Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 573 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 573 weergaven
ik kan bij utorrent niet uploaden, alleen downloaden,krijg de instellingen niet voor mekaar. mijn provider is kpn, wie kan mij helpen, omgeving sittard, bijvoorbaad dank. Krijg de poorten niet goed open , ook al zegt hij dat de poort open is.
Laatste reactie door bertram43, -
Te mooi om waar te zijn?
door Gast shoeareainc001- 1 reactie
- 573 weergaven
SPAM
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31687.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 573 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:13:31 am Die kennen jullie niet he??? ;D Zo wel laat het me svp even weten!
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
ik heb een dvd van een concert,en ik zou die willen verzenden.het probleem is wel dat het 4,10gb is.kan er mij iemand helpen hoe ik dit moet inpakken met winrar.thanks
Laatste reactie door fene, -
Re: lukt niet.
door martijn1- 0 reacties
- 572 weergaven
Ik snap het effe niet met 0 k/s at bedoel je hiermee?
Laatste reactie door martijn1, -
gta 4 probleem
door dinges123- 0 reacties
- 572 weergaven
hallo. Ik heb zonet gta 4 geinstalleerd en als ik ga spelen doet hij t heel sloom. Nou ik weet het niet hoor heb een pc met een Phenom 2 x4 en een Geforce 260GTX 4gyg geheugen en hij is sloom. Het ligt volgens mij niet aan mijn computer :S kan iemand mij helpen want godfather 2 enz doed t gwoon prima op zn hoogst.
Laatste reactie door dinges123, -
- 2 reacties
- 572 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, Playstation 3, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Systeemeisen zijn nog niet bekend, maar die komen hier te staan als deze bekend zijn.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Ubisoft[/td] [/table] verhaallijn: Assassin's Creed: Revelations is het laatste hoofdstuk in de Ezio-trilogie. Net als in Assassin's Creed II en Brotherhood zullen spelers zodoende…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Aw:Wanadoo Family
door Gast Heinen- 0 reacties
- 571 weergaven
thuis heb ik wanadoo family. Ik neem aam dat je die live-box bedoelt? Je hoeft niet echt meteen internet+telefoon+tv nemen, want wij (ik, m\'n broer, mn pa en mn ma) bellen en internetten via wanadoo maar kijken nog steeds tv met knp. Het enige probleem is, is dat wij best wel ver weg wonen van zo\'n zend mast, waardoor onze internet verbinding niet zo snel is, als die zo moeten zijn.
-
- 0 reacties
- 571 weergaven
Ik erger me er ook aan.
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
het enige wat ik slecht van mij vindt; dat de plaatjes te groot zijn Post Merge: 14 mei 2009, 17:29:45 voor ds fans ik ben bezig met mijn ds collectie
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30780.0[/iurl]
- 0 reacties
- 571 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36297.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29807.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38962.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Office 2007
door VXL- 0 reacties
- 570 weergaven
Het werkt niet, ik heb het volgende gedaan: Eerst heb alles verwijderd en een probeerversie van office proffesional geinstalleerd, deze heb ik geactiveerd met een serial van serial.ws Daarna heb ik het programma van de site die impy mij stuurde in system32 gezet. Daarna starte ik word op en kwam gelijk het zelfde scherm ervoor, dat is dat ik telefonisch of via internet moet instaleren. Wat kan ik hier nog tegen doen.
Laatste reactie door VXL, -
Re: GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Danielz1111- 0 reacties
- 570 weergaven
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
dat kan ik wel.. maar heb ik alleen geleerd voor "leerdoeleindens" en ik zal die macht ook nooit misbruik en alleen voor legale doeleinden gebruiken. Whahahaha lekker legaal, Platgooien die hap. --> NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 570 weergaven
het gaat om het simpele als je 20 verschillende plaatjes moet maken en uploaden ben je veelste lang bezig hiermee heb je een plaatje in een seconde klaar en hoeft hem niet op te slaan of upteloaden
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32631.0[/iurl]
- 0 reacties
- 570 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32374.0[/iurl]
- 0 reacties
- 570 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Deadfall Wanneer broer en zus een overval plegen loopt het gruwelijk uit de hand. Ze slaan op de vlucht en worden opgepikt door Jay, een voormalig bokser die op weg is naar zijn ouders om Thanksgiving te vieren. Regie: Stefan Ruzowitzky Met: Eric Bana, Sissy Spacek, Olivia Wilde, Kris Kristofferson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,