom, het laatste woord is daar nog niet over gesproken. Er zijn websites beschikbaar waar je …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:heb een groot probleem
- 1.4k weergaven
is die torrent dan niet gewoon zo langzaam?
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1.2k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh: